Víte někdo něco o téhle 240 GL?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#1 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Ahoj všichni, asi bych se chtěl stát majitelem dvojkové řady - nějak mě ta krabice oslovila. Ale ne kombíka - víc se mi líbí sedan.
Našel jsem tento inzerát - znáte někdo tohle auto?
https://www.tipcars.com/volvo-240/limuzina/benzin/volvo-240-gl-plne-funkcni-motor-ok-37717004.html
A jak na vás podle fotek působí?
Moc děkuji za vaše postřehy - v této kategorii aut se vůbec nevyznám.
Našel jsem tento inzerát - znáte někdo tohle auto?
https://www.tipcars.com/volvo-240/limuzina/benzin/volvo-240-gl-plne-funkcni-motor-ok-37717004.html
A jak na vás podle fotek působí?
Moc děkuji za vaše postřehy - v této kategorii aut se vůbec nevyznám.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#2 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Ahoj.
Mě se líbí. Stav odpovídá době - nevidím tam žádnou přestavbu. Alu kola dost potěší. Jeď se na ni mrknout, svez se a pokud tomu propadneš, tak není co řešit. Pokud tě to neosloví, zkus jinou krabici (7xx/9xx).
Zaměř se na zadní kapsy v kufru, prahy, rožky dveří, spoj vnitřního prahu s podlahou a uvidíš, jak moc je to shnilé, či nikoliv. Fotky jsou bohužel na nicneříkající, obecné úrovni.
Mě se líbí. Stav odpovídá době - nevidím tam žádnou přestavbu. Alu kola dost potěší. Jeď se na ni mrknout, svez se a pokud tomu propadneš, tak není co řešit. Pokud tě to neosloví, zkus jinou krabici (7xx/9xx).
Zaměř se na zadní kapsy v kufru, prahy, rožky dveří, spoj vnitřního prahu s podlahou a uvidíš, jak moc je to shnilé, či nikoliv. Fotky jsou bohužel na nicneříkající, obecné úrovni.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#3 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Díky za názor i za radu. V sobotu odpoledne se na ni pojedu podívat. Je mi jasné, že fotky většinou vypadají líp, než to v reálu je. Ale jedu tam s tím, že jdu omrknout 33 let staré auto.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Je to pravděpodobně US verze - viz nárazníky, tažný, klima, automat. Sdružený přístroj je po nějakých úpravách - hodiny se lesknou (jsou ze staršího budíku než zbytek) - asi výměna z mílového rychloměru na kilometrový a hodiny zůstaly původní. Objem motoru 2400ccm je taky divnej, to má přeci diesel - přihlášení v ČR na naftový papíry?
Dúkladně bych zkontroval techničák a okolí VINka (převařba)... VIN má v USA trochu jinou skladbu než v Evropě. Vše je na netu.
Fotka sdruženýho přístroje: když svítí olejnička a dobíjení (tedy motor stojí, zaplý zapalování), tak by měla svítit kontrolka motoru (znak "lambda") Nebo je motor osazen tím strašným spádovým karbecem..., ale to by zase neměl 85kW
A vem si kanystr s benzinem
Dúkladně bych zkontroval techničák a okolí VINka (převařba)... VIN má v USA trochu jinou skladbu než v Evropě. Vše je na netu.
Fotka sdruženýho přístroje: když svítí olejnička a dobíjení (tedy motor stojí, zaplý zapalování), tak by měla svítit kontrolka motoru (znak "lambda") Nebo je motor osazen tím strašným spádovým karbecem..., ale to by zase neměl 85kW
A vem si kanystr s benzinem
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 620
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#5 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
To jezdilo na plyn? V zadním nárazníku vpravo je záslepka. Něco by mohli vědět v t6r, když to má od nich podložky pod čísla. Boží je původní rezerva, teda její vzorek, rezerva samotná v nouzi asi platná nebude. Podle rozstriku na sloupku dveří bych hadal, že barva není původní. A koukal bych se okolo lišt na dveřích po rzi.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#6 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Kluci, díky moc za info. Auto jako nové jezdilo v americe nebo v kanadě - měl jej nějaký český emigrant. Jako ojetina se dostalo do ČR. Udajně to nemělo havárii, v minulosti to mělo instalovaný LPG, ale to je demontované - skončila životnost bomby a s autem se málo jezdilo. EKO daň by měla být zaplacena.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 36
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 D6 89'
#7 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Na rezervě jsem "nouzově" teď pár dní jezdil a stačila (také jsem jí nevěřil, ale překvapila a ano, byla to ta původní 31let stará)
Pak jen dodám, že už tato konkrétní dvojka byla v inzerci před zimou (možná snad i v létě) na bazoši za cenu o něco málo větší pokud se správně pamatuji.
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#8 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Tak podávám report - dnes odpoledne jsme se Zajsoftem byli tu 2ku omrknout. Zvenku vypadala v reálu lépe, než na fotkách. S velkou pravděpodobností je v původním laku. Zadní kapsy jsou perfektní - bez koroze. Rožky dveří - jedny dveře jsou OK, ostatní je mají chycené. Největší problém byl zespodu - jeden práh tak z poloviny shnilý, podlaha na několika místech velmi provizorně opravena, ale ta koroze byla dost rozsáhlá. A ve finále úplně chyběly ty tyčky, které jsou na přední nápravě spojené se stabilizátorem. Chromované lišty na čumáku jsou ve špatném stavu.
Auto jsem nekoupil - já nejsem schopen provádět karosářské opravy.
Ještě jednou moc díky Mírovi (Zajsoftovi) za to, že se mnou jel.
Auto jsem nekoupil - já nejsem schopen provádět karosářské opravy.
Ještě jednou moc díky Mírovi (Zajsoftovi) za to, že se mnou jel.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#9 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Jakou 242?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#10 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Jé, to byl překlep - samosebou 240ku.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
No, dodam, ze jedny dvere meli spodek uz zrezlej dost, ale majitel ma pry pocit(s nama jednal asi majitel servisu, kde mu na tom ze znamosti semtam neco udelali) ze ma poklad, takze sem do toho ani nestoural, jinak by mi asi kus zustal v ruce.
VTP sem nevidel, ale dle infa to melo mit kat a kat nikde...
AT se mi zvukove pri jizde do kopce uplne nezdala, ale mohlo to bejt mnozstvim oleje, nepo potrebou seridit.
Prorezle prahy, v podlaze jiz opravovany diry stylem kus plechu a nyty. Za ridicem kdybych krapet slapl na podlahu, tak upadne tak 50x30cm podlahy.
Pruziny unaveny, predni tlumice stolete. Pekne to plavalo, na rampe se nasledne zjistilo, ze tam vubec nejsou kosti
A urcite by se nasli dalsi veci, ale radeji sem od toho utekl.
Takze pokud by nekomu slo o puvodni lak(bouzel auto neuklizene, neumyte), tak vypadal docela zachovale - ale ten s spodek... Dle infa driv garazovane, poslednich par let uz ne.
VTP sem nevidel, ale dle infa to melo mit kat a kat nikde...
AT se mi zvukove pri jizde do kopce uplne nezdala, ale mohlo to bejt mnozstvim oleje, nepo potrebou seridit.
Prorezle prahy, v podlaze jiz opravovany diry stylem kus plechu a nyty. Za ridicem kdybych krapet slapl na podlahu, tak upadne tak 50x30cm podlahy.
Pruziny unaveny, predni tlumice stolete. Pekne to plavalo, na rampe se nasledne zjistilo, ze tam vubec nejsou kosti
A urcite by se nasli dalsi veci, ale radeji sem od toho utekl.
Takze pokud by nekomu slo o puvodni lak(bouzel auto neuklizene, neumyte), tak vypadal docela zachovale - ale ten s spodek... Dle infa driv garazovane, poslednich par let uz ne.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#12 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Hosi hosi. Jestli je to to auto,ktere si myslim (uvedene informace tomu nasvedcuji,inzerat uz nefunguje),tak v puvodnim laku rozhodne neni. Lakovalo se to ve Volvu a neco tam udelali dementne,uz nevim co. Byl jsem se na nej divat circa 5-10 let zpatky. Tenkrat bylo perpektivnejsi.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 Víte někdo něco o téhle 240 GL?
Mozny to je, vzhledem ke stavu podvozku, nebyl duvod uz zbytek zkoumat.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek