Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#3426 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Mě trošku "děsí" ty fotky - jsou nějak superpodivně vyfiltrované, vytažené barvy a na té trávě, jako by to tam ani nestálo. Proč tohle někdo dělá? Za mě drobné - možná nepodstatné - mínus, resp. takové fotky neříkají vůbec nic.

Technicky: u XC se připrav (kromě zmíněného automatu) i na větší drobáky na to, dát čtyřkolu (AWD, Haldex) do pořádku - najdeš tady toho tuny.
U benzínů - 2.5T je v pohodě, drobné mohou být znavené cívky (jakmile na ně sáhneš, třeba po doporučené výměně svíček, začnou (civky) praskat, kus 1000Kč, jo drobné, ale máš na dalších 10 let klid). Taky nechej vyčistit odvětrání klikové skřině, do budoucna si tím ušetříš hromadu trablů.

Dvojková XC70 se ti pak odvděčí pěkným svezení, pohledem na okolní auta z o chlup větší výšky, vyššího prostupu a pohodě při jízdě do kopce na sněhu.

XCčka jsou obecně dražší než jejich V70 bratříčci - pokud si vyhlídneš taky kombík V70, ale třeba v předokolce a atmosférou 2.4i a v manuálu, budeš mít provozní náklady (i ty počáteční ponákupní) potenciálně nižší - tedy pokud obracíš každé € v kapse. Při nakupu auta za 2500€ se můžeš ve zmíněném ponákupním servisu vysypat hodně přes 50% nákupu.

XC - je vyšší -> má vyšší spotřebu
AWD - žere taky více
Automat - žere více

Rozumem bych volil kombík, ale jiný, než sis vyhlídnul.
Peníze ušetřené za cenu nákupu auta raději investuj do toho ponákupního servisu a budeš mít spolehlivého dělníka. Jo, nebude to sexy-XC kráska, ale nebudeš ani litovat.
Pokud "musíš" mít XCčko, tak si na to vyhraď více €.

P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 12 úno 2018 10:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Weight
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 385
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#3427 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Weight »

hajnej píše:Takhle na první pohled vypadá dobře. Dal bych mu šanci. Ale i tak je potřeba mít nějakej "drobák" na servis. Na druhou stranu jestli třeba nikdo neměnil olej v automatu ani AWD a má to nahrkáno 350tkm tak pak to bude chtít větší drobák na servis.
Auto vyberám s tým, že nejaký drobák na servis mám zaručene. Aspoň výmena náplni, filtrov a rozvodov (to je otázne) určite po kúpe a podobné serepetičky. Práve kvôli tomu automatu, že ak nikto nemenil celú dobu nič, tak z auta nič potom.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Weight
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 385
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#3428 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Weight »

ok2ucx píše:Mě trošku "děsí" ty fotky - jsou nějak superpodivně vyfiltrované, vytažené barvy a na té trávě, jako by to tam ani nestálo. Proč tohle někdo dělá? Za mě drobné - možná nepodstatné - mínus, resp. takové fotky neříkají vůbec nic.

Technicky: u XC se připrav (kromě zmíněného automatu) i na větší drobáky na to, dát čtyřkolu (AWD, Haldex) do pořádku - najdeš tady toho tuny.
U benzínů - 2.5T je v pohodě, drobné mohou být znavené cívky (jakmile na ně sáhneš, třeba po doporučené výměně svíček, začnou (civky) praskat, kus 1000Kč, jo drobné, ale máš na dalších 10 let klid). Taky nechej vyčistit odvětrání klikové skřině, do budoucna si tím ušetříš hromadu trablů.

Dvojková XC70 se ti pak odvděčí pěkným svezení, pohledem na okolní auta z o chlup větší výšky, vyššího prostupu a pohodě při jízdě do kopce na sněhu.

XCčka jsou obecně dražší než jejich V70 bratříčci - pokud si vyhlídneš taky kombík V70, ale třeba v předokolce a atmosférou 2.4i a v manuálu, budeš mít provozní náklady (i ty počáteční ponákupní) potenciálně nižší - tedy pokud obracíš každé € v kapse. Při nakupu auta za 2500€ se můžeš ve zmíněném ponákupním servisu vysypat hodně přes 50% nákupu.

XC - je vyšší -> má vyšší spotřebu
AWD - žere taky více
Automat - žere více

Rozumem bych volil kombík, ale jiný, než sis vyhlídnul.
Peníze ušetřené za cenu nákupu auta raději investuj do toho ponákupního servisu a budeš mít spolehlivého dělníka. Jo, nebude to sexy-XC kráska, ale nebudeš ani litovat.
Pokud "musíš" mít XCčko, tak si na to vyhraď více €.
P.
Díky za tvoje informácie. Od teba je to super.
Každopádne, aby som uviedol na mieru trochu informácií. Neobraciam každé €, ale momentálnej situácií nedisponujem "horibilnou" čiastkou k nákupu auta.
Prečítal som toho (hlavne tu a za to Vám veľké DÍKY) veľa ohľadom každého. Sú mi, v teoretickej úrovni, známe problémy/chyby/možnosti ako XC70, tak V70.

Taktiež beriem v úvahu, že XC má navyše niekoľko vecí, ktoré V nemá. A práve tieto veci robia veľké rozdiely, ako v spotrebe, tak v servisoch. XC mám v hľadáčku aj z dôvodu chalupy v horách. Tiež rodičovský dom nestojí na rovine. Proste drobnosti, kde by sa využilo XC sa za roky nazbierali. Je pravda, že najradšej by som sa videl v XC90, ale hold. Človek nemá na opičku, tak si bude musieť počkať :D .

Hlavne kvôli automatu, haldexu a podobne, hľadám človeka, ktorý by to obhliadol, aby som mal istotu, že to auto vydrží 2-3 roky pokým sa situácia neustáli.

PS: Ešte jeden dotaz. Vždy som mal v tom trochu bordel. Dvojková XC70. Teda počítam, že tým myslíš P2. To auto čo som uviedol vyššie je P2? P1 je V70 s označením XC?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#3429 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

No - s těmi dvojkami je v tom lehce chaos - takže pořadě:

- "jedničkové" XCčko se značilo snad jen výhradně V70XC - je to ta předchozí - lehce hranatější - roky tuším MY98-00 (platforma P80 https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P80_platform)
Volvo to jako XC70 ale nikdy nepojmenovávalo, ale někdy je to vidět jako XC70I. Ovšem někdo takto značí až P2-kové XCčko, bo je to fakticky skutečně první takto nazývaná XC70

- "dvojkové" XCčko - shodou okolností platforma P2 (taky dvojka, ale jiná) - jenže první ročníky P2 XC byly marketingem označovány oním V70XC - ale už ta "nové" P2 technika, stejná platforma (MY01-MY07) https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform a snad až od MY02 nebo MY03 (podle trhu) je na zadní kapotě XC70

- od MY08 do MY16 (?) pak na trhu byla XC70III, platforma P3 - EuCD https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform - to jsou poslední 70ky (ve stejném kontextu se tohle někdy nazývá XC70II)

A pak se v tom vyznej.
Přeji úspěšný lov. XCčkům zdar.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3430 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Weight píše: Hlavne kvôli automatu, haldexu a podobne, hľadám človeka, ktorý by to obhliadol, aby som mal istotu, že to auto vydrží 2-3 roky pokým sa situácia neustáli.
Obávám se, že tohle si jen tak někdo na triko nevezme. Maximálně ti někdo může poreferovat o stavu vozu na základě krátké projíždky a prohlídky. Víc bych od toho nečekal a spíš se domluvil s nějakým servisem na prohlídce, až se na auto pojedeš podívat ty. S tím ovšem musí souhlasit také prodejce.
Hodně štěstí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Weight
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 385
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#3431 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Weight »

hajnej píše:
Weight píše: Hlavne kvôli automatu, haldexu a podobne, hľadám človeka, ktorý by to obhliadol, aby som mal istotu, že to auto vydrží 2-3 roky pokým sa situácia neustáli.
Obávám se, že tohle si jen tak někdo na triko nevezme. Maximálně ti někdo může poreferovat o stavu vozu na základě krátké projíždky a prohlídky. Víc bych od toho nečekal a spíš se domluvil s nějakým servisem na prohlídce, až se na auto pojedeš podívat ty. S tím ovšem musí souhlasit také prodejce.
Hodně štěstí.
To máš pravdu. To som trochu prehnal. Bolo tým myslené, niekto kto to auto prejde. Pozrie cez diagnostiku a podobne. Nejaký dobrý tip na servis v Prahe? Zavolám majiteľovi a do servisu a uvidíme.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 44
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: Peugeot 307 SW

#3432 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hondzik9 »

ok2ucx píše:No - s těmi dvojkami je v tom lehce chaos - takže pořadě:

- "jedničkové" XCčko se značilo snad jen výhradně V70XC - je to ta předchozí - lehce hranatější - roky tuším MY98-00 (platforma P80 https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P80_platform)
Volvo to jako XC70 ale nikdy nepojmenovávalo, ale někdy je to vidět jako XC70I. Ovšem někdo takto značí až P2-kové XCčko, bo je to fakticky skutečně první takto nazývaná XC70

- "dvojkové" XCčko - shodou okolností platforma P2 (taky dvojka, ale jiná) - jenže první ročníky P2 XC byly marketingem označovány oním V70XC - ale už ta "nové" P2 technika, stejná platforma (MY01-MY07) https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_P2_platform a snad až od MY02 nebo MY03 (podle trhu) je na zadní kapotě XC70

- od MY08 do MY16 (?) pak na trhu byla XC70III, platforma P3 - EuCD https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform - to jsou poslední 70ky (ve stejném kontextu se tohle někdy nazývá XC70II)

A pak se v tom vyznej.
Přeji úspěšný lov. XCčkům zdar.

P.

Rozumím tomu tedy správně, že zakulacené 70ky měli ze začátku jen rozdílný název oproti pozdějším ročníkům V70XC vs XC70 a technika shodná?
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13169
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3433 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Ne, to je rozdíl generací.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Weight
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 385
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#3434 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Weight »

Je rozmerovo rozdiel medzi vstupnými otvormi do kufra S60 (2002) a S80 (2004)?
Ak áno aký? Asi ma najviac zaujíma výška.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#3435 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Zdar, prosím co si o tom myslíte.?
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc

https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3436 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Trialista píše:Zdar, prosím co si o tom myslíte.?
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc

https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
Nevypadá to moc lákavě. Špinavý, hnusný když teda opomenu tu výbavu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#3437 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Něco mi říká, že o perfektním stavu bych měl oproti prodejci úplně jiný představy

Šel bych touhle cestou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=63495

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 4167
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#3438 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Trialista píše:Zdar, prosím co si o tom myslíte.?
Kromě toho že to je Ital bez výbavy.
Kamarád hledá náhradu za V50.
Díky moc

https://auto.bazos.cz/inzerat/85804788/VOLVO-S60-BI-FUEL-24-benzinLPGrok-vyroby-2005.php
Jak vidím tu řadičku :bad:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 44
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: Peugeot 307 SW

#3439 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hondzik9 »

To auto na bazoši už nějakou dobu je, nevím jak dlouho, ale je tam průběžně znova a znova inzerované....
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001

Weight
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 385
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#3440 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Weight »

Ahoj, niekto z Prahy, kto by bol ochotný so mnou omrknúť auto? Keď tak bližšie info SZ.
Prípadne Brno, ak by Praha neklapla? Deň obhliadky by som videl nejak tento týždeň.

Díky moc.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 44
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: Peugeot 307 SW

#3441 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hondzik9 »

Mám nabídku od místního člena dakarcz na V70xc. Poslal mi do mailu i víc fotek. Auto vypadá dle fotek udržovaně. Trochu mám strach akorát z AWD s tím nájezdem co auto má. Ale zvýšená světlost auta oproti V70 je pro mě výhodou a využiji toho. Je někde popsán typ awd a rozdíli mezi V70XC a XC70? V angličtině zde na fóru to moc nedávám... :-D

https://auto.bazos.cz/inzerat/86274010/rv-2000-MY-2001-24T-benzin-s-LPG.php

Názory?

Díky
_________________
Je: Peugeot 307 SW 1.6i 16V 2007
Bylo: Volvo V70 XC 2,4t 2001

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5

#3442 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mara83 »

Zdravim,
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.

Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.

V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?

https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php

Diky za nazory

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 3012
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3443 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

oba italové, tzn. bez bufíku, bez vyhřívání sedaček, v zimě v tom zmrzneš
ostatní věci těžko říct
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 D5

#3444 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Mara83 »

Ty sedacky mi vubec nedosly...diky

Bufik (nezavisle topeni?), to v autech neni uplne bezny, ne? Nebo se do Volva S60 u nas davaly?

Jinak teda myslite, ze ma za tuhle castku sance najit slusnejsi kousek?

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 3012
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3445 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo :) )
něco by se asi najít dalo, ale ne za konečnou cenu, vždycky do toho nasypeš další prachy, protože bude potřeba to a to, ideálně mít navíc tak 30k ke každé koupi...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2222
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3446 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Mara83 píše:Zdravim,
shanim auto pro kazdodenni jezdeni do prace 20+20 km? Se druhym, rodinnym autem jezdi zena, takze nezalezi na velikosti kufru, mista na zadnich sedackach apod.

Jednim z favoritu je S60 D5 120kw bez DPF. Jezdil jsem s nim par tydnu cca pred deseti lety a byl jsem z nej nadseny.
Otazka je, jestli za muj limit 100tis Kc jsem schopny koupit auto, ktere nebude tesne pred smrti.

V nabidce jsem nasel dva kousky, bohuzel jde v obou pripadech o dovoz. Nemate zkusenosti z dovozenym volvem? Je u nich stejne jako u ostatnich znacek velka pravdepodobnost stoceni nebo jsou na tom Volva lepe?

https://auto.bazos.cz/inzerat/84384660/volvo-s60-120kw-super-stav-i-cena.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/86223028/volvo-s60-d5.php

Diky za nazory
Mno tak na 20km do prace si kup radsi za 70k benzin, 30k vraz do oprav a budes mit klid...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 522
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#3447 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jarda.JM »

Mara83 píše:Zdravim, shanim auto ................Diky za nazory
Tod2 píše:oba italové, tzn. bez bufíku, bez vyhřívání sedaček, v zimě v tom zmrzneš
Vyhřívání a bufík nemusí být zase až taková tragedie. Záleží na okolnostech. S výjimkou posledních dvou roků jsem tyto radovánky 40 let na autě postrádal a přežil jsem to. Je fakt, že teď je to lepší, ale šlo s tím žít. Možná taky proto, že auto mám v garáži, v zimě nelezu do auta v kraťasech a triku a Jižní Morava je skoro jako severní Itálie.
Jiná věc jsou investice do budoucího auta. To se tu probírá stále. Stačí trochu polistovat. Asi neexistuje patnáctiletý auto: Bez investic. Jenom sednout a jezdit. Vždycky je dobrý mít alespoň "dvacítku" v rezervě. Záleží (jako u toho vyhřívání) na nátuře, ale koupit auto a nenechat ho řádně proklepat a nevyměnit všechny náplně, hraničí s hazardérstvím. I když se žádná závada nenajde, tak se blížíš té "dvacítce". Další investice jsou o "pocitu". To bych chtěl, to bych radějii zrepasoval, to by se mi líbilo, to taky a rázem seš na sto tisících.
Narazit v bazaru na "stočenku" není nic mimořádného, spíš je to pravidlo. Auta se kterýma jezdila starší paní jednou týdně po dálnici 200 km na návštěvu vnoučat jsou už prodaná jinde. Je potřeba dívat se na celkové viditelné opotřebení. Na to neviditelné někoho, kdo pozná, když něco "vrže", klepe, neřadí a pod.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3448 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše:vyhřívání sedaček a bufík se u těchto ročníků v naftě dávalo všude krom italů (tam je teplo :) )
Jako dá se bez toho docela přežít. Na zimu se třeba nechá osadit kryt na spodní otvor v nárazníku a tím se dost tepla ušetří. Na druhou stranu proč se o tuhle vymoženost dobrovolně připravit, když se navíc nechá přehrát software a příhřev (o kterém dost lidí ani neví, protože se zablokuje a nic na palubce nehlásí) může fungovat jako nezávislé topení s časováním?
Takže závěr: s italem bez příhřevu se dá žít, ale lepší život je s výhřevem sedaček a bufíkem resp. nez. topením. A takhle staré vozy budou pořád chtít nějaké investice.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 30
Příspěvky: 3012
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#3449 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
:D
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9874
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3450 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše:bez bufíku se nedá žít.... ne a ne a ne....
:D
Tak samozřejmě, kdo jednou zkusí, je chycenej.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“