Takže svíčkama to koktání u mě také nebude Proměřil jsem je a všechny mají 0,9 Ohm, což je hodnota nové svíčky.
Budu se muset smířit s tím, že asi jeden vstřik má už to nejlepší za sebou. Dokud půjde jen o ty dvě vteřiny při studeným startu (teploty pod nulou), tak to řešit nebudu.
VIDA vs žhavičky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#26 VIDA vs žhavičky
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#27 VIDA vs žhavičky
Tak dorazil Ravenol a už je v motoru. Trošku mě zarazila hustota, protože teplý 0W-30 tekl doslova jako voda a studený 5W-30 mi ani po třech minutách sám nevytekl z flašky (Ravenol má takovou hrubou mřížku v hrdle).
Jak to bude startovat studený, uvidím až ráno, ale ztišení motoru okamžitě. Schválně jsem si to chtěl ověřit i hlukoměrem a tady je důkaz. Měřeno za stejných podmínek (jen jen jiný olej). První je Mobil 0W-30 A5/B5 (C2) při nájezdu cca 2000km (asi dobře rozpouští, páč byl černý jak bota). Druhý je Ravenol 5W-30 VMP. Ztišení o 3dB.
Jak to bude startovat studený, uvidím až ráno, ale ztišení motoru okamžitě. Schválně jsem si to chtěl ověřit i hlukoměrem a tady je důkaz. Měřeno za stejných podmínek (jen jen jiný olej). První je Mobil 0W-30 A5/B5 (C2) při nájezdu cca 2000km (asi dobře rozpouští, páč byl černý jak bota). Druhý je Ravenol 5W-30 VMP. Ztišení o 3dB.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#28 VIDA vs žhavičky
to Hajnej: a správný žhaviče máš?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 VIDA vs žhavičky
passport....jestli myslíš napětí, tak ano.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 20 Odpovědi
- 918 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 511 Odpovědi
- 202911 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 491 Odpovědi
- 44840 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kubajz896
-
- 5 Odpovědi
- 1828 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 1 Odpovědi
- 911 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko