LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#1 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Již dlouho jsem přemýšlel o montáži LPG do svého Volva. Zkušenosti s provozem na toto palivo mám z minulosti 17 let zpět, potom jsem pouze jezdil naftu nebo benzín až do současnosti. Vzhledem k růstu cen paliv v letošním roce, jsem udělal rozhodnutí o montáži, jenom jsem váhal, zda to bude do S80 nebo do 945. Rozhodnutí padlo na 945, je totiž výrazně žíznivější než má S80.
Co se týče výběru montážní firmy, tak jsem chtěl někoho v dosahu okolo Brna a zároveň, aby autům rozuměl. Zde byla volba také jasná a využil jsem služeb " Jeana " rodinné autoopravny Autocentrum AMBO - Michal Truksa. Brňáci a okolní jistě znají. Systém LPG jsem zvolil české - sekvenční vstřikování Megic.
Celá montáž trvala asi tři dny a po ujetí 300 km jsem zajel opět na dílnu a s Jeanem jsme nahráli nové mapy do LPG řídící jednotky.
Důvodem nových map bylo, že motor při jízdě v nízkých otáčkách a při provozu na LPG nešel za " plynem " tak, jak jsem byl zvyklý z provozu na benzín.
Po následné úpravě map, již nepoznám, zda jedu na LPG nebo na benzín.
Pokud budu vycházet z dlouhodobé spotřeby mé 945 s motorizací B230 FB při provozu na benzin 9 - 11 litrů, tak nynější spotřeba 12 - 13,5 litrů LPG je pro mě přijatelná. Asi bych měl i zde zmínit, že jezdím 25% město, 30% dálnice, 45% okresky. Způsob jízdy někdy na dálnici 120km/hod a více ...., okresky od 70km/hod ........asi tak, jak každý z nás .
Zapomněl jsem zmínit obsah toroidu - nádrže, je to 70litrů a vejde se tak akorát.
Těchto pár řádků jsem napsal jednak pro Ty, co zatím váhají, zda jezdit na benzin nebo na LPG ( může to být pro někoho odrazový můstek v rozhodování ), ale i jako poděkování Jeánovi a spol. Autocentrum AMBO a nesmím zapomenout na Františka Peroutku alias FERY, který zde zúročil své zkušenosti s LPG "ve starých krabicích". Tímto tedy všem děkuji .
A následně přikládám pár fotek.
Co se týče výběru montážní firmy, tak jsem chtěl někoho v dosahu okolo Brna a zároveň, aby autům rozuměl. Zde byla volba také jasná a využil jsem služeb " Jeana " rodinné autoopravny Autocentrum AMBO - Michal Truksa. Brňáci a okolní jistě znají. Systém LPG jsem zvolil české - sekvenční vstřikování Megic.
Celá montáž trvala asi tři dny a po ujetí 300 km jsem zajel opět na dílnu a s Jeanem jsme nahráli nové mapy do LPG řídící jednotky.
Důvodem nových map bylo, že motor při jízdě v nízkých otáčkách a při provozu na LPG nešel za " plynem " tak, jak jsem byl zvyklý z provozu na benzín.
Po následné úpravě map, již nepoznám, zda jedu na LPG nebo na benzín.
Pokud budu vycházet z dlouhodobé spotřeby mé 945 s motorizací B230 FB při provozu na benzin 9 - 11 litrů, tak nynější spotřeba 12 - 13,5 litrů LPG je pro mě přijatelná. Asi bych měl i zde zmínit, že jezdím 25% město, 30% dálnice, 45% okresky. Způsob jízdy někdy na dálnici 120km/hod a více ...., okresky od 70km/hod ........asi tak, jak každý z nás .
Zapomněl jsem zmínit obsah toroidu - nádrže, je to 70litrů a vejde se tak akorát.
Těchto pár řádků jsem napsal jednak pro Ty, co zatím váhají, zda jezdit na benzin nebo na LPG ( může to být pro někoho odrazový můstek v rozhodování ), ale i jako poděkování Jeánovi a spol. Autocentrum AMBO a nesmím zapomenout na Františka Peroutku alias FERY, který zde zúročil své zkušenosti s LPG "ve starých krabicích". Tímto tedy všem děkuji .
A následně přikládám pár fotek.
- Přílohy
-
- 1- před zásahem.jpg (117.27 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 6 - komplet nádrž.jpg (77.18 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 2 - plnění za tapecem.jpg (85.33 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 3- plnění.jpg (99.61 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 7 - spodní vývod.jpg (126.48 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 7d celkový pohled.jpg (125.32 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 7c - celkový pohled.jpg (121.41 KiB) Zobrazeno 7664 x
-
- 8 hotovo.jpg (59.39 KiB) Zobrazeno 7664 x
Naposledy upravil(a) LUBOŠ dne 29 led 2013 06:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#2 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a komentář
Tak jak jsi spokojen s odstupem casu? Taky jsem o Magicu prvne premyslel, ale pak se nechal bohuzel ukecat do spolehlivejsiho a drazsiho BRC (ne, ze by spolehlive nebylo).. Montoval jsi svepomoci?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#3 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a komentář
Spokojený jsem na 100% a od dubna mám najeto asi 40 tis. km a bez problémů. Říkám si, že jsem měl auto předělat na LPG již dříve.Drtic píše:Tak jak jsi spokojen s odstupem casu? Taky jsem o Magicu prvne premyslel, ale pak se nechal bohuzel ukecat do spolehlivejsiho a drazsiho BRC (ne, ze by spolehlive nebylo).. Montoval jsi svepomoci?
Svépomocí jsem nemontoval, ale svěřil jsem svou devítistovku do odborného autoservisu Autocentrum AMBO - Michal Truksa.
Jsou to specialisté na servisování značky, kterou zde máme všichni v podpisu - Volvo. Hlavně montáž proběhla rychle a komponenty LPG jsou namontovány tak, že nepřekáží při běžné údržbě vozidla . Nyní uvažuji o přestavbě S80.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#4 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a komentář
Neže bych uvažoval o koupi devítikila a montáže, ale někoho by asi zajímalo na kolik to vyšlo.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#5 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
to sem si Honzo nemyslel ani chvilku , cena byla cca 25 tisíc.Honza píše:Neže bych uvažoval o koupi devítikila a montáže, ale někoho by asi zajímalo na kolik to vyšlo.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#6 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Je to týden co jsem nechal již po druhé v autoservisu AMBO Michal Truksa přestavit na LPG svoji novou devítku. Motorizace B200FT, najeto 113 tis. km, dovoz Itálie.
Jde o sekvenční vstřikování LPG Magic 4. Jeanovi se nastavení mapy LPG povedlo hned na první pokus, možná provedeme jen lehké doladění v režimu motoru okolo 2000 ot/min.
Celkově hodnotím umístění komponentů LPG jako promyšlené - nezasahují do míst, kde se servisuje motor. Možná se to někomu zdá jako samozřejmost, ale viděl jsem již na Volvech různé přestavby,
kde prováděcí firmy moc nepřemýšlely, nad běžnými servisními úkony, které je potřeba pravidelně provádět.
Po dvou vyjetých nádržích mě vychází spotřeba LPG 11L/100 km.
Pokud váhate s přestavbou a volbou montážní firmy, tak mohu AMBO doporučit, je to zde již mé druhé auto přestavěné na LPG.
Jde o sekvenční vstřikování LPG Magic 4. Jeanovi se nastavení mapy LPG povedlo hned na první pokus, možná provedeme jen lehké doladění v režimu motoru okolo 2000 ot/min.
Celkově hodnotím umístění komponentů LPG jako promyšlené - nezasahují do míst, kde se servisuje motor. Možná se to někomu zdá jako samozřejmost, ale viděl jsem již na Volvech různé přestavby,
kde prováděcí firmy moc nepřemýšlely, nad běžnými servisními úkony, které je potřeba pravidelně provádět.
Po dvou vyjetých nádržích mě vychází spotřeba LPG 11L/100 km.
Pokud váhate s přestavbou a volbou montážní firmy, tak mohu AMBO doporučit, je to zde již mé druhé auto přestavěné na LPG.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#7 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Já jsem u Jeana objednaný na konec března a stále váhám, jestli Magic4 nebo Prinse (původní volba, Magikem mne nahlodal - v dobrém - Jean). Je o to, že to dávám na relativně nové auto (S40 MY09), nicméně kalkulace 39000 včetně ValveCare Prinse nebo 27000 Magic4 + přimazávání) mne nahlodává. Zatím jsem právě nenašel nikoho, kdo by Magic4 měl - jenom Magic2 nebo 3. Údajně se jedná o vylepšení spolupráce jednotek (master Volvo-slave Magic), jinak je prý Prinse dražší kvůli vstřikovačům Keihin a schopnsti uživit i třeba T5 motor, který nemám - jen nrmální 1.8 ).
Prosím tedy o sdělelní, zda jste uvažovali taky o Prinse VSI nebo Magic byla první volba a praktické zkušenosti provozu. Plnění pod víčkem předpkládá našroubování redukce při každém plnění (koukám, že prostorově to tam na plnící přírubu nevyšlo)? Palovoměr ("plynoměr") je k něčemu (stejně vím, že na 38 litrů ujedu 400 a jedu tankovat...) ?
Díky
Prosím tedy o sdělelní, zda jste uvažovali taky o Prinse VSI nebo Magic byla první volba a praktické zkušenosti provozu. Plnění pod víčkem předpkládá našroubování redukce při každém plnění (koukám, že prostorově to tam na plnící přírubu nevyšlo)? Palovoměr ("plynoměr") je k něčemu (stejně vím, že na 38 litrů ujedu 400 a jedu tankovat...) ?
Díky
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Lubo co tě vedlo k takovému zákroku na bílou krásku? Sebrali ti holky zelenou?
Jak máš rešený spodek pod nádrží? Uříznuto a navařeno, nebo jen vyklepáno(tak se mi to zdá z fotky na předchozím autě)?
Nemohl bys hodit typ nádrže z TP k plynu? Čeká mě v dohledné době výměna, tak abych byl schopen si přesně říct kterou chci (mam teď v Jaruně STAKO 61l a těch 9 navíc by se šiklo).
Jak máš rešený spodek pod nádrží? Uříznuto a navařeno, nebo jen vyklepáno(tak se mi to zdá z fotky na předchozím autě)?
Nemohl bys hodit typ nádrže z TP k plynu? Čeká mě v dohledné době výměna, tak abych byl schopen si přesně říct kterou chci (mam teď v Jaruně STAKO 61l a těch 9 navíc by se šiklo).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#9 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
1/ o Prinse VSI jsem neuvažoval z důvodu dřívějších zkušeností v předešlém Volvu. S Magic 2 jsem byl spokojený, najel jsem s ním asi 80 tis. km.jm252485 píše:Já jsem u Jeana objednaný na konec března a stále váhám, jestli Magic4 nebo Prinse (původní volba, Magikem mne nahlodal - v dobrém - Jean). Je o to, že to dávám na relativně nové auto (S40 MY09), nicméně kalkulace 39000 včetně ValveCare Prinse nebo 27000 Magic4 + přimazávání) mne nahlodává. Zatím jsem právě nenašel nikoho, kdo by Magic4 měl - jenom Magic2 nebo 3. Údajně se jedná o vylepšení spolupráce jednotek (master Volvo-slave Magic), jinak je prý Prinse dražší kvůli vstřikovačům Keihin a schopnsti uživit i třeba T5 motor, který nemám - jen nrmální 1.8 ).
Prosím tedy o sdělelní, zda jste uvažovali taky o Prinse VSI nebo Magic byla první volba a praktické zkušenosti provozu. Plnění pod víčkem předpkládá našroubování redukce při každém plnění (koukám, že prostorově to tam na plnící přírubu nevyšlo)? Palovoměr ("plynoměr") je k něčemu (stejně vím, že na 38 litrů ujedu 400 a jedu tankovat...) ?
Díky
Přimazávání nemám a ani jsem dříve neměl. Staré motory redbloky co vím, tak nemají problém s dlouhodobým užíváním paliva LPG.
2/ Já tedy krmím pouze 114 kw, ale nevykazuje to žádný problém. Kamarádi mají namontováno Magic 2 ve V70T5 II a bez problémů.
3/ Plnění pod víčkem pomocí redukce bylo rozumné řešení, jinak to nešlo řešit.
4/ Ukazatel paliva jsem chtěl i když také jezdím na počítadlo.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#10 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Tak zelená je od listopadu prodaná a tak jsem to musel řešit .Urvanej píše:Lubo co tě vedlo k takovému zákroku na bílou krásku? Sebrali ti holky zelenou?
Jak máš rešený spodek pod nádrží? Uříznuto a navařeno, nebo jen vyklepáno(tak se mi to zdá z fotky na předchozím autě)?
Nemohl bys hodit typ nádrže z TP k plynu? Čeká mě v dohledné době výměna, tak abych byl schopen si přesně říct kterou chci (mam teď v Jaruně STAKO 61l a těch 9 navíc by se šiklo).
Spodek rezervy mám u bílé bez zásahu, nádrž mám posazenou na tom hříbku a ve staré zelené byl spodek ještě rovný, tak to bylo jednodušší.
Typ nádrže Ti pošlu.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Tak to se mám co učit. Netušil sem, že se taky dělalo jiný než vypouklý dno. :-O
Já to mam bohužel na hulváta vybušený a nádrž posazenou v montážní pěně
Já to mam bohužel na hulváta vybušený a nádrž posazenou v montážní pěně
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#12 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Já jsem váhal nad metodou vyříznutí tzv. pupku a navaření - nanýtování plochého dna např. z antikoru, ale nakonec vzhledem k hustotě sítě čerpacích stanic LPG jsem dal menší nádrž cca 55L a dno jsem nechal bez zásahu.Urvanej píše:Tak to se mám co učit. Netušil sem, že se taky dělalo jiný než vypouklý dno. :-O
Já to mam bohužel na hulváta vybušený a nádrž posazenou v montážní pěně
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#13 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Motorizace B200 FT se sadou MAGIC 4 jezdí úsporněji ( okolo 10L/100 km LPG ) než původní B230 FB, kde jsem byl douhodobě na spotřebě okolo 12L/100 km.
Nejsem ale schopen přesně definovat co na spotřebu má vliv, zda turbo motorizace nebo novější ř.j. LPG
Nejsem ale schopen přesně definovat co na spotřebu má vliv, zda turbo motorizace nebo novější ř.j. LPG
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#14 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Muzu porovnavat B200FT a B230FB na LPG a turbina jezdi usporneji. Dokonce mela daleko starsi zastavbu. Tedy kdyz se s ni umi jezdit usporne, coz se mnozi uzivatele asi nikdy nenauci S Magicem mam na delsich cestach s B200FT spotrebu 10.5 plynu.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
#15 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
A neni ta spotreba nizsi jen kvuli tomu, ze musis pockat po studenem startu na teplou vodu? Takze kilometry naskakuji i na benzin?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#16 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
přepíná velmi brzy, nyní při teplotách okolo 0 st. C snad po 1000m jízdy.Drobeczek007 píše:A neni ta spotreba nizsi jen kvuli tomu, ze musis pockat po studenem startu na teplou vodu? Takze kilometry naskakuji i na benzin?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Nejlepší jízdní vlastnosti má nejsilnější motor, nejnižší náklady na údržbu má prostý atmosférický čtyřválec a jestli Ti jde o spotřebu, tak bych se pohlédnul po nějakým dýzlovým papíráku - třeba Fiat Uno 1,3D .
Naneštěstí jsou maxima všech tří zmíněných vlastností fázově posunuta tak, že kilometr jízdy je v celkových nákladech přibližně stejný
Naneštěstí jsou maxima všech tří zmíněných vlastností fázově posunuta tak, že kilometr jízdy je v celkových nákladech přibližně stejný
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#18 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Měl jsem LPG jak v atmosféře 945, motorizace B230 FB (96 kW), tak nyní v turbu B200 FT.pujdeme_domu píše:Ahoj,
Uvažuji o koupi devítky a samozřejmě (pokud s lpg již nebude) tak ho dořešit po koupi. Zkuste poradit nejvhodnější motorizací vzhledem k poměru jízdní vlastnosti / spotřeba / náklady na údržbu. Zatím dle toho, co jsem vyčetl zde na fóru i obecně na netu se zdá že vhodnější je turbo. Dejte nějaké vlastni zkušenosti.
Díky Tomáš
Vše bez problémů, záleží na tom, kdo Ti provede zástavbu. Neni rozhodující cena, ale způsob zástavby.
Průměrná spotřeba okolo 12,5 l LPG, turbo je svižnější než atmosféra a nemá zásadně vliv na spotřebu.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: bylo volvo 265 kombi
#19 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Ten neodvětranej spoj plnění lpg je špičkovej, velká gratulace
Český systém magic
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic
Český systém magic
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#20 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Jsem rád, že se konečně vyjádřil odborník, tak nám Všem napiš, co všechno je na tomto systému špatněTomasz píše:Ten neodvětranej spoj plnění lpg je špičkovej, velká gratulace
Český systém magic
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic
(na prvním autě sloužil "pouze" 100 000 km, než jsem auto prodal a na druhém 70 000 km a zatím jezdím. Mám se obávat, že zůstanu stát někde na cestě? To abych si sjednal asistenční služby na odtah)
A poslední dotaz, jaký system propaguješ, popřípadě montuješ Ty????
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#21 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
tak se rozepišTomasz píše:Ten neodvětranej spoj plnění lpg je špičkovej, velká gratulace
Český systém magic
to je jako věřit v ježíška. Celá elektronika je polská od výrobce KME, konkrétně to co máš je kme Nevo
opatřená českým přelepem magic
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#22 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Možná zjistil, že odvětraný musí být multiventil na nádrži, zatímco o plnícím potrubí není ve schvalovacích podmínkách ani zmínka...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#23 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
stále mlčí, ....standa píše:Možná zjistil, že odvětraný musí být multiventil na nádrži, zatímco o plnícím potrubí není ve schvalovacích podmínkách ani zmínka...
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: bylo volvo 265 kombi
#24 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Neodvětranej spoj v kabině prostě bejt nesmí a hotovo. Při netěsnosti spoje jde při plnění všechno do kabiny, to pochopí i malý dítě. To je stejný jako by si na toroidu neměl víčko nebo neměl na válci plynotěsnou schránku.
Co se týče systému nevo, nikdy jsem nepsal že je špatný, jen jsem psal že věřit tomu že mám český systém magic je jako věřit v ježíška
Co se týče systému nevo, nikdy jsem nepsal že je špatný, jen jsem psal že věřit tomu že mám český systém magic je jako věřit v ježíška
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Vůz: bylo volvo 265 kombi
#25 LPG ve Volvu 945 - pár fotek a další 945 po přestavbě
Stručný výtah z metodiky:
- v prostoru pro cestující a v uzavřeném zavazadlovém prostoru nesmí být žádné spoje plynového vedení s výjimkou:
• spojů na plynotěsné skříni
• spojení mezi plynovým potrubím nebo hadicí a plnící jednotkou a když toto spojení je opatřeno manžetou odolnou LPG a veškerý unikající plyn bude odveden přímo do atmosféry
Nikde na tvým autě nenacházím manžetu na trubce která odvádí unikající plyn do atmosféry
- v prostoru pro cestující a v uzavřeném zavazadlovém prostoru nesmí být žádné spoje plynového vedení s výjimkou:
• spojů na plynotěsné skříni
• spojení mezi plynovým potrubím nebo hadicí a plnící jednotkou a když toto spojení je opatřeno manžetou odolnou LPG a veškerý unikající plyn bude odveden přímo do atmosféry
Nikde na tvým autě nenacházím manžetu na trubce která odvádí unikající plyn do atmosféry
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 3017 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kuntík
-
- 145 Odpovědi
- 15989 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lukaso
-
- 3519 Odpovědi
- 323678 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 758 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vcar
-
- 16 Odpovědi
- 2846 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bier