Žárovky Night Breaker zhodnocení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#351 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mě to jen napadlo, protože dálkový stejně musíš vypnout, ať tam sou jakýkoliv žárovky, ale pokud to nesvítí do dálky, je to k ničemu...
Včera sem hledal a koukal na všechny možný žárovky a našel sem třeba i ledkový, u kterejch se dalo otáčet diodama tak, že by se PREJ měl natočit zdroj tak, aby to bylo ideální...
A je to ta patice H9???
Včera sem hledal a koukal na všechny možný žárovky a našel sem třeba i ledkový, u kterejch se dalo otáčet diodama tak, že by se PREJ měl natočit zdroj tak, aby to bylo ideální...
A je to ta patice H9???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#352 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Tohle je problém všech ledek. Většinou mají 3 čipy, které jsou dohromady delší než vlákno halogenu a tím přesahují ohnisko paraboly. Sice svítí mnohem víc, ale nezaostří správně. Natáčení sice srovná kužel podél osy ledky, ale rozostření zůstává...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#353 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mam H4 od OSRAMu a nemuzu si stezovat, dle vseho to sviti kam ma. A narozdil od cinskej, kde maj i nekolikanasobnej svetelnej tok, oproti halogence, maj tyhle vicemene to same.
Ted planuju ozkouset HB4(neb HB3 nedelaj, takze to nebude svitit spickou dopredu) a H7. Ale ocekavam stejne slusnej vysledek. Plus planuju s tim konecne zajet na regloskop at clovek vidi jaka je opravdu realita...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#355 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Hmm... Tak do dálkovejch opravdu H9, ale teď mě zajímá výkon, jelikož sou běžně 65w, ale i 75w???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#356 Žárovky Night Breaker zhodnocení
No tak to dej vědět! A mohl bys mezi tím postnout fotku lomu světla v noci před nějakou zdí? Pro info, jak to kreslí zalomení?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Morava
- Vůz: S60 D5
#357 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mám ty (v Něměcku) legální ledky Osram H7 namontované na své S60 2003 a světla seřízená na poctivé STK bez známých a bez obálky bokem do kapsičky. Seřídit šly bez problémů, lom v regloskopu přesně podle předpisu. Nic na to neříkali, jen seřídili a odchod. Na silnici bez nějakých odlesků nebo oslnění protijedoucích, ale to je snad jasné, vzhledem k tomu, že jsou schválnené pro provoz na pozemních komunikacích. To že to oficiálně není povoleno u nás je pouze otázka byrokracie, technologie jako taková splňuje požadované normy ve všech směrech. Při nákupu ovšem pozor, co kupujete. Osram ledky dělal už předtím, ale nebyly schválené. Schválená je až poslední verze z loňského podzimu, mají to napsané na obale. V ČR jsem je v prodeji zatím neviděl, ale možná už se situace stihla změnit. Já jsem si je nechal poslat přímo z Německa.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#358 Žárovky Night Breaker zhodnocení
A jak to svítí proti klasice?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#359 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Zmozek, nejaky odkaz prosim?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Morava
- Vůz: S60 D5
#360 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Sviti to dobre, takove slabsi xenony bych to prirovnal. Ja mam svetla jeste pred faceliftem, s vroubkovanym sklem misto cire optiky. Tam by mozna byl vysledek jeste o kousicek lepsi. Prikladam fotky, jedna pouze potkavacky, na druhe i dalkove (halogeny). Je to ale focene mobilem, cili to nema moc vypovidajici hodnotu.
Bral jsem odtud: https://www.amazon.de/BREAKER-Helligkeit-legales-Abblendlicht-Stra%C3%9Fenzulassung/dp/B08DNZMC11
Jezdim v noci kvuli praci, takze pro me jednoznacny prinos. Pro lidi co jezdi pouze pres den je takova investice na zvazeni.
Bral jsem odtud: https://www.amazon.de/BREAKER-Helligkeit-legales-Abblendlicht-Stra%C3%9Fenzulassung/dp/B08DNZMC11
Jezdim v noci kvuli praci, takze pro me jednoznacny prinos. Pro lidi co jezdi pouze pres den je takova investice na zvazeni.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#361 Žárovky Night Breaker zhodnocení
To svítí parádně. Díky.
Ještě by mě zajímalo to chlazení, jestli se světla nepřehřívají.
Ještě by mě zajímalo to chlazení, jestli se světla nepřehřívají.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#362 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Je potreba dokupovat nejaky adapter aby to tam drzelo jako obyc H7 ? Jinak sviti to moc pekne
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#363 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Jsou to normálně H7, adaptér netřeba, spíš hrozí to, že ledky bývají delší a mají ještě zdroj, takže by nemusely vejít do světla...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#364 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mohl by jsi vyfotit jak to vypadá ve světle zevnitř?
Nehlásí to chybu, na kterou by se musel přikoupit ten smart canbus?
Nehlásí to chybu, na kterou by se musel přikoupit ten smart canbus?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#366 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mohu potvrdit že ledky od Osramu nejsou špatný. Známý je má v Cruzovi (H4) a není to nejhorší
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#367 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mne by zajimalo, kdyz je koupim v nemecku (u nas je maji taky, ale nehomologavane) s tou homologaci, jestli bych to ustal u ceskych policajtu.
Kdyz je homologace v Nemecku, mela by byt automaticky i v CR, ne?
Ja v noci blbe proste vidim, a mam jedno auto bez xenonu a tohle by mohla byt cesta, jak v noci nebyt slepej jako patrona.
Kdyz je homologace v Nemecku, mela by byt automaticky i v CR, ne?
Ja v noci blbe proste vidim, a mam jedno auto bez xenonu a tohle by mohla byt cesta, jak v noci nebyt slepej jako patrona.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#368 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Se mi zdá, že to svítí vysoko (až do větví stromu). Optika reflektoru nevytvoří na stěně to, co tam má být, ale jakýsi rozmázlý patvar a protijedoucí ti nepoděkujízmozek píše: ↑06 úno 2021 19:31 Sviti to dobre, takove slabsi xenony bych to prirovnal. Ja mam svetla jeste pred faceliftem, s vroubkovanym sklem misto cire optiky. Tam by mozna byl vysledek jeste o kousicek lepsi. Prikladam fotky, jedna pouze potkavacky, na druhe i dalkove (halogeny). Je to ale focene mobilem, cili to nema moc vypovidajici hodnotu.
Bral jsem odtud: https://www.amazon.de/BREAKER-Helligkeit-legales-Abblendlicht-Stra%C3%9Fenzulassung/dp/B08DNZMC11
Jezdim v noci kvuli praci, takze pro me jednoznacny prinos. Pro lidi co jezdi pouze pres den je takova investice na zvazeni.
1.jpg
2.jpg
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#369 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Vždyť to do větví nesvítí - ta první fotka. Na té druhé je to s dálkovými.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#370 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Tak jsem trochu pohledal na strankách OSRAMU a https://www.osram.de/am/night-breaker-led/night_breaker_led_kompatibilitaetsliste.jsp?mkt=/ledcheck/
Nicmeně na Osram.de jsou povoleny tyto led žárovky k určitým typum vozidel,ovšem musíš stáhnout určitý folmulář který musíš vozit stále u sebe. Volvo v seznamu bohužel není._________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Morava
- Vůz: S60 D5
#372 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Takze odpovedi na dotazy vezmu poporade:
Hajnej - ano, ledky se zahrivaji, ale tyto maji vzadu i ventilator, ktery pomaha pasivnimu chladici s odvodem tepla. Venku mame zatim zimu, takze pohoda, v lete jsem s tim jeste nejel. Nicmene verim tomu, ze kdyz si dali takovou praci s vyvojem a certifikaci, tak tech 2500 hodin zivotnosti zahrnuje i provoz za zvysene teploty. Jestli ne, tak jsem vyhodil spoustu penez oknem
Majty, Tod2 - adapter netreba, je to vymena kus za kus. Delsi jsou, ale vzhledem k vyklenuti toho plastoveho krytu, ktery se sundava pri vymene zarovek, se tam vejdou. Aspon teda u S60 2003. Maji trosku delsi kablik, ale ten se tam da smotat i s konektorem.
Raolsa - fotku nemam a ted se mi nechce do mrazu odhazovat auto, zkusim poslat casem. Chybu to hlasi, ale ten smart canbus myslim netreba. Da se totiz upravit bocnik CSH4 na jednotce CEM a je to skoro nebo uplne zadarmo. Jeden nejmenovany clen fora uz to ma vyresene, nicmene z jeho vystupovani zde usuzuji, ze se o informace delit nebude, takze plan je nasledujici - na bocniku staci lehce navrtat vodivou drahu mezi piny 2 a 3 a zmensit tak prurez. Tim se mezi temito piny zvetsi odpor z puvodnich 10 miliohmu na X miliohmu a jednotka to prestane hlasit jako chybu. Jelikoz nemam doma miliohm metr, tak pravdepodobne pujdu cestou pokus omyl, vzdycky kousek vrtnu, vrazim do jednotky a zkusim. To vse na nahradnim bocniku, je to korunova polozka z vrakace. Pokud sezenu meridlo, tak to zkusim vypocitat a udelat to na poprve. Bocnik je pristupny bez demontaze CEM, cili u me tam problem neni, po faceliftu netusim. Pro predstavu o cem mluvim se muzete podivat zde, jak to borci resili pri konverzi svetel na HID: http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
Treba to nekdo s odpovidajicim vybavenim vyresi driv nez se k tomu dostanu ja
xSam - presne jak psal Martas, v CR s tim neobstojis, pokud do toho bude nekdo rypat. Pri serizenych svetlech sice nevidim duvod, nicmene pokud by doslo na lamani chleba, vzdycky to muzu behem 5 minut prehodit za original H7, ktere vozim v kufru a odjizdim. Jelikoz ale nemeli pripominky ani na STK, tak bych to asi neresil.
Hajnej - ano, ledky se zahrivaji, ale tyto maji vzadu i ventilator, ktery pomaha pasivnimu chladici s odvodem tepla. Venku mame zatim zimu, takze pohoda, v lete jsem s tim jeste nejel. Nicmene verim tomu, ze kdyz si dali takovou praci s vyvojem a certifikaci, tak tech 2500 hodin zivotnosti zahrnuje i provoz za zvysene teploty. Jestli ne, tak jsem vyhodil spoustu penez oknem
Majty, Tod2 - adapter netreba, je to vymena kus za kus. Delsi jsou, ale vzhledem k vyklenuti toho plastoveho krytu, ktery se sundava pri vymene zarovek, se tam vejdou. Aspon teda u S60 2003. Maji trosku delsi kablik, ale ten se tam da smotat i s konektorem.
Raolsa - fotku nemam a ted se mi nechce do mrazu odhazovat auto, zkusim poslat casem. Chybu to hlasi, ale ten smart canbus myslim netreba. Da se totiz upravit bocnik CSH4 na jednotce CEM a je to skoro nebo uplne zadarmo. Jeden nejmenovany clen fora uz to ma vyresene, nicmene z jeho vystupovani zde usuzuji, ze se o informace delit nebude, takze plan je nasledujici - na bocniku staci lehce navrtat vodivou drahu mezi piny 2 a 3 a zmensit tak prurez. Tim se mezi temito piny zvetsi odpor z puvodnich 10 miliohmu na X miliohmu a jednotka to prestane hlasit jako chybu. Jelikoz nemam doma miliohm metr, tak pravdepodobne pujdu cestou pokus omyl, vzdycky kousek vrtnu, vrazim do jednotky a zkusim. To vse na nahradnim bocniku, je to korunova polozka z vrakace. Pokud sezenu meridlo, tak to zkusim vypocitat a udelat to na poprve. Bocnik je pristupny bez demontaze CEM, cili u me tam problem neni, po faceliftu netusim. Pro predstavu o cem mluvim se muzete podivat zde, jak to borci resili pri konverzi svetel na HID: http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
Treba to nekdo s odpovidajicim vybavenim vyresi driv nez se k tomu dostanu ja
xSam - presne jak psal Martas, v CR s tim neobstojis, pokud do toho bude nekdo rypat. Pri serizenych svetlech sice nevidim duvod, nicmene pokud by doslo na lamani chleba, vzdycky to muzu behem 5 minut prehodit za original H7, ktere vozim v kufru a odjizdim. Jelikoz ale nemeli pripominky ani na STK, tak bych to asi neresil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#373 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Diky za odpovedi.
Verim, ze kdyby byl muj model auta v tom formulari tak to ustojim.
Ale i takhle v tom nevidim zasadni problem.
Vzhledem k tomu, jak moje auto vypada, tak svetla by byla asi posledni vec co by policajti resili.
A taky s tim autem nejezdim denne a v zime jeste mene. Mam denni sviceni, takze vlastne v roce pojedu na svetla treba dvacekrat, takze to by byla fakt smula, kdybych narazil na debila, co by se chtel dohadovat.
Urcite do nich pujdu a urcite to necham poradne seridit dle regloskopu.
Jeste jednou diky za tip. Tesim se.
Obecne musim rict, ze se v tomto ohledu blyska na lepsi casy je podle me jen otazkou casu, kdy to bude naprosto normalni a nikdo to resit nebude, neb to bude legalni.
Trvalo to, ale blizi se to:-)
Verim, ze kdyby byl muj model auta v tom formulari tak to ustojim.
Ale i takhle v tom nevidim zasadni problem.
Vzhledem k tomu, jak moje auto vypada, tak svetla by byla asi posledni vec co by policajti resili.
A taky s tim autem nejezdim denne a v zime jeste mene. Mam denni sviceni, takze vlastne v roce pojedu na svetla treba dvacekrat, takze to by byla fakt smula, kdybych narazil na debila, co by se chtel dohadovat.
Urcite do nich pujdu a urcite to necham poradne seridit dle regloskopu.
Jeste jednou diky za tip. Tesim se.
Obecne musim rict, ze se v tomto ohledu blyska na lepsi casy je podle me jen otazkou casu, kdy to bude naprosto normalni a nikdo to resit nebude, neb to bude legalni.
Trvalo to, ale blizi se to:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#374 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Teda kvůli dvaceti jízdám se světly vyhodit tolik peněz...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#375 Žárovky Night Breaker zhodnocení
Měřič malých odporů netřeba, stačí prachobyčejnej multimetr s rozsahem ss 200mV. Bočník se zapojí do obvodu s napájecím zdrojem (autobaterie) a zátěží (původní halogenová žárovka hlavního světlometu) a na bočníku se změří napětí. Pak se místo žárovky zapojí LEDka a do bočníku se vrtá tak dlouho, až se docílí napětí stejného jako prve.zmozek píše: ↑07 úno 2021 20:03 Jeden nejmenovany clen fora uz to ma vyresene, nicmene z jeho vystupovani zde usuzuji, ze se o informace delit nebude, takze plan je nasledujici - na bocniku staci lehce navrtat vodivou drahu mezi piny 2 a 3 a zmensit tak prurez. Tim se mezi temito piny zvetsi odpor z puvodnich 10 miliohmu na X miliohmu a jednotka to prestane hlasit jako chybu. Jelikoz nemam doma miliohm metr, tak pravdepodobne pujdu cestou pokus omyl...
Fajnšmekři můžou měřit proudy tekoucí obvodem, počítat odpor bočníku před a po odvrtávání - prostě všelijak ověřovat platnost Ohmova zákona
Ideové schema zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Bo%C4%8Dn%C3%ADk
Výsledek bude nejméně tak dobrý jako od nejmenovaného IgoraS
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek