D5252T - klepání, vibrace
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 D5252T - klepání, vibrace
To ale přece neni chyba designu, to by se dělo všem... Ale děje se to jen někomu - a proč zrovna tady.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 D5252T - klepání, vibrace
No to nevím. Páteční (pondělní) auta?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#28 D5252T - klepání, vibrace
Vždyť se to děje všem, tento problém je u všech R5 TDI i v Audinách a T4kách. Ještě je dobré si hlídat šroub/rozvodové kolečko na klice a občas se ulámou i trysky na ostřik pístů olejem.
Ty šrouby stačí vyměnit za nové pro 1.9 a je klid. Některý motory, který neměly těžký život, tak zvládly se štěstím přežít i s původními šrouby, ale u více zatěžovaných a chipovaných motorů se to velmi vyplatí vyměnit preventivně
Ty šrouby stačí vyměnit za nové pro 1.9 a je klid. Některý motory, který neměly těžký život, tak zvládly se štěstím přežít i s původními šrouby, ale u více zatěžovaných a chipovaných motorů se to velmi vyplatí vyměnit preventivně
#29 D5252T - klepání, vibrace
S naprostou upřímností říkám znovu, že mi každý tvrdil, že nic neslyší. Až teď, když asi už spadla ta dvojka do vany, tak se to vážně nedalo poslouchat. Nicméně - pořád to jezdilo. A vsadím ledvinu, že netechnický člověk by s tím jezdil do úplného rozpadu. Pokračovat budu následovně. Mám bokem motor. Nicméně mám i samotný spodek. V zájmu záchrany motorů obou, udělám minimálně to, že to nechám přeměřit. Zeptám se zkušených - jakou toleranci si můžu dovolit? Pokud bude maso, můžu brousit... ale bojím se, aby nebyl situace opačná. Potom už opravdu jedině ten motor.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#30 D5252T - klepání, vibrace
A ty už máš motor venku z auta?
Protože měřit ovalitu a souosost můžeš jenom když je motor rozebraný, neboli vyndaná klika.
Protože měřit ovalitu a souosost můžeš jenom když je motor rozebraný, neboli vyndaná klika.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#31 D5252T - klepání, vibrace
No to ne. Myslel sem, že přeměřím jen ty šály a víka. Ta ovalita by se dala změřit v autě, jen na hodinky. Souosost nezměřím. Radku, já se zeptám úplně na rovinu - myslíš si, že jen ztrácím čas? Já si nedělám iluze, že by ten motor seděl na tisícinu. A taky si tak trochu říkám, že si to může sednout. Mě vlastně jde jen o to, že teď se mi to jeví tak, že mě příjde škoda ten motor jen tak vyhodit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#32 D5252T - klepání, vibrace
Bral bych to tak, že náhradní motor máš, takže bych naházel víka na ten tvůj a buď si to sedne nebo ne tahat motor můžeš pak.
#33 D5252T - klepání, vibrace
No, já k tomu tak právě přistupuji, ale nemám s tím žádný zkušenosti. Rád si nechám poradit. Na druou stranu - pokud by si to sedlo, tak jsem zachránil jeden motor. A druhý mám v rezervě. Mám ještě TDI vosmpade, a S80. A bůhví, co bude dál... prodat to můžu kdykoli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#34 D5252T - klepání, vibrace
Vůbec bych se v tom nešťoural, prohodil celej motor a jezdil. A pak bych se možná ve volnejch chvílích zabejval tím polorozpadlým motorem. Jestli se to vůbec vyplatí s tím laborovat. Prodával jsem tu tenhle motor za cca 6000 se 420tkm na hrbu a nikdo to skoro nechtěl
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#35 D5252T - klepání, vibrace
Naprosto upřímně, pokud máš náhradní funkční motor, tak ho přehoď, z tohoto očesej co by se mohlo hodit a zbytek vyhoď.
Taky mám doma svůj původní motor a za 9 let jsem z něj použil dva držáčky, vvt kolo, ventil a pár zdvihátek. Jinak nic.
Taky mám doma svůj původní motor a za 9 let jsem z něj použil dva držáčky, vvt kolo, ventil a pár zdvihátek. Jinak nic.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#36 D5252T - klepání, vibrace
Víš kolik lágrů měla na klice š100? a taky to jezdilo
Jinak, dávat víka z jiného motoru - to by možná zkusili mododci v rusku, ale tady to moc dlouho fungovat nebude
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#37 D5252T - klepání, vibrace
No hezky se na to (ne)kouká.
Jaká se obštrukce vyměnit ty šrouby na klice za pevnostní? Nejsem mechanik, ale stejně si dost věcí na autě troufnu.
Čip na TDI nemám ani neplánuju, od výkonu mám T5. Ale i tak využívám celkem často celé spektrum otáček, tak bych nerad, aby mi to někde zakukalo podobně jako taky na fotkách.
Jaká se obštrukce vyměnit ty šrouby na klice za pevnostní? Nejsem mechanik, ale stejně si dost věcí na autě troufnu.
Čip na TDI nemám ani neplánuju, od výkonu mám T5. Ale i tak využívám celkem často celé spektrum otáček, tak bych nerad, aby mi to někde zakukalo podobně jako taky na fotkách.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3358
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#38 D5252T - klepání, vibrace
Napodobne...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#39 D5252T - klepání, vibrace
Takže, asi bych měl říct, že motor žije. Víka sem nechal namřit. A opravdu to nebylo veseslé zjištění, rozdíly tam prostě byly. Nicméně, mám šikovné kamarády na šikovných strojích, víka jsou tam. Zatím je to tiché, nikde žádné klepání. Pro velikou jostotu jsem na to zatím moc nedupal, ale máme za sebou teprve cca 30km. Ještě chvíli si to nechám sedat, a pak udělá zkoušku ohněm, nějakým dálničním přestřelem. Nemůžu tvrdit, že je to jak když svrtené s fabriky, ale obarvené to bylo tak jako řekl bych hezky. Pokud se to povede, tak jest jeden vrcholný motor zachráněn.
Rád bych poděkoval všem za přínosné rady! Moc si toho vážím, a u příštího TDi už nedám na sluch ostatních (kteří mě tvrdili, že nic neslyší), a už budu vědět přesně, o co jde... mám ještě další dvě TDI (s80+850), takže i takové zkušenosti se hodí. Díky pánové!
Rád bych poděkoval všem za přínosné rady! Moc si toho vážím, a u příštího TDi už nedám na sluch ostatních (kteří mě tvrdili, že nic neslyší), a už budu vědět přesně, o co jde... mám ještě další dvě TDI (s80+850), takže i takové zkušenosti se hodí. Díky pánové!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#40 D5252T - klepání, vibrace
Nazdar, prozradíš jaký jsi zvolil postup? Měřil jsi na autě nebo jsi proměřil nepoškozené víka z auta a podle nich upravil ty náhradní? A taky na jakou technologii jsi je upravoval? Díky
#41 D5252T - klepání, vibrace
Prozradím, jen co vím. Sondou se oťukala stará vs nepoškozená víka z druhého spodku. Se zbytkem si pohrál kamoš na CNCéčku. Trošičku peachoval, že na to musel vytvořit jakýsi přípravek, ale zvládnul to. Jedno víko vyšlo bez planžet - bylo z čeho brát. Druhé je s nějakou pavučinkou. Dušoval se, že je to do stovky. Měřit už jsem to nedával. Je to šikovný motorář (poslední roky se spíš zaměřil na moto), tak snad to něco zvládne. Jak říkám - zatím je tichounké, ale ještě sem tomu nedal kartáč. Hele, já to beru tak trochu jako experiment. Když to neklapne, tak mám ten motor. Ale jako strojaři mi to nedalo to nezkusit. Kamarád mechanik - který mi odmítkl měnit motor "kvůli takové khokhotině" mi tvrdí, že se to tak běžně dělá. Jeho slovy "měnit nic nebudu - to umí každá khunda, to se opraví...". Znovu říkám - uvidíme. Myslím, že tak po 5-10 tkm budu schopen říct, jestli je to cajk.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#42 D5252T - klepání, vibrace
Výměna těch šroubů na klice je plug&play?
Přemýšlím, že bych možná shodil taky vanu a vyměnil to. Ale jsou to jen myšlenky.
Přemýšlím, že bych možná shodil taky vanu a vyměnil to. Ale jsou to jen myšlenky.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#43 D5252T - klepání, vibrace
Mě právě taky baví takové zkoušení a testování, proto se ptám. Každopádně budu rád, když se ještě ozveš
#44 D5252T - klepání, vibrace
Jojo, určitě - pokud téme nezmizne, tak se rád podělím, jak to jede dál.
Jinak - ohledně náročnosti - dle mého soudu to není nic, co by se nedalo zvládnout - myslím - ten čenž šroubů. Kdybych se tady zeptal hned ze začátku, mohl jsem skončit jen u toho.
Jinak - ohledně náročnosti - dle mého soudu to není nic, co by se nedalo zvládnout - myslím - ten čenž šroubů. Kdybych se tady zeptal hned ze začátku, mohl jsem skončit jen u toho.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3358
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#45 D5252T - klepání, vibrace
Tyka se.to i TDI v 850 tzn 103kW?
na zacatku se pise V70/II. Ale tam.bylo uz D5 ne?
na zacatku se pise V70/II. Ale tam.bylo uz D5 ne?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#46 D5252T - klepání, vibrace
dumi.cz TDi se do V70 II dávala (také 103kW).. Mám doma dvě a až mám chuť ty šrouby přeházet také )
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3358
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#47 D5252T - klepání, vibrace
A jeje takze vanu dolu? Je to nejak ppznat ze to zacina? Kde sezenu ty lepsi srouby?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
#48 D5252T - klepání, vibrace
také by mě zajímalo, od koho koupit náhradu. Resp. ozkoušený výrobce?
btw co Elring? (897.450)
btw co Elring? (897.450)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#49 D5252T - klepání, vibrace
Šrouby nejlíp origo VW, č. N90130001 (pevnost 10.9)
Nebo pak pevnější 12.9 z TDI PD 110 kW a novějších common railů, č. N90889701
Nebo pak pevnější 12.9 z TDI PD 110 kW a novějších common railů, č. N90889701
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 3545 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od powl
-
- 6 Odpovědi
- 654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 14 Odpovědi
- 845 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter78
-
- 5 Odpovědi
- 679 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 21 Odpovědi
- 3920 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Xenomorfus