DPF změna SW?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 31
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Nová Paka
Vůz: V70 III, 2009, 2.0D

#1 DPF změna SW?

Příspěvek od Paravolvik »

Ahoj,
chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenosti s vykuchaným DPF filtrem obecně nebo nejlépe pro motor D4204T - 2.0D 100kW, 136HP. Mám V70 III z 2009 a zjistil jsem, že ten dobrák přede mnou pravděpodobně vyndal DPF. Na emisích je to prý jak bez něj - neprojde.
Nevíte jestli je potřeba nějaká SW úprava po instalaci nového DPF? Nebo stačí koupit filtr, vyměnit a pojede to dál? Doteď se žádná regenerace ani jiné problémy nekonaly, tak je mi to divné.

Velmi děkuji za případné info.
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 DPF změna SW?

Příspěvek od Urvanej »

Auto bez DPF normálně řve, takže to bude SW vypnuto... d5t5 by to měli umět vrátit, nebo i autorizák.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 31
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Nová Paka
Vůz: V70 III, 2009, 2.0D

#3 DPF změna SW?

Příspěvek od Paravolvik »

Ok, díky moc za odpověď! Zkusím to a dám sem vědět jak to dopadlo.
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 DPF změna SW?

Příspěvek od Zajsoft »

Ano, soucasti CHIPu (kde je moznost i ORIG SW), je moznost (de)aktivace EGR a DPF.
Do budoucna Te to bude cekat asi resit, tak jako tak. Ale pro aktualni situaci mas taky mozna moznost to neresit hned, tj. dojet si neoficialne na emise, zda splnujes, nebo ne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 31
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: Nová Paka
Vůz: V70 III, 2009, 2.0D

#5 DPF změna SW?

Příspěvek od Paravolvik »

Děkuju moc za další ujištění. Myslel jsem si, že to nebude jen tak :-/. Ověřeno mám, že nesplňuje. Takže koupit filtr, namontovat a jet na deaktivaci k někomu?....Koukám jsi z východu..kdyby jsi věděl jak na to, tak SZ. Třeba se domluvíme..Chtěl bych to mít normálně z krku abych mohl za hranice v klidu.
_________________
2019: Volvo V70;2.0D;100KW;MY 2010
2013-2018: Volvo V50;2.0D;100KW;MY 2004

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 DPF změna SW?

Příspěvek od Zajsoft »

No zacal bych tim, ze bych overil, zda tam DPF opravdu neni, nebo zda je, ale je treba "vybranej" vnitrek, zda vse kolem nej, co tam ma bejt, tam je/neni, etc...
Proste poresil vse co na aute ma/nema bejt. Pak resit SW. Coz Ti muze udelat kdoliv s VDASHem...

Trebas 25km mas mistniho uzivatele "raolsa" a myslim, ze Radek Ti to zvladne vyresit komplet, jak po mechanicke, tak po SW strance...
A kdyz uz to budes davat do pucu, tak treba zvaz, zda to rovnou neCHIPnout, pacz pripadna reaktivace DPF muze treba taky stat 1/2 ceny.
ST1/2 bejvaj jsou odladeny na neupraveny(nebo lehce) auta, s bezpecne zvedlym vykonem/kroutakem, prochazej emisema a kdo na to neslape tomu muze jit i dolu spotreba... Nahoru dle vahy nohy :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“