simons93 - V70R, S80II
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#1 simons93 - V70R, S80II
Jako daily mi sloužilo Volvo S80 II MY2007.
Je to 3.2 B6324S 175kw AWD. Kromě benzínu spaluje ještě LPG, které jsem nechal nainstalovat srpnu 2018.
Barva karoserie je pro mě osobně celkem zajímavá modrá metalíza, navíc v kombinaci se světlým interiérem se mi líbí opravdu hodně.
Výbava by měla být Summum, kromě běžných věcí navíc namátkou natáčecí xenony, BLIS, keyless.
Po koupi mě potrápil alternátor, kvůli kterému jsem dvakrát zůstal stát. Taky zanedbaný interval výměny řemene příslušenství a kladek se projevil dřív, než jsem se k tomu dostal. Ani ne měsíc po koupi se drblo ložisko kladky a opět jsem se svezl na odtahovce. Dále jsem měnil PCV a přetěsnil jsem tekoucí vakuovou pumpu. Po koupi taky samozřejmě proběhla výměna všech náplní (převodovka, haldex, úhlovka, diferenciál, servo).
K tomu jsem na jaře 2019 koupil ještě V70 R v žalostném stavu, které jsem měl v plánu zrenovovat.
Je to 3.2 B6324S 175kw AWD. Kromě benzínu spaluje ještě LPG, které jsem nechal nainstalovat srpnu 2018.
Barva karoserie je pro mě osobně celkem zajímavá modrá metalíza, navíc v kombinaci se světlým interiérem se mi líbí opravdu hodně.
Výbava by měla být Summum, kromě běžných věcí navíc namátkou natáčecí xenony, BLIS, keyless.
Po koupi mě potrápil alternátor, kvůli kterému jsem dvakrát zůstal stát. Taky zanedbaný interval výměny řemene příslušenství a kladek se projevil dřív, než jsem se k tomu dostal. Ani ne měsíc po koupi se drblo ložisko kladky a opět jsem se svezl na odtahovce. Dále jsem měnil PCV a přetěsnil jsem tekoucí vakuovou pumpu. Po koupi taky samozřejmě proběhla výměna všech náplní (převodovka, haldex, úhlovka, diferenciál, servo).
K tomu jsem na jaře 2019 koupil ještě V70 R v žalostném stavu, které jsem měl v plánu zrenovovat.
Naposledy upravil(a) simons93 dne 29 led 2021 15:36, celkem upraveno 6 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#2 simons93 - V70R, S80II
Ten zadní nárazník zavidím
Měl by ses zas ukazat ve Vodochodech
Měl by ses zas ukazat ve Vodochodech
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#3 simons93 - V70R, S80II
Určitě se zase zastavím. Březen mi asi nevyjde, ale duben by měl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#4 simons93 - V70R, S80II
Update k V70 R: Po dnešním zkoumání vím určitě, že turbo je KO. Střed má vůli jako prase a jde přes něj olej. Dále chladící kapalina i olej v katastrofálním stavu, oleje dost pod minimum, takže těžko říct, jaký to zanechalo následky. Olej v automatu hnědočernej. Jsem zvědav, co ukáže test komprese. Každopádně motor půjde zřejmě ven, rozebrat a na komplet GO plus upgrade. Ze systému awd se linou taky zajímavé zvuky, takže počítám, že to bude v podobném stavu jako motor. Řekl bych, že začíná kompletní renovace
Na druhou stranu mě potěšil stav kastle a interiéru. Na téměř 400k km je obojí v hezkém stavu. Kastle není nikde rezavá a interiér je až překvapivě zachovalý. Nějaká ta kosmetika tam samozřejmě je, přední i zadní nárazník jsou na kompletní přelakování, levý přední blatník to bude chtít taky sehnat jiný nebo opravit.
Na druhou stranu mě potěšil stav kastle a interiéru. Na téměř 400k km je obojí v hezkém stavu. Kastle není nikde rezavá a interiér je až překvapivě zachovalý. Nějaká ta kosmetika tam samozřejmě je, přední i zadní nárazník jsou na kompletní přelakování, levý přední blatník to bude chtít taky sehnat jiný nebo opravit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#5 simons93 - V70R, S80II
Good luck. budu sledovat. Přeju, ať jsou náklady pokud možno co nejmenší.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#6 simons93 - V70R, S80II
Díky. Vzhledem k nedostatku času to bude projekt asi celkem na dlouho. Docela se bojím nedostatku dílů na automatku/awd, tak jsem zvědav, jak s tím pochodím, až začnu zjišťovat a shánět. Převodovka zatím řadí, ale couvání do prudšího kopce se ji moc nelíbilo. I vzhledem ke stavu oleje je asi jenom otázka času, kdy půjde na repasi. Pokud teda vůbec ještě seženu někoho, kdo tyhle starý čtyřkvalty dělá. Úplně ideálně bych to rád udělal najednou s motorem. Vzhledem k plánu lehce navýšit výkon na něco kolem 300hp to stejně bude potřeba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#7 simons93 - V70R, S80II
Přidávám pár slíbených fotek, hlavně teda vnějších nedostatků. Chtělo by to vyprat ty "R" koberce, co jsou zatím v kufru a zjistit, jak správně vyčistit tu alcantaru na sedačkách
Fotky jsou zde: https://simons93.rajce.idnes.cz/V70_R
mimochodem kdyby někdo věděl, jak nejlépe sundat to původně sundavací tažné, od kterého nemám klíč a je ulomená ta klika, tak sem s tím.
Fotky jsou zde: https://simons93.rajce.idnes.cz/V70_R
mimochodem kdyby někdo věděl, jak nejlépe sundat to původně sundavací tažné, od kterého nemám klíč a je ulomená ta klika, tak sem s tím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#8 simons93 - V70R, S80II
Tak jsem změřil komprese a vyšlo to následovně:
1. válec: 9.5 bar
2. válec: 9.1 bar
3. válec: 9.3 bar
4. válec: 9.6 bar
5. válec: 10.3 bar
Po přidání trochy oleje měly všechny válce kolem 13 barů.
Na můj vkus je to už pod spodní hranicí, ale otázka na zkušenější...co byste řekli? je to už na rozebrání motoru a komplet GO? Možná taky bude nějaká chyba měření, měřil jsem to levným měřákem. Motor jinak chytá celkem hezky, bohužel dokud nevyměním pár věcí okolo, nemám šanci zjistit, jestli poběží hezky. Zatím na volnoběh kolísá, kouří se z měrky (takže PCV taky KO) a od svodů a vůbec nic moc zvuk.
Kromě toho jsem vyměnil všechny náplně kromě diferáku a úhlovky (na ty se chystám co nejdřív taky). Odevšaď vytekl humus černej jak noc (ze serva a převodovky echt smrdící spáleninou), z chladícího okruhu zase sytě hnědá rezatá voda. Až auto dostane po nutných opravách technickou, tak se budu modlit, aby po proplachu převodovka neklekla. Pokud by měl někdo tip na dílnu, která ještě dělá tyhle starý čtyřkvalty, tak sem s ním. Na ceně nezáleží, hlavně, aby to bylo pořádně. Pro jistotu už bych měl rád kontakt uloženej
1. válec: 9.5 bar
2. válec: 9.1 bar
3. válec: 9.3 bar
4. válec: 9.6 bar
5. válec: 10.3 bar
Po přidání trochy oleje měly všechny válce kolem 13 barů.
Na můj vkus je to už pod spodní hranicí, ale otázka na zkušenější...co byste řekli? je to už na rozebrání motoru a komplet GO? Možná taky bude nějaká chyba měření, měřil jsem to levným měřákem. Motor jinak chytá celkem hezky, bohužel dokud nevyměním pár věcí okolo, nemám šanci zjistit, jestli poběží hezky. Zatím na volnoběh kolísá, kouří se z měrky (takže PCV taky KO) a od svodů a vůbec nic moc zvuk.
Kromě toho jsem vyměnil všechny náplně kromě diferáku a úhlovky (na ty se chystám co nejdřív taky). Odevšaď vytekl humus černej jak noc (ze serva a převodovky echt smrdící spáleninou), z chladícího okruhu zase sytě hnědá rezatá voda. Až auto dostane po nutných opravách technickou, tak se budu modlit, aby po proplachu převodovka neklekla. Pokud by měl někdo tip na dílnu, která ještě dělá tyhle starý čtyřkvalty, tak sem s ním. Na ceně nezáleží, hlavně, aby to bylo pořádně. Pro jistotu už bych měl rád kontakt uloženej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#9 simons93 - V70R, S80II
K tem kompresim nevim kolik ma novej motor ale tohle me prijde v pohode.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#10 simons93 - V70R, S80II
Tak s nástupem letošního jara se chystám po skoro roce na to erko konečně pořádně sáhnout a první půjdou na řadu nejvíc akutní věci. Takže se pomalu začínám poohlížet, co a kde objednat a jaký jsou varianty. Mezi ně patří i výfuk - sice to na to až tak úplně nejezdí, ale je totálně na kaši. Tak rovnou házím první otázku na místní erkaře, co mají za výfuky a jak jsou s nimi spokojení po stránce zvuku. Moje představa je určitě duplex a zvuk ideálně decentně hluboký, výraznější než u originálu, ale žádný extrém. Svody mám z P2 R. Váhám, jestli 3" nebo 2,5". Díky za případný tipy
Další věc - brzdy. Vyplatí se dávat konverzní sadu (jenom ty brackety) na vetší kotouče s origo brzdičema nebo je lepší se poohlédnout rovnou po něčem lepším a předělat to komplet? Okruhy s tím neplánuju, stačí když to zvládne občas trochu ostřejší tempo na prázdné okresce (žádnej extrém, nejsem blázen). Já se zatím kloním k tomu, že by originály mohly na tohle použití stačit. Plus určitě dám místo origo hadic pancéřovky.
Podvozek: Na awd mi přijde, že se nedá nic moc rozumnýho sehnat. Jedinej rozumnej aftermarket jsem našel u KW, ale už je to taky za jinou cenu, než třeba Bilstein B6, který by se mi líbily, ale verzi na awd jsem nenašel.
Jinak bude potřeba samozřejmě vyměnit spoustu spotřebáku, všemožný gumový věci a tak, ale to není nic moc zajímavýho.
Další věc - brzdy. Vyplatí se dávat konverzní sadu (jenom ty brackety) na vetší kotouče s origo brzdičema nebo je lepší se poohlédnout rovnou po něčem lepším a předělat to komplet? Okruhy s tím neplánuju, stačí když to zvládne občas trochu ostřejší tempo na prázdné okresce (žádnej extrém, nejsem blázen). Já se zatím kloním k tomu, že by originály mohly na tohle použití stačit. Plus určitě dám místo origo hadic pancéřovky.
Podvozek: Na awd mi přijde, že se nedá nic moc rozumnýho sehnat. Jedinej rozumnej aftermarket jsem našel u KW, ale už je to taky za jinou cenu, než třeba Bilstein B6, který by se mi líbily, ale verzi na awd jsem nenašel.
Jinak bude potřeba samozřejmě vyměnit spoustu spotřebáku, všemožný gumový věci a tak, ale to není nic moc zajímavýho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#11 simons93 - V70R, S80II
No a jak to bývá, tak člověk míní a život mění. Nakonec z projektu V70 R nic nebylo, jelikož jsem na něj nenašel dostatek času a nakonec ani vůle a tak na podzim putovalo dál. Taky se mi zvýšil podstatně nájezd a tak už mi nedávala smysl ani S80 s 3.2 v lpg, se kterou jsem musel neustále tankovat a rozhodl jsem se, že ji pošlu dále. Nakonec putovala na podzim k nosoundovi a doufám, že bude dál dobře sloužit. A u mě se kapitola Volvo tímto uzavřela. Nic z novějších modelů mě svými vlastnostmi nezaujalo a tak jsem se přesunul ke koncernu. Na spadnutí byl Passat, nicméně nakonec to dopadlo tak, že jsem pořídil A4 MY2018. Úplně obyčejná verze jako daily dělník, 2.0 tdi, s-tronic. Pokud by byl zájem se o tomhle autě dozvědět víc v porovnání s Volvem, tak to sem můžu sepsat, jen to ani zdaleka nebude tak zajímavé jako třeba u kolegy s BMW 340i. Já se toho přestupu od I6 benzínu do obyč I4 nafty trošku bál, ale nakonec po třech měsících musím říct, že na dálničních 45k km ročně jsem si vybral skvěle.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#12 simons93 - V70R, S80II
Kam šlo eRko? Bude se na něm dělat dál, nebo kuchat?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#13 simons93 - V70R, S80II
Mělo by se na něm i nadále dělat a snad renovaci dotáhnout .
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#14 simons93 - V70R, S80II
Ono eRko nemělo už od základu vetší brzdy 302mm a nejmíň R16 kola?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#15 simons93 - V70R, S80II
Mělo, ale i ty 302 mm jsou shit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#16 simons93 - V70R, S80II
Já to tak pochopil, když si napsal, jestli dát konverzní sadu-adaptéry origo volvo s originálními brzdičema a 302mm brzdama nebo rovnou něco většího-jiného.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1223 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan
-
- 2 Odpovědi
- 1438 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger
-
- 52 Odpovědi
- 4448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker
-
- 14 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Roger