Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3951 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli jsem dobře četl, tak se to týká jen verze 120kw (ta je ještě nemá). 136kw už je má.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#3952 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jato chapu takle:
EURO3 nema DPF ani klapky, turbo bez chlazeni rizene podtlakem, cerny dekl motoru:
D5244T (120kW)
D5244T2 (96kW)
EURO4 ma DPF a klapky, turbo chlazene vodou rizene motorkem, sedy dekl motoru:
D5244T4 (136kw)
D5244T5 (120kw)
D5244T7 (93kw)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3953 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak píše Powl nademnou. Poznávací znamení verze bez DPF = černý dekl motoru.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3954 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Euro3 (bez klapek a DPF) poznáš podle:
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.
Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).
Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).
Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.
Good luck při hledání.
/PL
P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.
Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).
Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).
Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.
Good luck při hledání.
/PL
P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3955 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3956 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dvouhmotě se nevyhneš, mají ji všechny motory s manuální převodovkou. Automat tuhle blbost nemá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3957 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale jak tu bylo řečeno, motor bez DPF s automatem má převodovku, kterou dneska opravovat moc nechtějí (nebo se to finančně nevyplatí).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#3958 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jezdil jsem denně do práce 20 tam a 20 zpátky přesně co píšeš a za šest let sem neměl s dpf problém .mikka píše: ↑04 srp 2021 13:12 bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3959 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasne dik, takze ted je pro me ten vyber zase o něco komplikovanejsi … navíc jsem ještě uplne nezavrhl ani benzin (s LPG)… no je mi jasny ze kazda varianta ma svoje pro i proti a bude zalezet hlavne na stavu konkretniho kusu, coz muze prekvapit… kazdopadne ale co tam není nebude delat problém… chtěl bych manual, chápu ze automat muze byt navykovy ale myslim ze se bez nej obejdu… vzhledove by se mi porad nejvic zamlouvala XC70 (ale zase ty problémy s 4x4)… kazdopadne dik vsem..
Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost…
Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3960 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, chtěl bych pořídit XC70 druhé generace s nájezdem ideálně do 250.000 a chtěl bych se zeptat, jestli má tohle auto nějaká specifika co do životnosti konkrétních nákladných dílů. Například jestli automat odchází okolo 300.000 km i při pravidelných výměnách oleje, tak abych věděl, že u auta s nájezdem 250.000 km mě to bude čekat za 50.000 km kdežto auto s nájezdem 320.000 km už to může mít vyměněné a vyřešené. Byl to jen příklad, ale postě zatím vůbec nevím, jak je na tom automat, pohon všech kol turba a tak... Asi bych chtěl ideálně variantu 136 kW, ty 151/158 kW už prý nejsou tak spolehlivé a auto chci na přesuny rodiny a ne na závodění... A líbí se mi třeba jeden konkrétní kousek, ale má adaptivní tlumiče - když doslouží, dají se místo nich dát klasické, anebo se zase musí kupovat nové adaptivní za 13.000 Kš/kus, jak jsem někde našel? Předem díky moc za reakce...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3961 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat při pravidelných výměnách oleje vydrží určitě více než 300tkm.
Adapt. tlumiče jsou samozřejmě dražší než normální, ale ne nedostupné.
136kw mají vířivé klapky, které se často mění zanáší a potom mění. Nic likvidačního.
Je také potřeba zajímat se o stav systému AWD - úhlový převod, haldex, diferák.
Adapt. tlumiče jsou samozřejmě dražší než normální, ale ne nedostupné.
136kw mají vířivé klapky, které se často mění zanáší a potom mění. Nic likvidačního.
Je také potřeba zajímat se o stav systému AWD - úhlový převod, haldex, diferák.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3962 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky, takže pokud na systému AWD nebyl dělaný nějaký větší servis, je třeba se na něj připravit po koupi? při jakých km se zhruba dělá? S vířivými klapkami jsme měl zkušenosti na minulém autě a nechal je preventivně zaslepit - nevím, jestli jde u Volva taky aniž by začalo ukazovat nějaké chyby...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3963 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele to AWD - těžký říct...může to dál jezdit bez většího servisu. Já jsem koupil auto, co mělo ca 230tkm a nebylo to nikdy dělané. Tak jsem tam vyměnil všechny oleje a jedu dál. U Volva se ofiko hrálo (a dál i hraje) na doživotní náplně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3964 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na druhou stranu jsou tu lidé, kteří repasovali úhlovku, měnili čerpadlo v hladexu, nebo repasovali diferák. Není na to univerzální pravidlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3965 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když to tak čtu...jestli není lepší bez zjišťování detailů radši bezmyšlenkovitě koupit a vesele jezdit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3966 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo a ještě jedna věc...myslím, že bychom měli diskutovat v tomto vlákně - řešíme P3: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=47424
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3967 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
OK, díky. další případnej dotaz na konkrétní auto budu směrovat tam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3968 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Poradil by mi nekdo jakou asi může mít cenu XC 90 s následujícími parametry? Ročník 12/2012, nájezd 97.000, nebouraná , drobné škrábance z provozu jsou. D5 upgarováno Polestar, Executive výbava. Servisováno ve Volvu. Ježděna v posledních pár letech hlavně Praha. Majitel pečlivka, co na servise nešetřil. Nebo se podívat na mobile a udělat průměr? Děkuji.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3970 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
to bych řekl, že spíš těch 300 minimálně, nebál bych se to pro začátek napálit do inzerátu za 400
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3971 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Světle modrá metla s béžovým intrem. Co jsem se díval na mobile/ tipcars, tam je to mezi 400 až 500. Prodáváno bazarem, takže hádám vykoupeni za těch 300-350? Já budu kupovat….
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3972 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Majitel chce koupit manželce něco elektrického do Prahy…
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3973 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
ahoj kluci, nema prosim nekdo prehled o tom, od kdy se davali do benzinovych XC70 2gen. (cca 2000-2006) 6kv. prevodovky, nebo podle ceho jednoduse poznat ktera tam je?... zaznelo tu ze starsi 5kv. je rizikovejsi zalezitost, kvuli pripadne oprave...diky
Nebyl se nahodou nekdo podivat na tohle auto v AAA v Praze? uz je tam celkem dlouho takze mozna nejaky problem...
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc70/car.html?id=405011765&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ-AAA-RMKT-Dynamic-product&utm_content=Navstevnici+produktu+01-03&bsw=47
diiky
Nebyl se nahodou nekdo podivat na tohle auto v AAA v Praze? uz je tam celkem dlouho takze mozna nejaky problem...
https://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc70/car.html?id=405011765&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=CZ-AAA-RMKT-Dynamic-product&utm_content=Navstevnici+produktu+01-03&bsw=47
diiky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3974 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
6kvaltový automat se do P2 benzinu dával snad jen do R od MY2006, pokud se nepletu.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 25
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
#3975 Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zdravím,
mám trošku netradiční dotaz.
Zkoušeli jste v XC90 (r.v. cca 2008-2010) někdo převážet 4 metrové role PVC nebo koberce? Lze? je to velký problém?
Děkuji za jakoukoliv zkušenost.
mám trošku netradiční dotaz.
Zkoušeli jste v XC90 (r.v. cca 2008-2010) někdo převážet 4 metrové role PVC nebo koberce? Lze? je to velký problém?
Děkuji za jakoukoliv zkušenost.
_________________
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
Nyní: Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Dříve:
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1990
Škoda 110 L, r.v. 1972
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136573 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2948 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1578 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 705 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous