Zdarec piloti, snad to tady ještě není.
Původní stav, snad, od nádrže vedou pryžové hadice, jsou napojeny na ocelové trubky a před motorákem opět pryžové.
Jak moc velká pitomost bude tuto celou trasu natáhnout v pryžových hadicích ?
D24 - palivové vedení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#2 D24 - palivové vedení
Já to na hulváta natáhl v mědi. Když už tak bych určitě nevolil pryž, gumu, jakože klasickou gumovou hadici, ale něco odolnějšího, jako bývá teflonová u benzínu. Ale to zase nejde vytvarovat.
Zatím jsem zastánce mědi místo železa, a hadice jen na koncích.
Zatím jsem zastánce mědi místo železa, a hadice jen na koncích.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#3 D24 - palivové vedení
Dej tam rovnou to nejlepší a zároveň nejlevnější řešení, PE plastovou trubku. Nic lepšího není.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 616
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#4 D24 - palivové vedení
Nedělá ta měď na styku se železem článek?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#5 D24 - palivové vedení
... docela se mi ten napad CU trubek opravdu zalibil a nebojte pane kolemjdouci, ve styku pouziju gumu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 616
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#6 D24 - palivové vedení
správně, bezpečnost především. O Honzu se taky nebojim, spíš aby se toho nechytnul někdo nepoučenej
dělá se snad i nějaká slitina mědi, železa a něčeho, která tím netrpí.
dělá se snad i nějaká slitina mědi, železa a něčeho, která tím netrpí.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7 D24 - palivové vedení
Hošani, a nebude vadit, že za jízdy v mrazu bude ta kovová trubka ochlazovat naftu?
edit: vlastně to vadit nebude - v mrazech ingoty stejnak nenestartují
edit: vlastně to vadit nebude - v mrazech ingoty stejnak nenestartují
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#8 D24 - palivové vedení
Samozřejmě ověřování slepých uliček je také cesta k poznání, není nad to na vlastní pěst, daleko od domova zjistit , že měď časem křehne, ocel koroduje a guma zteří.
PS. Náhodou mě ingoty startují v zimě bezvadně, akorát nesmí mrznout.
PS. Náhodou mě ingoty startují v zimě bezvadně, akorát nesmí mrznout.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek