Díky, pokud bude nouze, tak vím, kam se obrátit
Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#28 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Díky za nabídku, určitě bude pár věcí, které budu "nutně" potřebovatspy píše: ↑17 říj 2022 22:20 Dej vědět, co bys potřeboval, spoustu věcí mám nasysleno a něco bych možná pustil.
Výměník topení - jak už bylo psáno, ano teče, výměna je trochu opruz, ale ne takovej jako třeba kabiňák na P1 Nejlepším zdrojem informací je Robert https://www.youtube.com/watch?v=OdKzDfvOoQA
Jinak také můžu doporuči Allegro, poláci tam prodávají i spousty drobností za pár šupů, do Česka se to dá dostat třeba přes https://www.nakupy-polsko.cz/ nebo David Švajda https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=28538
Koukal jsem na video výměny výměníku (hezké slovní spojení) topení - vůbec ten Ind (nebo co je za národnost ten Robert) má fůru fajn videonávodů) a takový opruz, jaký bych čekal, to není - bál jsem se, že budu muset zase sundavat palubovku, ale když to jde spodem, tak je to malina...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 330
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#29 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Ahoj Bukaji, jsem rád, že jsi tady. Pro ty ostatní, staral jsem se bratrancovi o prodej téhle S70 (než jsme chtěli zveřejnit inzerát, nabízel jsem ji Ondrovi; pak jsem to dal na Virt, že třeba někdo tam projeví zájem, i když jsem tomu nedával moc šance; Volvofórum bylo až další krok, protože jsme neměli pořádně sepsaný inzerát a Bukaj byl mezitím rychlejší, tak nebyl důvod psát sem, abychom případně nejednali s více lidmi naráz). Ale to asi teď není podstatné.
Jak už psali přede mnou, doporučuju zaměřit se na to, proč to jelo na 4 válce (nejspíš to bude už v pořádku tím, žes vyčistil rozdělovač), a udělej STK. Je to sice ten nejslabší motor, co se do téhle řady (kam spadá i 850) dával (navíc automat a LPG nepřidají na výkonu), na druhou stranu, můžu říct, že vždy to kupodivu jezdilo svižně (mohl jsem to porovnat s mojí V70 I 125 kW). Když jsem měl jednou tu čest řídit stejnou motorizaci též s LPG, ale manuálem a ve V70, málem jsem nevyjel kopec kdesi v Rakovníku. Tahle S70 táhla opravdu dobře a ani na dálnici nebyl problém udržet rozumný rychlostní průměr.
Je to zajímavé, měl jsem za to, že interiér např. ve smyslu nevrzání palubovky je právě výhoda tohohle konkrétního vozu, ale jestli se to během času změnilo (naposledy jsem auto viděl v roce 2020 a naposledy jsem v něm jel ještě dřív), tak samozřejmě nemohu sloužit.
Ohledně dílů, zkus se podívat nebo dát poptávku i na ty FB skupiny, které jsem psal v SZ. Přijde mi, že tam víc chodí lidi, kteří mají k dispozici nějaké rozebrané P80, mohl bys tam spíš uspět se sháněním dílů. Jinak tady najdeš návody / doporučení prakticky na vše. Případně se ptej
A na závěr motivační fotka z dob největší slávy téhle S70 ještě po boku mé dnes už bývalé V70 Na tomhle konkrétním voze je vidět, jak je to špatné, když se s autem nejezdí.
Jak už psali přede mnou, doporučuju zaměřit se na to, proč to jelo na 4 válce (nejspíš to bude už v pořádku tím, žes vyčistil rozdělovač), a udělej STK. Je to sice ten nejslabší motor, co se do téhle řady (kam spadá i 850) dával (navíc automat a LPG nepřidají na výkonu), na druhou stranu, můžu říct, že vždy to kupodivu jezdilo svižně (mohl jsem to porovnat s mojí V70 I 125 kW). Když jsem měl jednou tu čest řídit stejnou motorizaci též s LPG, ale manuálem a ve V70, málem jsem nevyjel kopec kdesi v Rakovníku. Tahle S70 táhla opravdu dobře a ani na dálnici nebyl problém udržet rozumný rychlostní průměr.
Je to zajímavé, měl jsem za to, že interiér např. ve smyslu nevrzání palubovky je právě výhoda tohohle konkrétního vozu, ale jestli se to během času změnilo (naposledy jsem auto viděl v roce 2020 a naposledy jsem v něm jel ještě dřív), tak samozřejmě nemohu sloužit.
Ohledně dílů, zkus se podívat nebo dát poptávku i na ty FB skupiny, které jsem psal v SZ. Přijde mi, že tam víc chodí lidi, kteří mají k dispozici nějaké rozebrané P80, mohl bys tam spíš uspět se sháněním dílů. Jinak tady najdeš návody / doporučení prakticky na vše. Případně se ptej
A na závěr motivační fotka z dob největší slávy téhle S70 ještě po boku mé dnes už bývalé V70 Na tomhle konkrétním voze je vidět, jak je to špatné, když se s autem nejezdí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#30 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Všem ostatním, kteří mi poradili či popřáli, též děkuji
Tvrdohlavý jsem dost (beran) a tohle Volvo je o 11 let mladší, než mé doposud nejmladší auto (Škoda 130 1986), takže ač jsem nečekal, že těch nedostatků bude tento moderní vůz mít tolik, tak jsou to snad jen drobnosti...
Jen už tuším, že se budu muset vzdát představy, že seženu náhradní plechařinu v barvě...
Tvrdohlavý jsem dost (beran) a tohle Volvo je o 11 let mladší, než mé doposud nejmladší auto (Škoda 130 1986), takže ač jsem nečekal, že těch nedostatků bude tento moderní vůz mít tolik, tak jsou to snad jen drobnosti...
Jen už tuším, že se budu muset vzdát představy, že seženu náhradní plechařinu v barvě...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 330
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#31 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Jo, je to celkem jednoducha vymena. Vyplati se vymenit i ty "o" krouzky.
Bukaj píše: ↑18 říj 2022 21:57spy píše: ↑17 říj 2022 22:20 Koukal jsem na video výměny výměníku (hezké slovní spojení) topení - vůbec ten Ind (nebo co je za národnost ten Robert) má fůru fajn videonávodů) a takový opruz, jaký bych čekal, to není - bál jsem se, že budu muset zase sundavat palubovku, ale když to jde spodem, tak je to malina...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#32 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Ahoj a ještě jednou díky - na Virtu jsi mne nasměroval sem a i dál mi pomáháš dobrými radami
"Nejslabší" motor mi nevadí, pokud bude spolehlivý, sice jezdím často jako pYrát, ale jen, když sedím za volantem stotřicítky, v moderních vozech s palubním počítačem mám vždy tendenci jezdit "na spotřebu"
Ha, ony sem jdou i vkládat fotky! Příště vykoumám, jak na to...
#33 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Ano fotky jdou vkládat, ale ideálně do galerie.
https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=96
Rád to budu sledovat.
https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=96
Rád to budu sledovat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#34 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Tak jsem po vyčištění poskládal věci kolem motoru a po startu chvilku motor běžel na všech pět, ale záhy zase začal jeden válec vynechávat.
Jelikož bylo v rozdělovači v nejhorším stavu jiskřiště 1. válce, zaměřil jsem se na něj a objevil jsem prostřelený izolátor zapalovacího kabelu (viz foto) - takže jiskra šla místo mezi elektrodami svíčky nejkratší cestou na kostru motoru ve svíčkové šachtě (kdo vymyslel tyhle v hlavě utopené svíčky... ).
Pak jsem dnes ještě vyřízl zpod nohou řidiče chladicí kapalinou nacucaný kus protihlukové izolace (ano, vyřízl - vyndavat celou přední část teď nehodlám a stejně je ve stavu, že pokud bych byl detailista, tak dám nějakou v lepším stavu), omyl a trochu vyždímal, do vozu ji vrátím, až bude o pár litrů vody lehčí...
A jelikož tu od rána prší, tak nic dalšího na autě zatím dělat nehodlám. Jen jsem si sedl k počítači a na Aukru koupil jedno pěkné přední světlo za pětistovku a pak sepsal seznam věcí, co budu potřebovat...
Jelikož bylo v rozdělovači v nejhorším stavu jiskřiště 1. válce, zaměřil jsem se na něj a objevil jsem prostřelený izolátor zapalovacího kabelu (viz foto) - takže jiskra šla místo mezi elektrodami svíčky nejkratší cestou na kostru motoru ve svíčkové šachtě (kdo vymyslel tyhle v hlavě utopené svíčky... ).
Pak jsem dnes ještě vyřízl zpod nohou řidiče chladicí kapalinou nacucaný kus protihlukové izolace (ano, vyřízl - vyndavat celou přední část teď nehodlám a stejně je ve stavu, že pokud bych byl detailista, tak dám nějakou v lepším stavu), omyl a trochu vyždímal, do vozu ji vrátím, až bude o pár litrů vody lehčí...
A jelikož tu od rána prší, tak nic dalšího na autě zatím dělat nehodlám. Jen jsem si sedl k počítači a na Aukru koupil jedno pěkné přední světlo za pětistovku a pak sepsal seznam věcí, co budu potřebovat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#35 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
...nejaktuálnější teď bude ten zapalovací kabel (mohu tam sice dát nějaký z jiného vozu, ale tady bych raději originál izolátor), dále tělo levého a sklo pravého zrcátka (v levém je zlomená hliníková otočná část v kloubu - bylo stažené drátem a přelepené Tesa páskou - mohl bych jej sice nějak napevno přidělat, ale raději bych, aby bylo nadále sklopné; v pravém zrcátku je nalepené sklíčko z jiného vozu) a hlavně relé palivového čerpadla - místo tohoto relé (103) je v pojistkovce jen kus drátu...
Jinak kdyby někdo z vás měl něco z tohoto seznamu (ideálně vše z kategorie "nespotřební"), dejte vědět
určitě časem ještě něco přibyde...
Volvo S 70 1997 díly:
Nespotřební:
zapalovací kabel 1. válce (nebo jakéhokoli jiného - stačí mi jen izolátor z termosetu)
relé palivového čerpadla (103)
světlomet pravý (parabola, sklo)
stírač levého světlometu
sklo pravého zrcátka
levé zrcátko (tělo)
výměník topení
autorádio Volvo (kazeta + CD)
tlačítko řadicí páky
vzpěry víka kufru
čidlo kapaliny ostřikovačů
omezovač dveří řidiče (pružina)
zámek LZ dveří (pružina)
(originál hever, klíč na kola, sada žárovek, trojúhelník, lékárna)
(kroužek pod volant - klakson, airbag)
(plasty a drobné díly motorového prostoru)
(plasty a drobné díly interiéru, spínače atd.)
(panel protihlukové izolace pod přední koberec - nerozpraskaný, nenacucaný vodou)
(blikače přední - originál Hella, nepoškozené)
(dveře LP, PP)
(pás řidiče)
(kola)
Spotřební:
brzdové kotouče, destičky
vzduchový a kabinový filtr
zapalovací svíčky
gumičky stírátek
žárovky H7, oranžové do blinkrů
olej servořízení
olej převodovka
brzdová kapalina
Jinak kdyby někdo z vás měl něco z tohoto seznamu (ideálně vše z kategorie "nespotřební"), dejte vědět
určitě časem ještě něco přibyde...
Volvo S 70 1997 díly:
Nespotřební:
zapalovací kabel 1. válce (nebo jakéhokoli jiného - stačí mi jen izolátor z termosetu)
relé palivového čerpadla (103)
světlomet pravý (parabola, sklo)
stírač levého světlometu
sklo pravého zrcátka
levé zrcátko (tělo)
výměník topení
autorádio Volvo (kazeta + CD)
tlačítko řadicí páky
vzpěry víka kufru
čidlo kapaliny ostřikovačů
omezovač dveří řidiče (pružina)
zámek LZ dveří (pružina)
(originál hever, klíč na kola, sada žárovek, trojúhelník, lékárna)
(kroužek pod volant - klakson, airbag)
(plasty a drobné díly motorového prostoru)
(plasty a drobné díly interiéru, spínače atd.)
(panel protihlukové izolace pod přední koberec - nerozpraskaný, nenacucaný vodou)
(blikače přední - originál Hella, nepoškozené)
(dveře LP, PP)
(pás řidiče)
(kola)
Spotřební:
brzdové kotouče, destičky
vzduchový a kabinový filtr
zapalovací svíčky
gumičky stírátek
žárovky H7, oranžové do blinkrů
olej servořízení
olej převodovka
brzdová kapalina
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#36 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Ještě dotaz - jak má u Volva fungovat relé palivového čerpadla? U Felicie MPi po zapnutí klíčku běželo čerpadlo pár vteřin a pak vypnulo, po nastartování pak zase sepnulo.
Předpokládám, že to Volvo bude mít nějakou podobnou funkci? Palivové čerpadlo má, předpokládám, obtok (vratnou trubku do nádrže), takže netlačí při provozu na LPG do zavřeného okruhu?
Jestli to mám vůbec řešit, nebo jen zkulturním propojku v pojistkovce (stávající byl k fastonům pájený hliníkový! kus drátu a samozřejmě jsou tam přechoďáky a vyhřáté piny v pojistkovce) a čerpadlo poběží nonstop při zapnutém klíčku...?
Předpokládám, že to Volvo bude mít nějakou podobnou funkci? Palivové čerpadlo má, předpokládám, obtok (vratnou trubku do nádrže), takže netlačí při provozu na LPG do zavřeného okruhu?
Jestli to mám vůbec řešit, nebo jen zkulturním propojku v pojistkovce (stávající byl k fastonům pájený hliníkový! kus drátu a samozřejmě jsou tam přechoďáky a vyhřáté piny v pojistkovce) a čerpadlo poběží nonstop při zapnutém klíčku...?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#37 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Mam tu nejakoi krabicku se zbytkama, stod. Zavolej mi
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 24 říj 2022 12:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#38 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Rele tam je, zrcatko taky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#40 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Jinak jsem teď na zkoušku nasadil nějaký příhodný zapalovací kabel na 1. válec a jede to na všech 5
Objel jsem pár set metrů kolem domu a zhasly i kontrolky ABS/TRACS OFF, takže proletování jednotky ABS bylo asi úspěšné
Jediná kontrolka, která svítí (kromě palivoměru), je oranžová kontrolka SERVICE (a po startu to párkrát pípne), ale zhasne po pár desítkách vteřin - možná se tomu nelíbí, že byla odpojená baterka a že nejsou připojené některé věci v interieru?
S tím vyvstává další dotaz:
Jak je to s diagnostikou u Volva? Na středovém panelu (který mám zatím doma v pokoji po vyčištění) je pod krytkou zásuvka OBD II - bude na to fungovat VAG-COM, který jsem používal na Felicii a jedničkovou Octavii, nebo je třeba spešl kabel a software?
Foto přístrojovky za (zkušební) jízdy - kromě kontrolky rezervy paliva žádné svítící kontrolky! :
Objel jsem pár set metrů kolem domu a zhasly i kontrolky ABS/TRACS OFF, takže proletování jednotky ABS bylo asi úspěšné
Jediná kontrolka, která svítí (kromě palivoměru), je oranžová kontrolka SERVICE (a po startu to párkrát pípne), ale zhasne po pár desítkách vteřin - možná se tomu nelíbí, že byla odpojená baterka a že nejsou připojené některé věci v interieru?
S tím vyvstává další dotaz:
Jak je to s diagnostikou u Volva? Na středovém panelu (který mám zatím doma v pokoji po vyčištění) je pod krytkou zásuvka OBD II - bude na to fungovat VAG-COM, který jsem používal na Felicii a jedničkovou Octavii, nebo je třeba spešl kabel a software?
Foto přístrojovky za (zkušební) jízdy - kromě kontrolky rezervy paliva žádné svítící kontrolky! :
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#41 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#42 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Kabel můžeš použít co máš a jen si stáhneš sw viz Zajsoft, tím pak zhasneš i Service kontrolku (pouze připomíná interval oleje).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#43 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Děkuji, pánové
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#44 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Co takhle koupit https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1000787&sid=e162263a34abc73c0f8b1d18fdc0501f#p1000787 a tohle nechat jako dárce tažného
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#45 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Labanos: Má stejně promáčklé zadní dveře, jak ta moje , nemá LPG a tažné a má turbo (to nechci) Navíc nemám rád šedé metalízy a ta moje má barvu parádní (až na její stav)...
#46 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
To auto z odkazu dává mnohem větší smysl než ta tvoje rachotina.
To ale pozná zkušenej volvista. Nicméně je to už pasé, protože je prodaný (což se dalo očekávat).
To ale pozná zkušenej volvista. Nicméně je to už pasé, protože je prodaný (což se dalo očekávat).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#47 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Nevidím důvod nebrat turbo. Když chci, tak to jede za spořebu atmosféry a když nechci, tak mám výkon... A pokud není turbo součastí svodů a podobné vychytávky, tak se dá výměna stihnout za odpoledne i s olejem a filtry.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#48 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Tak dnes večer jsem opět věnoval chvilku svému novému vozu - tentokráte PZ dveřím...
...není to dokonalé, ale je to lepší, než předtím (třeba někdy dodám foto za světla):
...není to dokonalé, ale je to lepší, než předtím (třeba někdy dodám foto za světla):
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 7 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#50 Volvo S70 jako nízkonákladový "spotřebák"?
Jo, jo, od Ondry jsem koupil dvě (pro jistotu ) relátka palivového čerpadla
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek