Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#276 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
bohužel se mi zas nezadařilo a z rodinných důvodů budu muset jedno Volvo pustit, nabízím tedy 940 i V70, je mi to asi jedno co půjde, ale spíše upřednosťnuji tu V70, devítka by byla i dražší. Bližší info po SZ
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#277 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
po nějaký odmlce jsem si udělal radost a tak vám představuju pivovárka. B200F, modelový rok 92, holátko. Auto je ale zachovalé s nízkým kilometrovým proběhem, ladím pouze mušky
- Přílohy
-
- IMG_20160809_191617.jpg (122.73 KiB) Zobrazeno 4212 x
-
- IMG_20160809_191645_m.jpg (89.9 KiB) Zobrazeno 4212 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#278 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
musel jsem.... Starší foto ale auto je vypadá pořád stejně
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 7545
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#279 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Naprosto chápu a neskrytě závidím stěrače světel.Ondra. píše:musel jsem.... Starší foto ale auto je vypadá pořád stejně
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 950
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#280 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Ty sis zase pořídil dvojku, nebo jsem jen zmaten? Každopádně docela mě těma zadohrabama dráždíš, máš to hezký.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#281 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
pěkné,
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#282 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
A to místo.Ondra. píše:musel jsem.... Starší foto ale auto je vypadá pořád stejně
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#283 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
No huz je doma ale mrzi me ze se nedostanu na ten terezinMattyfu píše:Ty sis zase pořídil dvojku, nebo jsem jen zmaten? Každopádně docela mě těma zadohrabama dráždíš, máš to hezký.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#284 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
A v kolik máte to vítání?Ondra. píše:No huz je doma ale mrzi me ze se nedostanu na ten terezinMattyfu píše:Ty sis zase pořídil dvojku, nebo jsem jen zmaten? Každopádně docela mě těma zadohrabama dráždíš, máš to hezký.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#285 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
13:00
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#286 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
budíčkový porno
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#287 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
strojovna, to je úplně škoda startovat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#288 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Vypadá to jak fotka nového auta
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#289 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
je to nové auto, ale je to obrovský závazek to udržet v tomhle stavu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#290 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
to je doopravdy nádhernej kousek...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#291 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
MOC krásné auto...
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1616
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#292 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Luky už je naprosto DeVolvovanej?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#293 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Ano, rozhodl se pro golf 1 cabrio. Dale nebudu komentovat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 7545
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#294 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Skvělá volba!Ondra. píše:Ano, rozhodl se pro golf 1 cabrio. Dale nebudu komentovat
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#295 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Pjekná khára.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#296 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Tvl ten turbobudíček musí jít za roh, když na to šlápneš...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#297 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Mam presnou informaci o podtlaku v sani, co vic si prat?Urvanej píše:Tvl ten turbobudíček musí jít za roh, když na to šlápneš...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#298 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
udělej si tam čárku a pokud ji podlezeš, vyměníš vzduchovej filtr, dobrá vychytávka
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#299 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Volva jsem zredukoval na minimul (jedno daily, jedna vikendovka), nejsem prehlcenej autama a konecne mi delaji opravdu radost
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 156
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#300 Ondrovo krabice bývalé, nastávající a SAAB
Napadlo mi, že jsem vám ještě nepředstavil Tayyipa Recepa, nebo zkráceně- Erdogana. Jedná se o V70 P2 TDI. Původ Rakousko, já už to kupoval v ČR od soukromníka asi před 2,5 lety. Důvod přezdívky- první majitel byl Víděnský turek, nicméně auto vypadá i po letech poměrně slušně, hlavně ta netradiční barva mě baví.
Ze začátku jsem měl problémy s rozvodama, který krátce po udělání povolily, nicméně k fatálu naštěstí nedošlo. Pořád nahodile povrzávala pření náprava, pořešit to dokázal až Raolsa. Jinak víceméně žádný větší problémy, jen takový ty klasický P2 issues (nádobka serva atd...).
Výbava taková normální (tempomat, dvouzonová klima, hagusy, dodělával jsem 2x isofix)
S autem mám za dobu vlastnictví najeto necelých 50 tkm, aktuálně asi 305 tkm. Leju do toho 10W40 (nejsem příznivec ultrařídkých olejů) Valvoline High mileage, s intervalem 10 tkm. Mezi výměnama nedolévám, nebo naprostý minimum.
Co se drivetrainu týče, zkoušel jsem ST1 od D5T5, ale později jsem od toho upustil a nechal jen EGR-off. Charakteristika a pružnost v základu je pro mě dostačující, motor má slušný chod a přehnaně nekouří. S chipem to byla raketa, ale začal jsem přemýšlet, že by to kvůli zvýšenýmu výkonu chtělo povyměňovat šrouby na klice, ostřiky pístů atd a tak jsem se radši vrátil do série. Peníze totiž radši než do performance, investuju do plastíků
Z exteriéru-
1) nedávno jsem dával neorigo křídlo,
2)parkovací kamera z ALI (mam 5% folie tak proto) s displejem v zrcátku, funguje perfektně
s těma nehezkýma otěrovýma lištama jsem to už koupil
Interiér:
1) výměna za audio s modrou nálepkou a HU-803 včetně zesíku, GROM
2) výměna tapeců za polokožený (látkový byly odlepený) a krásný kožený sedačky (kvůli dětem, původní látka se špatně udržovala a kloudný potahy jsem nikde nesehnal)
3) dřevodekor (+ volant z S80)
4) Obšitá řadička od mongolek z Blanska (krásná práce)
5) velmi nepraktický koš u spolujezdce, ale je to plastík a to se počítá
6) čeština
Plány do budoucna
1) mám připravenej bufík, starý analogový Webasto, ale nějak se se Standou nemůžeme dokopat
2) čidlo a budík na teplotu oleje (za studena to TDI jen lechtám, tak by se mi hodil údaj, kdy můžu jet svižněji- ale nejsem žádnej nesmrtelnej ultra racer)
3) Origo subwoofer do kufru- už ho mám připravenej včetně origo koberečku, jen čekám na kabelovej svazek ze skladu ve SWE
Co mi vadí:
1) užil bych vzadu cca o 5 cm víc pro nohy, děti mají bytelný autosedačky a dost se pak mačkáme
2) rejd, ale už jsem si zvyknul
3) rozvrzanost interiéru
Koukám, že se fotky moc nepovedly, snad brzy udělám lepší. Je to moje asi nejmladší Volvo, co kdy budu mít. Facelift V70 pro mě nemá žádnou výhodu (vypadá to skoro stejně a má víc problémů/dražší díly..) a P3 mě nějak neoslovila. Starších Volv se držet budu, ale jednou si jako daily koupím asi Mitsu Outlander s atmo Mivec (je to takový bezcharakterní, ale volba z rozumu...)
Ze začátku jsem měl problémy s rozvodama, který krátce po udělání povolily, nicméně k fatálu naštěstí nedošlo. Pořád nahodile povrzávala pření náprava, pořešit to dokázal až Raolsa. Jinak víceméně žádný větší problémy, jen takový ty klasický P2 issues (nádobka serva atd...).
Výbava taková normální (tempomat, dvouzonová klima, hagusy, dodělával jsem 2x isofix)
S autem mám za dobu vlastnictví najeto necelých 50 tkm, aktuálně asi 305 tkm. Leju do toho 10W40 (nejsem příznivec ultrařídkých olejů) Valvoline High mileage, s intervalem 10 tkm. Mezi výměnama nedolévám, nebo naprostý minimum.
Co se drivetrainu týče, zkoušel jsem ST1 od D5T5, ale později jsem od toho upustil a nechal jen EGR-off. Charakteristika a pružnost v základu je pro mě dostačující, motor má slušný chod a přehnaně nekouří. S chipem to byla raketa, ale začal jsem přemýšlet, že by to kvůli zvýšenýmu výkonu chtělo povyměňovat šrouby na klice, ostřiky pístů atd a tak jsem se radši vrátil do série. Peníze totiž radši než do performance, investuju do plastíků
Z exteriéru-
1) nedávno jsem dával neorigo křídlo,
2)parkovací kamera z ALI (mam 5% folie tak proto) s displejem v zrcátku, funguje perfektně
s těma nehezkýma otěrovýma lištama jsem to už koupil
Interiér:
1) výměna za audio s modrou nálepkou a HU-803 včetně zesíku, GROM
2) výměna tapeců za polokožený (látkový byly odlepený) a krásný kožený sedačky (kvůli dětem, původní látka se špatně udržovala a kloudný potahy jsem nikde nesehnal)
3) dřevodekor (+ volant z S80)
4) Obšitá řadička od mongolek z Blanska (krásná práce)
5) velmi nepraktický koš u spolujezdce, ale je to plastík a to se počítá
6) čeština
Plány do budoucna
1) mám připravenej bufík, starý analogový Webasto, ale nějak se se Standou nemůžeme dokopat
2) čidlo a budík na teplotu oleje (za studena to TDI jen lechtám, tak by se mi hodil údaj, kdy můžu jet svižněji- ale nejsem žádnej nesmrtelnej ultra racer)
3) Origo subwoofer do kufru- už ho mám připravenej včetně origo koberečku, jen čekám na kabelovej svazek ze skladu ve SWE
Co mi vadí:
1) užil bych vzadu cca o 5 cm víc pro nohy, děti mají bytelný autosedačky a dost se pak mačkáme
2) rejd, ale už jsem si zvyknul
3) rozvrzanost interiéru
Koukám, že se fotky moc nepovedly, snad brzy udělám lepší. Je to moje asi nejmladší Volvo, co kdy budu mít. Facelift V70 pro mě nemá žádnou výhodu (vypadá to skoro stejně a má víc problémů/dražší díly..) a P3 mě nějak neoslovila. Starších Volv se držet budu, ale jednou si jako daily koupím asi Mitsu Outlander s atmo Mivec (je to takový bezcharakterní, ale volba z rozumu...)
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 29 bře 2021 21:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek