Produkty BG - zkušenosti majitelů
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#301 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Tak o víkendu BG 540 aplikovaná.
Jestli to něco udělalo nevím, protože pak jsem ještě dost oběma směry proplachoval co to šlo.
Drobného bordelu z toho vyteklo dost, hlavně z radiátoru.
Ale můj problém s pozdním přepínáním LPG to nevyřešilo
Uvidím po výměně pumpy.
Jestli to něco udělalo nevím, protože pak jsem ještě dost oběma směry proplachoval co to šlo.
Drobného bordelu z toho vyteklo dost, hlavně z radiátoru.
Ale můj problém s pozdním přepínáním LPG to nevyřešilo
Uvidím po výměně pumpy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#302 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Mě zlobilo pozdní zapínáná LPG "ujeté" čidlo teploty z hodnoty. Čidlo je na reduktoru, za normální teploty má kolem 12 kOhm a při přepnutí asi 4k.
Tak jsem k němu paralelně přidal asi 12 kilo a už spíná při 20°C
Tak jsem k němu paralelně přidal asi 12 kilo a už spíná při 20°C
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#303 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Zajímavé řešení, protože čidlo je asi natvrdo v reduktoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#304 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Já to nemám natvrdo. Je to váleček průměr 4mm délka 7mm 10cm dvoudrát zakončený konektorem. Ten váleček je do reduktoru zastrčený a drží, že dvěma prsty jde ven.
Asi je to tohle a vylezlo mi to z té mosazi
https://www.luckygas.cz/product/lpg_cng-komponenty/map-senzory_-cidla/snimac-teploty-vody-lovato-smart-rgj-ntc/755
Asi je to tohle a vylezlo mi to z té mosazi
https://www.luckygas.cz/product/lpg_cng-komponenty/map-senzory_-cidla/snimac-teploty-vody-lovato-smart-rgj-ntc/755
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#305 Produkty BG - zkušenosti majitelů
V té mosazi to má být zalepené a ta mosaz je v reduktoru na závit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#306 Produkty BG - zkušenosti majitelů
A to je dobre k cemu? Pacz to co to usetri na tech "par metrech", bude ve vysledku min, nez zasirani filtru a vstriku, kdyz tam clovek zene ty sracky nerozpusteny...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#307 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Mě to spíná při 20° taky a nějak jsem si nevšiml, že by byly plynové filtry a vstřiky extra špinavý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#308 Produkty BG - zkušenosti majitelů
V podstate jde o to same, co zacpavani filtu na nafte.
Ale klidne i jinak: Pri nastaveni nizke teploty, neni motor jeste prohratej a RJ tam bude pres vstriky cpat tolik LPG, ze spotreba bude v tu chvili uplne nekde jinde, takze to vazne nema hlavu a patu.
A urcite nekdo klidne blize rozvede tepelnou ucinnost motoru...
Ale klidne i jinak: Pri nastaveni nizke teploty, neni motor jeste prohratej a RJ tam bude pres vstriky cpat tolik LPG, ze spotreba bude v tu chvili uplne nekde jinde, takze to vazne nema hlavu a patu.
A urcite nekdo klidne blize rozvede tepelnou ucinnost motoru...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#309 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Já jsem o tom přesně takhle taky přemýšlel, ale to proč jsem to upravoval, byl hlavní důvod, že mě to přepínalo až tak po 20km. A to mi teda krkalo.
Filtry na kapalnou fázi měním po 30tis a kromě takového nahnědlého fleku na vstupu jsou jak nové, takže toho parafínu se zas tak moc nebojím.
A těch 30°C tam jinak mám po dvou km.
Filtry na kapalnou fázi měním po 30tis a kromě takového nahnědlého fleku na vstupu jsou jak nové, takže toho parafínu se zas tak moc nebojím.
A těch 30°C tam jinak mám po dvou km.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#310 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Tak určitě to bude mít větší spotřebu při studeném motoru. Ale to má i benzínu.
Nevidím důvod, proč by to na LPG nemohlo přepínat při těch 20° reduktoru. To je zhruba teplota motoru, kdy se odlepí ručička na teploměru a skočí na začátek stupnice. U mě to je po cca 500 metrech v těchto teplotách.
Nevidím důvod, proč by to na LPG nemohlo přepínat při těch 20° reduktoru. To je zhruba teplota motoru, kdy se odlepí ručička na teploměru a skočí na začátek stupnice. U mě to je po cca 500 metrech v těchto teplotách.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#311 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Jop, ale motor chces co nejdriv ohrat na pracovni teplotu, a ne ho hladit ohrevem LPG. Samozrejme zas urcite nekdo namitne, ze LPG ma vyssi teplotu a pomalejsi horeni...
A z uplne jineho soudku: Ono taky do VERVY pridavam jeste dalsi VIF, BG44K, BG 203 CF5, takze taky chci, aby do toho motoru obcas nejakej benzin sel Teda kdyz pominu, ze od 4.100ot mam danej privstrik benzinu...
To chapu
A z uplne jineho soudku: Ono taky do VERVY pridavam jeste dalsi VIF, BG44K, BG 203 CF5, takze taky chci, aby do toho motoru obcas nejakej benzin sel Teda kdyz pominu, ze od 4.100ot mam danej privstrik benzinu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#312 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Používá někdo BG105 na proplach manuálu? Lijete tam celou plechovku bez upuštění, odebrání starého oleje z převodovky?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#313 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Hele já nevím, ale pokud ta almara neměla najeto 200 bez výměny a nikde to neteklo, tak z toho sice vytečou sra.ky, ale moc velké úsady bych tam nečekal.
Rozhodně ne takové, aby to mělo větší vliv než vypláchnutá gufera, která pak začnou téct.
Jestli je ve vypušťáku magnet, tak bych byl úplně v klidu a jen bych vyměnil olej a pak s kratším intervalem.
Ale je to jen taková logická úvaha. Možná jí někdo rozseká, ale od toho tu jsme
Rozhodně ne takové, aby to mělo větší vliv než vypláchnutá gufera, která pak začnou téct.
Jestli je ve vypušťáku magnet, tak bych byl úplně v klidu a jen bych vyměnil olej a pak s kratším intervalem.
Ale je to jen taková logická úvaha. Možná jí někdo rozseká, ale od toho tu jsme
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#314 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Zrovna se chystám na výměnu, minimálně já jsem tam už jednou olej měnil. Ale nakonec jsem teď BG neobjednal...
Zajsoft si dává BG proplach i k snídani, takže jestli mu po tom začala převodovka sama řadit, tak bych to absolvoval u druhého auta
Zajsoft si dává BG proplach i k snídani, takže jestli mu po tom začala převodovka sama řadit, tak bych to absolvoval u druhého auta
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#315 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Tak odsati je jistota, ze se to tam vejde. Stejne musis vyndat zatku na naliti, tak proc rovnou neodsat...
Gufera mi to po tom nezacli tyct ani na skrinich co maj najeto 500KKM...
Gufera mi to po tom nezacli tyct ani na skrinich co maj najeto 500KKM...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#316 Produkty BG - zkušenosti majitelů
A jak jste na tom s magnety ve výpustním šroubu?
Nevím jak jiné typy, ale devadesátka si o vypuštění šroubem přímo říká
Nevím jak jiné typy, ale devadesátka si o vypuštění šroubem přímo říká
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#317 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Manuální převodovky mají poměrně velký kulatý magnet v nejnižší části svého obalu. Akorát se nedá očistit, resp. se k němu nedá dostat bez rozpůlení převodovky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#318 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Mám M56 a magnetu ve šroubu jsem si nevšiml.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#319 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Fíla má pravdu, magnet je na pevno na dně skříně, je to taková placka o průměru asi 3 cm, takže ty špony stejně nikdo nevypláchne.
Šroub magnet nemá, ale bylo by to asi lepší
Šroub magnet nemá, ale bylo by to asi lepší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#320 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Píšu v obalu, ne ve šroubu
Jinak jak píše Romulusw...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#321 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Chápu, jenom potvrzuju s M56.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#322 Produkty BG - zkušenosti majitelů
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#323 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Taky jedna zkušenost s BG 245
- Přílohy
-
- received_612161073148789.jpeg (52.06 KiB) Zobrazeno 1497 x
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#324 Produkty BG - zkušenosti majitelů
pro laika šlo by to prosím vysvětlit? BG 245 jsem dával taky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1645
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#325 Produkty BG - zkušenosti majitelů
Jednoduše zalepil palivový filtr. Dělá to i VIF. Otázkou je, jestli to filtr neměl vydržet, než se zbortil.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 252 Odpovědi
- 30898 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 9 Odpovědi
- 576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od quaero
-
- 5 Odpovědi
- 1312 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 3036 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1