Výfuk jsem nakonec vyměnil za obyč alusteel Simons (stále 2,5"), Ferrita i s rezonátorem mezi 2000-2500ot. nepříjemně duněla. Následně jsem opět vyměnil podvozek za zánovní KW V2, který se povedlo ukořistit za hezkou cenu.peter cz píše: ↑26 dub 2021 20:11 850 loni dostala nový podvozek s Eibach pružinama (niva off), vzadu 10mm podložky, křídlo, opravené nárazníky a nějaké další drobnosti, zrenovovaná kola v origo odstínu 932, 2.5" výfuk od Ferrity + koncovku v origo vzhledu a letos jsem dodělal 3" downpipe se 100cpi katem.
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#151 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#152 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
U 940 jsem se dal do takové preventivní generálky motoru (nevyrovnané tlaky atd.). Krom standardního repasu hlavy a výbrusu jsem navíc použil kované h-profil ojnice a vačku Folkrace FS265T (zdvih 11,2mm, trvání 265°, lsa 114°). Najeto 525 000 km.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#153 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Njn, na západě jsou znalcí
Hele kdopa ti dělal to víko? Nebo to je po tvym písku, tvoje barva?
Hele kdopa ti dělal to víko? Nebo to je po tvym písku, tvoje barva?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#154 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Všechno sám, otryskáno a pak VHT Wrinkle.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7522
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#155 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Krásná práce!
Ale je fakt, že to víko mě také hned zaujalo. Až skoro lituji, že víka mých Redbloků jsou v pořádku...
Ale je fakt, že to víko mě také hned zaujalo. Až skoro lituji, že víka mých Redbloků jsou v pořádku...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3363
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#156 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Dotaz, k cemu je ta merka s tema cervenejma popiskama?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#157 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Tim se měří vůle na klice (ať už hlavních ložisek nebo ojnic), vloží se proužek z takové plastové hmoty, ložisko se utáhne jako při normální montáži a podle toho jak se "rozmázne" odečteš vůli z měrky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#158 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pěkný Hlavně ojnice a vačka. Ojnice BSR tady snad nikdo ze známých nemá. A co jsem procházel info o té vačce Folkrace FS265T, a o lepších vačkách celkově, moc se toho člověk nakonec nedozví. Pořád se to točí kolem několika nejznámějších jako je: Enem V15 V16, KG2T Turbo, iPd atd., ale pak ti vlastně nikdo neřekne, jaká je nejlepší, protože se každá chová v jiném autě trochu jinak. Tak snad bude tahle FS265T super. Asi určitě v nízkých a středních otáčkách bude o dost lepší-oproti např.origo T-vačce, ne? P.S. A pružiny na ventily jsi dával nový(o dvojitých pružinách jsi nepřemýšlel)?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4795
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#159 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Blbej dotaz - ten zdvih tý vačky, to je +- standartní zdvih nebo třeba D5 maj o dost větší? Mě to přijde hrozně málo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#160 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
D5 je veselý porovnání...
U redbloku má standardní T vačka tušim 9,5mm, takže tahle má cca o 2 mm víc a hlavně má delší otevření. S těma vačkama to neni tak uplně jednoduchý, že víc je vždycky líp atd. Hrozně to závisí na podmínkách. Ty extrémní vačky jsou na normální ježdění uplně napytel, protože pod 2500 třeba vůbec motor nemá výkon, chcípá apod. Prostě jako všechno v autě, je to něco za něco, neexistuje jediná ideální verze.
U redbloku má standardní T vačka tušim 9,5mm, takže tahle má cca o 2 mm víc a hlavně má delší otevření. S těma vačkama to neni tak uplně jednoduchý, že víc je vždycky líp atd. Hrozně to závisí na podmínkách. Ty extrémní vačky jsou na normální ježdění uplně napytel, protože pod 2500 třeba vůbec motor nemá výkon, chcípá apod. Prostě jako všechno v autě, je to něco za něco, neexistuje jediná ideální verze.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#161 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Kolem 10mm je standardní, kolik má D5 nevím, ale třeba 2,5T nějakých 9mm. Tady je v sérii 10mm.
Už mi tady ta vačka leží tolik let, že už se ani nevyrábí Je to taková vylepšená V, nic agresivního, ale stála přibližně půlku proti IPD (je to přebroušená sériová vačka, ne novovýroba). Zatím to zajíždím, takže chování nemůžu moc hodnotit. Pružiny jsem nechal origo, neplánuju to točit nějak víc než je origo omezovač, takže nemá smysl dávat lepší.kishmick píše: ↑08 pro 2023 16:39 Pěkný Hlavně ojnice a vačka. Ojnice BSR tady snad nikdo ze známých nemá. A co jsem procházel info o té vačce Folkrace FS265T, a o lepších vačkách celkově, moc se toho člověk nakonec nedozví. Pořád se to točí kolem několika nejznámějších jako je: Enem V15 V16, KG2T Turbo, iPd atd., ale pak ti vlastně nikdo neřekne, jaká je nejlepší, protože se každá chová v jiném autě trochu jinak. Tak snad bude tahle FS265T super. Asi určitě v nízkých a středních otáčkách bude o dost lepší-oproti např.origo T-vačce, ne? P.S. A pružiny na ventily jsi dával nový(o dvojitých pružinách jsi nepřemýšlel)?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#162 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
pěkný,
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1019 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od NGe
-
- 9 Odpovědi
- 2592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto
-
- 10 Odpovědi
- 627 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 402 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa