Jak nejlépe zazimovat dvojku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Jak nejlépe zazimovat dvojku
Počítám s tím že seženu na zimu nějaký přibližovadlo a proto bych se chtěl zeptat jak nejlíp zazimovat dvojku. Má to smysl na 3 měsíce stavět na špalky? Nebo jí jeětě nějak přikrejt? Případně vypustit nějakou kapalinu? Odpojit baterku? Prosím, prosím. Nechci jí tahat do soli, tak abych to neudělal horší než lepší..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#2 Jak nejlépe zazimovat dvojku
Já dávám Gneisenau na zimu jenom do garáže, občas odpojím baterku, ale nic dalšího nedělám. Možná by nebylo od věci něčím dvojčičku podložit haby si odpočinuly péra a gumy. O vypouštění nějakých kapalin bych uvažoval pouze v případě, že by v garáži měly být teploty pod nulou.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#3 Jak nejlépe zazimovat dvojku
U svých starých aut většinou natankuji plnou nádrž + naliji Velfobin. Vypustím chladící kapalinu, pokud to není nemrzka. Baterku si odnesu domů do teplíčka a průběžně jí dobíjím + používám nabíječ s udržovacím proudem. Minora, protože ten vyjede až když je opravdu hezky, vyheveruji a dám na kozy, aby si odpočinula listová péra a pneu A přikrývám touto plachtou proti prachu, opravdu výborná: http://www.pragos.cz/veterani/clanek1.p ... business=2
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Jak nejlépe zazimovat dvojku
nesrazi se z nafty nejaky ty ekosrac*y ?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#5 Jak nejlépe zazimovat dvojku
Není ve finále pro auto lepší ho nechat v garáži a když je příznivý počasí (což ted bývá i v zimě často) ho vzít a protáhnout pár km po silnici?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#6 Jak nejlépe zazimovat dvojku
Teoreticky ano, ale pokud je nasoleno, tak se mi moc nechceyoby píše:Není ve finále pro auto lepší ho nechat v garáži a když je příznivý počasí (což ted bývá i v zimě často) ho vzít a protáhnout pár km po silnici?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#7 Jak nejlépe zazimovat dvojku
Říká se, že je dobrý, pokud se člověku nechce s tím jezdit (byť i za sucha) venku, to občas vytáhnout ven před garáž a nechat to půl hodinky bublat...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#8 Jak nejlépe zazimovat dvojku
Tady je pár tipů od kolegy Fordaře http://capri.fordever.cz/Garage/garage.htm
S naftou netuším, jak nejlíp na ni.
Budeš to muset vyzkoušet a po zimě napsat reportáž, co bylo dobrý a co ne
S naftou netuším, jak nejlíp na ni.
Budeš to muset vyzkoušet a po zimě napsat reportáž, co bylo dobrý a co ne
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek