Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Rosssi píše: Po vymene motoru u V70 se me do dalsiho vyndavani motoru moc nechce. Tak asi zkusim cestu pres tu napravu.
Nemuzes porovnavat vymenu motoru u V70 a u 240. Staci otevrit kapotu u dvojky a uvidis, jak "desna prace" Te ceka
Pokud chces skutecne pretesnit komplet cely motor, pak je jednodussi ho vytahnout ven, nez se vztekat s omlacenymi klouby pod autem, jak pise Raolsa
_________________ Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
no je fakt, že to vyndavání motoru beru z pohledu b204ft. když si vezmu, kolik je toho na odpojení u klasické b230f, tak to nezní tak hrozně. ale ani tak jsem si klouby neomlátil
Vy me tedy davate..jeden HOT druhy CEHY. Kazdopadne se budu muset rozmyslet a hlavne pripravit. Minimalne nakup ZIRAFY bude muset probehnout a montazni drzak na motor asi taky... postupne se ale priklanim k variante motor ven.
kolemjdouci píše:ta papírová odyssea zní hrozivě, držím palce, ať dobře dopadne.
Co se týče šťourání v motoru, je demontáž fakt dobrá volba.
jo jo odyssea zdarne pokracuje.. tedy vlastne zdarne se rict neda. Prisla me informace z Volva, ze moje obalka s papirem dorazila. Bohuzel obalka dorazila v tomhle stavu. viz obrazek. Takze jsme musel ziskat novej original protokolu a poslat to do Volva znovu. Ceska Posta se neracila me dat ani jakykoliv infor, a to byla zasilka doporucene.
Rosssi píše:Mam v umyslu vymenit vetsinu tesneni a gufer. Je nekde nejaka zaludnost pri vymeneni tesneni olejove vany, jde sundat v pohode nevadi saci kos ? Co gufeero na klice, tam me to asi lehce unika mam vzdy flek na zemi a dalsi gufera a tesneni nejaky varovani pri postupu ? Na co opatrne ? Diky za info.. Taky me prijde, ze v tom motoru je nejakej divnej olej, docela ridkej a svetlej.
R.
Rosssi píše:Minimalne nakup ZIRAFY bude muset probehnout a montazni drzak na motor asi taky... postupne se ale priklanim k variante motor ven.
Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko?
Kontroloval někdo odvětrání karteru, resp. požárního ventilu?
Dotáhl někdo olejovou vanu a ventilový víko?
Vyměnil někdo ten podezřelej olej?
Očistil někdo celej motor, aby se lokalizoval únik oleje? (Dírou na spodku spojkovýho koše olej kape i když je zadní klikové gufero ok). Dvacet minut, hadr a dva nebo tři půllitrový čističe na brzdy po padesátikoruně...
Často netěsní gumová zátka na zadní straně hlavy válců...
standa píše:
Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko?
Kontroloval někdo odvětrání karteru, resp. požárního ventilu?
Dotáhl někdo olejovou vanu a ventilový víko?
Vyměnil někdo ten podezřelej olej?
Očistil někdo celej motor, aby se lokalizoval únik oleje? (Dírou na spodku spojkovýho koše olej kape i když je zadní klikové gufero ok). Dvacet minut, hadr a dva nebo tři půllitrový čističe na brzdy po padesátikoruně...
Často netěsní gumová zátka na zadní straně hlavy válců...
Odvetrani je ok. Motor je ocistenej, sice ne cisticem na brzdy ale dukladne wapkou . Unik je odhalenej gufero na klice vepredu. Kryt ventilu dotazenej a tesni. Vana dotazena bohuzel netesni dokonale. Nasledne unik mezi motorem a prevodovkou, tam to je skaredy z toho usuzuju , ze tam bude taky spatny to gufero na klice. Dle tveho , ale to tak nemusi byt. To by bylo fajn. No a jelikoz to ma nalitano cca 350 tis chci delat spojku, takze proste uvazuju zda se spojkou neudelat plno dalsich preventivnich veci.
A ted když budeš chtít můžeš si koupit tu zelenou ECO známku která je nanic,
ale je super ji mít na takovém podle většiny starém autě
u nás za 300,- v DE ji v pohodě vydají za 5eček
_________________ 740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
Petr Marek píše:185 R14 90T pro plecháče 5,5J x 14 a jako alternativa pro ráfky z LS 185/70 R14 88T na 5,5J x 14 nebo 6J x 14
Jde nejak vyresit nasledne spatny mereni rychlomeru ? Mel jsem 185 R14 90 a dal jsem ted 185/70 R14 coz je rozdil obvodu 2163 mm vs 1887 tedy -12% Takze ted kdyz jedu auto se nekolibe coz je super, ale tak dle tachometru po dalnici treba primo letim a klidne mam na tachometru 145 km/h proste odchylka 12% je docela dost. Co se musi udelat pro napravu ? Kombiky maji predepsany balony profil 90, ale limuzina ma normalne pneu profil 70 takze to nejak fabrika vyresila..ale jak. Jinej rychlomer, jiny kolecka, mam elektronickej takze nejaka jina elektronika _?
Jinak jsem dvojku pouzival asi tri tydny jako daily car. No super pocit z jezdeni, a lidi se stale otaceji V baraku kde delam je plno firem, hodne lidi a vesmes komu neco rikaji auta se se mnou kvuli tomu autu najednou daval do reci. Hlavne kdyz me videl prijet ci kdyz jsem do toho nasedal. Takovej zajem bych necekal Takze opravdu me dvojka dela vetsi a vetsi radost. Dokonce i manzelka ocenila pohodlnou plavnou jizdu a svolila, ze v lete az pojedem s rodinou na kola, muzeme jet dvojkou. Vcera jsem ji zavezl k Martinovi do Lichnova na nejakej servis.
Opet dalsi mensi opravy. Podarilo se me vymenit ozubeny kolecko v odometru a razem me to uz ukazuje ujetou vzdalenost. Taky jsem vymenil par zarovicek v palubce a pri novem zapojovani budiku jsem zahejbal konektorama u budiku a zacal fungovat otackomer. Takze par pozitiv tu je. Jeste by to chtelo sehnat specialni objimky na zarovicky do externich budiku a do hodin. Po pretesneni prsou u Martina to vypada, ze olej uz tama netece. Horsi, ze mam strach , ze se ztraci voda Nebo se to postupne jen odvzdusnuje kdyz se menily vsechny naplne vcetne chladici kapaliny ?
Petr Marek píše:185 R14 90T pro plecháče 5,5J x 14 a jako alternativa pro ráfky z LS 185/70 R14 88T na 5,5J x 14 nebo 6J x 14
Jde nejak vyresit nasledne spatny mereni rychlomeru ? Mel jsem 185 R14 90 a dal jsem ted 185/70 R14 coz je rozdil obvodu 2163 mm vs 1887 tedy -12% Takze ted kdyz jedu auto se nekolibe coz je super, ale tak dle tachometru po dalnici treba primo letim a klidne mam na tachometru 145 km/h proste odchylka 12% je docela dost. Co se musi udelat pro napravu ? Kombiky maji predepsany balony profil 90, ale limuzina ma normalne pneu profil 70 takze to nejak fabrika vyresila..ale jak. Jinej rychlomer, jiny kolecka, mam elektronickej takze nejaka jina elektronika _?
Da, sahnutim do elektroniky palubky, mam takovej pocit, ze vymenou jednoho odporu, pokud tam dokonce neni trimr, koukni na 240turbo.com, mam pocit, ze sem to tam nekde videl...
Jinak me tachak aktualne(zatim to neresim, nez tam pujdou namisto stavajicich 14" dany 15", nemluve o vymene diffu(samosvor), takze se toho muze jeste dost zmenit ) ukazuje nekde kolem 155 asi 180km/h
Rosssi píše:
Jde nejak vyresit nasledne spatny mereni rychlomeru ? Mel jsem 185 R14 90 a dal jsem ted 185/70 R14 coz je rozdil obvodu 2163 mm vs 1887 tedy -12% Takze ted kdyz jedu auto se nekolibe coz je super, ale tak dle tachometru po dalnici treba primo letim a klidne mam na tachometru 145 km/h proste odchylka 12% je docela dost. Co se musi udelat pro napravu ? Kombiky maji predepsany balony profil 90, ale limuzina ma normalne pneu profil 70 takze to nejak fabrika vyresila..ale jak. Jinej rychlomer, jiny kolecka, mam elektronickej takze nejaka jina elektronika _?
Da, sahnutim do elektroniky palubky, mam takovej pocit, ze vymenou jednoho odporu, pokud tam dokonce neni trimr, koukni na 240turbo.com, mam pocit, ze sem to tam nekde videl...
Jinak me tachak aktualne(zatim to neresim, nez tam pujdou namisto stavajicich 14" dany 15", nemluve o vymene diffu(samosvor), takze se toho muze jeste dost zmenit ) ukazuje nekde kolem 155 asi 180km/h
Diky za nasmerovani. Stranky jsem prochazel , ale nejak nenachazel, az po dukladnejsim hledanim jsem to nasel a vypada to dobre. Misto pevnyho odporu se tam da napajet promenej odpor kterej se bude ovladat primo v rohu budiku. Super koupim soucastky a vrhnu se na to. viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#recalibration Zaroven jsem nasel i nahradu tech malych zarovicek za LEDky viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#LED
Rosssi píše:
Diky za nasmerovani. Stranky jsem prochazel , ale nejak nenachazel, az po dukladnejsim hledanim jsem to nasel a vypada to dobre. Misto pevnyho odporu se tam da napajet promenej odpor kterej se bude ovladat primo v rohu budiku. Super koupim soucastky a vrhnu se na to. viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#recalibration Zaroven jsem nasel i nahradu tech malych zarovicek za LEDky viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#LED
R.
Neni zac, ja to prave na rychlo taky nenasel, jinak bych dal link, jinak ten "promenej odpor" je prave trimr
A osobne bych trimr pouzil spis jen na nalezeni presne hodnoty a pak to poskladal na tvrdo a pokud bych mel treba 2 ruzne sady velikosti disku/gum, tak mel prepinac
Ono tehne web je velka studnice informaci ohledne dvojek
Rosssi píše:
Diky za nasmerovani. Stranky jsem prochazel , ale nejak nenachazel, az po dukladnejsim hledanim jsem to nasel a vypada to dobre. Misto pevnyho odporu se tam da napajet promenej odpor kterej se bude ovladat primo v rohu budiku. Super koupim soucastky a vrhnu se na to. viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#recalibration Zaroven jsem nasel i nahradu tech malych zarovicek za LEDky viz https://www.240turbo.com/240gaugewiring.html#LED
R.
Neni zac, ja to prave na rychlo taky nenasel, jinak bych dal link, jinak ten "promenej odpor" je prave trimr
A osobne bych trimr pouzil spis jen na nalezeni presne hodnoty a pak to poskladal na tvrdo a pokud bych mel treba 2 ruzne sady velikosti disku/gum, tak mel prepinac
Ono tehne web je velka studnice informaci ohledne dvojek
Jo jo vim co je trimr, ale psal jsem to i pro dalsi lidi, kdyby to nekdo nekdy cetl at to pochopi. Jinak stranky jsou to uzasny. Ispirace velika, jen s tou studnici napadu, geometricky roste cenova narocnost co bych chtel vse zrealizovat Treba dat na svoji dvojku lepsi brzdy a dalsi "drobnosti" jako turbo No videl jsem tvuj seznam co by jsi chtel vse zmenit aby byl BLU o "krapet" lepsi Taky budes potrebovat velkej mesec se zlatakama ..
Zajsoft píše:
Neni zac, ja to prave na rychlo taky nenasel, jinak bych dal link, jinak ten "promenej odpor" je prave trimr
A osobne bych trimr pouzil spis jen na nalezeni presne hodnoty a pak to poskladal na tvrdo a pokud bych mel treba 2 ruzne sady velikosti disku/gum, tak mel prepinac
Ono tehne web je velka studnice informaci ohledne dvojek
Jo jo vim co je trimr, ale psal jsem to i pro dalsi lidi, kdyby to nekdo nekdy cetl at to pochopi. Jinak stranky jsou to uzasny. Ispirace velika, jen s tou studnici napadu, geometricky roste cenova narocnost co bych chtel vse zrealizovat Treba dat na svoji dvojku lepsi brzdy a dalsi "drobnosti" jako turbo No videl jsem tvuj seznam co by jsi chtel vse zmenit aby byl BLU o "krapet" lepsi Taky budes potrebovat velkej mesec se zlatakama ..
No pokud, nekdo neumi pouzit treba Google/Wikipedii, tak je to proste predem marny.
Ted sem treba na celem foru upravoval Westgate, neb uz se to tu zas sirilo jako lavina...
No o mesci mi ani nemluv, jen v dilech uz tu lezi cca to same, co stalo vlastni auto...
kolemjdouci píše:ta papírová odyssea zní hrozivě, držím palce, ať dobře dopadne.
Co se týče šťourání v motoru, je demontáž fakt dobrá volba.
jo jo odyssea zdarne pokracuje.. tedy vlastne zdarne se rict neda. Prisla me informace z Volva, ze moje obalka s papirem dorazila. Bohuzel obalka dorazila v tomhle stavu. viz obrazek. Takze jsme musel ziskat novej original protokolu a poslat to do Volva znovu. Ceska Posta se neracila me dat ani jakykoliv infor, a to byla zasilka doporucene.
Si jen tak rikam, zda by to nestacilo slepit, skocit nekam na urad/CzechPoint a udelat overenou kopii(a pak bejt pripadne dostatecne drsnej na pripadnyho urednika, kterej bude tvrdit(aka LHAT), ze uredne overena kopie ne...)).