Lützow - 244/1980/B21E
- Autor
- Zpráva
#1 Lützow - 244/1980/B21E
Dovolím si tady představit svůj nejnovější úlovek do své sbírky.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#2 Lützow - 244/1980/B21E
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#3 Lützow - 244/1980/B21E
další
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#4 Lützow - 244/1980/B21E
Je na tom mnoho drobností k doladění, ale celkový stav je pozoruhodně pěkný. Jede to jako vítr, brzdí super, servo servuje, etc.
Největší šichtu jsme si dali s T. Moravcem, výměna radiátoru topení, který nám zabralo šest hodin soustředěné práce ve dvou.
Největší šichtu jsme si dali s T. Moravcem, výměna radiátoru topení, který nám zabralo šest hodin soustředěné práce ve dvou.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#5 Lützow - 244/1980/B21E
Palubku netřeba sundavat, jde to demontovat i bez toho, ale chápu každého, kdo tu palubku sundavá, protože především zpětná montáž bloku topení by byla jednodušší se sundanou palubkou. Ale zase by to bylo o dost víc babrání s kabely při skládání. Teď vysouším koberec a to co je pod ním a čistím podlahy. Teklo to řidiči i spolujezdci pod nohy. A smrdí to pekelně.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#6 Lützow - 244/1980/B21E
nadhera
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
#7 Lützow - 244/1980/B21E
Prosím adminy, jestli by se nepodívali. Náhled je tak jak se sluší, ale rozkliknutej obrázek do plné velikosti je vzhůru nohama.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#8 Lützow - 244/1980/B21E
@Begi: trochu jsi mě inspiroval s těma gumičkama u oken. Objednal jsem, ale stojí to randál...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Lützow - 244/1980/B21E
Musíš si upravit i výchozí obrázek, ideálně v nějakym softu otočit tam a zpět, protože náhled si to načte, i s info o pozici, ale skutečnej obrázek už tuto info nemá.
Teda ale auto je nechutně pěkný, teda na to že to je dvojka a má to 4 dveře. Něco se dvouma nemáš?
Teda ale auto je nechutně pěkný, teda na to že to je dvojka a má to 4 dveře. Něco se dvouma nemáš?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#10 Lützow - 244/1980/B21E
jj, je to palka. Mne uz sa olamovali takym sposobom ze nebolo na vyber.
Neviem sa vynadivat (teda okrem toho ze musim otacat monitor ). Interier ako zo showroomu. A tie narazniky...
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
#11 Lützow - 244/1980/B21E
No... interiér jsem tam nasázel ten co mám schovanej do Tirpitze. Ten původní hadrovej má trochu utahanou řidičovu sedačku. Musím se rozhodnout, jestli ho dám pospravit a vrátím ho tam. Nárazníky jsou na fotkách lepší než naživo. Ale ne o moc. Poptávám modrý zadní hlavový opěrky. Postačí i jen jedna samotná. A modrý podlážky, nebo hnědý. Help PLS!
Veteránská testace už je hotová.
Veteránská testace už je hotová.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#12 Lützow - 244/1980/B21E
Velice gratuluji ke koupi, myslím velice pěkného a odborně udržovaného sedanu.
Sadu modrých podlážek rád vyměním za sadu béžových
A ty lišty s gumou podle oken si asi taky objednám. uvidím, jak na tom budu po klempíři a lakošovi.
Myslím, žes koupil dobře. Ty sedačky bych teda dal asi jiný, ale proti gustu....
Sadu modrých podlážek rád vyměním za sadu béžových
A ty lišty s gumou podle oken si asi taky objednám. uvidím, jak na tom budu po klempíři a lakošovi.
Myslím, žes koupil dobře. Ty sedačky bych teda dal asi jiný, ale proti gustu....
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
#13 Lützow - 244/1980/B21E
Tak jako tak tyhle koženkový mám primárně do Tirpitze, takže pokud nechci do dlouhý dávat nakonec něco úplně jinýho, v Lützowovi nezůstanou. Ale vypadají v tom fakt luxusně. Objevil jsem možnost získat ten pěnovej sedák i záda sedačky jako novej díl, takže pak už by to bylo jen o tom potahu, kterej by asi můj dvorní čalouník zvládl vysochat bez potíží.
Ještě mi tam prdí vejfuk, takže v dohledný době dojde na výměnu pár dílů. Uvažuju jestli nepoptat nerez. A po vyřešení potíží s inkontinencí radiátoru topení, zbývá jako poslední vyřešit problematický starty teplýho motoru. Studenej a horkej chytá na brnk. Leccos už zkusil předchozí majitel, takže já se pro začátek posoustředím na vstřiky. A šíbr mi funguje a neteče!
Béžový podlážky odjely v Scharnhorstovi.
Ještě mi tam prdí vejfuk, takže v dohledný době dojde na výměnu pár dílů. Uvažuju jestli nepoptat nerez. A po vyřešení potíží s inkontinencí radiátoru topení, zbývá jako poslední vyřešit problematický starty teplýho motoru. Studenej a horkej chytá na brnk. Leccos už zkusil předchozí majitel, takže já se pro začátek posoustředím na vstřiky. A šíbr mi funguje a neteče!
Béžový podlážky odjely v Scharnhorstovi.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
#14 Lützow - 244/1980/B21E
Tak jsem si taky vyměnil gumičky na dveřích. Pěkně to přiléhá ke sklu a když se sklo stáhne až dolů, přikryje to vzniklou spáru. Díky Begimu za inspiraci. Na předních dveřích se mi ty původní už lámaly na kousky.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#15 Lützow - 244/1980/B21E
To je moc fešný auto
Pravidelně s ním jezdi (to znamená NE jako s hovňousem deponovaným v muzeu), nebo Ti ten K-jet vyschne a budeš v pérdeli!
Pravidelně s ním jezdi (to znamená NE jako s hovňousem deponovaným v muzeu), nebo Ti ten K-jet vyschne a budeš v pérdeli!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 620
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#16 Lützow - 244/1980/B21E
to je stav jak ze salónu, nádhera. Do tý koženky bych se bál zabořit zadel, abych ji nepomačkal kam na to chlapi chodíte, na takový krasavice?
Na Ondrovu turbínu mi taky vytekla slina. Jako daily už to asi nejni, ale víkendovka famózní.
Na Ondrovu turbínu mi taky vytekla slina. Jako daily už to asi nejni, ale víkendovka famózní.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
#17 Lützow - 244/1980/B21E
No... já myslím, že už bych to mohl prozradit. On po ní šel dlouho Luboš a s majitelem to měl dlouho dopředu předjednaný. A když se mu chlapík ozval, že teda jo, tak mi poslal obrázky ať mu to zhodnotím. Jednoznačně jsem mu řekl ať do toho jde bez váhání, jinak že to koupím já. Jenže pan Košela jak je známo nemá vkus na auta. Že by prej raději sedmu nebo devítku. No a tak zbyla na mě. Musel jsem se obětovat. S pánem jsem se dohodl a byla ruka v nohávě.
Bylo tam a je dost drobností k dosažení optimálního stavu, ale díky svýmu bohatýmu archivu jsem prozatím čerpal ze zásob. Jediný co jsem prozatím kupoval za hotový, jsou ty gumičky a termostat do foroty. Opatřil jsem modrý zadní hlavový opěrky a podlážky, habych si nezasvinil koberce. Buzeraci s radiátorem topení jsem už popsal a zbývá vyměnit pár dílů výfuku a pak pořešit ten motor. Nebude toho málo, ale všechno jsou to drobnosti, který nekazí celkový dobrý dojem z jízdy a pohledově je to fakt velká paráda.
Bylo tam a je dost drobností k dosažení optimálního stavu, ale díky svýmu bohatýmu archivu jsem prozatím čerpal ze zásob. Jediný co jsem prozatím kupoval za hotový, jsou ty gumičky a termostat do foroty. Opatřil jsem modrý zadní hlavový opěrky a podlážky, habych si nezasvinil koberce. Buzeraci s radiátorem topení jsem už popsal a zbývá vyměnit pár dílů výfuku a pak pořešit ten motor. Nebude toho málo, ale všechno jsou to drobnosti, který nekazí celkový dobrý dojem z jízdy a pohledově je to fakt velká paráda.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7576
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#18 Lützow - 244/1980/B21E
Pěkná, moc pěkná, už se těším naživo!
Testovací komisař říkal, že stojí za to...
Testovací komisař říkal, že stojí za to...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 227
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#19 Lützow - 244/1980/B21E
To je ovšem velmi parádní kousek !
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 Lützow - 244/1980/B21E
nemam turbo Hučel jsem do kamaráda asi 6 let než mi jí pustil. Ale dneska už je doba jiná, Ceny takových aut lezou do pro mě neakceptovatelných (resp. nedosažitelných) výšinkolemjdouci píše: ↑01 čer 2021 15:59 to je stav jak ze salónu, nádhera. Do tý koženky bych se bál zabořit zadel, abych ji nepomačkal kam na to chlapi chodíte, na takový krasavice?
Na Ondrovu turbínu mi taky vytekla slina. Jako daily už to asi nejni, ale víkendovka famózní.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 620
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#21 Lützow - 244/1980/B21E
sem to tradičně zmotal, omlouvám se. na kráse jí to nicméně neubírá ani v nejmenším
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek