V70, P2, 2.4i, výfuk
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#1 V70, P2, 2.4i, výfuk
Zdravím,
jelikož sněhová hrouda co vypadla z kamionu dala výfuku na našem skadinávském miláčkovi ránu z milosti, měl bych dotaz ohledně výfuku. Snažil jsem se hledat zde na fóru, ale každý rozebírá Diesely nebo turbo motory. Na aftermarket typu Polmo každý nadává a po předešlých zkušenostech už bych ho na auto taky nedal. Pak jsem našel varianty Bosal za cca 6 tisíc nebo originál za 12 tisíc (zadní tlumiče). Čímž se už dostávám do vyšší cenové hladiny a začalo mne lákat pustit chlup za nerez, abych to už nemusel řešit - co sem si prohlížel střed, tak tomu už taky tiká poslední hodinka.
Bohužel se v tom absolutně neorientuju a nějak se mi nepodařilo dohledat relevantní informace. Jde mi především o trvanlivost, homologaci. Nemám náladu na nějaký uřvaný cosi s rourou od kamen, co trčí za auto. Sice přiznávám, že s děravým koncovým dílem si to hezky brumlá a přitom v autě to není nijak slyšet, ale vzhled originální koncovky bych rád zachoval.
Nadále po proběhnutí oné hroudy je kolem auta cítit benzín, když se natankuje plná nádrž. Po ujetí cca 40 - 50km to přestane. Nikde nic nekape, prostě to jen smrdí a odspoda nic nevidno. Ale to bude asi na další příběh.
S přáním nového roku, díky za odpovědi, diskuzi, Borderer.
jelikož sněhová hrouda co vypadla z kamionu dala výfuku na našem skadinávském miláčkovi ránu z milosti, měl bych dotaz ohledně výfuku. Snažil jsem se hledat zde na fóru, ale každý rozebírá Diesely nebo turbo motory. Na aftermarket typu Polmo každý nadává a po předešlých zkušenostech už bych ho na auto taky nedal. Pak jsem našel varianty Bosal za cca 6 tisíc nebo originál za 12 tisíc (zadní tlumiče). Čímž se už dostávám do vyšší cenové hladiny a začalo mne lákat pustit chlup za nerez, abych to už nemusel řešit - co sem si prohlížel střed, tak tomu už taky tiká poslední hodinka.
Bohužel se v tom absolutně neorientuju a nějak se mi nepodařilo dohledat relevantní informace. Jde mi především o trvanlivost, homologaci. Nemám náladu na nějaký uřvaný cosi s rourou od kamen, co trčí za auto. Sice přiznávám, že s děravým koncovým dílem si to hezky brumlá a přitom v autě to není nijak slyšet, ale vzhled originální koncovky bych rád zachoval.
Nadále po proběhnutí oné hroudy je kolem auta cítit benzín, když se natankuje plná nádrž. Po ujetí cca 40 - 50km to přestane. Nikde nic nekape, prostě to jen smrdí a odspoda nic nevidno. Ale to bude asi na další příběh.
S přáním nového roku, díky za odpovědi, diskuzi, Borderer.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2 V70, P2, 2.4i, výfuk
Neboj se do toho jít, já dával BSR skoro na všechny P2 co jsem měl, naposledy na oboje atmosféry viz můj topic str. 16 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=57755&start=375
To jsem ale ještě vychytal cenu a komplet od katu dozadu mě stál 9400Kč.
Teď je za 12900, což ještě pořád jde https://www.bsrczech.cz/produkt/exhaust-system-4052024/volvo-v70-ii-24-2000-2007-2wd
Hlučnost není nijak větší, pouze ,,dospělejší,, zvuk motoru.
Homologace se neboj, teď nevím jestli tam štítek je či není (u 2,5T určitě byl) a i na STK mi řekli, že pokud výfuk nijak neřve tak nějaké homologace neřeší, na většině výfuků stejně nejde přečíst. U S60 2,4 mi ten BSR ještě pochválili, že takhle by měl vypadat výfuk u každého auta a né to co jim tam jezdí.
To jsem ale ještě vychytal cenu a komplet od katu dozadu mě stál 9400Kč.
Teď je za 12900, což ještě pořád jde https://www.bsrczech.cz/produkt/exhaust-system-4052024/volvo-v70-ii-24-2000-2007-2wd
Hlučnost není nijak větší, pouze ,,dospělejší,, zvuk motoru.
Homologace se neboj, teď nevím jestli tam štítek je či není (u 2,5T určitě byl) a i na STK mi řekli, že pokud výfuk nijak neřve tak nějaké homologace neřeší, na většině výfuků stejně nejde přečíst. U S60 2,4 mi ten BSR ještě pochválili, že takhle by měl vypadat výfuk u každého auta a né to co jim tam jezdí.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3 V70, P2, 2.4i, výfuk
není 90mm už přecijen trochu "vulgární" ? mě by na to daleko víc pasovala koncovka s menším průměrem. Třeba jako ta vymazlená Kishmickova 2.4i - snad mě paměť neklame,
ale koncovku má užší, kolem 7cm? Tyhle velké "díry jak do kaďáku" jsou přirozenější pro okruhové speciály - 2,4i se skoro 10cm koncovkou mi přijde jako slušnej overboost
edit:
nebo dvojitou, jako dělají na R, ty jsou decentnější. Pamatuju, že to měli v BSR též v nabídce.
ale koncovku má užší, kolem 7cm? Tyhle velké "díry jak do kaďáku" jsou přirozenější pro okruhové speciály - 2,4i se skoro 10cm koncovkou mi přijde jako slušnej overboost
edit:
nebo dvojitou, jako dělají na R, ty jsou decentnější. Pamatuju, že to měli v BSR též v nabídce.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#4 V70, P2, 2.4i, výfuk
Přijde ti tohle moc? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=57755&start=375
Vnější průměr je 90mm, ale hrubý dvojitý plášť, vnitřní průměr už tak velký není a opticky mi to na autě velké vůbec nepřipadá.
Tyhle, co jsem dával na P3 mi už trošku velké přišly https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=57755&start=625
Vnější průměr je 90mm, ale hrubý dvojitý plášť, vnitřní průměr už tak velký není a opticky mi to na autě velké vůbec nepřipadá.
Tyhle, co jsem dával na P3 mi už trošku velké přišly https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=57755&start=625
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#5 V70, P2, 2.4i, výfuk
Vida, při prodeji jsem nad tvou V70 slintal, ale než sem se rozhoupal, byl sem v pořadníku a nedostalo se. Nakonec jsem si musel počkat až do loňského července na pěknej kousek. A díky za tip, byť ta koncovka je +/- to, co sem přesně nechtěl, tak to vypadá na nejlepší volbu.Nosound89 píše: ↑06 led 2022 11:29 Neboj se do toho jít, já dával BSR skoro na všechny P2 co jsem měl, naposledy na oboje atmosféry viz můj topic str. 16 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=57755&start=375
To jsem ale ještě vychytal cenu a komplet od katu dozadu mě stál 9400Kč.
Teď je za 12900, což ještě pořád jde https://www.bsrczech.cz/produkt/exhaust-system-4052024/volvo-v70-ii-24-2000-2007-2wd
Hlučnost není nijak větší, pouze ,,dospělejší,, zvuk motoru.
Homologace se neboj, teď nevím jestli tam štítek je či není (u 2,5T určitě byl) a i na STK mi řekli, že pokud výfuk nijak neřve tak nějaké homologace neřeší, na většině výfuků stejně nejde přečíst. U S60 2,4 mi ten BSR ještě pochválili, že takhle by měl vypadat výfuk u každého auta a né to co jim tam jezdí.
edit: Náhodou nemáš někde video se zvukem auta? Všude je opět jen 2,4T, T5 atp...
Naposledy upravil(a) Borderer dne 06 led 2022 12:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#6 V70, P2, 2.4i, výfuk
2 Nosound
já vycházel z ilustrační fotografie - na té mi to přijde (při zohlednění celkového designu V 70 II) možná až moc - ale to je subjektivní.
Na tvých fotografiích to nijak neuráží.
Samozřejmě, nikdo z míjejících řidičů neví, že je pod kapotou 2,4i, ale automaticky to všichni budou házet do pytle k "Subaru Impreza",
přitom v případě 2,4i je to takovej ten moderní "r-design" na oko.
Míjí tě V40CC na cirkusáckejch 19 palcovejch kolech, koncovky jak kdyby byl pod kapotou HEMI 5.7 a ve finále uškrcená D2 na "100kw".
Ale to se netýká jen Volva - je to takovej debilní současnej trend. Zvenku rádoby POSH sporťák, uvnitř uškrcená jebka
já vycházel z ilustrační fotografie - na té mi to přijde (při zohlednění celkového designu V 70 II) možná až moc - ale to je subjektivní.
Na tvých fotografiích to nijak neuráží.
Samozřejmě, nikdo z míjejících řidičů neví, že je pod kapotou 2,4i, ale automaticky to všichni budou házet do pytle k "Subaru Impreza",
přitom v případě 2,4i je to takovej ten moderní "r-design" na oko.
Míjí tě V40CC na cirkusáckejch 19 palcovejch kolech, koncovky jak kdyby byl pod kapotou HEMI 5.7 a ve finále uškrcená D2 na "100kw".
Ale to se netýká jen Volva - je to takovej debilní současnej trend. Zvenku rádoby POSH sporťák, uvnitř uškrcená jebka
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#7 V70, P2, 2.4i, výfuk
to Borderer, jojo bohužel jsi byl až třetí, pamatuji si
to Ejdou, bude i hodně záležet na zbytku auta jako barva, velikost kol. Ale chápu, že na nějaké holotě naleštěná 9cm koncovka asi trošku razí
Třeba na S80II se mi ve spojení s lištami okolo oken, kufru,.. ty nerez REMUS koncovky líbí. Na Stangu zase vše dávám do tmavých barev (černé ALU), žádné chromy a koncovky ač chci alespoň 120-140mm (ještě jsem přesně neměřil) tak nejspíše také černé. Takže záleží na jaké auto to jde..
to Ejdou, bude i hodně záležet na zbytku auta jako barva, velikost kol. Ale chápu, že na nějaké holotě naleštěná 9cm koncovka asi trošku razí
Třeba na S80II se mi ve spojení s lištami okolo oken, kufru,.. ty nerez REMUS koncovky líbí. Na Stangu zase vše dávám do tmavých barev (černé ALU), žádné chromy a koncovky ač chci alespoň 120-140mm (ještě jsem přesně neměřil) tak nejspíše také černé. Takže záleží na jaké auto to jde..
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 V70, P2, 2.4i, výfuk
ale ty máš NoSounde úplně jiná auta na tvých to vypadá dobře, jak píšu.
jak sám píšeš - na shnilém low-costu vypadají ty nablýskané výfuky úsměvně.....ale tim si projde skoro každej začínající řidič
Do kapsy hluboko, přemejšlíš, jestli natankuješ za litr, nebo si ho radši necháš na kolej na obědy v Menze
Mě se naštěstí vyhlo tunění jebek, prostě jsem je nechal na "čtrnáctkách". Pak přišlo období, kdy jsem tuněnim udělal z jednoho
auta jebku, prakticky nepoužitelnou pro běžný provoz, protože tě stojí ujetí 200km, 1.500-2000kč ale to je už jiný příběh
jak sám píšeš - na shnilém low-costu vypadají ty nablýskané výfuky úsměvně.....ale tim si projde skoro každej začínající řidič
Do kapsy hluboko, přemejšlíš, jestli natankuješ za litr, nebo si ho radši necháš na kolej na obědy v Menze
Mě se naštěstí vyhlo tunění jebek, prostě jsem je nechal na "čtrnáctkách". Pak přišlo období, kdy jsem tuněnim udělal z jednoho
auta jebku, prakticky nepoužitelnou pro běžný provoz, protože tě stojí ujetí 200km, 1.500-2000kč ale to je už jiný příběh
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#9 V70, P2, 2.4i, výfuk
Tak nevim, jestli si to s tím hnilým lowcostem vzít osobně nebo ne. Nicméně mám rád originální vzhled a tak se mi to auto líbí. Decentní, uhlazené, nepotřebuji snižovat podvozek, dávat velký kola atd. Proto i poznámka ohledně té koncovky. Nicméně opravdu bych rád zainvestoval a do konce života auta se této věci nevěnoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 V70, P2, 2.4i, výfuk
Tohle Ejdou přehnal
Máš také tmavé auto a pěkné , dej ten BSR a máš od výfuku klid (zvuk se ti bude líbit, neboj).
Nebo dej Poláka za půlku, ale připrav se, že ho za 5 let budeš dělat znovu.
Takže v tom budeš finančně stejně, ale budeš nadávat proč jsi tam nerez nedal už předtím.
Máš také tmavé auto a pěkné , dej ten BSR a máš od výfuku klid (zvuk se ti bude líbit, neboj).
Nebo dej Poláka za půlku, ale připrav se, že ho za 5 let budeš dělat znovu.
Takže v tom budeš finančně stejně, ale budeš nadávat proč jsi tam nerez nedal už předtím.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#11 V70, P2, 2.4i, výfuk
Video já ne, ale na youtube třeba zde https://www.youtube.com/watch?v=of6s2RnyNgg
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#12 V70, P2, 2.4i, výfuk
Tak takhle nějak to zní teď s dírou před koncovým tlumičem.Nosound89 píše: ↑06 led 2022 13:26 Video já ne, ale na youtube třeba zde https://www.youtube.com/watch?v=of6s2RnyNgg
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#13 V70, P2, 2.4i, výfuk
Musím si poslechnout co jsem ti postnul za video, jsem v práci tak si v kanclu nemůžu pouštět vytočený motor dal jsem první video co jsem našel na YT.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#14 V70, P2, 2.4i, výfuk
ty bláho, to je moje ex ne?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 2.4B
#15 V70, P2, 2.4i, výfuk
Dával jsem koncový díl Polmostrów před 4 roky když jsem V70 2,4 B koupil a pořád drží. Sice napojení nebylo shodný s originálem, ale bez problému pošlo už dvě technický.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#16 V70, P2, 2.4i, výfuk
namontoval jsem spousty polmostrowu, jen na jednom byl špatně navařený jeden držák, bylo na xc70 a tak mám podezření, že držák byl jako na V70. Výdrž v mém okolí cca 5-6 let do první dírky (většinou koncový díl svar u trubky). Je pravda, že celý výfuk ještě vždycky natřu žaruvzdornou barvou, hlavně falcování a svary.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#17 V70, P2, 2.4i, výfuk
S Polmem zajímavé zkušenosti. Já od nich kupoval konec na jiné auto 2x a 2x shnil za cca dva roky. A to sem ho podruhé polil zinkovou, žáruvzdornou barvou.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 V70, P2, 2.4i, výfuk
Polmostrow po 3,5 letech. Dal jsem ho znovu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#19 V70, P2, 2.4i, výfuk
to je mazec za 3,5 roku taková kaše
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 V70, P2, 2.4i, výfuk
Zase je to výfuk za 1500,- tak to vydržel ještě dost.
Ani bych si toho nevšiml, když bych nevlezl pod auto při montáži bufíku.
Ono se to takhle rozpadlo až při demontáži, jak jsem do toho řezal kladivem.
Ani bych si toho nevšiml, když bych nevlezl pod auto při montáži bufíku.
Ono se to takhle rozpadlo až při demontáži, jak jsem do toho řezal kladivem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#21 V70, P2, 2.4i, výfuk
Na svém jsem měnil v létě 2021 za origo, tak uvidíme.
https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=152121
https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=152120
https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=152143
https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=152121
https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=152120
https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=152143
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#22 V70, P2, 2.4i, výfuk
Řezal kladivem
Dal bych ten nerez ať takto nemusí řezat každé 3 roky, není to sranda když ti nejdou ani povolit šrouby a když musíš skoro před každou STK měnit výfuk
Dal bych ten nerez ať takto nemusí řezat každé 3 roky, není to sranda když ti nejdou ani povolit šrouby a když musíš skoro před každou STK měnit výfuk
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#23 V70, P2, 2.4i, výfuk
Šrouby na starém výfuku zásadně nepovoluju , buď trhám nebo řežu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#24 V70, P2, 2.4i, výfuk
Také se mi ještě nikdy nepovedly povolit, no
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 82
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#25 V70, P2, 2.4i, výfuk
K mému překvapení už stojí přes 2000 a jenom o pár stovek míň než MTS. Za takovou cenu bych ho znova nekupoval... Před rokem jsem koupil střed a konec Polmo a i s poštovným to vyšlo do 2500. Navic Polmo dělá jenom verzi před rokem 2001, která je menší objemově a přijde mi (trochu) hlučnější. Jako za 1500 dobrý, ale za víc ne...
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek