Prestavba na E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#76 Prestavba na E85
Spíš to vidím jako klasické bububu. Když budou kontrolovat nádrže aut, tak při poměru 1:1 budeš mít tak 30l E85. Nevím kolik je doměření daně, odhad 7kč/l ? Takže ti doměří 210 Kč. A kvůli tomu budou dělat laboratorní rozbor, spousta korespondence, nějaké správní řízení .... Do toho asi nikdo ve větším rozsahu nepůjde, by je to finančně poněkud vyčerpávalo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#77 Prestavba na E85
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#78 Prestavba na E85
No tahle stranka nic moc noveho nerekla...
Ze zkusenosti: kdyz dam do erka chlast E85 (stejne je to smes s benzinem) tak to je znat v otackach a o neco lepe se jde za plynem. Pri normalni jizde neni poznat a spotreba je o neco vyssi. Rikaji ze az o 20%. V mem pripade asi o 1,5l na 100km.
Ze zkusenosti: kdyz dam do erka chlast E85 (stejne je to smes s benzinem) tak to je znat v otackach a o neco lepe se jde za plynem. Pri normalni jizde neni poznat a spotreba je o neco vyssi. Rikaji ze az o 20%. V mem pripade asi o 1,5l na 100km.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#79 Prestavba na E85
Já mam teď 75% E85 v nádrži a auto sem tam zakopává, tah neni nic moc, připadá mi, že sem přišel tak o polovičku mejch línejch kobylek (B4204S) a spotřeba je o dost vyšší, při 50% stoupla asi o litr, teď ještě nevim...
Nicméně voní to, jede to, zvažuju jestli zkusim ještě vyšší koncentraci, protože elektronika si viditelně na nic nestěžuje.
Nicméně voní to, jede to, zvažuju jestli zkusim ještě vyšší koncentraci, protože elektronika si viditelně na nic nestěžuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#80 Prestavba na E85
Jaka Volva mohou jezdit v D na E10:
http://www.volvocars.com/de/top/about/customer_care/pages/faqs.aspx#kraftstoff
Samozrejme nejen v D.
http://www.volvocars.com/de/top/about/customer_care/pages/faqs.aspx#kraftstoff
Samozrejme nejen v D.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#81 Prestavba na E85
to znamena skoro vsechny...ttoommaasseekk píše:Jaka Volva mohou jezdit v D na E10:
http://www.volvocars.com/de/top/about/customer_care/pages/faqs.aspx#kraftstoff
Samozrejme nejen v D.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#82 Prestavba na E85
kamoš to teď dává (1:1) do oktávky 1,2 TSI a prej je to v pohodě nic se nezměnilo jenom rozdíl 10kč na litru...
_________________
Volv
Volv
#83 Prestavba na E85
Tak já teď zkouším naučit S40 2.0T na E85. Spotřeba stoupla z palubákového 7.8 na 8.0 (po téměř celé nádrži), ale podle dotankování to zatím nemám ověřeno. Předpokládám, že se to vyšplhá k devítce. A to jsem to dal tak 1(e):3(N). Nic necuká, startuje normálně. Tak uvidíme.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#84 Prestavba na E85
ať dává bacha, ať se mu to nerozsype. Tenhle motor, obzvláště ty vyrobené do 5.2011 nejsou zrovna konstrukčně na výši. Přeskakuje tomu řetěz, zatuhává regulace turba vlivem tepla od turba a odchází turbo jako takové.LADA11 píše:do oktávky 1,2 TSI
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#85 Prestavba na E85
u takoveho motoru se turbo asi fakt "nadre"...natoci, jestli to turbo neni chlazene vodou tak potes koste...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#86 Prestavba na E85
Tak tenhle pomer jsem zkousel na cca 10 nadrzich.mr1 píše:Tak já teď zkouším naučit S40 2.0T na E85. Spotřeba stoupla z palubákového 7.8 na 8.0 (po téměř celé nádrži), ale podle dotankování to zatím nemám ověřeno. Předpokládám, že se to vyšplhá k devítce. A to jsem to dal tak 1(e):3(N). Nic necuká, startuje normálně. Tak uvidíme.
Spotreba se nehla, zadne rozdily jsem v nicem nepocitil.
Kdyz jsem vsak pomer prehnal a Ecka bylo vic jak cca 30%, rozsvitil se po 25km "vrtulnik". Tim padem se dost zvedla spotreba, odhadem na 10litru. Po dotankovani N95 a naredeni Ecka na cca 20% a ujeti opet 25km "vrtulnik" zhasnul, spotreba se opet vratila k normalu a auto jelo opet normalne.
Po vyjeti onech cca 10 nadrzi jde auto o neco malo lepe za plynem. Alespon se mi to subjektivne zda a o neco malo se snizila spotreba, cca o 0.3litru. Jestli na to ma vliv cistici schopnost Ecka netusim, ale priklanim se k tomu ze ano.
Minuly tyden jsem nechal instalovat "kouzelnou krabicku", abych mohl jezdit na ciste Ecko. Zatim jsem ve fazi ladeni a testovani, tudiz na nejake zavery je prilis brzy, lec jiz ted si dovolim tvrdit, ze spotreba nestoupa a auto jede velmi slusne.
Vic se rozepisu v samostatnem prispevku pristi tyden.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#87 Prestavba na E85
vzal jsem ted 40L E85+30L N95. najel jsem cca 100km, spotreba vylezla tak o 1,5l, motor mi pripada klidnejsi, tissi. starty jsou v pohode, ale je teplo, takze by to asi jelo i na cistej E85. ALE to auto vubec nejede, je takovy gumovy, v nizkejch i vysokejch otackach. cena je krasnych 26,- ale jede to jako kdyby tomu urizli jeden valec.
nemate nekdo ten konverzni kit v atmosfere 2.4? jede to pak lip?
kolega ma 9-5 aero, nechal si tam dat nejakej modifikovanej SW do RJ, kterej to upravi na E85, jezdi na cistej lih a chvali si to, spotreba +- stejna a auto prej jede stejne jako na benzin.
nemate nekdo tucha jestli by to neslo i do volva?
nemate nekdo ten konverzni kit v atmosfere 2.4? jede to pak lip?
kolega ma 9-5 aero, nechal si tam dat nejakej modifikovanej SW do RJ, kterej to upravi na E85, jezdi na cistej lih a chvali si to, spotreba +- stejna a auto prej jede stejne jako na benzin.
nemate nekdo tucha jestli by to neslo i do volva?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#88 Prestavba na E85
to je to tak jednoduché?
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
#89 Prestavba na E85
Kolega to nejspis bude mit z trionictuning.com a nebo ecuproject.com. Tam jsou ke stazeni mapy do ECU pro ruzne saabi motory a k nahrani staci spec. kabel, notebook s Windows a odvaha...dan2 píše: kolega ma 9-5 aero, nechal si tam dat nejakej modifikovanej SW do RJ, kterej to upravi na E85, jezdi na cistej lih a chvali si to, spotreba +- stejna a auto prej jede stejne jako na benzin.
A nebo si to nechal nahrat za tezky prachy nekde ve "specialnim" servisu, kterej to ale stejne beztak ma z trionictuningu
Co jsem slysel, nektere ty mapy na tech forech jsou primo vytazene z BioPower sobu, takze se toho udajne netreba bat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#90 Prestavba na E85
jak citam, tak citam, stale neviem ci do toho mojho 125kw motorceka tie Ecka mozem naliat len tak a ked ano tak kolko.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#91 Prestavba na E85
jak pisu vyse, ja to tam narval v pomeru 60:40 ve prospech e85 a vysledek nic moc - nejede a zere. na druhou stranu je litr o 10,- levnejsi nez n95. kdyz sem to pak naredil 40:60, tak uz to je celkem ok, jede a zere skoro normalne.lucki píše:jak citam, tak citam, stale neviem ci do toho mojho 125kw motorceka tie Ecka mozem naliat len tak a ked ano tak kolko.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#92 Prestavba na E85
Doporucuji tak 30%Ecka.lucki píše:jak citam, tak citam, stale neviem ci do toho mojho 125kw motorceka tie Ecka mozem naliat len tak a ked ano tak kolko.
Rozdil nepocitis v nicem, jen na cene.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#93 Prestavba na E85 vs. skutečný provoz
Tak chlapáci, jak to ve skutečnosti je? Bez "kouzelné krabičky" je možno zkoušet jezdit na směsku E85 + N95. Do určitého poměru, pak stoupne spotřeba. Je to tak?
Jak s "krabičkou"? Je to bez problémů? Nechci nic ladit a zkoušet, ale profi vyzkoušenou instalaci se standardní zárukou, tankovat celý rok pouze E85 a bez problémů jezdit po celý rok. Funguje to tak?
Díky za postřehy. Daniel
Jak s "krabičkou"? Je to bez problémů? Nechci nic ladit a zkoušet, ale profi vyzkoušenou instalaci se standardní zárukou, tankovat celý rok pouze E85 a bez problémů jezdit po celý rok. Funguje to tak?
Díky za postřehy. Daniel
_________________
S90 B5
S90 B5
#94 Prestavba na E85
No, asi tak nějak to bude... moje zkušenosti jsou zhruba takové, jak popisuješ. S B230FB při tankování 100% E85 žrala asi 11-13, horší starty, ale šlo to. Od -5 nastartuješ vyloženě obtížně. 100% N95 asi 9-10L. Při poměru 1:3(N) byl rozdíl neznatelný. Teď dávým do B4204T2 1:3 a opět je rozdíl neznatelný (palukák se zvedl o 0,1l/100), podle dotankování nevím - lítá mě to vyloženě litrama dle stylu jízdu, řidičů a tras.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál
#95 Prestavba na E85
Tak moje zkušenost po natankování 15L Naturalu95 a 10L E85. Spotřebu zatím nejsem schopný změřit. Auto je klidnější a tišší, výkonově je na tom "možná" nepatrně líp, ale je to spíš subjektivní pocit. Jak tu někdo psal, jde lépe od spodu (2000 ot). Výsledná cena za litr 30 Kč. Příště zkusím 50:50.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#96 Prestavba na E85
Je to možné nalít i do V960 1995 nebo V40 1995 ?
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
#97 Prestavba na E85
No samozřejmě nalít to tam můžeš. Jestli Ti to bude vyhovovat, si musíš vyzkoušet. Najít svůj poměr, a nakonec spočítat, jestli se Ti to vyplatí. Například, pokud pujdeš na 1:3, spotřeba se nezvedne (moje 40/2.0T), tak jsi na 30 kč za litr. A to myslím, je nějaká úspora.luckybeef píše:Je to možné nalít i do V960 1995 nebo V40 1995 ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#98 Prestavba na E85
E85 1 díl : N95 3 díly? Nehrozí nějaké zadření motoru nebo podpálení ventilů či tak?mr1 píše:No samozřejmě nalít to tam můžeš. Jestli Ti to bude vyhovovat, si musíš vyzkoušet. Najít svůj poměr, a nakonec spočítat, jestli se Ti to vyplatí. Například, pokud pujdeš na 1:3, spotřeba se nezvedne (moje 40/2.0T), tak jsi na 30 kč za litr. A to myslím, je nějaká úspora.luckybeef píše:Je to možné nalít i do V960 1995 nebo V40 1995 ?
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
#99 Prestavba na E85
Ano, 1(E):3(N). Motoru nehrozí nic, akorát extra starých aut hrozí nějaké proleptané těsnění, hadičky atd. Ale takové auto snad už ani nejezdí. Bezproblému, neobávej se a vyzkoušej, časem přijdeš na svůj vlastní poměr - prostě je to potřeba vyzkoušet.luckybeef píše:E85 1 díl : N95 3 díly? Nehrozí nějaké zadření motoru nebo podpálení ventilů či tak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#100 Prestavba na E85
Jak jsem jiz zde psal, na strankach nemeckeho ADACu lze zjistit, do kterych aut lze lit v Nemecku E10. Dle toho usuzuji, do kterych aut lze lit i vetsi mnozstvi Ecka. Ale chce to asi vyzkouset, co na to chovani motoru.
Ja testoval a rozepsal se o kousek vys.
Ted mam v aute "kouzelnou krabicku", ci jak to nazvat.
Konkretne tuto:
http://www.bioethanole85.cz/eshop/sady-na-prestavby-na-e85/e85-mpi-4-valec-etanol-ffv
K instalaci jsem si vybral tento servis:
http://autowolf.cz/
Z obou stran jsem mel pozitivni zkusenosti s komunikaci, takze jsem do toho sel. Navic rad podporuji ceske vyrobce (jakkoli to muze znit divne).
Pan Vlk vi co dela, sam ma tuto krabicku ve svem Saabu 9-3 a jeho vysvetleni praci znelo logicky.
Predpokladal jsem, tak jako asi predpoklada kazdy, ze mi zkratka namontuji krabicku a muzu jezdit na Ecko pri stejne spotrebe jak na benzin. Jenze muj Volvik je jineho nazoru.
Jak se jiste doctete v popisu krabicky, prijima data z lambda sondy a tim vyhodnocuje smes v nadrzi. A to je kamen urazu. Alespon pry u cca 10% aut.
Jasne, instalace probehla perfektne, vysvetleni tez a vyrazil dom. Spotreba na tech 20km stejna jako na benzin, no chrochtal jsem si blahem. Rano ale startovani na potreti a po case na me zacal svitit vrtulnik (je te kontrolce uz jinak nerikam). Auto pak zralo jak tank, coz v mem pripade znamena zvednuti spotreby z 8,5-9litru na cca 13. Jasne, Ecko je levnejsi, ale tohle je kurna hodne. Tak zpet na ladeni. Starty lepsi, ale zadny zazrak. Znova ladeni, nic. To uz bylo divne i panu Vlkovi, pozval tedy chytre hlavy z vyvoje krabicky, at se pochlapi. Rozuzleni prislo prave pres lambdu, kdy si nerozumi krabicka s lambdou a rano se ji chce startovat jakoby na benzin (tedy s jinou bohatosti smesi) a proto auto nechce chytnout. Lambdu tedy odpojili a pripojili ke kostre. V priloze jest dokument s nasi konverzaci, pac zde by to bylo asi dlouhe.
Ted jsem ve stadiu, kdy spotreba je na klidnou nohu stejna jak na benzin, ne-li nizssi. Ale je hodne hakliva na zapnuti klimatizace a styl jizdy. Zatim jezdim jen kratke trasy okolo Prahy, ale kdyz jsem Volvika "prohnal" 140 po D11ce s klimou a 3lidmi, lezla spotreba neuveritelne vzhuru, z rannich 7,9 (jsem nikam nepospichal, tak jsem se sinul 120) na odpolednich 11, zprumerovano. To je tedy markantni rozdil pri malem navyseni rychlosti.
Jestli tedy v case budoucim nedokazi mou krabicku naladit k me spokojenosti, rad jim ji vratim, pac tohle jsem necekal. Ale nechci je hned brat pod krkem, jsem clovek trpelivy a rad jim pomuzu s vychytanim much. Zatim tedy pockam, na mem problemu se pry pracuje (viz konverzace).
Tot asi vse, klidne se ptejte.
Jinak E85ku tankuji v Libeznici za 25,20,-/litr.
Ja testoval a rozepsal se o kousek vys.
Ted mam v aute "kouzelnou krabicku", ci jak to nazvat.
Konkretne tuto:
http://www.bioethanole85.cz/eshop/sady-na-prestavby-na-e85/e85-mpi-4-valec-etanol-ffv
K instalaci jsem si vybral tento servis:
http://autowolf.cz/
Z obou stran jsem mel pozitivni zkusenosti s komunikaci, takze jsem do toho sel. Navic rad podporuji ceske vyrobce (jakkoli to muze znit divne).
Pan Vlk vi co dela, sam ma tuto krabicku ve svem Saabu 9-3 a jeho vysvetleni praci znelo logicky.
Predpokladal jsem, tak jako asi predpoklada kazdy, ze mi zkratka namontuji krabicku a muzu jezdit na Ecko pri stejne spotrebe jak na benzin. Jenze muj Volvik je jineho nazoru.
Jak se jiste doctete v popisu krabicky, prijima data z lambda sondy a tim vyhodnocuje smes v nadrzi. A to je kamen urazu. Alespon pry u cca 10% aut.
Jasne, instalace probehla perfektne, vysvetleni tez a vyrazil dom. Spotreba na tech 20km stejna jako na benzin, no chrochtal jsem si blahem. Rano ale startovani na potreti a po case na me zacal svitit vrtulnik (je te kontrolce uz jinak nerikam). Auto pak zralo jak tank, coz v mem pripade znamena zvednuti spotreby z 8,5-9litru na cca 13. Jasne, Ecko je levnejsi, ale tohle je kurna hodne. Tak zpet na ladeni. Starty lepsi, ale zadny zazrak. Znova ladeni, nic. To uz bylo divne i panu Vlkovi, pozval tedy chytre hlavy z vyvoje krabicky, at se pochlapi. Rozuzleni prislo prave pres lambdu, kdy si nerozumi krabicka s lambdou a rano se ji chce startovat jakoby na benzin (tedy s jinou bohatosti smesi) a proto auto nechce chytnout. Lambdu tedy odpojili a pripojili ke kostre. V priloze jest dokument s nasi konverzaci, pac zde by to bylo asi dlouhe.
Ted jsem ve stadiu, kdy spotreba je na klidnou nohu stejna jak na benzin, ne-li nizssi. Ale je hodne hakliva na zapnuti klimatizace a styl jizdy. Zatim jezdim jen kratke trasy okolo Prahy, ale kdyz jsem Volvika "prohnal" 140 po D11ce s klimou a 3lidmi, lezla spotreba neuveritelne vzhuru, z rannich 7,9 (jsem nikam nepospichal, tak jsem se sinul 120) na odpolednich 11, zprumerovano. To je tedy markantni rozdil pri malem navyseni rychlosti.
Jestli tedy v case budoucim nedokazi mou krabicku naladit k me spokojenosti, rad jim ji vratim, pac tohle jsem necekal. Ale nechci je hned brat pod krkem, jsem clovek trpelivy a rad jim pomuzu s vychytanim much. Zatim tedy pockam, na mem problemu se pry pracuje (viz konverzace).
Tot asi vse, klidne se ptejte.
Jinak E85ku tankuji v Libeznici za 25,20,-/litr.
- Přílohy
-
- konverzace o E85.doc
- (39 KiB) Staženo 124 x
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek