Advice wanted

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Vůz: 850
Bydliště: Praha

#26

Příspěvek od Sten »

Raff píše:2Sten: znamená to, že v Čechách se u Volva nedají vyměnit vstřiky ? Jaké je teda oficiální doporučení stran TDI motoru ohledně výměny vstřiků ? :roll:
Vyměnit se dají ale musíš koupit celé vstřikovače.

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#27

Příspěvek od Raff »

Honza píše:Neváhej a ber-kovošrot to veme vždycky 8)
Nedělej si ze mě :butthead: TDI chci, ale fakt radši kupuju auta privátně, od lidí, co se o ně staraj´, zatímco historky z tohohle bazaru, to vám ještě povyprávím ... ale majitel vypadal aspoň trochu soudně.

Kdybyste někdo neměl v pátek co dělat a chtěl tam se mnou jet ...
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

J77
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 111
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#28

Příspěvek od J77 »

Raff píše:Takže mě čeká smutné loučení s mým stávajícím Olafem, ale snad mu bude silnice i nadále milostiva 8)
Urcite bude :wink:
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha

tomáš
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 57
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#29

Příspěvek od tomáš »

Raff píše:
Honza píše:Neváhej a ber-kovošrot to veme vždycky 8)
Nedělej si ze mě :butthead: TDI chci, ale fakt radši kupuju auta privátně, od lidí, co se o ně staraj´, zatímco historky z tohohle bazaru, to vám ještě povyprávím ... ale majitel vypadal aspoň trochu soudně.
Myslím, že už jsi to tady zmínil. Jestli je to křivý jak banán po bouračce, tak je to blbost, jinak jde hlavně o to jestli je to technicky OK. A to by měl i ten kdo se v autech vyzná průměrně poznat. Optika se dá doladit.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#30

Příspěvek od Raff »

tomáš píše:Myslím, že už jsi to tady zmínil. Jestli je to křivý jak banán po bouračce, tak je to blbost, jinak jde hlavně o to jestli je to technicky OK. A to by měl i ten kdo se v autech vyzná průměrně poznat. Optika se dá doladit.
Křivý to není, jak jsem psal, jede dobře, jen mi přišlo, že se spojka šlapala trochu s větší námahou než jsem zvyklej :roll:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5079
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#31

Příspěvek od Honza »

Raff píše:Kdybyste někdo neměl v pátek co dělat a chtěl tam se mnou jet ...
Když všechno stihnu zítra tak se hlásím,já mám něco v Hodoníně možná by jsme to stihli jedním vrzem.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#32

Příspěvek od Raff »

Honza píše:Když všechno stihnu zítra tak se hlásím,já mám něco v Hodoníně možná by jsme to stihli jedním vrzem.
To bys mi vytrh trn z paty :wink: Povezu ten pátek ráno auto do Práglu a pak jsem zamejšlel odjet (asi busem :lol: ) na tu Moravu, ale je to u Příbora, což máš z Hodonína ještě o vélkej kus dál :? Nicméně pokud by se ti fakt chtělo strávit den na silnicích, určitě bych o to stál, na naftu přispěju, samozřejmě...
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5079
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#33

Příspěvek od Honza »

Raff píše:busem...
šejze bylo by to skoro 1100km,dám vědět buď zejtra nebo ve čtvrtek-to bych zavolal
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#34

Příspěvek od Raff »

Honza píše:dám vědět buď zejtra nebo ve čtvrtek-to bych zavolal

OK, abgemacht :wink:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#35 Advice wanted

Příspěvek od travex »

Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
Musim ti oponovat, trysky maji jenom jeden oteviraci tlak, ten se serizuje podlozkami vkladanymi nad pruzinu ventilu. Ten druhy oteviraci tlak co zminujes je predvstrik, lisi se nikoliv tlakem, ale mensi davkou paliva a serizuje se na cerpadle, nikoliv ve vstrikovaci. Cena za jednu trysku do vstrikovace neprevysi 950 CZK bez DPH podle vyrobce. Takze zadny strachy z oprav trysek. Info jsem si overil.

Mam k doispozici i navod na to jak vstrikovaci trysky ve vstrikovacich vymenit, vcetne de/montaze vstrikovacu....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Vůz: 850
Bydliště: Praha

#36 Advice wanted

Příspěvek od Sten »

travex píše:
Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
Musim ti oponovat, trysky maji jenom jeden oteviraci tlak, ten se serizuje podlozkami vkladanymi nad pruzinu ventilu. Ten druhy oteviraci tlak co zminujes je predvstrik, lisi se nikoliv tlakem, ale mensi davkou paliva a serizuje se na cerpadle, nikoliv ve vstrikovaci. Cena za jednu trysku do vstrikovace neprevysi 950 CZK bez DPH podle vyrobce. Takze zadny strachy z oprav trysek. Info jsem si overil.

Mam k doispozici i navod na to jak vstrikovaci trysky ve vstrikovacich vymenit, vcetne de/montaze vstrikovacu....
To co píšeš, platí pro komůrky, ne pro TDI. Já mám TDI a sám jsem to řešil.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#37 Advice wanted

Příspěvek od travex »

Sten píše:
travex píše:
Musim ti oponovat, trysky maji jenom jeden oteviraci tlak, ten se serizuje podlozkami vkladanymi nad pruzinu ventilu. Ten druhy oteviraci tlak co zminujes je predvstrik, lisi se nikoliv tlakem, ale mensi davkou paliva a serizuje se na cerpadle, nikoliv ve vstrikovaci. Cena za jednu trysku do vstrikovace neprevysi 950 CZK bez DPH podle vyrobce. Takze zadny strachy z oprav trysek. Info jsem si overil.

Mam k doispozici i navod na to jak vstrikovaci trysky ve vstrikovacich vymenit, vcetne de/montaze vstrikovacu....
To co píšeš, platí pro komůrky, ne pro TDI. Já mám TDI a sám jsem to řešil.
Moje info plati pro TAKE pro TDI motory a to pro vsechny VW motory s rotacnim cerpadlem (neplati pro motory PD) - tise predpokladam, ze TDI motor v 850 je VW motor. CO se lisi proti komurkovejm motorum je zpusob uchyceni vsrtikovace (u TDI je to patkou u komurky je sroubovanej) a take tryskou (jeden / vice otvoru a delka "nosu" trysky, kde TDIckovy maj noc podstatne delsi a maji i vice otvoru). Pokud jsem te ani ted nepresvedcil tak se pokusim zajisit servisni dokumentaci primo ze servisu, stahnout prislusnou stranku s rozborkou a postupem do PDF a nekam to placnu.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#38

Příspěvek od Raff »

Tak chlapi, díky za rady, jen doufám, že ty vstřiky - ať už je to s nima jakkoli - nebudu muset řešit. Kárka je doma, prvních pět set km v pohodě, spokojenost, dvorní automechanik se na ten kup tváří uznale
a když budu mít kliku, vypadá to aktuálně jen na nový žhavící svíčky
:wink:

Tak a teď s Honzou založíme TDI "chrocht" sekci :lol:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“