Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1828
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#51 Baterie

Příspěvek od Roger »

Urvanej píše:Takže umřel jeden článek, hmmm.
Tam už nic jinýho než recyklace nepomůže. Spíš než do ekodvora jí odvez do sběrnejch surovin, ještě na tom utržíš pár desetikorun...
Sberne suroviny...OK, takze ted hledam nastupce. Banner ma AGM technologii taky a prijatelnejsi ceny.
Naposledy upravil(a) Roger dne 14 bře 2013 21:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#52 Baterie

Příspěvek od selap »

Nevím jestli to s těmi bateriemi nepřeháníš,běž,kup si klidně první co bude parametry vyhovovat.Šance že ti klekne hned nebo vydrží 10 let je přibližnš stejná u všech značek.Pokud se tedy bavíme o zcela běžných bateriích.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1828
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#53 Baterie

Příspěvek od Roger »

selap píše:Nevím jestli to s těmi bateriemi nepřeháníš,běž,kup si klidně první co bude parametry vyhovovat.Šance že ti klekne hned nebo vydrží 10 let je přibližnš stejná u všech značek.Pokud se tedy bavíme o zcela běžných bateriích.
Asi mas pravdu, resim to vic nez bych mel...mrknu na heureku, co je v brne v tech parametrech a pojedu pro ni. AGM je drazsi asi o 1000,- v te stejne kapacite a jestli vydrzi o 30% vic jak rikaji, tak to vyjde na stejno...jako klasika.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

#54 Baterie

Příspěvek od Makronis »

Tak po skoro jedenácti letech se vyzkratoval jeden článek v origo Volvo baterce. Koupil jsem dneska Bosch Silver S5, tak jsem zvědav co vydrží. Je rozdíl dát 2600 neob 4500 za baterku :-/
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#55 Baterie

Příspěvek od karelvolvo »

Makronis píše:Tak po skoro jedenácti letech se vyzkratoval jeden článek v origo Volvo baterce. Koupil jsem dneska Bosch Silver S5, tak jsem zvědav co vydrží. Je rozdíl dát 2600 neob 4500 za baterku :-/
Já dal radši jen 1630kč a už třetím rokem maká
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 486
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#56 Baterie

Příspěvek od Joemilionare »

Ja mam baterii jeste puvodni mam dojem ze je nani i datum asi vyroby 2502 nebo naopak ted nevim :-( Ale ted tam bude uz 13 let je pravda ze uz sem musel 2 dobijet a 2 mi to psalo slaba baterie
A ted otazka vim ze se to tu resilo ale cas nazor bud original volvo(vite nekdo cenu) nebo varta silver , Bosh s5 nebo Exide premium 100ah 900A
Diky za vase nazory
Mozna tuto zimu jeste vydrzi ale dalsi uz asi ne :'(
_________________
Bylo Volvo S60

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#57 Baterie

Příspěvek od mot »

Joemilionare píše: original volvo(vite nekdo cenu) nebo varta silver , Bosh s5 nebo Exide premium 100ah 900A
Taky dnes budu kupovat a nakonec zvítězila varta exide 100ah. Myslím že poměr cena-výkon-spolehlivost asi nejlepší volba
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 37
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

#58 Baterie

Příspěvek od 4leSh »

Varta a Bosch je jedno a to samý, jen jiná samolepka, Bosch je navíc asi o 25% dražší. Exide Premium je reálně to nejvýkonnější ze zaplavených baterek, dlouhodobě s nima máme nejlepší zkušenosti, minimum procent reklamací, na každodenní ježdění nejlepší volba. Kdo jezdí málo, komu auto spíš stojí, doporučuju Banner, má nejrobustnější elektrody.
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#59 Baterie

Příspěvek od mot »

Původně jsem chtěl koupit Exide 100ah, ale teď mám dobrou nabídku na tuhle
http://autobaterie.heureka.cz/varta-silver-dynamic-12v-100ah-830a-600-402-083/#utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_campaign=Dynamicke-reklamy&utm_term=_inurl:autobaterie.heureka.cz/&gclid=CI2Drsvj28ICFYKWtAod_HEA3A

Rozdíl je v tom, že má o 70A menší startovací proud....


Nějaký názor na to?
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 486
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#60 Baterie

Příspěvek od Joemilionare »

Pripadne vite nekdo kolik stoji orogonal bat u Volva at tam nemusim volat??
_________________
Bylo Volvo S60

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#61 Baterie

Příspěvek od pepa.paur »

mám v obou volvech vartu silver dynamic 77Ah, 780A startovací proud a spokojenost :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 37
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

#62 Baterie

Příspěvek od 4leSh »

http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-100ah--900a--12v--ea1000

Kdo má D5, berte tuhle, nejlepší volba cena/výkon.

Pokud jste z Prahy a přijedete si, můžu trošku poupravit cenu, kdyžtak SZ 8)
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#63 Baterie

Příspěvek od lkopcansky »

Joemilionare píše:Pripadne vite nekdo kolik stoji orogonal bat u Volva at tam nemusim volat??
Toto aj mna velmi zaujíma....
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 486
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#64 Baterie

Příspěvek od Joemilionare »

Tak pujdu do Volva original stoji 3800 i s praci po uplatneni slevy 25%
A vyhoda ze je dolevaci a jak rikam tu co tam mam ted je tam 12let ted ji tahne na 13 a startuje sice uz 2psala nizky stav ale kel sem se projet cxa50km a pak vse ok
Tak za me tam pujde zase origo
Mam to zjistene z mach motors CB
NECHCI delat reklamu ale super servis;)
A dat 1000kc na vic mozna ani to ne neni podle me moc na to pokud tam vydrzi treba aspon 8-10 let a navic mate original od vyrobce :)
_________________
Bylo Volvo S60

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3657
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#65 Baterie

Příspěvek od yoby »

A to fakt myslis ze volvo dela baterie a ze tam dostanes stejnou kvalitu jako pred 13ti lety? :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1538
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#66 Baterie

Příspěvek od koch »

Varta Silver Dynamic 610A, 63Ah
uz ji tahne na 6 rok a co mi ji ted pomerili v servisu, tak je stale v kondici :)
pred tim original cca 8 let
obecne preferuji originalni dily, kdyz to ma smysl, ale u dalsi baterky do originalu nepujdu

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 486
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#67 Baterie

Příspěvek od Joemilionare »

Nerikam ze volvo dela baterie ale volvo jak uz tu nekdo psal nebude davat dil ktery je spatny a kdyz vemu cenu te exide je 3700 tak uz se vyplati jit do toho volva
_________________
Bylo Volvo S60

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2157
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#68 Baterie

Příspěvek od karelvolvo »

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 398
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#69 Baterie

Příspěvek od PeS »

koch píše:Varta Silver Dynamic 610A, 63Ah
uz ji tahne na 6 rok a co mi ji ted pomerili v servisu, tak je stale v kondici :)
pred tim original cca 8 let
obecne preferuji originalni dily, kdyz to ma smysl, ale u dalsi baterky do originalu nepujdu
Mnojo, nekdo ma stesti, nekdo ne. Nam dnes opet klekla Varta Silver Dynamic 61Ah 600A, kupovana pred tremi lety. Po nastartovani a odjeti 25km chytla na popojizdku po meste ok a pak pred kramem opet KO ;-/ Stejne se zachovala i po rane na dvere. 2x startovani pri popojizdeni na miste nehody ok, ale pak po prijezdu domu a prebaleni se uz nechytla ;-/ Cekal jsem od Varty trochu vic a ted nevim zda ji proste obcas dobit a bat se, ze pripadne budu shanet nekoho, kdo necha trosku stavy (kabely vozime porad), nebo vybrat neco noveho...ale po procteni zdejsich for nevim zda chci prave Vartu...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#70 Baterie

Příspěvek od selap »

Ono celkově se baterie moc řeší, není lepší aby splňovala parametry nebo byla i lepší a na značku bych až tak nekoukal. Značkových bateií co kleky chvíly po záruce už bylo a taky noname co vydržely v klidu 6 let a za 2/3 cenu.....To co nová z výroby stejně nevydrží žádná.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#71 Baterie

Příspěvek od ok2ucx »

Joemilionare píše:...kdyz vemu cenu te exide je 3700 tak uz se vyplati jit do toho volva
Asi mám nějakou smůlu, ale do každého auta, co mám, mi vyjde žolík a kupuju novou baterku.

Nejsilnější Exide Premium (šedá) stojí 2600 na tom linku z batery-import, zatím na Exide nemohu říct nic špatně. Mají v ceně také "magické oko" = hustoměr. Za ty prachy - nic lepšího od konkurence není.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4119
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#72 Baterie

Příspěvek od dali »

Měl bych dotaz z jinýho soudku. Potřeboval bych co nejlehčí baterku která by při teplotách od zhruba 5°C do největší výhně pod kapotou (těžko říct kolik tipoval bych že klidně 70-80°tam při zastavení může bejt) při okolních +35°C dokázala spolehlivě nastartovat 2.3 benzínovej 5válec v mojí 850. Tipoval bych že pod 500A startovacího proudu se asi nikam nejede. Už jsem se probíral i LiFePo baterkama, ale ty prej žár pod kapotou neustojí a jdou rychle do kytek. A tahat 2kg tlustýho kabelu přes celý auto dozadu, kvůli tomu abych si moh dát 1kg baterku do kufru mi připadá celkem kontraproduktivní. Nehledě na to že nemám moc náladu dávat za takovou baterku +- desítku :bad: a tý práce okolo toho navíc...

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 10

#73 Baterie

Příspěvek od pavel.2 »

Baterka je zajimava nabijeci proud má být 1C az 2,5C pulzně tudíž bat o 60ah by byla v pohodě a teplota je v pohodě viz : http://ostrovni-elektrarny.tumblr.com/post/41202062455/lifepo4-jako-startovaci-baterie-do-auta
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 37
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

#74 Baterie

Příspěvek od 4leSh »

dali píše:Měl bych dotaz z jinýho soudku. Potřeboval bych co nejlehčí baterku která by při teplotách od zhruba 5°C do největší výhně pod kapotou (těžko říct kolik tipoval bych že klidně 70-80°tam při zastavení může bejt) při okolních +35°C dokázala spolehlivě nastartovat 2.3 benzínovej 5válec v mojí 850. Tipoval bych že pod 500A startovacího proudu se asi nikam nejede. Už jsem se probíral i LiFePo baterkama, ale ty prej žár pod kapotou neustojí a jdou rychle do kytek. A tahat 2kg tlustýho kabelu přes celý auto dozadu, kvůli tomu abych si moh dát 1kg baterku do kufru mi připadá celkem kontraproduktivní. Nehledě na to že nemám moc náladu dávat za takovou baterku +- desítku :bad: a tý práce okolo toho navíc...
Na startování motoru použij jen startovací olověnou baterii, nemá smysl uvažovat o ničem jinym :)
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 37
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

#75 Baterie

Příspěvek od 4leSh »

ok2ucx píše:
Joemilionare píše:...kdyz vemu cenu te exide je 3700 tak uz se vyplati jit do toho volva
Asi mám nějakou smůlu, ale do každého auta, co mám, mi vyjde žolík a kupuju novou baterku.

Nejsilnější Exide Premium (šedá) stojí 2600 na tom linku z batery-import, zatím na Exide nemohu říct nic špatně. Mají v ceně také "magické oko" = hustoměr. Za ty prachy - nic lepšího od konkurence není.

P.
Už i Exide upustil od tzv. "magického oka", z velké trojky Exide, Banner, Varta už ho tedy nemá nikdo, navíc to bylo pro spoustu koncáků matoucí, vždyť je to jen hustoměr jednoho z šesti článků, radši si změřte napětí voltmetrem, popřípadě změřte zátěžákem. Nadále platí, že Exide je nejvýkonnější :)
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“