metju - XC940 B200FT, XC70 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7580
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#76 metju - S40, V70 T5
Tak to blahopřeji k znovuzprovoznění auta a těším se na testovací jízdu.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#77 metju - S40, V70 T5
Hezký seznam
Proč olejový výměník z D5? Je větší, lepší, odolnější?
Proč olejový výměník z D5? Je větší, lepší, odolnější?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#78 metju - S40, V70 T5
Me by zas zajimaly ty pouzdra razeni snabb.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#79 metju - S40, V70 T5
Je skoro 2x větší než benzínový, pasuje bez jakýchkoliv úprav...raolsa píše:Proč olejový výměník z D5? Je větší, lepší, odolnější?
Jedná se o sadu pouzder z polyacetalu... Starý gumový už byly hodně jetý, nový od Snabbu jsou mnohem tvrdší, řazení je přesnější a plynulejší, přesně jak slibovali. K tomu jsem koupil i kovový pouzdra na konce kabelů řazení, starý gumový už byly vytrhaný a měly velkou vůli.3m3 píše:Me by zas zajimaly ty pouzdra razeni snabb.
Sada k mání ZDE
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#80 metju - S40, V70 T5
To řazení vypadá moc fajn! Nemáš i shortshifter ? Nadruhou stranu výměník z D5 je hezká věc, ale jestli není problémem spíš jeho umístění, než velikost sama o sobě. Na normální jízdu by měl origo stačit a na okruhu nebude stíhat ani D5kovej - nebo jo ?
#81 metju - S40, V70 T5
Já mám tyhle pouzdra od Snabbu také, i ty na konci táhel a k tomu shortshifter a nemůžu si to vynachválit
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#82 metju - S40, V70 T5
Ještě finální produkt k nakouknutí...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#83 metju - S40, V70 T5
Hezký, ale ještě by to tam chtělo dát kryt rozvodů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#84 metju - S40, V70 T5
Všiml sis jo ?? Všechno bude, na autě se musí ještě pár drobností doladit kryt tam není záměrně...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#85 metju - S40, V70 T5
Nevidím záslepku na VVT sací vačky ... Jak ses nakonec popral s vačkama? Myslím jako z kterýho motoru kterou vačku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#86 metju - S40, V70 T5
Nakonec to dopadlo tak že pán si tak trochu vymýšlel a motor je 2002, nikoliv 2003, takže žádné změny oproti původnímu řešení... vše se jen přehodilo kus za kusdali píše:Nevidím záslepku na VVT sací vačky ... Jak ses nakonec popral s vačkama? Myslím jako z kterýho motoru kterou vačku?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#87 metju - S40, V70 T5
Tak to jo..asi ideální, oproti další věci s kterou by bylo potřeba laborovat.
Mimochodem, co vstřiky? Jestli tam máš původní, tak to se všema dalšíma úpravama (19T, vedení mezi MAF a turbem) musí bejt dost chudý, zvlášť jestli si třeba zvedal tlak. To je podle mě důvod toho cukání okolo 5000 otáček, že už zasahujou čidla klepání. Jinak chudý to samozřejmě jede nejlíp ale ne dlouho. Možná při těch všech úpravách co máš by stál za úvahu AFR budík a budeš vědět hned a kdykoli jak si na tom s bohatostí.
Mimochodem, co vstřiky? Jestli tam máš původní, tak to se všema dalšíma úpravama (19T, vedení mezi MAF a turbem) musí bejt dost chudý, zvlášť jestli si třeba zvedal tlak. To je podle mě důvod toho cukání okolo 5000 otáček, že už zasahujou čidla klepání. Jinak chudý to samozřejmě jede nejlíp ale ne dlouho. Možná při těch všech úpravách co máš by stál za úvahu AFR budík a budeš vědět hned a kdykoli jak si na tom s bohatostí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 898
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#88 metju - S40, V70 T5
Mooc hezky čistý že by se z toho dalo jíst Planuješ ještě nějaky navýšení výkonu?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#89 metju - S40, V70 T5
Vstřiky jsou původní, měl jsem v hledáčku Rkový no zase si řikám že rozdíl mezi modrejma 395 a zelenejma 440 neni už tak velkej, no leda pohledat ještě něco většího. Nemám žádnej konkrétní plán. No na druhou stranu neřikám že další úpravy nebudou následovat, ale spíš už drobnosti... Ale vždy si rád nechám poradit, moje znalosti nepřesahují T5D5 a podobné weby, spíš kopíruju už dávno postavené.
Na budíky jsem koukal, dobrou službu prý udělaj Prosport.
Stalin: Navýšení výkonu zajistí nové mapy, dál pro mně nemá cenu jít. Auto mám pořád na běžné ježdění...
Na budíky jsem koukal, dobrou službu prý udělaj Prosport.
Stalin: Navýšení výkonu zajistí nové mapy, dál pro mně nemá cenu jít. Auto mám pořád na běžné ježdění...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#90 metju - S40, V70 T5
Cau. Jak jsem psal,tvoje auto je zatím uplne jinej level nez moje... Chtel jsem se zeptat.....19T mas a co ojnice? Někdo říká ,ze staci seriove,nekdo uz zase ze by to chtelo kovane......jinak vstřiky staci do 350hp,pak jsou lepsi zelene ,nebo vetsi...
Auta mas moc krasny....vazne moooc dobra práce.
Auta mas moc krasny....vazne moooc dobra práce.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#91 metju - S40, V70 T5
Ojnice se týkají jen aut s plynovým lankem. ETM to dokáže ukočírovat tak, že tam můžeš narvat 19T, nebo i K24 a ojnice neohneš. Tuším že hned od 99 jsou kromě toho vnitřnosti toho novějšího bloku posílený (teď nevím jistě), a od roku 2002 (asi MY2003, prostě auta, co maj double VVT) jsou tam silnější ojnice a lehčí klika, to je poslední a nejvyzrálejší evoluce 2.3 motoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#92 metju - S40, V70 T5
No dali mě předběhl. Jinak ojnice i písty mám původní. Tenhle ročník se dá bezpečně provozovat do cca. 400hp aniž by se musel "otvírat" motor. Pokud jde o vstřiky mám doma v šuplíku zelený. Vyčištěný a prověřený od Uřvanýho, ovšem na auto půjdou až těsně před chipem, takže snad někdy na jaře. Autíčko i peněženka si teď přes zimu musí odpočinout. Jen mapy pořád nevím od koho, jsou tu dva favoriti. ARD a Dr3amer, modří vědí
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#93 metju - S40, V70 T5
Potřebujeme to ? Ne... Máme to ? Ano ! Jinak pod kapotou další drobná změna. Vstřiky S60R 440ccm
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#94 metju - S40, V70 T5
Musíme se v létě někde potkat a dat řeč...pořádně pokecat o tom našem tuneniiii.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#95 metju - S40, V70 T5
Dobře ty A co teprv až dokončíš ten předek, to bude teprv mazel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#96 metju - S40, V70 T5
Faceliftovy svetla sou na cerny mooc pekny,se tesim az auto uvidim nazivo
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
- Bydliště: Prague
#97 metju - S40, V70 T5
Mooooc pěkný...
_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 83
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#98 metju - S40, V70 T5
Tak aby to tu neupadlo v zapomění, dvě fotky v pohybu
- Přílohy
-
- 434a small.jpg (100.7 KiB) Zobrazeno 2293 x
-
- 577 small.jpg (99.57 KiB) Zobrazeno 2293 x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#99 metju - S40, V70 T5
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#100 metju - S40, V70 T5
Metju, to je hodne pekny!!!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1757 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 82 Odpovědi
- 6436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 6 Odpovědi
- 2401 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 946 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LBJohnson