Volvo C30 -info
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
- Bydliště: Martin
#1 Volvo C30 -info
Ahojte,
prosím vás viete mi povedať či všetky C30 mali DPF filter a náhodou niekto by mi vedel zistiť bližšie info o tomto aute keď dám VIN - YV1MK765282058911. A čo hovoríte na danú motorizáciu je to 2007, Diesel, 80kW oplatí sa ísť do toho, kedy sa tam menia rozvody aktuálne má najazdené 193000km.
Ďakujem vopred za odpovede.
prosím vás viete mi povedať či všetky C30 mali DPF filter a náhodou niekto by mi vedel zistiť bližšie info o tomto aute keď dám VIN - YV1MK765282058911. A čo hovoríte na danú motorizáciu je to 2007, Diesel, 80kW oplatí sa ísť do toho, kedy sa tam menia rozvody aktuálne má najazdené 193000km.
Ďakujem vopred za odpovede.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5016
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Volvo C30 -info
Dpf ano všechny
U 1,6d rozvody ve 240 000km
Hoď odkaz na inzerat
U 1,6d rozvody ve 240 000km
Hoď odkaz na inzerat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#3 Volvo C30 -info
Ne. 2.0D ze začátku neměl.
Jinak 1.6D 80kW je z dieselů nejhorší motorizace. Pokud 1.6, tak D2 84kW.
Jinak 1.6D 80kW je z dieselů nejhorší motorizace. Pokud 1.6, tak D2 84kW.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5016
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 Volvo C30 -info
Nejhorší je 2,0D a jestli máš pravdu a nejhorší he 1,6d kterou jsem s nájezdech 270 000 km poslal před 5 lety do světa a do dnes jezdí tak to s nimi nebude tak špatně a 2,0D budou davat i půl mega
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#5 Volvo C30 -info
Souhlasím s Pinďabc. Je to docela zajímavé , protože u Volva je 2.0D docela problémový motor a přitom prakticky stejný s označením 2.0 HDI u Peugeot, Citroen, Ford je relativně chválený a spolehlivý. Samozřejmě je tam i lidský faktor a to jak se k autu choval jeho majitel. Volvo pak v roce 2010 tento motor raději vyřadilo z nabídky a nahradilo zmenšenou verzí motoru D5 s označením D3 a D4.
Motor 1.6D/80 kW zase až takový průser u Volva v porovnání s tou 2.0D nebyl. Za to u Peugeot, Citroen a Ford také prakticky stejný motor 1.6 HDI je to údajně nejhorší diesel od PSA/Ford, kde i bazaristi radí se mu vyhnout obloukem.
Já jsem měl až tu D2/84 kW, což je od roku 2010 nástupce té 1.6D/80 kW také od PSA, kde je jiná hlava a je to už 8-mi ventil narozdíl od 16-ti ventilu a ten motor je velice povedený a používal se ve Volvu až do nástupu motorů VEA. Průměrnou celoroční spotřebu jsem měl 5,5 L/100 km. Má jednu konstrukční vadu na plechové vaně motoru a to že nejde úplně výpustným šroubem vypustit kompletně celý obsah oleje při jeho výměně. Toto se dá jednoduše vyřešit přelisování vany svépomocí při použití přívravku s autem na heveru a je to práce na 20 minut i s heverováním.
Motor 1.6D/80 kW zase až takový průser u Volva v porovnání s tou 2.0D nebyl. Za to u Peugeot, Citroen a Ford také prakticky stejný motor 1.6 HDI je to údajně nejhorší diesel od PSA/Ford, kde i bazaristi radí se mu vyhnout obloukem.
Já jsem měl až tu D2/84 kW, což je od roku 2010 nástupce té 1.6D/80 kW také od PSA, kde je jiná hlava a je to už 8-mi ventil narozdíl od 16-ti ventilu a ten motor je velice povedený a používal se ve Volvu až do nástupu motorů VEA. Průměrnou celoroční spotřebu jsem měl 5,5 L/100 km. Má jednu konstrukční vadu na plechové vaně motoru a to že nejde úplně výpustným šroubem vypustit kompletně celý obsah oleje při jeho výměně. Toto se dá jednoduše vyřešit přelisování vany svépomocí při použití přívravku s autem na heveru a je to práce na 20 minut i s heverováním.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: VOLVO XC60,D3,100kW,2014 - posl.5valec
- Bydliště: Martin
#6 Volvo C30 -info
Ide o toto auto
https://autobest.sk/inzeraty/volvo-c30-1-6d/
Ďalšia vec pýtal som sa na DPF a povedal popravde že DPF už tam nikdy svietiť nebude...len som zvedavý ako sa tým pádom dá prejsť cez TLK s EK. Máte niekto skúsenosti s týmto? Ísť do toho či ...ako píšem auto budeme využívať hlavne mesto do práce, nákupy... občas výlet.
https://autobest.sk/inzeraty/volvo-c30-1-6d/
Ďalšia vec pýtal som sa na DPF a povedal popravde že DPF už tam nikdy svietiť nebude...len som zvedavý ako sa tým pádom dá prejsť cez TLK s EK. Máte niekto skúsenosti s týmto? Ísť do toho či ...ako píšem auto budeme využívať hlavne mesto do práce, nákupy... občas výlet.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#7 Volvo C30 -info
Osobně bych koukal především kvůli nulové výbavě po jiném kousku
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#9 Volvo C30 -info
Pár věcí tomu ještě chybí, ale do města a druhé auto do rodiny úplně v pohodě. Základ + natáčecí xenony, výhřev sedaček, tempomat, vypínací airbag u spolujezdce, keyless, sklápění zrcátek, mlhovky... to má.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#10 Volvo C30 -info
Jen pozor ten druhy je benzin a od zacatku resis diesel.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5016
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#11 Volvo C30 -info
Do města je ten benzín asi ideální volba. Nebude mu přibývat nafta v oleji.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#12 Volvo C30 -info
To souhlasim jen jsem upozornil ze prvne prisel s dieslem a ted uz je ve hre benzin.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek