V70II 2,4 125kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 V70II 2,4 125kW
ahoj přátelé, pohrávám si s myšlenkou instalace lpg do v70, konkrétně k motoru 2,4 125kW
Máte někdo rady a zkušenosti nebo snad výstrahu či mi to chcete dokonce rozmlouvat?
Jen do mě. Samozřejmě jsem si pročetl celou sekci o plynu a zařízení bych pořídil určitě kavlitní.
dík za reakce
Tom
Máte někdo rady a zkušenosti nebo snad výstrahu či mi to chcete dokonce rozmlouvat?
Jen do mě. Samozřejmě jsem si pročetl celou sekci o plynu a zařízení bych pořídil určitě kavlitní.
dík za reakce
Tom
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#2 V70II 2,4 125kW
napsal jsem ti SZ
jinak jeste doplnim asi tri tydny dozadu jsem byl poprve s plynem na technicke
a na emisich si to technik chvalil jak to bez chyby slape
jinak jeste doplnim asi tri tydny dozadu jsem byl poprve s plynem na technicke
a na emisich si to technik chvalil jak to bez chyby slape
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#3 V70II 2,4 125kW
Čaua, já můžu doporučit co jsi určitě četl vedle - http://www.greenfuel.cz.
Mimochodem já byl na technické minulý Pátek, sledoval jsem LPG při měření a stál u motoru, před tím měření na beňo a ten rozdíl tam je. Na LPG to fakt běží tišeji. Když nic, tak tišeji určitě. Jinak mám 22000km na LPG, zatím absolutně bez zaškobrtnutí a chyby. A hlavně i s pořizovací cenou celého LPG jsem na 3,42Kč na km. A opět opakuji, že na benzín jsem jezdil za 2,90Kč na km ( 10000km ).
Teď když se benzín pomalu blíží zpět ke 30Kč/l, vůbec bych neváhal a šel do toho
Mimochodem já byl na technické minulý Pátek, sledoval jsem LPG při měření a stál u motoru, před tím měření na beňo a ten rozdíl tam je. Na LPG to fakt běží tišeji. Když nic, tak tišeji určitě. Jinak mám 22000km na LPG, zatím absolutně bez zaškobrtnutí a chyby. A hlavně i s pořizovací cenou celého LPG jsem na 3,42Kč na km. A opět opakuji, že na benzín jsem jezdil za 2,90Kč na km ( 10000km ).
Teď když se benzín pomalu blíží zpět ke 30Kč/l, vůbec bych neváhal a šel do toho
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 V70II 2,4 125kW
jj. grenn fuel jsem slyšel samou chválu, si až říkám, že to tady má zaplacený
a s jakym motorem máš najeto těch 22tis km?předpokládám ten z podpisu... 2,4T
a s jakym motorem máš najeto těch 22tis km?předpokládám ten z podpisu... 2,4T
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#5 V70II 2,4 125kW
No čoveče zaplacený to nemá, ale umí, jenom prostě umí a dělá to tak jak si každý správný Volvař představuje. Pořádně.
A pak až jako obvykle na prvním místě je cena, kterou Ti nabídne oproti konkurenci mnohem výhodnější, že se Ti vyplatí si udělat 2x výlet k němu do Brna ( samozřejmě pokud by sis vybral systém PRINS VSI ) a ještě hodně ušetříš. No obvolej si a zjisti co kolik stojí, ať si uděláš obrázek sám.
A ano, mám to najeto s 2.4T, od Tvého poptávaného motoru se liší akorát 30 koníkama a turbínkou, v LPG řeči to znamená silnější a tedy o kousek dražší čerpadlo na LPG. Jinak shodné s tím co by šlo do 125kW. Montovalo se tam při 205t km a nyní je pár drobných do 227t ( najeté kilometry jsou 100%, o tom nebudu diskutovat ).
A pak až jako obvykle na prvním místě je cena, kterou Ti nabídne oproti konkurenci mnohem výhodnější, že se Ti vyplatí si udělat 2x výlet k němu do Brna ( samozřejmě pokud by sis vybral systém PRINS VSI ) a ještě hodně ušetříš. No obvolej si a zjisti co kolik stojí, ať si uděláš obrázek sám.
A ano, mám to najeto s 2.4T, od Tvého poptávaného motoru se liší akorát 30 koníkama a turbínkou, v LPG řeči to znamená silnější a tedy o kousek dražší čerpadlo na LPG. Jinak shodné s tím co by šlo do 125kW. Montovalo se tam při 205t km a nyní je pár drobných do 227t ( najeté kilometry jsou 100%, o tom nebudu diskutovat ).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 V70II 2,4 125kW
s tou cestou do Brna jsem si taky říkal, že by to stálo za to...
se mnou diskutovat nemusíš...já ti věřim
tak uvidíme, jak se to vyvine...jestli vyhraje nafta nebo plyn...
se mnou diskutovat nemusíš...já ti věřim
tak uvidíme, jak se to vyvine...jestli vyhraje nafta nebo plyn...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#7 V70II 2,4 125kW
Hele srovnani nafta/lpg je jasny. S lpg jsi na tom proste za levneji. Mluvim proto tak, ze jsem se rozhodoval uplne stejne jako Ty, D5 anebo 2,4. Nasel jsem 2,4 s turbem, promyslel lpg a bylo vymalovano. Ted kdyz na to jezdim, tak musim rict ze se rad svezu naftou, subjektivne to tahne odspodu, pro me ma ta D5 hezci zvuk, takovej drsnackej, no chrochty fakt muzu i se vsema jejich vyhodama, ale kdyz to vezmes v konecnym souctu, opravy budou totozne, naklady na provoz rozdilne. Ale porad budes poslouchat lidi co chodi okolo a fuckujou Te ze sedis na bombe apod. keci. Sel bych opet do LPG, a kdyz vidim ze Hynek jezdi s V70 3,2 se 175kW, pristi volba bude jasna
No rozhoduj sam, je to spis o osobnich sympatiich, bo fakta jsou pevne dana. Nic neni vyrazne lepsi ci horsi...je to tezky mno.
No rozhoduj sam, je to spis o osobnich sympatiich, bo fakta jsou pevne dana. Nic neni vyrazne lepsi ci horsi...je to tezky mno.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#8 V70II 2,4 125kW
O: kecy - kec bez kecu jako hrad bez hradu.
P.S. nejde mi to editovat po telefonu.
P.S. nejde mi to editovat po telefonu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 V70II 2,4 125kW
jj. máš pravdu. není to lehký rozhodování. každý má něco. tak uvidíme, co bude za kousky až budu kupovat...Dural8 píše:No rozhoduj sam, je to spis o osobnich sympatiich, bo fakta jsou pevne dana. Nic neni vyrazne lepsi ci horsi...je to tezky mno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#10 V70II 2,4 125kW
Pokud Ti nevadí sebrat kus kufru bombou, pak určitě LPG, je to krásně tiché proti dieselu a když tomu chceš šlápnout, přepneš na benzin a výkon máš pořád stejný jako u standardního benzinového motoru.
Jo kecy o sporáku posloucham furt, ale na benzince se pak směju já, s náběhem 30tkm za rok není co řešit..
Jo kecy o sporáku posloucham furt, ale na benzince se pak směju já, s náběhem 30tkm za rok není co řešit..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 V70II 2,4 125kW
natrefil jsem na dobrej dýzl. takže jsem řešil hned. ale k LPG bych se klidně přiklonil. kdykoliv
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#12 V70II 2,4 125kW
Už jsem koukal že jsi pořešil D5, jojo to by byla s automatkou v S80 taky jedna možná volba ( pro mě )
Tož vela km želám
Tož vela km želám
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#13 V70II 2,4 125kW
gratuluji take az ti D5 dobre frcihayney píše:natrefil jsem na dobrej dýzl. takže jsem řešil hned. ale k LPG bych se klidně přiklonil. kdykoliv
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 V70II 2,4 125kW
díky chlapi, frčí výborně
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 778 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 2 Odpovědi
- 874 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od travex
-
- 28 Odpovědi
- 4404 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 9 Odpovědi
- 787 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dan2
-
- 4 Odpovědi
- 674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej