Motorky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#476 Motorky
Aha, to chápu. Taky sem po koupi objevil pár zázraků od pův. majitele...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#477 Motorky
Domeček u Vapika, při nakládce a u nás
Edit: pořadí rozházeno a omluva za OT
Edit: pořadí rozházeno a omluva za OT
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#478 Motorky
Jako pěkný ale proč dětem na ten domeček čůráš?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#479 Motorky
To byl Vapik a bylo to na rozloučenou
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#480 Motorky
Pratele,
ja se rozjizdim na te Shadow a docela to jde. Prekvapive.
Na motorce jsem v podstate sedel pred 22 lety jednou v autoskole:-)
Od pristiho tydne mam zaplaceny kondicni jizdy, ale stejne jsem nevydrzel a vytahnul to sam.
No, co vam budu povidat, na krizovatkach se motam jako nudle v bande, kvalty tam nejak kvedlam a ono to proste nejak jede, i kdyz netusim co mam zarazeno.
Moje prvni jizda byla vcera 70km.
Nemam zatim zadny srovnani, ale Shadow je hodna motorka a s mejma 120kg a 191 cm se pere velmi ststecne.
Nechci to zakriknout, ale ve 41 letech jsem asi motorkar:-)
Asi by se mi hodily padaky a koupil jsem si vetsi zrcatka.
Motorkam vubec nerozumim, treba netusim jak se meni tlumice, jestli tam nejaky jsou (prijde mi, ze na nerovnostech je to takove neklidne) a podobne.
Hele, vyzva proste jako prase, ale bojuju:-)
ja se rozjizdim na te Shadow a docela to jde. Prekvapive.
Na motorce jsem v podstate sedel pred 22 lety jednou v autoskole:-)
Od pristiho tydne mam zaplaceny kondicni jizdy, ale stejne jsem nevydrzel a vytahnul to sam.
No, co vam budu povidat, na krizovatkach se motam jako nudle v bande, kvalty tam nejak kvedlam a ono to proste nejak jede, i kdyz netusim co mam zarazeno.
Moje prvni jizda byla vcera 70km.
Nemam zatim zadny srovnani, ale Shadow je hodna motorka a s mejma 120kg a 191 cm se pere velmi ststecne.
Nechci to zakriknout, ale ve 41 letech jsem asi motorkar:-)
Asi by se mi hodily padaky a koupil jsem si vetsi zrcatka.
Motorkam vubec nerozumim, treba netusim jak se meni tlumice, jestli tam nejaky jsou (prijde mi, ze na nerovnostech je to takove neklidne) a podobne.
Hele, vyzva proste jako prase, ale bojuju:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#481 Motorky
Přední tlumiče se dají repasovat, ale dělal bych to až když začnou téct, pokud netečou vyměň v nich olej, vyskozitou si můžeš doladit tlumení. Zadní pokud se nepletu jsou nerozebiratelné a dá se na nich nastavit předpětí pružiny pootočením spodní misky. Pokud jezdíš sám začni na druhém nejměkčím nastavení a podle pocitu přitvrzuj. Ostatní přijde časem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 96
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#482 Motorky
Jsou ty tlumiče dofukovací? Pokud jo, tak kontrolovat a jinak výměna oleje v tlumičích je naprosto triviální věc.
Na cestě (hlavně v zatáčkách) se VŽDY koukej TAM, KAM CHCEŠ ABY JELO a nikdy jinam, třeba na strom, který nechceš trefit, protože jinak ho 100% trefíš.
Jo, a bacha na "černý hady" na asfaltu, ty tě rozhodí, ani nevíš jak.
Na cestě (hlavně v zatáčkách) se VŽDY koukej TAM, KAM CHCEŠ ABY JELO a nikdy jinam, třeba na strom, který nechceš trefit, protože jinak ho 100% trefíš.
Jo, a bacha na "černý hady" na asfaltu, ty tě rozhodí, ani nevíš jak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#483 Motorky
a mas nekde inzerat? Zkusim to dohledat tady nebo nejake certvejsi info. Jinak ta starsi technika je pravda me trochu odrazuje, protoze se v tom tolik nevyznam a nevim jak to chodi s dily na starsi moto. Docela se mi libil tady i ten Zephyr, 550 by mi stacila.yoby píše: ↑31 kvě 2022 22:00Tak na naučení nějakej naháč 500-650, pokud chceš aby to nějak jelo ale něco co nebude ztrácet cenu a bude přívětivý .. nevím. To tak koukat někam k skoroveteránům, ale chceš řešit karbece, sytiče, naučit se bez ABS? Ale kdyžtak mam furt k prodeji 650 Banditaamddawe píše: ↑31 kvě 2022 18:35 Mám teď chuť samozřejmě něco pořídit, ale nebudu s tím moc často jezdit. Forzu bych pak asi poslal do světa, drží si docela cenu tady ty béčkové skútry.
Je tu někdo kdo se v moto vyzná, jestli jsou nějaké typické motorky pro začátky? Jsme na volvo foru ale řeší se tu vše
PS. vzhledem k tomu že bych málo jezdil, přemýšlel jsem koupit i něco staršího co by drželo cenu a jen to občas vyvenčit - jen abych nezapomněl jak super to je projet se na motorce (nic proti skutru - do Prahy ideal).
Ad rozjezdeni - super i to co se dnes uci a je ve zkousce na autoskole, doporucuju v Praze Zubra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 96
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#484 Motorky
S tím zephyrem chybu neuděláš, když bude zachovalej.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#485 Motorky
No já bych šel raději do CB750, tam vidím spolehlivost lépe než u Kawasaki, taky technicky je Honda dál, motor, podvozek atd.
Každopádně zachovalý Zephyr taky bude fungovat.
Každopádně zachovalý Zephyr taky bude fungovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#486 Motorky
Do Zephyru jenom leju benzín a jezdím, na rozdíl od Jawy, kde sem strávil víc hodin na dílně než na silnici - to jakože fakt bez prdele, neexistovala vyjížďka, aby se na ní nevysrala alespoň jedna věc.
Mám ho tři roky a za tu dobu jsem si dal nový pneumatiky, udělal vůli ventilů, vyměnil olej a svíčky, letos v zimě sem si přetěsnil kohoutek, a před dvěma týdny vyčistil spínač brzdového světla na přední brzdu. Toť vše.
Náhradní díly na to seženeš prakticky skoro všechny, origo.
CB750 bude taky dobá, ta má kultivovanější zvuk na volnoběh, protože Zephyr nemá napínák primárního řetězu, tak to na volnoběh chrastí. Ale spolehlivost bude stejná. Honda má trochu vyšší stavbu. Ale není tak hezká Nebo Inazuma je taky dobrá, Bandaska taky. Vybírej srdcem, chybu neuděláš s žádnou.
Mám ho tři roky a za tu dobu jsem si dal nový pneumatiky, udělal vůli ventilů, vyměnil olej a svíčky, letos v zimě sem si přetěsnil kohoutek, a před dvěma týdny vyčistil spínač brzdového světla na přední brzdu. Toť vše.
Náhradní díly na to seženeš prakticky skoro všechny, origo.
CB750 bude taky dobá, ta má kultivovanější zvuk na volnoběh, protože Zephyr nemá napínák primárního řetězu, tak to na volnoběh chrastí. Ale spolehlivost bude stejná. Honda má trochu vyšší stavbu. Ale není tak hezká Nebo Inazuma je taky dobrá, Bandaska taky. Vybírej srdcem, chybu neuděláš s žádnou.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 96
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#487 Motorky
Jak na tom byly vůle ventilů, kolik destiček jsi měnil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#488 Motorky
No bylo to mimo u většiny ventilů, možná dva byly v normě (z osmi). Trochu mi prolínal olej pod ventildeklem, tak jsem chtěl dát nový těsnění, a při tý příležitosti na to koukl, protože mi to blbě startovalo, dlouho trvalo, než se chytly všechny válce. Někde na internetu jsem koupil sadu podložek všech možných tlouštěk. Kdybych měl momenťák tak jsem to měl za jedno odpoledne hotový
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 96
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#489 Motorky
Mě teda olej nikde nekápne a jede to jak ďas (ZN 750 LTD A2) ale mám cukání ty vůle zkontrolovat ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#490 Motorky
No záleží, kdy to kdo dělal naposledy, asi se vyplatí to zkontrolovat. Ale pokud to nezlobí, nechal bych to třeba na zimu..
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#491 Motorky
Za kazdou radu diky, je to pro me cenne. Dneska jsme si to na chvilku zkusili ve dvou, no, je to trochu narocnejsi, ale slo to.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 3655
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#492 Motorky
xSam: hele, ted na motorkařích jede dobrej seriál videí pro začátečníky:
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-poznejte-se-47133.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-ii-uvolni-se-47134.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-iii-poznejte-se-vic-47393.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-iv-kam-koukas-tam-jedes-47443.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-poznejte-se-47133.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-ii-uvolni-se-47134.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-iii-poznejte-se-vic-47393.html
https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/motozakladka-iv-kam-koukas-tam-jedes-47443.html
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#493 Motorky
Podivam se, dekuju moc
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 385
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#494 Motorky
Hlavne meniť ťažisko motorky vysedávaním na pol zadku a pekne ťahať koleno po zemi. Žiadne poser prúžky!Romulusw píše: ↑06 čer 2022 12:23 Jsou ty tlumiče dofukovací? Pokud jo, tak kontrolovat a jinak výměna oleje v tlumičích je naprosto triviální věc.
Na cestě (hlavně v zatáčkách) se VŽDY koukej TAM, KAM CHCEŠ ABY JELO a nikdy jinam, třeba na strom, který nechceš trefit, protože jinak ho 100% trefíš.
Jo, a bacha na "černý hady" na asfaltu, ty tě rozhodí, ani nevíš jak.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 96
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#495 Motorky
Nebo "srabácký špunťíky"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#496 Motorky
Pokud někdo má zájem prodám ojeté slidery a na závodech sjeté pneu, cena nových + 10%, na machrovani na benzince dobrý a rovne se na nich jezdit ještě da
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#497 Motorky
Hele v zásadě máš pravdu, ale tohle by fakt dělat neměl a už v žádném případě si hrát s viskozitou. Akorát se pak rozjede a na prvních hrbolech či brzdění mrtvola.Vapik píše: ↑06 čer 2022 09:44 Přední tlumiče se dají repasovat, ale dělal bych to až když začnou téct, pokud netečou vyměň v nich olej, vyskozitou si můžeš doladit tlumení. Zadní pokud se nepletu jsou nerozebiratelné a dá se na nich nastavit předpětí pružiny pootočením spodní misky. Pokud jezdíš sám začni na druhém nejměkčím nastavení a podle pocitu přitvrzuj. Ostatní přijde časem.
Psal že tomu vůbec nerozumí a je tam velký prostor na chyby.
Určitě i preventivně vyměnit olej v tlumení ,ale dát to někomu kdo to umí. Pokud začíná z ježděním tak nemá šanci odhadnout jestli je podvozek fakt ok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#498 Motorky
Ve dne na hady a v noci na netopejry - kámoš takhle dostal jednoho do otevřené helmy a měl plnou pusu žlutého slizu, když pak za jízdy zvracel tak mu slzely oči a narval to do svodidel. Motorka KO. Prej že má netopejr radar a vyhne se..Romulusw píše: ↑06 čer 2022 12:23 Jsou ty tlumiče dofukovací? Pokud jo, tak kontrolovat a jinak výměna oleje v tlumičích je naprosto triviální věc.
Na cestě (hlavně v zatáčkách) se VŽDY koukej TAM, KAM CHCEŠ ABY JELO a nikdy jinam, třeba na strom, který nechceš trefit, protože jinak ho 100% trefíš.
Jo, a bacha na "černý hady" na asfaltu, ty tě rozhodí, ani nevíš jak.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#499 Motorky
Munga: Moje myšlenkové pochody byly následující: Výměna oleje v předních tlumičích není raketová věda povolíš vypoušťák, vypustíš a pokud ti neteče vyloženě bahno naleješ nový olej. Informaci o viskozitě jsem psal hlavně proto, aby si na ni dal xSam pozor. Předpětí zadních pružin bude na 100% popsáno v manuálu (jízda v jednom / ve dvou) Hondy měli dřív běžně v nařádí k motorce "C" klíč na nastavení. Na tohle nemusíš být Rossi ani jeho mechanik, stačí dodržet specifikace a do základního nastavení to dostaneš sám. Pokud je motorka tvrdá a uskákaná tak se vsadím, že je to tím, že ve předu je mrtvý olej nebo jeho málo a zadek je nastavený na jízdu ve dvou + s plnýma brašnama.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#500 Motorky
Jo, nekam do servisu to dam. Motorka je proste trochu uskakana.
Jestli je to chyba, nebo vlastnost netusim. Do vymeny oleje se sam cpat nebudu.
Vazim 120kg, tak zadni tlumic bude asi spise chtit pritvrdit, mrknu na to.
Taky jsem nekde ztratil merak tlaku pneu, mozna budou moc tvrdy. Koupim a overim.
Naradicko, vcetne klice na tlumic v motorce je, to je bomba.
Jestli je to chyba, nebo vlastnost netusim. Do vymeny oleje se sam cpat nebudu.
Vazim 120kg, tak zadni tlumic bude asi spise chtit pritvrdit, mrknu na to.
Taky jsem nekde ztratil merak tlaku pneu, mozna budou moc tvrdy. Koupim a overim.
Naradicko, vcetne klice na tlumic v motorce je, to je bomba.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek