Ahoj,
k autu mám jen jeden klíč (typ jako na obrázku, ale bez toho červenýho trojúhelníku). Začala mi zlobit dálka. Asi se posralo odemykací tlačítko(auto se pořád odemyká a musím třást s klíčem, abych ho mohl vůbec zamknout). Chtěl jsem klíč rozebrat a podívat se na tlačítko a případně ho vyměnit, ale dokázal jsem se dostat jen na baterku... Zbytek klíče je asi slepený, co? Nechtěl jsem to moc rvát, abych si nezničil IMO čip Baterku jsem vyndal, tak zatím odemykám a zamykám klíčem, ale není to pohodlné.
Rád bych si nechal přidělat další klíč. Prohledal jsem fóra a bohužel to vypadá, že nelze ani koupit jinej klíč třeba v AV dílech a naprogramovat ho přes VIDU do auta. Opravdu to nejde nebo s tím má někdo zkušenost? Dávat nějakých 5-7 tisíc za origo nový klíč pro auto, který má cenu 10 000 se mi nechce...
Zkoušel jsem se stavit v Tescu na Zličíně (tady na foru vychvalované klíčnictví), ale tenhle typ neumí ani naklonovat... Resp. to asi ani klonovat nejde, pokud to IMO má plovoucí kód.
Přemýšlel jsem, že bych si nechal jen vybrousit dva nové klíče bez IMO čipu, dodělal neorigo dálkáč a původní jediný oroginální klíč bych přilepil mezi plasty ke spínačce, abych byl imobilizér stále OFF...
Klíč / imo S40 2003
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#1 Klíč / imo S40 2003
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Klíč / imo S40 2003
Zkus se poptat v autorizáku s VINkem. Já nechával před 10ti lety přidělávat origo klíč s immo na V40 a stál tušim trojku. ALE víš co, 10 let je dlouhá doba.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#3 Klíč / imo S40 2003
Dobře Zatím jsem se na to vyprdnul a dělal jiný věci Otvírám klíčem no...
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Klíč / imo S40 2003
Tak víš co, já už 10 let dodělávám do Káji dálku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S40 /2003
#5 Klíč / imo S40 2003
Ahoj , chcem sa spýtať chlapci, ja som len taký slabý odvar
Otec ma Volvo s40 2003 1,9 a rozobral pod volantom a mal tam cievku zo spinačky, mimo spínacej spolu oblepenu páskou s kľúčom nejak spolu, problém je , že otec to odlepil a keď to zložil údajne takto ten kľúč trošku trčal, a zalepil naspäť skúšal naštartovať a nejde . Keď zopne kľúč , tak začne blikať autíčko s krížikom dole v právo a po chvíľke prestane , otocis kľúč a nič . Skúšal som už dnes všetko , krútiť kľúč hocijak po tej cievke stále rovnaký výsledok. Neviem čo s tým robiť keď som nevidel ako to bolo tam , očividne to malo odpájať imobilizér stále . Skúšal som aj ostatné kľúče k tej cievke rovnaký výsledok . Ak mi viete prosím poradiť , budem moc vďačný … pekný večer
Otec ma Volvo s40 2003 1,9 a rozobral pod volantom a mal tam cievku zo spinačky, mimo spínacej spolu oblepenu páskou s kľúčom nejak spolu, problém je , že otec to odlepil a keď to zložil údajne takto ten kľúč trošku trčal, a zalepil naspäť skúšal naštartovať a nejde . Keď zopne kľúč , tak začne blikať autíčko s krížikom dole v právo a po chvíľke prestane , otocis kľúč a nič . Skúšal som už dnes všetko , krútiť kľúč hocijak po tej cievke stále rovnaký výsledok. Neviem čo s tým robiť keď som nevidel ako to bolo tam , očividne to malo odpájať imobilizér stále . Skúšal som aj ostatné kľúče k tej cievke rovnaký výsledok . Ak mi viete prosím poradiť , budem moc vďačný … pekný večer
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 721 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hoonnzzaa89
-
- 9 Odpovědi
- 1800 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 1 Odpovědi
- 400 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 28 Odpovědi
- 2601 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Xenomorfus
-
- 9 Odpovědi
- 1442 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od penek