Tak tohle ale záleží na vkusu každého soudruha. Mě osobně se líbí (a také ji mám) ta imitace dřevaDavo2811 píše:Jinak co se týče interiéru, napadlo mě, že bych tam dal stříbrné lišty z druhého auta. Jaký máte na to názor? Myslím, že by to mohlo pěkně oživit.
Deníček druhé S80 T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
#51 Deníček druhé S80 T6
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#52 Deníček druhé S80 T6
Proboha, neřeš lišty, řeš opravy aby to mohlo jezdit.Davo2811 píše:Jinak co se týče interiéru, napadlo mě, že bych tam dal stříbrné lišty z druhého auta. Jaký máte na to názor? Myslím, že by to mohlo pěkně oživit.
Jestli to bude stát jako to druhý na díly, tak se na ty lišty můžes koukat ať už jsou na jakémkoliv autě.
Za mě bych to přeházel, dřevo mě nijak moc neuchvacuje, jak kde, jak jaké. Věc vkusu.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#53 Deníček druhé S80 T6
Jaký to má vývoj?
Každopádně fandím!!!
Tohle nadšení a snaha dotáhnout svůj sen do konce mnoha lidem dnešní doby chybí.
Jen tak dál Davo!!!
Každopádně fandím!!!
Tohle nadšení a snaha dotáhnout svůj sen do konce mnoha lidem dnešní doby chybí.
Jen tak dál Davo!!!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#54 Deníček druhé S80 T6
Momenálně to vypadá tak, že čekám, až se uvolní známému garáž, aby bylo kde přehazovat tu převodovku, můj milý servis ve kterém auto přes měsíc stálo a čekalo v řadě mi oznámil, že toto je složité na výměnu s čímž nepočítali a nějaké kecy ještě... já jim to ještě řekl co všechno bude třeba udělat a oni takhle.. nevěděl jsem jestli se smát nebo je tam rovnou vzít kovovou tyčí... takže teď budu auto převážet a nejspíš si to po víkendech poskládám
#55 Deníček druhé S80 T6
To chceš dělat bez zvedáku??Good luck.Davo2811 píše:Momenálně to vypadá tak, že čekám, až se uvolní známému garáž, aby bylo kde přehazovat tu převodovku, můj milý servis ve kterém auto přes měsíc stálo a čekalo v řadě mi oznámil, že toto je složité na výměnu s čímž nepočítali a nějaké kecy ještě... já jim to ještě řekl co všechno bude třeba udělat a oni takhle.. nevěděl jsem jestli se smát nebo je tam rovnou vzít kovovou tyčí... takže teď budu auto převážet a nejspíš si to po víkendech poskládám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#56 Deníček druhé S80 T6
Tak mu to udelej Martine.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
#57 Deníček druhé S80 T6
Nabídku dostalale zřejmě ji nechce využít.Hary píše:Tak mu to udelej Martine.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#58 Deníček druhé S80 T6
Aha, pardon. Tak to je pak těžko pomoci.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#59 Deníček druhé S80 T6
Klíd, něktěré věci vyžadují delší duševní pochody
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#60 Deníček druhé S80 T6
Martine, není to o tom, že bych nechtěl nabídky využít, ale přece jen je to dost peněz s nejistým koncem a vzpomněl jsem si na známého z rodiny tak se do toho pustil, delší text hodím jak bude hotovo, protože teď mám práce až až
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#62 Deníček druhé S80 T6
A tohle je presne ten duvod proc ses mel na T6 vyprdnout... Nebo si opravdu nastudovat maximum informaci pred porizenim, jak kdyz sem bral svoji T6, tak jak je to s zivotnosti prevodovky, co stoji repas + performance kit(kterej ma jeste ruzne dily odskakane) tak podle toho na jakej realne vykon(sic nechapu proc i oni to tam maj v HP, kdyz tohle je o kroutaku) tak ses na $1000-$3000 + pripadne DPH, CLO, + prace. Uz ted sem v aute vcetne porizeni, bezneho servisu a nejakych uprav(a to si dost veci delam sam), tak za cca 200kkc(mozna i vic), ted zrovna akorat mi Martin dela motor, plus dalsi veci(cca 50k), takze kdyz prihodim jeste do budoucna pripadne prevodovku vcetne jejiho potuneni, tak budu na 350-500kkc.Davo2811 píše:Martine, není to o tom, že bych nechtěl nabídky využít, ale přece jen je to dost peněz s nejistým koncem a vzpomněl jsem si na známého z rodiny tak se do toho pustil, delší text hodím jak bude hotovo, protože teď mám práce až až
Jako u Tebe bych pochopil lecos T5, Rko, proste jeste jakykoliv "normalni" extrem(aneb 1 turbo, normalni automat)
(Ted sem taky nedavno na Sautu koukal na Phaetony, ta W12 je pekna motorizace )
Proste T6 se porizuje, pokud je clovek schopen/ochoten do ni sypat jak vyzaduje(napr. prelisovany ramena od Lemforderu sem zvlad zprasit za cca 10k/rok, jo davam tomu nazrat, retardery, prejezdy, diry, moc neresim.), takze proste s mirnou nadsazkou(ale ne moc velkou) stoji do zacatku T6 50-100k/rocne...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 03 pro 2016 14:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#64 Deníček druhé S80 T6
Vykašlat se na to by bylo moc jednoduché a to nemám rád... mě se to auto prostě líbí a hotovo, tohle už je celkem zbytečné řešit (hrdost by mi nedovolila něco takového vzdát jen kvůli korunám) btw mrcha je konečně venku a bude se dávat do druhého auta, ven šla celkem dobře, protože dost věcí už bylo z auta pryč a při sundávání jsem se nemusel s ničím srát, jinak mě překvapilo, že jakoby nejde vytočit motor po tom co odešla převodovka, nevím jestli jsem to tady už psal, ale zrovna se mi to vzpomělo, nevíte někdo čím to může být? Ani na neutral nejde nad 2000rpm (snad je to převodovkou). Jinak nad Rkem S60 jsem přemýšlel jako nad dalším levelem, ale pak jsem měl tu čest poznat S80 V8 a o dalším postupu bylo rozhodnuto, takže už šetřím a ano T6 je pořád předokolka což nechápu jak takový omyl mohli soudruzi udělat a je to opravdu velké mínus, ale tak které auto je dokonale... kolem komína mi to stačí (zatím):D
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#65 Deníček druhé S80 T6
Mno koukam, ze k tomu mas stejny postoj/pristup jako ja Inu taky jsi byl varovan...
Takze jentak dal Jak si to myslel s tim setrenim, jako na V8, nebo investice do T6?
Co budes delat s tou vadnou AT?
Takze jentak dal Jak si to myslel s tim setrenim, jako na V8, nebo investice do T6?
Co budes delat s tou vadnou AT?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#66 Deníček druhé S80 T6
Neštvěte mě všichni s těma V8 jelikož až budu hledat tak určitě žádná nebudeZajsoft píše:Mno koukam, ze k tomu mas stejny postoj/pristup jako ja Inu taky jsi byl varovan...
Takze jentak dal Jak si to myslel s tim setrenim, jako na V8, nebo investice do T6?
Co budes delat s tou vadnou AT?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#67 Deníček druhé S80 T6
Čest Tvojí práci a držím palce, jen tak dál..!!!Davo2811 píše:Vykašlat se na to by bylo moc jednoduché a to nemám rád... mě se to auto prostě líbí a hotovo, tohle už je celkem zbytečné řešit (hrdost by mi nedovolila něco takového vzdát jen kvůli korunám) btw mrcha je konečně venku a bude se dávat do druhého auta, ven šla celkem dobře, protože dost věcí už bylo z auta pryč a při sundávání jsem se nemusel s ničím srát, jinak mě překvapilo, že jakoby nejde vytočit motor po tom co odešla převodovka, nevím jestli jsem to tady už psal, ale zrovna se mi to vzpomělo, nevíte někdo čím to může být? Ani na neutral nejde nad 2000rpm (snad je to převodovkou). Jinak nad Rkem S60 jsem přemýšlel jako nad dalším levelem, ale pak jsem měl tu čest poznat S80 V8 a o dalším postupu bylo rozhodnuto, takže už šetřím a ano T6 je pořád předokolka což nechápu jak takový omyl mohli soudruzi udělat a je to opravdu velké mínus, ale tak které auto je dokonale... kolem komína mi to stačí (zatím):D
Apropos..co máte s těma "furt jen předokolkama" ?
Já mám taky T6 a je to normálně AWD.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#68 Deníček druhé S80 T6
Jenže ty máš P3 s jiným motorem.Tím ,že dali rozvody na druhou strau se jim motor zkrátil a pak vyšla i TF80Hajcus píše: Apropos..co máte s těma "furt jen předokolkama" ?
Já mám taky T6 a je to normálně AWD.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#69 Deníček druhé S80 T6
Varován jsem byl z mnoha stran a nepomohlo... T6 dostane co potřebuje ale budu šetřit na V8 a taky doufam že ještě budou k mání až našetřím s vadnym automatem co budu dělat nevím... asi hodim do šrotu a budu mit na pivo abych doplnil tekutiny co vypotím při výměně
#70 Deníček druhé S80 T6
Pokud by jsi se rozhodl jej vyhazovat tak za nějaký drobný obnos ji odkoupím.Řekněme 500KčDavo2811 píše:Varován jsem byl z mnoha stran a nepomohlo... T6 dostane co potřebuje ale budu šetřit na V8 a taky doufam že ještě budou k mání až našetřím s vadnym automatem co budu dělat nevím... asi hodim do šrotu a budu mit na pivo abych doplnil tekutiny co vypotím při výměně
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#71 Deníček druhé S80 T6
To sem chtel presne slyset.... Ja, ze bych si ho pripadne rad vzal na rozborku...Davo2811 píše:Varován jsem byl z mnoha stran a nepomohlo... T6 dostane co potřebuje ale budu šetřit na V8 a taky doufam že ještě budou k mání až našetřím s vadnym automatem co budu dělat nevím... asi hodim do šrotu a budu mit na pivo abych doplnil tekutiny co vypotím při výměně
Neb po aktualnim prekopani motoru to doufam z 320k/425Nm(pro stouraly, ono tuplem AT umi[neplest se zmeri]) zmerit realne malo kdo, takze nez absolutni hodnoty, me bude zajimat rozdil oproti poslednimu mereni (tj. stejna firma/brzda, postup[a idealne i obsluha]), krapet opet vzroste(jasne libil by se mi idealne stejne skok jako po Chipu,
kdy se defacto z 270k na motoru stalo 320k, coz odpovida cca 270k na kolech, takze ted by bylo prijemne dostat na kola tech 320k tj. 380-390k na motoru - ted do budoucna bude nejvetsi brzda vejfukova soustava, od Downpajp az do zadu...
Takze hadam, ze v 2017 me uz bude AT cekat, otazka je jen, zda driv odejde hridel na 4ce, vstupu, nebo se treba upalej/rozsypou lamely
Ale osobne fandim hrideli na 4ce, coz je asi nejcastejsi nemoc tyhle prevodovky(paklize byl menen olej...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#72 Deníček druhé S80 T6
Luxusní vyhlídkyZajsoft píše:To sem chtel presne slyset.... Ja, ze bych si ho pripadne rad vzal na rozborku...Davo2811 píše:Varován jsem byl z mnoha stran a nepomohlo... T6 dostane co potřebuje ale budu šetřit na V8 a taky doufam že ještě budou k mání až našetřím s vadnym automatem co budu dělat nevím... asi hodim do šrotu a budu mit na pivo abych doplnil tekutiny co vypotím při výměně
Neb po aktualnim prekopani motoru to doufam z 320k/425Nm(pro stouraly, ono tuplem AT umi[neplest se zmeri]) zmerit realne malo kdo, takze nez absolutni hodnoty, me bude zajimat rozdil oproti poslednimu mereni (tj. stejna firma/brzda, postup[a idealne i obsluha]), krapet opet vzroste(jasne libil by se mi idealne stejne skok jako po Chipu,
kdy se defacto z 270k na motoru stalo 320k, coz odpovida cca 270k na kolech, takze ted by bylo prijemne dostat na kola tech 320k tj. 380-390k na motoru - ted do budoucna bude nejvetsi brzda vejfukova soustava, od Downpajp az do zadu...
Takze hadam, ze v 2017 me uz bude AT cekat, otazka je jen, zda driv odejde hridel na 4ce, vstupu, nebo se treba upalej/rozsypou lamely
Ale osobne fandim hrideli na 4ce, coz je asi nejcastejsi nemoc tyhle prevodovky(paklize byl menen olej...).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#73 Deníček druhé S80 T6
Pokud tedy někomu z vás ještě poslouží na pitvu tak není problém se domluvit, akorat posílat se mi to nikam nechce, takže kdo si příjde...
#74 Deníček druhé S80 T6
Stačí zavolat nebo napsat kam a přijedu si.Davo2811 píše:Pokud tedy někomu z vás ještě poslouží na pitvu tak není problém se domluvit, akorat posílat se mi to nikam nechce, takže kdo si příjde...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Vůz: Volvo S80 T6
#75 Deníček druhé S80 T6
Dobře, jakmile bude venku tak s tím budu počítat.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 2865 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 15 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 0 Odpovědi
- 458 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantaklika
-
- 13 Odpovědi
- 1130 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa