Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

dali: odyssey (např. Extreme20) je odpovědí na tvůj problém.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

Urvanej píše:dali: odyssey (např. Extreme20) je odpovědí na tvůj problém.
Mam na V70R BOSCH S6, to je taky AGM technologie akumulatoru...zkoumal jsem to a je to oddelene nejakou tkaninou, ne deskama...
Dal jsem ji tam po koupi hned jak byla a nezmeril si ji...kdovi, jak moc byla nabita no a pak jsem nechal auto stat tak mesic...a nenastartoval. Tak jsem musel dobit do plna u Bosch prodejce na jejich nabijecim pristroji, od te doby slouzi uz 2. rok dobre...ikdyz auto stoji treba tyden dva...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Jen pro info se ocituju z jinýho topiku, aby se při případné reklamaci nenechal nikdo tahat za nos a byl aspoň trochu připraven. Reklamoval jsme 2 baterky, který po 10ti denním stání už nenastartovaly auta. Mrtvej odběr na autech hladce v normě. Baterky při nabíjení z 12V na napětí 14.4V polykaji cca 3A. (8 let stará Varta brala z 11,5V na 12,8V 14A.) Níže uvedené jsem se dozvěděl při jejich reklamaci. Všechno ještě jednou proměřím a zajdu tam nejspíš ještě jednou.
Jo a celá sranda mě stála 90Kč/ks, což taky nevim, zda smí za "neoprávněnou" reklamaci účtovat.
Urvanej píše:Tak baterka je v pořádku. Nabil jí, napojil na na ní zázračnou krabičku, která po zmáčknutí čudlíku ukázala 93% a tim bylo slovíno.
Pak jsem s nim diskutoval na téma co to jako má bejt za hovadinu asi půl hodiny, přičemž vytáhl tester na startovací proudy a po ťuknutí na čudlík to při 400A ukázalo 9,5V a tim sem pozbyl veškeré munice. Kdybych byl věděl, že startovací proud je takovej, který po zatížení baterie na 30s nedonutí baterii klesnout pod 9v (nebo kolik), tak bych mu to omlátil ohlavu. Těch norem na startovací proudy je asi 5, takže si dycky vyberou tu co se zrovna hodí, případně si ji upraví.
Prodejna Mechanol, baterie:
Starting bull 12V 88Ah 588 20
Power bull 12V 55Ah P55 19

Jediná výhoda těchto baterek je v tom, že ač bezúdržbové, tak maji dolejvací víčka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4116
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Baterie

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:dali: odyssey (např. Extreme20) je odpovědí na tvůj problém.
Super, díky za nasměrování, Tome :good: Jsem srab, takže Extreme 30 (PC950) je asi to co hledám. Případně Varley Red Top 30. 9-10 kilo před přední nápravou ušetřených proti stávající baterce neni špatných.... aspoň tím smažu to co přidaly ty lepší chladiče.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

Odyssey to jsou v podstate jen predrazene AGM baterie, co maji vyssi start proud na par sekund, 2 az 3x vyssi nez normalni baterie...asi trochu vyhazovani penez, kdyz bezna AGM jde sehnat za 1/3 cenu...no, kazdeho boj
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4116
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Baterie

Příspěvek od dali »

Roger píše:Odyssey to jsou v podstate jen predrazene AGM baterie, co maji vyssi start proud na par sekund, 2 az 3x vyssi nez normalni baterie...asi trochu vyhazovani penez, kdyz bezna AGM jde sehnat za 1/3 cenu...no, kazdeho boj
Jenže mě jde primárně o co nejnižší hmotnost baterky při zachování schopnosti kdykoli bez problémů nastartovat. V případě klasický AGM si s hmotností nepomůžu, naopak, bývají o něco málo těžší než klasický nalévačky....

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2430
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Baterie

Příspěvek od z-d-e-n-a »

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Baterie

Příspěvek od hajnej »

Už došlo i na mě. Hrabal jsem se přes víkend v autě, měnil světla, zkoušel bufík a nemůžu nastartovat. Jaký přemýšlím o 100Ah baterii, ale bojím se toho velkého startovacího proudu. Může mi někdo poradit, jaký je maximální bezpečný startovací proud?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3082
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Baterie

Příspěvek od eLzyx »

nacpi tam, co se tam vejde. Startovací proud je o tom, co je schopna ta baterka dát, když si o to nějaký spotřebič(startér) řekne. Ne o tom kolik "dává" jen tak.
Jsem měl v S60 100Ah 800A, trochu zbytečnost na benziňáka, ale když byla grátis, tak co ji tam nenacpat.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Baterie

Příspěvek od hajnej »

táta mě sugeruje, že ten velkej startovací proud roztopí kabely a zničí startér. Jdu ještě mrknout do manuálu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Baterie

Příspěvek od hajnej »

Cituji z manuálu:
studený start naftového motoru - cca 800A
Vozy vybavené nezávislým topením jsou vybaveny akumulátorem 800A.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Baterie

Příspěvek od hajnej »

mě se zamlouvá tato:
Autobaterie YUASA 60038, 100Ah, 12V, 850A
http://topbaterie.cz/yuasa-udrzbove/autobaterie-yuasa-60038-100ah-12v-850a-%2860038Y%29.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4116
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Baterie

Příspěvek od dali »

Sakra, se nám to nějak množí....Varta Silver Dynamic 77Ah 780A kterou měla moje 850 půjčenou od chrochta dneska nalezená mrtvá...Po zhruba měsíci stání v hale, kde teplota za celou dobu neklesla pod nulu. Šel jsem jí vyndat až dnes, protože až do vánoc to vypadalo že eště proběhne aspoň krátká projížďka... ani neodemknul centrál.... Třeba to ještě na nabíječce rozchodí, uvidíme..S předchozí Fiamm Titanium 70Ah bylo po měsíci stání venku možný auto nastartovat.....A celkem to trvalo než se mi jí opakovaným vybitím na nulu podařilo zabít.
Na Fiammky jsem slyšel celkem chválu....

@z-d-e-n-a: Jestli ta Optima byla reakce na moje hledání, tak je to prej předraženej shit... kterýmu stačí na hodinu mít puštěný rádio a nikam nejedeš. Netvrdím, že Odyssey neudělá to samý, ta Optima je ale za podobný prachy těžká jak normální baterky.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 10

Baterie

Příspěvek od pavel.2 »

tak to já mám jiné zkušenosti první optoma vydržela 15let prodělala po 10letech za jizdy zkrat kabeku pro starter o motor zhasla palubka , po zastaveni a oprave -- zaizovování kabelu cca 10minut prace jsem nastartoval a jel dal , pak formam stál měsíc pod sněhem a bat klesla na 8V po 2denim pomalem nabijeni byla žlutá optima ještě 3 roky ok.
Do volva jsem dával novou a když mi přestal dobíjet altík ujel jsem cca 80km a 8x jsem nastartoval a až ráno jsem zjistil že světla málo svítí popojel jsem kilak a vypnul motor pak jsem už bat nezvládala točit startérem , po 8 hodinách jsem se vrátil k autu zjistik krátký uhlíky , ty jsem do hodiny vymenil a v pohodě nastartoval bat jsem nikdy za 3,5 roku neměl na nabíječce. Takže já bych pro spolehlivost volil optimu.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Jiri.T
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 904
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Baterie

Příspěvek od Jiri.T »

Od tý doby, co mě roční bannerka nechala v Sušici (5let) kupuji jen nejlevnější "shity" a jezdí dodnes :good:
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

koukám stejná zkušenost s bannerem :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Baterie

Příspěvek od selap »

Já mám s Bannerem dobrou zkušenost,vydržela 10 let než jsem ji měnil a stejně nebyla v háji baterka ale startér.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Já bych si toho bannera, co se prodával před 10ti lety taky klidně znova koupil. Na základě podobných referencí jsem dvě kupoval. :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Baterie

Příspěvek od selap »

Nj,takže jak jsem už psal,dnes značku neřeším, spíš cenu,příplatek za značku se mnohdy nevyplatí s ve štotě za to pak za stejnou cenu :)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Baterie

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:mě se zamlouvá tato:
Autobaterie YUASA 60038, 100Ah, 12V, 850A
http://topbaterie.cz/yuasa-udrzbove/autobaterie-yuasa-60038-100ah-12v-850a-%2860038Y%29.html
objednal jsem, zítra to nakopnu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Baterie

Příspěvek od hajnej »

Sice jsme nakopnul, ale s jinou baterkou. Přišel jsem do obchodu a baterka tam ještě nebyla. Chlapi se zachovali férově v půjčili mi jinou. Nutno podotknout po dotazu, za kolik peněz bude ta baterie zítra :)
Naposledy upravil(a) hajnej dne 13 led 2015 22:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

beatle
Offline
Příspěvky: 168
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: V70 MY2004 D5244T

Baterie

Příspěvek od beatle »

Ja mam s Vartama spatnou zkusenost. Uz jsem mel ve svem okoli asi 3 kousky a vsechny jsou velmi citlive na
vybity stav. Pokud je nechate tyden dva vybite, rychle ztraceji kapacitu. Proud maji furt slusny, ale jedno dve natoceni a konec.

lishaack
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Otěvěk
Vůz: V70 II 2.4i 103kw 2002 (MY 2003)

Baterie

Příspěvek od lishaack »

Premyslim nad 100ah baterkou do svého Volvika V70II 2.4i 103kw. Ted tam mám 65ah a to je ehm ehm, nic moc. Rozhodne to bude baterie z tech nejlevnejsich protože neverim, ze mi nějaká dražší udělá daleko lepší službu - vypadá to totiž jako dost velká loterie. Můžete někdo doporučit nějakou takovou baterku? :)
Taky doufám, ze takhle velká baterka autu neuškodí..
_________________
Volvo V70 II 2002 (MY 2003) 2.4i 103kw
Vozy minulé:
Ford Probe 2.5 V6 120kw - Batmobil - jednou se snad opět setkáme!
Mazda 121, 323, 2x323f, 626, Rover 416, Filcka obecná

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12093
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

"Velikost" baterie uškodí autu uplně stejně, jako velikost nádrže.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

Baterie

Příspěvek od mot »

Poté co mi bylo řečeno, že VARTA = BOSCH, tak jsem koupil tu Vartu silver dynamic 100Ah, 830A. Kupoval jsem za 3 300kč. Zdarma v ceně byla výměna na záložním zdroji, tak alespoň něco.

Síly má dostatek i v mrazu. Teď už jen doufat, že vydrží třeba 8 let.
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé