Ok beru zpět svůj rozum výše. Moje V60, začal jsem si všímat, že netopí úplně tak jak by měla, připojím diag a měřím, po 20 minutách jízdy je na vodě 62 stupňů.
Motor trpící na prasknutí vložky, budíky bez teploty vody, člověk nemá šanci zjistit, že má v hajzlu termostat, geniální.
Má smysl brát celý termostat i s obalem, nebo stačí prohodit vnitřek?
Číslo dílu: 31293556
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
Pokud nebude termostat fungovat, hodi to hkasku.
System chlazeni doporucen servis..
System chlazeni doporucen servis..
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Nemecko/Niedersachsen
- Vůz: Volvo V70 P3 D5 D5244T4 AWTF-80 SC +chip
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
Vymenil som termostat ale aj tak trvá hodne dlho než sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu. Vlastne ak idem 100+ kmh tak to je v pohode ale ak idem 50-80 tak to trvá večnosť. Dnes som išiel štýlom 50-80 30km a dostal som sa na 85 stupňov. Poriešil som si toto cez obd2.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo v70 iii D5 136kw AWTF-80 SC
ST2 + EGR OFF 160kw, 480nm
Volvo v70 iii D5 136kw AWTF-80 SC
ST2 + EGR OFF 160kw, 480nm
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
Jak už jsem psal ve svém vlákně k V60, vyměnil se termostat, ale auto se pořád neohřívá.
D5 151kW, musel bych stát na plynu jak na rejči, abych se dostal k 80-90, jinak se to drží okolo 70°C. Jak moc je to normální stav a co s tím?
D5 151kW, musel bych stát na plynu jak na rejči, abych se dostal k 80-90, jinak se to drží okolo 70°C. Jak moc je to normální stav a co s tím?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 164
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
https://www.swedesolutions.com/cfe-capabilities/
Podľa VIN čísla sa dá overiť kompatibilita a dostupné funkcie cez obd extender, stojí to cca 330€. Rieši to aj problém s chýbajúcimi informáciami na palubnej doske.
Podľa VIN čísla sa dá overiť kompatibilita a dostupné funkcie cez obd extender, stojí to cca 330€. Rieši to aj problém s chýbajúcimi informáciami na palubnej doske.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
To už je levnější VDD
-
Offline
- Příspěvky: 164
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
V60 MY13 ... a jiné - ukazatel teploty vody(motoru)
Len si myslím, že tento extender ma o pár funkcii navyše oproti VDD
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé