Ty ulomený kostičky jsou clona osvětlení vstupu šachty? Myslíš, že mě tam vypeklo taky tohle?
Já se ptal ve Volvu v Jihlavě a tam mi řekli, že buď vadná šachta nebo zámek řízení - který nedá pokyn elektronice a ta neuvolní klíč ze šachty. Nový díl zámku řízení i nová šachta á 5000,-
i pan Patočka mi řekl, že to budu muset nechat vyměnit.
Nechce se mi do nějaký partyzánštiny a pak riskovat, že mě to pak někde vypeče a až se mi to nebude hodit. (ten klíč se mi teď taky sekl, při vypnutí motoru před barákem )
Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#27 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Je to pravděpodobné, je to obecně známá chyba. Ty kostičky pak působí jako klínek, ať už toho klíčku samotného, tak i těch lyžin - "šachty" - do které se klíček nacucáva.
Dle mého nic neztratíš tím, když vyndáš přístrojovku, Saxana rukama vytočíš 3x Torx zezadu.
Problém :
Rozebírání :
Po rozebrání z návodu navíc rozlouskneš tu černou krabičku, aby jsi na to viděl a měl k tomu přístup.
Pak můžeš řešit ty další návrhy, ale zámek řízení mě vypeče taky občas a to dělá něco jiného - klíček vyndat jde, akorát auto nejde zamknout a naopak taky nejde nastartovat. Z mé zkušenosti bych to na zámek řízení nešacoval, ale taky je to takhle na dálku věštění z koule a trefit se může kdokoli
Dle mého nic neztratíš tím, když vyndáš přístrojovku, Saxana rukama vytočíš 3x Torx zezadu.
Problém :
Rozebírání :
Po rozebrání z návodu navíc rozlouskneš tu černou krabičku, aby jsi na to viděl a měl k tomu přístup.
Pak můžeš řešit ty další návrhy, ale zámek řízení mě vypeče taky občas a to dělá něco jiného - klíček vyndat jde, akorát auto nejde zamknout a naopak taky nejde nastartovat. Z mé zkušenosti bych to na zámek řízení nešacoval, ale taky je to takhle na dálku věštění z koule a trefit se může kdokoli
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#28 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Já už jsem ten klíček jednou vyrval, ale hodilo mi to ty hlášky na přístrojovce jak jsem sem dal foto. Když jsem klíč znovu zandal, aby to alespoň jelo, zase zůstal zaseklý. To kdyby byly odlomený ty klínky jak píšeš, tak by po vyndání někam spadli a už by to znovu dál nešprajcovali, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#29 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Jak jsem psal, poprve se mi sprajcnul a vypadl, podruhe jsem to stesti nemel a pomohlo az rozebrani. Co chces slyset? Ze by se to vytrhnutim klicku samo opravilo a mel bys po problemu? Pak odpovidam mozna ano, ja to stesti nemel a preber si to jak chces…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#30 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Samozřejmě, že si nemyslím, že "se to samo opraví", ale psal si, že ty úlomky se tam šprajcnou a vytvoří jakýsi klínek, který brání vytažení klíče, takže jsem předpokládal, že jsou volně v meziprostoru mezi klíčem a stěnou šachty - tudíž jsem předpokládal, že při vytažení klíče, tyto klínky bez opory klíče, gravitací spadnou na spodní část šachty a znovu by neměli ve vrchní nebo střední části klínit.
Ale já to tam mám stejně jiný
Ale já to tam mám stejně jiný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#31 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Ono se to spatne popisuje, ale bohuzel pro Tebe, v sachte je jeste jeden jezdec (popisoval jsem ho jako lyziny) a mas sanci, ze se Ti ten ulomek vzprici mezi klicem, ten vytrhnes a ulomek se pak vzprici mezi telem skrinky a jezdcem. Jezdec je to, co uchopi klicek a pak s nim zacouva dovnitr anebo Ti pak klicek vyplyvne ven. Takze tam jsou pohyblive monumenty dva a dve prilezitosti k seknuti. Ty popisujes jenom tu prvni, k te druhe se dostanes az po rozebrani…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Stará Ves nad Ondřejnicí
- Vůz: Bylo:Volvo S60 2,4 103 kw 01'
#32 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Měl jsem ten samý problém.Werscajk píše: ↑13 led 2022 17:38 Měl jsem v keyless klíči slabou baterku, auto mě asi dva měsíce buzerovalo hláškou "Vyměňte baterii klíče". A já na to sral, však nastartuju. Až to začalo házet "Klíč nenalezen" čím dál častěji. Po výměně baterie za novou klid.
Jo, mráz dokáže potrápit. Mě ECM třeba v -12°C jednou neviděla senzor klepání. Přejel jsem v lemra-módu parkoviště tam a zpět, auto resetoval a v pohodě. Od té doby klid.
Vyměnil jsem baterií a přestal mi fungovat keyless. Píše Klíč nenalezen.
Má se to po výměně nějak ,, spárovat,,? Díky.
Tak se to po týdnu samo vzpamatovalo a keyless funguje.
_________________
Volvo S80 3.2 AWD 175 kW 2007
Bylo: Volvo S60 2.4 103 kW 2001
Volvo S80 3.2 AWD 175 kW 2007
Bylo: Volvo S60 2.4 103 kW 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
#33 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Podařilo se to nějak vyřešit?S.O.B píše: ↑12 led 2022 08:03 Dneska ráno mě vyplašilo auto při startu. Po příchodu do auta, zasunutí klíče do startovací šachty a sešlápnutí brzdy, se po stisku tlačítka start nestalo vůbec nic (ani když jsem stisk cca 3x opakoval)
Poté jsem klíč vyndal, dálkou zamkl, odemkl a znovu zasunul - pak už to startovalo. Stalo se Vám to někomu taky?
Bylo ráno -6´C, baterka je nová od léta, do práce jezdím 40 km jedna cesta (takže čas na dobití má), do auta jsem šel po 14 hodinách (takže taky týden nestálo) nádrž mám plnou, palivový filtr vyměněný
Mám asi stejný problém, už skoro rok a půl mi to takto jak popisuješ blbne. Jen jsem vypozoroval, že když zastrčím klíček tak se odemkne volant(něco tam cvakne) a vzápětí to cvakne znovu a zase se zamkne a tl. Start už nestartuje, někdy musím vyndat a zandat klíč třeba 3x než se to umoudří a volant se znovu nezamkne.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#34 Po zmáčknutí tlačítka START žádná odezva
Vyřešilo se to tak, že mi celý ten díl ve Volvu v Jihlavě vyměnili.
Stálo to skoro 10 tisíc a na díl jsem čekal TŘI MĚSÍCE A 11 DNÍ
Stálo to skoro 10 tisíc a na díl jsem čekal TŘI MĚSÍCE A 11 DNÍ
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek