ok este stale hladam nejake moznosti,ale mozno to tak nakoniec aj skonci..martinopel píše:když mi ho pošleš,mohu Ti ho nechat zkusit vyrobit.
245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#326 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#327 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
dalej som sa este nijak nepohol, na prehodenie motora mam ready asi vsetko, akurat uz druhy mesiac cakam na zvody a vyfuk..a uz sa mi to prestava pacit.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#328 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
toto som zabudol pridat. na ovladanie zrkadiel uz staci iba jeden polohovatelny ovladac a prepinac na prave a lave zrkadlo. teraz je to pekne pristupne, po ruke. este vsak hladam lepsiu poziciu pre koliskovy prepinac,ale ktovie mozno to ostane aj takto. velka vdaka patri Standovi,lebo bez jeho schemy zapojenia by som to asi nedal. ( teraz cakam komenty ako uspesne *****m Volvo. ci nie?!)
- Přílohy
-
- 11834776_878092408947759_2442718699438446652_o.jpg (111.11 KiB) Zobrazeno 1756 x
-
- 11823103_878091155614551_4005508782085618843_o.jpg (71.76 KiB) Zobrazeno 1756 x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#329 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
AAAAAAAAAAAA vitaj v bratstve kutila domaceho... Dufam ze si to vsetko dobre zaizoloval elektrikarskou lepiacou paskou a zaistil "hot glue". Ten viacpolohovy spinac lezal na ktorej skladke odpadu ? Rokom vyroby sa mozno do interieru hodi, ale zjavom a umiestnenim uz menej...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#330 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Ak máš na mysli ten "joystick", tak ten je origo.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#331 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Nechci se dotknout necich citu, nicmene jeden z duvodu proc jsem kupoval dvojku v nemecku byla absence domacich uprav. Jinak receno pokud je vse origo z fabriky, je pak mnohem jednodussi diagnostikovat zavadu.
Uvedu jeden priklad: Na jare, kdy jsem nebyl doma, odesel na dvojce prerusovac blinkru. S autim jezdila moje draha kterazto problem vyresila tim, ze dala dvojku mistnimu autoelektrikari, mimochodem velmi sikovnemu cloveku. Oprava stala par korun a vse fungovalo az na varovne blinkry, ktere pro funkci potrebovaly zapnutou smerovku.
Po cca trech mesicich, kdy uz jsem s autem jezdil opet ja, odesel nahle znovu prerusovac blinkru. Nic zleho netuse, zavolal jsem nejmenovanemu cloveku do Petrova abych zjistil, kde se onen maly previt naleza. Ten jsem snadno lokalizoval a vymenil za funkcni kus z me tou dobou odstavene devitky. Vysledek? Zadny! Takze jsem postupne rozebral temer polovinu palubky, abych posleze nalezl velice sikovne schovany prerusovac blinkru ze skodovky umisteny podel ridici tyce nahore ve sloupku rizeni. Po jeho vypreparovani a odstraneni veskere dodatecne kabelaze zacalo vse opet fungovat jak melo. Jake z toho plyne pouceni?
Uvedu jeden priklad: Na jare, kdy jsem nebyl doma, odesel na dvojce prerusovac blinkru. S autim jezdila moje draha kterazto problem vyresila tim, ze dala dvojku mistnimu autoelektrikari, mimochodem velmi sikovnemu cloveku. Oprava stala par korun a vse fungovalo az na varovne blinkry, ktere pro funkci potrebovaly zapnutou smerovku.
Po cca trech mesicich, kdy uz jsem s autem jezdil opet ja, odesel nahle znovu prerusovac blinkru. Nic zleho netuse, zavolal jsem nejmenovanemu cloveku do Petrova abych zjistil, kde se onen maly previt naleza. Ten jsem snadno lokalizoval a vymenil za funkcni kus z me tou dobou odstavene devitky. Vysledek? Zadny! Takze jsem postupne rozebral temer polovinu palubky, abych posleze nalezl velice sikovne schovany prerusovac blinkru ze skodovky umisteny podel ridici tyce nahore ve sloupku rizeni. Po jeho vypreparovani a odstraneni veskere dodatecne kabelaze zacalo vse opet fungovat jak melo. Jake z toho plyne pouceni?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#332 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
A nechyba mu nejaky hmatnik ? Hrdzave z vyroby to predpokladam neslo. Umiestnenie je tiez origo ? Ak ano, potom sa ospravedlnujem, ale aj tak to vyzera dost hrozne.gusto píše:Ak máš na mysli ten "joystick", tak ten je origo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#333 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
no podme spolu celit pravde, tak ako gusto potvrdil ten joystick je origo 2xx,(tu hrdzavu kruhovu maticu samozrejme ocistim a natriem ,ale este nebol cas a chut) a ano vyzera hrozne,akurat povodne umiestnenie je schovane medzi sedadlami tam ako je rucna brzda, cize nebije to tak do oci a tym padom je volvo 240 o kusok krajsie ako ked je to takto na ,,ociach´´ dovod preco som sa rozhodol tento joystick premiestnit je ten,ze nakolko mam laktovu opierku pride mi velmi nepohodlne ju zakazdym dvihat/sklapat ked nastavujem zrkadla , plus uz par krat som odrel disk o obrubnik, tak som si povedal ze takto tomu predidem aspon pri cuvani, nakolko nastavovanie mam uz poruke. taktiez nechcel som oba joysticky napchat do tej stredovej konzoly kde je vacsina vypinacov, takze lokacia musela byt inde a aj kvoli nedostatku miesta bolo mozne osadit iba jeden, takze Stando poslal schemu na zapojenie a teraz jeden ovladac sluzi pre nastavenie oboch zrkadiel. co sa tyka bratstva domaceho kutila, tak ospravedlnenie to nebude,ale konkretne moje Volvo uz nejaky domaci kutil mal, nakolko su tam uz podorabane vselijake veci: je tam domontovane osvetlenie noh, ktore je aktivne ked sa otvoria niektore dvere, dalej pod palubovkou som nasiel nejaky dvojpolohovy on/off vypinac z ktoreho kabel vedie niekam k motoru a dodnes som neprisiel naco to tam je..a co je ,,TOP´´ mod je ze palivove cerpadlo je napojene ,,napriamo´´,lebo ked vyberiem poistku pre cerpadlo, cerpadlo funguje a auto nastartuje. je mi jasne ze nazory ludi sa roznia, a nie kazdy oceni takuto upravu. toto auto nikdy nebude Top zustand co sa bude predavat na mobile.de za 12 000EUR. je to project car, pre srandu a potesenie z jazdy, tak to musi vyhovovat mne..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#334 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Ved hej.
Moc to z tech fotek nepoznam, ale jestli je ten prepinac zezadu za joystickem, tak za me palec hore. Prijde mi, ze to navic bude i intuitivni a prijemny na ovladani. Navic to mas na ocich..
A dokud v aute jezdi kutil sam, tak je to v poho. Druha vec je, ze auto po kutilovi je opruz. Ale kdyby mel clovek delat jenom to, co bude vyhovovat vsem potencionalnim kupcum, tak se nehne.
Moc to z tech fotek nepoznam, ale jestli je ten prepinac zezadu za joystickem, tak za me palec hore. Prijde mi, ze to navic bude i intuitivni a prijemny na ovladani. Navic to mas na ocich..
A dokud v aute jezdi kutil sam, tak je to v poho. Druha vec je, ze auto po kutilovi je opruz. Ale kdyby mel clovek delat jenom to, co bude vyhovovat vsem potencionalnim kupcum, tak se nehne.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#335 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Dik za zestrucneni, nejak se neumim jasne vyjadrovatms231 píše: A dokud v aute jezdi kutil sam, tak je to v poho. Druha vec je, ze auto po kutilovi je opruz. Ale kdyby mel clovek delat jenom to, co bude vyhovovat vsem potencionalnim kupcum, tak se nehne.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#336 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
jeeej radost prevelika. dalsi nakup z usa! 23mm predny z 240 Turbo a 23mm zadny stabilizator z 242 GT. polyuretanove ulozenia a ozubene kolecka na nastavenie casovania vacky.. hella konverzne kity pre krsneho 242..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#337 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Joystick je origo a má bejt kolem ručky zepředu. Převlečná matice co ho zajišťuje na místě nemá být rezatá, ale plastová.
Kdyby byl zájem a hlava náhodou nebyla děravá, tak vyfotim. Mam to takhle aspoň na Bluovi.
Kdyby byl zájem a hlava náhodou nebyla děravá, tak vyfotim. Mam to takhle aspoň na Bluovi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#338 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
ano mal som to tak tiez, akurat matice na oboch autach su kovove a ako vidis tak akosi aj zhrdzaveli..Urvanej píše:Joystick je origo a má bejt kolem ručky zepředu. Převlečná matice co ho zajišťuje na místě nemá být rezatá, ale plastová.
Kdyby byl zájem a hlava náhodou nebyla děravá, tak vyfotim. Mam to takhle aspoň na Bluovi.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#339 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Blu je rv90, tak možná šetřili, nebo zjistili, že to rezne
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#340 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
nechci být za rýpala ale můžeš dát foto kola na nastavování vaček??Fritzko píše:jeeej radost prevelika. dalsi nakup z usa! 23mm predny z 240 Turbo a 23mm zadny stabilizator z 242 GT. polyuretanove ulozenia a ozubene kolecka na nastavenie casovania vacky.. hella konverzne kity pre krsneho 242..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#341 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Mě by taky zajímalo, proč by se mělo měnit časování hřídele, které pohání olejové čerpadlo a rozdělovač...
Urvanej: já mám převlečný matice ovladačů zrcátek na polarech železný, tak jako Fritzko
Urvanej: já mám převlečný matice ovladačů zrcátek na polarech železný, tak jako Fritzko
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#342 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Já je tam vidim, dvě na dvě auta... Jsou to ty "divný", co se přesazujou.martinopel píše:nechci být za rýpala ale můžeš dát foto kola na nastavování vaček??
To asi nebude na vyvažovací hřídelku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#343 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Tady
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
#344 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Myslel jsem si to,to můžeš rovnou rozvoďák přehazovat o zub.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#345 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Zub je moc (cca 18°, nechce se mi to počítat).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#346 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Když si vyneseš přímky od středu přes díry až k ozubení,tak na díru připadá více než zub.Takže po zubech to bude jemnější. Jinak zub 9,47°.Urvanej píše:Zub je moc (cca 18°, nechce se mi to počítat).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#347 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Právě že nemáš pravdu.
Díry jsou myslim po 2° do + i do -. Jde o to, že pokaždé je jiný zub "s tečkou".
A ten úhel se vztahuje ke klice, která má 2x takovou rychlost co vačka, takže je zub tedy něco přes 19°.
Díry jsou myslim po 2° do + i do -. Jde o to, že pokaždé je jiný zub "s tečkou".
A ten úhel se vztahuje ke klice, která má 2x takovou rychlost co vačka, takže je zub tedy něco přes 19°.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#348 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
ty vole, ta pochromovana koncofka je obrovska.. tento rok by som bol rad keby sa mi uz konecne podari osadit B23E a jazdit..
pre zvedavcov: 4x 44,5mm, 2x51mm, 1x63,5mm + 63,5mm cely vyfuk, koncovka 90mm.._________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#349 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
Vejfuk je masakr, to je od někoho, kdo ví, nebo jen odhadem?
Jo a čudliky na zrcátka mam taky rezatý, takže sem měl vlčí mlhu, za což se omlouvám.
Jo a čudliky na zrcátka mam taky rezatý, takže sem měl vlčí mlhu, za což se omlouvám.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#350 245 Maxim: sporty n´comfy wagon aneb dostaveme sa do for
vejfuk je Simons... tak doufam ze on ví,a nerobia to iba tak odhadom..Urvanej píše:Vejfuk je masakr, to je od někoho, kdo ví, nebo jen odhadem?
Jo a čudliky na zrcátka mam taky rezatý, takže sem měl vlčí mlhu, za což se omlouvám.
ad cudliky.. v pohode.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 677 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 1 Odpovědi
- 1855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Airbus380
-
- 6 Odpovědi
- 1023 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 25 Odpovědi
- 6254 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fritzko
-
- 14 Odpovědi
- 4242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ