dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#126 dali V70 2,5D, 850R
Dali si frajer, tvoje vlakno sleduji ale nepisu protoze nemam slov tuning vykonu u vikendovky naprosto chapu hír par zapadonemeckych cisel
holt ja jsem momentalne na tovarenskem stavu s mirnima upgradama a full hodnotach coz byla u mne top priorita, tesim se z muzealniho stavu nalesteneho srdce a kocham se nad suchou dlazkou.. Bohuzel mi drivejsi vodno-olejni paranoje a nedostatek casu nedovoluji momentalne posouvat limity jak bych si predstavoval, tak aspon shromazduji know-how a tesim se z kazdeho tvym stylem opecovaneho eRka, ty krabice si to zaslouzi
holt ja jsem momentalne na tovarenskem stavu s mirnima upgradama a full hodnotach coz byla u mne top priorita, tesim se z muzealniho stavu nalesteneho srdce a kocham se nad suchou dlazkou.. Bohuzel mi drivejsi vodno-olejni paranoje a nedostatek casu nedovoluji momentalne posouvat limity jak bych si predstavoval, tak aspon shromazduji know-how a tesim se z kazdeho tvym stylem opecovaneho eRka, ty krabice si to zaslouzi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#127 dali V70 2,5D, 850R
ale, že jim ty AWDčka fungujou
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#128 dali V70 2,5D, 850R
dali, co nejake polozavodni Toya? ty nevypadaji spatne (na obrazcich woe ). anyway u standardu byla na 850R predni rozpera znat. ptam se proto, protoze treba muj kombik je rozvrzanej na kazde nerovnosti az hruza.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#129 dali V70 2,5D, 850R
Krásná vosumpade ! Takhle bych si to představoval, tyhle kolesa a barva ji fakt sluší.
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 100
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 R
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
#130 dali V70 2,5D, 850R
@Doktor
Ja to mam vice mene podobne jak dali odpovedel hodne rozsahle vesmes i za me.
Cili auto pro radost plus to ze bych rad nekdy nejakej okruh vymetl nehlede na fakt ze by me asi nebavilo mit auto a proste nestourat
@dali
tak sem se dival no kdyz se nato divam zpetne tak je mozna skoda ze tam to awd je starost navic nicmene na druhou stranu saffron ma neco do sebe jinak nak KW sem taky premyslel jeste me v hlave vrta tadle varianta http://www.protlum.eu/ coz teda nechal sem si to nacenit ale spis premyslim jestli tam bude tak znatelnej rozdil aby me to zato stalo samo ma to i vyhody nicmene uvidime jak to skonci a doceho nakonec pujdu docela by me v tomhle ohledu zajimal nazor jak bys volil ty i presto ze uz mas vybrano je fakt ze ani jeden z jmenovanych podvozku sem nezkousel proto se ptam i tebe predpokladam ze vtomhle mas nejaky zkusenosti a co se tyce toho ladeni jednotky tak rad bych pak znal vysledek co doufam ze napises pac pokud budes spokojen tak bych dost pravdepodobne byl dalsi zakaznik toho kdo by ti to ladil teda az vymyslim jak to stim motorem udelam a nejspis i prevodovkou zacinam dostavat rozum a nehodlam to hnad do extremu pree jenom nakonec mozna bude nejrozumejsi tu prevodovku vymenit za nejakou predokolkovou
Ja to mam vice mene podobne jak dali odpovedel hodne rozsahle vesmes i za me.
Cili auto pro radost plus to ze bych rad nekdy nejakej okruh vymetl nehlede na fakt ze by me asi nebavilo mit auto a proste nestourat
@dali
tak sem se dival no kdyz se nato divam zpetne tak je mozna skoda ze tam to awd je starost navic nicmene na druhou stranu saffron ma neco do sebe jinak nak KW sem taky premyslel jeste me v hlave vrta tadle varianta http://www.protlum.eu/ coz teda nechal sem si to nacenit ale spis premyslim jestli tam bude tak znatelnej rozdil aby me to zato stalo samo ma to i vyhody nicmene uvidime jak to skonci a doceho nakonec pujdu docela by me v tomhle ohledu zajimal nazor jak bys volil ty i presto ze uz mas vybrano je fakt ze ani jeden z jmenovanych podvozku sem nezkousel proto se ptam i tebe predpokladam ze vtomhle mas nejaky zkusenosti a co se tyce toho ladeni jednotky tak rad bych pak znal vysledek co doufam ze napises pac pokud budes spokojen tak bych dost pravdepodobne byl dalsi zakaznik toho kdo by ti to ladil teda az vymyslim jak to stim motorem udelam a nejspis i prevodovkou zacinam dostavat rozum a nehodlam to hnad do extremu pree jenom nakonec mozna bude nejrozumejsi tu prevodovku vymenit za nejakou predokolkovou
_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#131 dali V70 2,5D, 850R
Všem díky za komentáře
@wickey: hoblovat R888 při lítání okolo komína mi přecijenom přijde jako házení peněz do kanálu.
@Bukvik: Křístkovi jsem taky volal když jsem podvozek začínal řešit a vyhodil 30+DPH za základní verzi která má nastavitelnou jenom výšku. Podle mě kdyby zjistil, že 850/70 má vzadu zvlášť tlumič a pružinu a jsou nutný 2 závitnice na každou stranu, eště by to někam vyskočilo. Je to cena na úrovni zavedenýho, vyzkoušenýho a do nebes vychvalovnýho KW varianta 2 s Koni patronama. Můžeš taky zvolit variantu 1 bez nastavitelných útlumů za cca 1000 euro.
Za mě jasná volba KW. To přemapování je zatím otevřený. Do jara si o tom eště něco nastuduju.
@wickey: hoblovat R888 při lítání okolo komína mi přecijenom přijde jako házení peněz do kanálu.
@Bukvik: Křístkovi jsem taky volal když jsem podvozek začínal řešit a vyhodil 30+DPH za základní verzi která má nastavitelnou jenom výšku. Podle mě kdyby zjistil, že 850/70 má vzadu zvlášť tlumič a pružinu a jsou nutný 2 závitnice na každou stranu, eště by to někam vyskočilo. Je to cena na úrovni zavedenýho, vyzkoušenýho a do nebes vychvalovnýho KW varianta 2 s Koni patronama. Můžeš taky zvolit variantu 1 bez nastavitelných útlumů za cca 1000 euro.
Za mě jasná volba KW. To přemapování je zatím otevřený. Do jara si o tom eště něco nastuduju.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#132 dali V70 2,5D, 850R
Protože se mi doma nahromadilo celkem dost klumpů a většina jsou věci, který se někomu můžou hodit až když se rozbijou tak si je s dovolením dám sem
850T5/R /M4.x x70(s mechanickou škrtící klapkou)
5 kusů ojnic na B5234Tx 2000Kč za všechny nebo 500Kč za kus
z motoru c70 s automatem nájezd cca 170tkm (prodávám, protože jsem dával kovaný) budou se vám hodit pokud to s tím hrabáním v plnícím tlaku přeženete
M4.x výfukové svody 1000Kč?
Na všechny turbo 5válce s mechanickou škrtící klapkou. Rádi praskaj. Opět z C70 automatu. Mají jednu prasklinku v přepážce uvnitř, která ale ničemu nevadí, normálně bývaj prasklý durch, že unikaj splodiny pod kapotu.
850T5/R /M4.x x70(s mechanickou škrtící klapkou)
5 kusů ojnic na B5234Tx 2000Kč za všechny nebo 500Kč za kus
z motoru c70 s automatem nájezd cca 170tkm (prodávám, protože jsem dával kovaný) budou se vám hodit pokud to s tím hrabáním v plnícím tlaku přeženete
M4.x výfukové svody 1000Kč?
Na všechny turbo 5válce s mechanickou škrtící klapkou. Rádi praskaj. Opět z C70 automatu. Mají jednu prasklinku v přepážce uvnitř, která ale ničemu nevadí, normálně bývaj prasklý durch, že unikaj splodiny pod kapotu.
Naposledy upravil(a) dali dne 04 říj 2013 16:52, celkem upraveno 6 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#133 dali V70 2,5D, 850R
V70I 1999-2000 (CAN-bus bagy + whips)
1 kompletní a 1 nekompletní ta samá sada sedaček černá "polo(švindl)kůže" vinyl + černá jemná kostka airbagy OK, whips OK, možný poškození skladováním (pokud bude zájemce, zjistím). Síťky v opěradlech. Jedna sada předních sedaček má vyhřívání. Přednost má prodej kompletního interiéru, případně všeho najednou. Cena dohodou, představu mám, ale záleží taky na tom v jakým stavu to najdu.
1 kompletní a 1 nekompletní ta samá sada sedaček černá "polo(švindl)kůže" vinyl + černá jemná kostka airbagy OK, whips OK, možný poškození skladováním (pokud bude zájemce, zjistím). Síťky v opěradlech. Jedna sada předních sedaček má vyhřívání. Přednost má prodej kompletního interiéru, případně všeho najednou. Cena dohodou, představu mám, ale záleží taky na tom v jakým stavu to najdu.
Naposledy upravil(a) dali dne 19 bře 2012 02:08, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#134 dali V70 2,5D, 850R
Nějaký novinky pod kapotou....
Rozpěrná tyč...
To nejdůležitější ale na fotce vidět neni, je to v krabici za nalévacím hrdlem ostřikovače, ale je to sakra znát část toho je taky v kufru ale zatím v provizorní beta verzi... PS: aspoň ta krabice je origo Volvo
Kdyby si někdo myslel, že jsem umyl motor, tak ho zklamu...ikdyž teď už si to ale pomalu i zaslouží
Nová dvouokroužková měrka, přechod na Mobil1 5W50Rozpěrná tyč...
To nejdůležitější ale na fotce vidět neni, je to v krabici za nalévacím hrdlem ostřikovače, ale je to sakra znát část toho je taky v kufru ale zatím v provizorní beta verzi... PS: aspoň ta krabice je origo Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#135 dali V70 2,5D, 850R
Aquamist? Kde jsi kupoval?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#136 dali V70 2,5D, 850R
hezky! Co hovoris na tycku ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#137 dali V70 2,5D, 850R
vodíkovej generátor bojí se tý spotřebytomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#138 dali V70 2,5D, 850R
Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.tomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
Koupeno na eBayi:
http://www.ebay.de/itm/AEM-WASSER-METHANOL-EINSPRITZUNG-KIT-KEIN-TANK-30-3002-/300492396682?pt=DE_Autoteile&hash=item45f6be188a
Díky Je to znát, auto se dost zklidnilo hlavně ve střídajících se zatáčkách.berzerker píše:hezky! Co hovoris na tycku ?
Pšššt. Eště si mě najde ten lobotom z ministerstva dopravy a dá mi na to vodoměryoby píše:vodíkovej generátor bojí se tý spotřebytomasss píše:Aquamist? Kde jsi kupoval?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#139 dali V70 2,5D, 850R
Tady nezůstal kámen na kameni! Budu muset přijet se na tohleto podívat zblízka, nabrat inspiraci a směr.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#140 dali V70 2,5D, 850R
Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre?dali píše:Je to AEM, sekvenční, údajně nejvychytanější co se dá sehnat, ovládá se to tlakovým signálem ze sání.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#141 dali V70 2,5D, 850R
k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#142 dali V70 2,5D, 850R
Nastavuje se Start PSI a Full PSI, jsou k tomu 3 velikosti trysek a pak taky můžeš laborovat s poměrem vody a metanolu....tomasss píše:Hmm, hezky, takze z kabiny jen zapnes, a aktivace probiha od urcityho tlaku vejs? Da se hodnota toho aktivacni tlaku nejak nastavit? A co napln, jeste vidis dobre?
Provizorní umístění controlleru dokud to ladím: Bez toho abys měl v autě AFR budík to asi nemá cenu pořizovat, leda že ti někdo s naprosto stejnou konfigurací auta poradí jeho nastavení....
Než jsem si vyved odvětrání do kapsy za kolem a měl dírku do interiéru, byl jsem z toho kapku zfetovanej
Chladí to vzduch a ten metanol díky jeho oktanovýmu číslu 112 potlačuje klepání, a celkem slušně snižuje AFR, díky tomu můžeš jet na větší předstih a tlačit vyšší tlak bezpečně....MarekV píše:k comu je to dobre?
chladi to vzduch na vystupe z IC a tak dostanes do skrtiacej klapky viac??
narast vykonu je znatelny?
Primárně ti to výkon nezvýší, ale dovolí to dostat z daný konfigurace lepší hodnoty... prostě tam kde by ti ECU hrabala do předstihu a zasahovala kvůli prevenci detonací jedeš bez zaváhání plynule dál....a bezpečně pro motor....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#143 dali V70 2,5D, 850R
to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#144 dali V70 2,5D, 850R
Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#145 dali V70 2,5D, 850R
Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#146 dali V70 2,5D, 850R
Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 80
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#147 dali V70 2,5D, 850R
Je to cítit, bez toho je jasně znát jak tomu jednotka auta krotí vášně. Koupil jsem už přemapovanou řídící jednotku, která počítá právě s dodatečným vstřikování metanolu...MarekV píše:to je dobra vychytavka
aj citis, ze to auto jede lepsie v zatazi?
Jelikož jsem dlouho nemoh sehnat nikoho v rozumný vzdálenosti kdo by mi auto odladil tak jak chci já, nakonec jsem koupil ECU už s udělaným softwarem z UK... a přizpůsobil konfiguraci hardwaru tomu na co je mapa napsaná. Jako problém ladění Volva na brzdě prostřednictvím někoho, kdo to auto vidí poprvý mi připadá hlavně doba/kilometry potřebný na adaptaci řídící jednotky. Systémem pokus->adaptace->brzda... omyl-> znovu to může trvat pěkně dlouho a stát nehorázný peníze.Ray Doyle píše:Na poladeni jednotky na brzde bych doporucil UNICHIP, v CR je zastupuje v Praze firma http://www.uni-tec.cz Myslim, ze vi, co delaji, videl jsem od nich upraveny Focus RS a Imprezu STI...
PS : jen se nelekni, ze jsou to puvodem Rusove:)
Jemný doladění někým už vymyšlený mapy by asi časem bylo fajn....
Určitě ne, do Prahy se moc často nedostanu... Třeba to bylo nějaký pravý R co mělo jako kamufláž vejfuk z ropákamajtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#148 dali V70 2,5D, 850R
kde su kupoval ECU?
#149 dali V70 2,5D, 850R
A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#150 dali V70 2,5D, 850R
Možná jsem to mohl být já. Ale "Rko" také nemám. Jen hodně moc vzdáleně podobné, asi díky kolům.majtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek