P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#51 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Sága pokračuje. Teorie napovídá, že by to opravdu mohl být přicpaný radiator topení. Za týden proběhne výměna za nový.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#52 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
To se mi nechce věřit, to by přece ani netopilo ne?
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#53 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Teorie je taková, že vodní pumpa to dokáže procpat, ale čerpadlo bufa už nikoliv.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#54 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Ještě bych rád propojil trubky vedoucí do radiatoru, ten vyřadil a tím toto potvrdil. Nevím ale, jestli se mi to povede.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#55 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Myslím, že už to tu padlo, ale kdyby čerpadlo bufa neprotlacilo radiátor, tak by se buf přehříval a tím vypnul, proto se mi to nezdá.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#56 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Mám trochu nesystémový přístup, ale bohužel jsem bez dílny nebo mechanika poblíž. Něco zvládnu, ale k tomuhle jsem se ještě nedokopal.
Každopadně proběhla výměna těla bufíku jako hlavního podezřelého a tahle akce nepomohla - resp. pomohla ihned po výměně, ale po ca týdnu provozu zase stejné příznaky.
Bez bufa je klid. Takže mi to ukazuje na ten radiator. No a proč se nepřehřeje? Možná proto, že čerpadlo pořád honí část vody a stíhá bufík chladit ale v nějaké části se kumuluje horká voda bez ohledu na teplotní čidlo.
Každopadně proběhla výměna těla bufíku jako hlavního podezřelého a tahle akce nepomohla - resp. pomohla ihned po výměně, ale po ca týdnu provozu zase stejné příznaky.
Bez bufa je klid. Takže mi to ukazuje na ten radiator. No a proč se nepřehřeje? Možná proto, že čerpadlo pořád honí část vody a stíhá bufík chladit ale v nějaké části se kumuluje horká voda bez ohledu na teplotní čidlo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#57 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Nebo je čidlo v háji a třeba od určité teploty ukazuje pořád stejně.
Uvidí se po výměně toho radiátoru, on už stejně nebude po těch letech v kondici.
Uvidí se po výměně toho radiátoru, on už stejně nebude po těch letech v kondici.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#58 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
No dneska cestou do práce bez zapnutého bufíka zase nízká hladina. Je možné, že to nakonec ten radiator nebude. Musím tý akce promyslet.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 22 pro 2020 13:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4853
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#59 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Tak já budu mít možná taky nějakej podobnej problém, jelikož když sem vyměnil nádobku na chladící kapalinu, tak voda přestala mizet(stará nádobka byla prasklá) a teď jak se často zapíná nez. topení, tak sem včera dolejval kapalinu z minima...
Tak taky někam zmizela...
Tak taky někam zmizela...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#60 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Sága pokračuje. Dnes byl dlouhý den u Raolsi bez úspěchu. První výjezd za Radkem, kdy jsem odjížděl bez úspěchu. Oba jsme z toho byli hodně zdeptaný (no Radek víc, když musel po třetí vyndavat a rozebírat komplet bufík).
Vyloučili jsme radiator i hadice. Vyměnili jsme v bufíku co šlo - tryska, kotel (tělo), čerpadlo. Furt stejný, kupodivu nakonec ještě horší. V 16h jsme na to už neměli sílu a ještě jsme dál přemýšleli, proč bufík tlakuje, když hoří.
Finální teorie je taková, že rozprašovací vrtulka je buď daná opačně a nebo má špatně deformované lopatky a tím pádem rozstřík nafty je více vodorovný a přehřívá jen určitou (nejspíš horní) sekci bufíka. Sekci nad teplotním čidlem.
V dohledné době pod to lehnu a ještě budu laborovat.
No a Radek se zase něco přiučil a dovybavil dílnu hadicí
tu např tlaková zkouška kotle, jestli není děravej (Raolsa velmi dobře vymyslel )
Vyloučili jsme radiator i hadice. Vyměnili jsme v bufíku co šlo - tryska, kotel (tělo), čerpadlo. Furt stejný, kupodivu nakonec ještě horší. V 16h jsme na to už neměli sílu a ještě jsme dál přemýšleli, proč bufík tlakuje, když hoří.
Finální teorie je taková, že rozprašovací vrtulka je buď daná opačně a nebo má špatně deformované lopatky a tím pádem rozstřík nafty je více vodorovný a přehřívá jen určitou (nejspíš horní) sekci bufíka. Sekci nad teplotním čidlem.
V dohledné době pod to lehnu a ještě budu laborovat.
No a Radek se zase něco přiučil a dovybavil dílnu hadicí
tu např tlaková zkouška kotle, jestli není děravej (Raolsa velmi dobře vymyslel )
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#61 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Naposledy upravil(a) hajnej dne 29 pro 2020 20:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#62 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Jak jste zjišťovali, jestli tlak neuniká?
Na kolik jste tlakovali?
Vrtulku naopak by jste poznali, ono to s otočenou snad ani dobře nehoří...
Na kolik jste tlakovali?
Vrtulku naopak by jste poznali, ono to s otočenou snad ani dobře nehoří...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#63 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
V komoře byla voda a sledovali jsme,jestli nejdou bubliny.
Tlak 0.4bar
Tlak 0.4bar
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#64 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Tlakovalo se to na 0,5 baru ( nejdřív 0,4 a pak jsem to zvedl). Dovnitř jsme nalili vodu, ani bublinka.
Když se pustí samotné čerpadlo, tak z hadice teče krásný proud vody, ale jakmile se zapne bufík, tak skoro hned jdou z hadice bublinky - viz video.
Když se pustí samotné čerpadlo, tak z hadice teče krásný proud vody, ale jakmile se zapne bufík, tak skoro hned jdou z hadice bublinky - viz video.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#65 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Ještě je v plánu napojení bufíku na hadice do kýblu s vodou, aby se úplně vyloučil nebo potvrdil bufík, ale jinak jsme tak nějak v koncích. Už mě nic nenapadá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#66 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Koukal jsem na to video s červenou hadicí a řekl bych, že průtok vody je hodně slabej... Z té hadice teče veškerá voda prohnaná bufíkem?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#67 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Jj. Je to zapojený na radiator a jde tam voda z bufa.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#68 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
No je pravda, že jsme už nezkusili napojit hadici ještě před radiátor, ale myslím, že by to bylo stejné, protože ještě před tímto pokusem proběhl pokus, kdy byl radiátor odstaven, propojením hadic co do něj vedou a hladina v nádobce začala při spuštění bufíka stoupat - bufík házel bubliny.
Bylo vyzkoušeno i jiné čerpadlo a průtok byl stejný.
Stejný průtok byl i když se nastartoval motor.
Taky jsem si myslel, že to má mít průtok větší, ale asi ne.
Bylo vyzkoušeno i jiné čerpadlo a průtok byl stejný.
Stejný průtok byl i když se nastartoval motor.
Taky jsem si myslel, že to má mít průtok větší, ale asi ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#69 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Bufika nemám, tak jsem tady tomu nevěnoval pozornost.
Ale zkuste mě poučit. Chápu, že jediný zdroj "tlaku" je oběhové čerpadlo co prohání vodu vypnutým motorem. Ví někdo jaký tlak dokáže vytvořit?
Co když se zavzdušňuje radiátor při ochlazování? Ten je myslím o krapet výš než expanzka. Po zapnutí bufika si oběhové čerpadlo nasaje vzduch z radiátoru ( možná příčina proč málo topí) a tento natlakuje do systému.
Ale zkuste mě poučit. Chápu, že jediný zdroj "tlaku" je oběhové čerpadlo co prohání vodu vypnutým motorem. Ví někdo jaký tlak dokáže vytvořit?
Co když se zavzdušňuje radiátor při ochlazování? Ten je myslím o krapet výš než expanzka. Po zapnutí bufika si oběhové čerpadlo nasaje vzduch z radiátoru ( možná příčina proč málo topí) a tento natlakuje do systému.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#70 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Tak to už je dobrej haluz......
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#71 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Čerpadlo bufíka nasává vodu přes EGR z motoru, respektive z trubky co je vzadu na motoru. Až pak ji tlačí do radiátoru.
Jak jsem psal, když je puštěné jenom čerpadlo, tak se bubliny netvoří, tvoří se pouze když topí bufík (který samozřejmě běží s puštěným čerpadlem).
Expanzka bude výš než radiátor, ale ne o moc.
Jak jsem psal, když je puštěné jenom čerpadlo, tak se bubliny netvoří, tvoří se pouze když topí bufík (který samozřejmě běží s puštěným čerpadlem).
Expanzka bude výš než radiátor, ale ne o moc.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#72 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Jo promiň, to jsem zazdil když jsem pročítal předchozí stránky. To nejsou bublinky, ale fakt bubliny.
Konspirační teorie: bufík moc topí, voda v kotli se vaří v určitém místě, vytvoří se bublina, na výstupu se voda ochladí a vytvořená bublina putuje systémem.
Jinak mě nenapadá jiná spojitost s vnějším ohřevem nádoby plné vody.
Konspirační teorie: bufík moc topí, voda v kotli se vaří v určitém místě, vytvoří se bublina, na výstupu se voda ochladí a vytvořená bublina putuje systémem.
Jinak mě nenapadá jiná spojitost s vnějším ohřevem nádoby plné vody.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#73 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Mě se to nezdá. Kde by se vzalo tolik energie tak, aby tam vřela voda?
Navíc když to dělá v podstatě i po výměně všech souvisejících komponent bufíku...?
Navíc když to dělá v podstatě i po výměně všech souvisejících komponent bufíku...?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#74 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
No a to je právě to co je na tom divný.
Jediný co zůstalo původní je motorek s vrtulkou a "chobot" ve kterém hoří plamen.
Jediný co zůstalo původní je motorek s vrtulkou a "chobot" ve kterém hoří plamen.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#75 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Pokud tedy z hadice na videu vytéká VEŠKERÁ voda ohřátá bufem, tak je to slabota. Čerpadla bufíků mají průtok 10-15l/min... Ono taky bezpečně odebírat z bufa 5kW výkonu... Testuju bufíky čerpadlem s jednu lopatku ulomenou (!) a i přesto jde z hadice násobně víc vody.
Takže dejme tomu, že je někde uškrcen průtok vody - proč by se ale neozvalo řízení bufíku, že teplota roste moc rychle???
Asi je to blbost...
Takže dejme tomu, že je někde uškrcen průtok vody - proč by se ale neozvalo řízení bufíku, že teplota roste moc rychle???
Asi je to blbost...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 2 Odpovědi
- 609 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasko
-
- 29 Odpovědi
- 1666 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 9 Odpovědi
- 669 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 16 Odpovědi
- 1191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda