Nechť je zaznamenáno, že při výměně předmětného snímače lze koupit snímač pro Volvo 940.
Hlavní rozdíl je v obalu připojovacího konektoru - 240 má na konektoru navíc rozlišovací "zub", který lze jednoduše odříznout nebo obal konektoru vyměnit za obal konektoru původního snímače. Kabel snímače pro Volvo 940 je upevněn dvěma úchyty, které jsou navlečeny na kabel. Když už máme v ruce nůž kvůli výše zmíněnému zubu, můžeme taky odříznout jeden z úchytů, neboť u 240 se použije jen jeden... Snímač samotný je identický, elektrické parametry jakbysmet.
Rozdíl cen snímačů pro 940 a 240 (43,- vs.184,-Euro ) za tu minutovou práci stojí.
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/bremse/bremsregelsystem/sensor-raddrehzahl-vorderachse/1010513/
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/bremse/bremsregelsystem/sensor-raddrehzahl-vorderachse/1025063/
ABS - snímač otáčení předního kola
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#1 ABS - snímač otáčení předního kola
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 ABS - snímač otáčení předního kola
A nebude to treba tim, ze jeden vyrabí Švéd a druhej Číňan?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 ABS - snímač otáčení předního kola
Pouze jsem technicky porovnal dva výrobky. Originál (ano, pětadvacet let starej) přestal na mým autě fungovat, tak jsem jej nahradil neoriginálním od jakéhosi výrobce (prodejce) A.B.S. 30504, kterej stál necelý pětikilo. Vyrobený je možná i líp než originál.
Patnáct deka plastu a sprostýho železa s troškou mědi nemá hodnotu bezmála pěti tisíc korun, i kdyby to vyrobil sám švédskej král...
Patnáct deka plastu a sprostýho železa s troškou mědi nemá hodnotu bezmála pěti tisíc korun, i kdyby to vyrobil sám švédskej král...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 ABS - snímač otáčení předního kola
Nemyslim, ze by se mela lisit cena vyrobku z duvodu materialu nebo jine zeme, ale spis cena lidske prace, ktera se promitne do konecne ceny toho vyrobku.
Vsichni vime, jaka je cena lidske prace v Cine.
Vsichni vime, jaka je cena lidske prace v Cine.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 ABS - snímač otáčení předního kola
Právě že je už vyšší než v Portugalsku a Řecku... Svět se holt mění...
Mzda se do hromadně vyráběných průmyslových výrobků promítá minimálně, což je zcela jistě i případ našich snímačů.
Mzda se do hromadně vyráběných průmyslových výrobků promítá minimálně, což je zcela jistě i případ našich snímačů.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek