Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Volně navážu na téma "vozík".
Příští měsíc budu kvůli stavbě kupovat vozík a vybírám co pořídit
Požadavky jsou jasný.
Rámová konstrukce s výplní z překližky, reling (jeklová hrazda ), pokud možno zesílená náprava, otvírací obě čela.
Příslušenství, jako je rezerva, podpěry, plachtu, můžu případně dokoupit později. Pokud bude součástí, tak je to plus.
Rozměr se rozhoduju mezi 2060 x 1270, nebo 2550 x 1270. Když bude mít sklápěcí obě čela, tak by měl stačit ten kratší (převážení OSB desek). Sádroš se vejde i do toho kratšího.
Uvažoval jsem i nad skládací ojí. Plusem by bylo možný skladování na vejšku v garáži, ale zase se to prodraží.
Momentálně uvažuju nat tímhle.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/nebrzdene-privesy-a-voziky-do-750-kg/kola-vedle-lozne-plochy/a-08-1-2060-x-1250-mm-naprava-na-1300-kg-kola-c/

Tady je v podstatě totožnej, jen má odpruženej podvozek. Ten by byl fajn, ale bojím se co to udělá při přetížení.
https://www.vezeko.cz/cs/privesy-skladem/nebrzdene-privesy/14612-vario-a-08-1-listova-odpruzeni-tlumice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvky: 662
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Airbus380 »

Měl sem o vezeko zájem. Ale spodek je sroubovanej z ohýbánych plechů. To se mi nelíbilo. Sice zesílená náprava, ale to šroubování fakt ne. Prostě to musí být celosvarovany rám.
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi+c2/
Mrkni na odkaz. Vybíral sem mezi touhle firmou a přívěsy HK. Nakonec vyhrál HK. Jestli chceš v pátek ukážu na živo ať si uděláš představu..
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Ondra. »

Inpro Čáslav- zesílená verze, není o čem...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Ondro, věřím tomu že Inpro by určitě sloužil dobře, ale nemá překližkový bočnice a reling.
Airbus380 píše: 22 bře 2021 13:31 Měl sem o vezeko zájem. Ale spodek je sroubovanej z ohýbánych plechů. To se mi nelíbilo. Sice zesílená náprava, ale to šroubování fakt ne. Prostě to musí být celosvarovany rám.
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi+c2/
Mrkni na odkaz. Vybíral sem mezi touhle firmou a přívěsy HK. Nakonec vyhrál HK. Jestli chceš v pátek ukážu na živo ať si uděláš představu..
To vypadá dobře, i cena je v pohodě.
Líbí se mi řada PROFI PLUS. :)
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi-plus+c3/
Je fakt, že šroubovanej rám, není ideální řešení.
Pokud to vyjde, tak bych se na něj rád podíval. ;)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Ondra. »

a proč překližky? je to zbytečná váha navíc a reling lze nakonfigurovat.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1249
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od labanos »

Proč potřebuješ bočnice z překlížky?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5169
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jiri, v Inpro si fakt nakonfigurujes vse co chces.
Mame v rodine jednu karu z Čáslavi a fakt je to kus zeleza.
Jen namatkou - 1260 sire, delka 2400, zesilena naprava na 1300kg, pricky navic pod podlahou, reling, preklizkove bocnice, sklopne obe cela, kotvici body v podlaze. Atd atd atd. A cena okolo 26tis
Az ja budu kupovat novou, rozhodne z Časlavi
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Proč z překližky? Pevnost a jednoduchá výměna.
Plech už nechci.
Zkusím napsat poptávku na Inpro a uvidím co nabídnou. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Ondra. »

já vim že ta překližka je fajn v tom že jí vyměníš, ale já si dělal pěknej vozík z inpra 230*125, jednoduchá oj a hlavně zesílenej, na tom jsem trval (občas vozím přes tunu ale psst) a už ten vozík takhle má 170 kilo. sklopný přední čelo mám taky, na tý 230 se dá docela dobře v tom případě vozit i 3m. Je to tak na hraně s ruční manipulací, ho čapnout a někam ho posunout. Ta překližka bude dalších 50-70 kilo navíc? Ještě k tomu když vezmeš že bude 750 kg tak tě na užitečnou už nic moc nezbyde.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Když bude zesílenej podvozek, tak na celkovou váhu prdím. :)
Už jsem to tu někde nahoře psal.
Ještě se mi nestalo, že by mi někdy, někdo vážil vozejk.
Brždenej nechci, protože s ním na větší vzdálenosti jezdím jen minimálně a když pominu cenu, tak jsou s tím jen další komplikace (STK, servis brzd).
Většinou s tím jezdím do stavebnin, na sběrnej dvůr, nebo do lesa. Prostě pár km a nejkratší cestou domů.
Plechovejch vozejků už jsem vyzkoušel hodně a většina měla různě zohýbaný, nebo jinak poškozený plechy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

cubrd
Offline
Příspěvky: 67
Registrován: 5 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: XC70 2004 D5 AT

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od cubrd »

Inpro mám taky, konkrétně nsva, nechá si hodně líbit a sundávací bočnice je príma nápad. Je dost fortelnej a nedělá mu problém přeložení. jen to chce vhodně vyvážit at se nehoupe.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Nějaký poznatky k výběru vozejku.
Inpro
Jedinej kterej by připadal v úvahu, je hliníkovej NSVA, ale vadí mi, že nelze navařit na rám kotvící oka a reling sice jde, ale s problémama, takže ho ještě nikdo nikdy nechtěl. :D
Rám masivní a svařovanej, včetně příček.
Cena cca 36k bez plachty.
https://www.inpro-caslav.cz/fotografie/typove-rady-privesu/nsva/album/
Odsouvám stranou.
inpro.jpg
Sacher
Výborná komunikace. V podstatě se dá upravit téměř vše.
Rám svařovanej. Příčky bohužel šroubované, ale dá se navýšit jejich počet.
Jako výztuha slouží i masivní oj 70x70x4mm.
Cena bez plachty, včetně 2 příček na víc 40k.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Vypos
Rychlá komunikace. Není potřeba nic dodělávat, tak jen příplatková výbava.
Rám celosvařovanej, masivní.
Cena s příslušenstvím, bez plachty cca 35k.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/nebrzdene-privesy-a-voziky-do-750-kg/kola-vedle-lozne-plochy/a-08-2-2520x1250mm-napr-13
vypos.png
Dále mám novej objev a to dvounápravovej Lider (Francouzská výroba).
Je sice sklopnej, ale za tu cenu bezkonkureční. Hodně levný jsou i doplňky.
Třeba plachta, která jinde stojí kolem 4k, tady stojí 1700,-.
Cena včetně příslušenství, bez plachty 28k.
I kdyby bylo vyklápění fórový, tak není problém s přihlédnutím k ceně, udělat nějakou úpravu.
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-d/produkt/prives-lider-2d250-251x133x40cm-750kg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2935
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Vapik »

Vsadím boty, že ten Lider je Polská výroba, ale pokud je dobrý tak na tom asi nesejde. Nedávno jsem zapojoval pár doplňků do skříňového vleku od nich, a byl to polák.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Je možný že to je Polská výroba, ale to mi zase tolik nevadí.
Každopádně než se rozhodnu, tak ho chci vidět.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2935
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Vapik »

U toho skříňového bych měl několik připomínek, ale jen k samotné skříni, tak se tě to netýká, Jinak podvozek mi přišel v pořádku.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3596
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Deshi »

Tenhle vypadá, že má i vyšší bočnice....
https://unitrailer.cz/product-cze-3866-Prives-do-auta-236-x-125-zahradni-prives-max-do-750-KG-vozik-za-auto.html

výrobce tedy neznám, tak nevím, jak to bude kvalitní, ale cena taky není špatná
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Přídavný sajtny by se mohly hodit, ale nechci plech, nemá reling, ani zesílenou nápravu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvky: 662
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Airbus380 »

Člověk si musí dělat radost... :twisted: :twisted:
Rozměry 265x150. Podvozek na 1.5t, závěs 1400kg.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Marcus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 87
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Marcus »

Basstl píše: 25 bře 2021 15:25 Dále mám novej objev a to dvounápravovej Lider (Francouzská výroba).
Je sice sklopnej, ale za tu cenu bezkonkureční. Hodně levný jsou i doplňky.
Třeba plachta, která jinde stojí kolem 4k, tady stojí 1700,-.
Cena včetně příslušenství, bez plachty 28k.
I kdyby bylo vyklápění fórový, tak není problém s přihlédnutím k ceně, udělat nějakou úpravu.
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-d/produkt/prives-lider-2d250-251x133x40cm-750kg
Jaký vozík jsi nakonec vybral? Mám skoro stejné požadavky jako ty. Líbí se mi ten Lider. Viděl jsi ho osobně? S příslušenstvím je cenově bezkonkurenční. Dokonce trochu uvažuji i o brzděné variantě.
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Basstl »

Vzhledem k tomu že bylo všechno zavřený, tak jsem ještě nevybral.
Lider jsem včera viděl (i když jen jednonápravovou variantu) a vypadal dobře.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od hajnej »

Po delší době se opět vracím ke koupě vozíku. Sklopný jsem vyřadil z oblasti zájmu.
Zároveň jsem vyřadil Agados, kvůli provedení rámu pod ložnou plochou. Nebo mám spíš říct neprovedení?
Díky přispěvatelům jsem objevil hodně zajímavých výrobců vozíků.

Objevil jsem taky KLABO - cenově trochu výš, ale zase mi to přijde poctivě postavené. Má někdo zkušenosti s Klabo?
Dál mě taky zaujala plzeňská Autovia.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od Ondra. »

autovia = agados
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9870
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od hajnej »

Taaak. Po 3 dnech vybírání jsem objednal Fracht. Dodání 5 týdnů :unknown: Docela masakr, jaký je nedostatek snad všeho.

https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-fracht/produkt/prives-fracht-m-210x125-750kg-listova-pera
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

amddawe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 275
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?

Příspěvek od amddawe »

Mám doma Lider P233, kupovaný 2020, ještě za necelých 15 tis + 1600 Kč plachta. Podle mě je to polák, náprava KNOTT
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-p/produkt/prives-lider-p233-233x132x39cm-750kg-sklopny

Je sklopný, což jsem vůbec nehledal. Já prioritně chtěl vyndavací přední a zadní čelo a co nejméně překližky. Vyšel mi do 15k tento Lider, nicméně koukám že ho zdražili.

Kdyby kdokoliv chtěl, mohu mu to na Praze-západ ukázat ;)

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé