Asi by to chtělo se podívat kam jde kabel od zásuvky.FERGU$ píše: Nebo to mám, jak říkáš napojené přímo do modulu.
chybove hlasky
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
chybove hlasky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
chybove hlasky
Problém se zásuvkou pokračuje. Hláška se objevuje pořád a při posledním zapřažení vozíku jsem zjistil, že už ani nesvítí. Zkusil jsem proměřit zásuvku a zjistil, že šťáva do ní neteče. Šel jsem po kabeláži od zásuvky a kabel je skutečně napojený až do modulu v kufru u žárovek. Tady jsem to taky proměřil a sem šťáva teče. Celý ten tišťák jsem vyjmul z plastové schránky a když jsem si ho prohlídl z druhé strany bylo celkem jasno . Jedna strana zaoxidovaná jak prase a vypadalo to že tišťák je i něčím naleptaný. No, začalo mi trochu svítat. Vzpomněl jsem si, že v té kapse u žárovek, kde je uložený ten modul jsem měl minulé léto uloženou flašku s nějakým sajrajtem na rozpouštění zaschlých mušek na kastli. A skoro polovina té flašky mi vytekla do oněch prostor a taky jak jsem teď zjistil do toho modulu. A pak už bylo dílo dokonáno. Zoxidovalo to a asi i naleptalo tišťák. Vzal jsem ho teď domů, zkusím ho opatrně vyčistit a uvidím jestli ho ještě rozchodím.
Apropo, nemá někdo tucha, na kolik příjde ten nový modul? S tím současným se pomalu ale jistě začínám loučit
Apropo, nemá někdo tucha, na kolik příjde ten nový modul? S tím současným se pomalu ale jistě začínám loučit
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
chybove hlasky
Pokud si dobře pamatuji, tak to není žádná katastrofa. Cca 2000,- bez DPH.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: XC70 D5 2013, Mondeo 2.0, Alfa Gtv 3.0
chybove hlasky
Prosím je tohle co jsem zde našel správný postup pro reset hlášky servisního intervalu pro XC70 rok 2012?
Děkuju za radu.
1. klíč do díry
2. počítadlo denních kilometrů dát na T2
3. zmáčknout start-stop (u manuálu bez spojky)
4. zmáčknout a podržet reset kilometrů (T1, T2) a zároveň zmáčknout (někdy chvilku podržet) tlačítko start-stop a pustit, začne svítit oranžová kontrolka a ozve se pípání - stále držet zmáčknutý reset kilometrů. V okamžiku, kdy začne oranžová kontrolka blikat, pustit reset kilometrů a je hotovo.
Děkuju za radu.
1. klíč do díry
2. počítadlo denních kilometrů dát na T2
3. zmáčknout start-stop (u manuálu bez spojky)
4. zmáčknout a podržet reset kilometrů (T1, T2) a zároveň zmáčknout (někdy chvilku podržet) tlačítko start-stop a pustit, začne svítit oranžová kontrolka a ozve se pípání - stále držet zmáčknutý reset kilometrů. V okamžiku, kdy začne oranžová kontrolka blikat, pustit reset kilometrů a je hotovo.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé