Borci mal som v minulosti 850 2.5 125kW1991 s ktorou som bol velmi spokojny . Ale zacal som stavat dom a vsetkych nie pre zivot dolezitych veci som sa zbavil.
Teraz , ked je trochu viac casu by som si chcel doviezt 740 / 745 v benzine zo zahranicia.
Chcel by som poprosit 3 rady:
1, Na co sa pri obhliadke tychto modelov zameriat. ( co sa najviac kazilo?)
2, ktorym motorom / prevodovkam sa radsej vyhnut?
3, je tu niekto , kto jazdil aj 850 aj 740/745 a vie porovnat oba modely?
Vopred vdaka za kazdu odpoved!
Rady pred kupou 740 / 745
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#2 Rady pred kupou 740 / 745
1. Koroze
2. Diesel a regina v busovce
3. Uplne jine auto
2. Diesel a regina v busovce
3. Uplne jine auto
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Rady pred kupou 740 / 745
Všechno je tu psaný a diesel nemusí být špatně, mám ho rád. Doporučuju:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#4 Rady pred kupou 740 / 745
D24 není špatný motor, jen chce specifický přístup. Pak s ním nejsou potíže, jen je trochu víc hlučný v rychlostech nad 105 km/h. Já naftu v osobácích nikdy moc nemusel, chtě nechtě jsem koupil D24 TIC a jsem příjemně překvapen.
Já sice 850/V70 P80 neměl (jezdím až s V70 P2), ale srovnávat 850 a 740 mi přijde jako porovnávat neporovnatelné. Něco jako srovnávat Zila 130 a Barkase. Jsou to oba menší náklaďáky, ale jinak se liší ve všem: poháněná náprava, konstrukce náprav, celková konstrukce auta.
Já sice 850/V70 P80 neměl (jezdím až s V70 P2), ale srovnávat 850 a 740 mi přijde jako porovnávat neporovnatelné. Něco jako srovnávat Zila 130 a Barkase. Jsou to oba menší náklaďáky, ale jinak se liší ve všem: poháněná náprava, konstrukce náprav, celková konstrukce auta.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 Rady pred kupou 740 / 745
ono jde spíš o to jak se k tomu chovali ti před tebou. Ten dlouhej litiňák se špatně hřeje a pak i chladí a GO u monobloku není nic levnýho
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#6 Rady pred kupou 740 / 745
Slyšel jsem že se špatně chladí jen když někdo jede delší "palbu" soustavně nad 135 km/h.
Že je háklivý na studený provoz vím a proto ho nechávám přes deset minut brmlat na volnoběh než vyjedu a i pak s ním dalších 15 min jedu opatrně.
Že je háklivý na studený provoz vím a proto ho nechávám přes deset minut brmlat na volnoběh než vyjedu a i pak s ním dalších 15 min jedu opatrně.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#7 Rady pred kupou 740 / 745
Diesel je loterie, benzínový redblok přežije i atomovou válku a v tom je ten rozdíl. Naštěstí tazatel chce benzín.
Reálně je u sedmiček dnes největším problémem koroze. Proto shánět sedmičku zo zahraničia chce rovnou se dívat na IT/ES nebo mít notnou dávku štěstí a udělat pár kompromisů.
Mohu nabídnout benzínovou sedmičku ze Španělska s nájezdem někde okolo 60.000 km nebo má kamarád něco s takovým nájezdem původně švýcarského.
Reálně je u sedmiček dnes největším problémem koroze. Proto shánět sedmičku zo zahraničia chce rovnou se dívat na IT/ES nebo mít notnou dávku štěstí a udělat pár kompromisů.
Mohu nabídnout benzínovou sedmičku ze Španělska s nájezdem někde okolo 60.000 km nebo má kamarád něco s takovým nájezdem původně švýcarského.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek