Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#51 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Takže dle tvýho názoru přední neměnit jen sehnat zadní ? Jelikož ten přední od IPD je 25mm což už je velkej rozdíl a zadní tam ani nevidim prodávat samostatně :O A užívat okruhy nějak nemusim byl jsem jednou nemám nějak v plánu jezdit pravidelně, ale obecně v zatáčkách se to hodně naklání, vím je to těžký auto ale i tak se hodně naklání
Co se týká pružin a tlumičů tak bych se nechal inspirovat například doktorem, kterej bere bilstein/eibach a vyšlo to na nějak kolem 20, ty sám máš zadní silnější stabík a přední podobnej jako já ? Nebo proč doporučuješ dopředu menší ?
Co se týká pružin a tlumičů tak bych se nechal inspirovat například doktorem, kterej bere bilstein/eibach a vyšlo to na nějak kolem 20, ty sám máš zadní silnější stabík a přední podobnej jako já ? Nebo proč doporučuješ dopředu menší ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#52 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Dopředu menší se dává proto, že na předokolce chceš, aby auto "padalo" na čumák, tzn má zvedat vnitřní zadní kolo v zatáčce, jako zmírnění nedotáčivosti. Pokud to ale nechceš na nějaký závodění, tak to co je na IPD celej set je naprosto v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#53 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak a mám tam zimní obutí Nokian wr a3 225/40 R18 alu RCD R17 8X18
Krásně u těhle kol vynikaj nový třmeny
Krásně u těhle kol vynikaj nový třmeny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#54 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak přeju šťastnej novej rok všem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#56 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Děkuju za sdílení na stránky )
viz:
viz:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#57 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak po dlouhý době menší update. Neustále bojuju s mírnejma vibracema a semtam něco upravím dnes jsem nainstaloval 25mm místo 21mm origa přední stabilizátor + meyle HD tyčky stabíku a znatelnej rozdíl v zatáčkách Co se týká zadního stabíku, tak ten nechám. Jelikož mám origo nejtlustší co se dělal 21,8mm a to je oproti tomu od IPD (22mm v normální verzi) téměř nulovej rozdíl.
A už před delší dobou jsem měnil brzdový hadice za pancíř od HEL performance sada 2 předních a 3 zadních, pedál tvrdne trošku dřív a to je pozitivní změna, jelikož auto do plna brzdí opravdu až hodně dole a to je nezvyk oproti jiným autům.
A už před delší dobou jsem měnil brzdový hadice za pancíř od HEL performance sada 2 předních a 3 zadních, pedál tvrdne trošku dřív a to je pozitivní změna, jelikož auto do plna brzdí opravdu až hodně dole a to je nezvyk oproti jiným autům.
- Přílohy
-
- 25114717_10211372659380714_688843259_n.jpg (40.19 KiB) Zobrazeno 1843 x
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#58 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
A prave proto sem vzal ten TrackSpec 25mm/25mm a rozhodne to za to stalo, nemluve o tom, ze i cenove je set od IPD nekde jinde, ja ho navic chytl v 15% akci, takze to vyslo komplet vcetne dopravy/DPH/CLO na cca 11ksedli02 píše:Tak po dlouhý době menší update. Neustále bojuju s mírnejma vibracema a semtam něco upravím dnes jsem nainstaloval 25mm místo 21mm origa přední stabilizátor + meyle HD tyčky stabíku a znatelnej rozdíl v zatáčkách Co se týká zadního stabíku, tak ten nechám. Jelikož mám origo nejtlustší co se dělal 21,8mm a to je oproti tomu od IPD (22mm v normální verzi) téměř nulovej rozdíl.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#59 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak to je fajn cena taky jsem přemýšlel o TrackSpec kitu ale když mi z IPD odpověděli, že by mi radši doporučili na normální ježdění ten jejich 25/22, tak jsem objednal jen přední od ultraracing ... Možná jsem prohloupil ale to už je jedno, rozdíl tam je i s tím předním znatelnej a věcí na autě je potřeba udělat ještě habaděj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#60 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Po delší době přidávám taky něco, vyměnil jsem pružiny za eibach pro kit - 30mm. Auto se chová zcela jinak, unavený origo pružiny už nefungovaly jak měly a rozdíl je znatelnej hodně. Auto snad nešlo ani níž než bylo originálně, přidal jsem taky gumovej "spoiler" na přední nárazník a autu to docela sluší. Vyměnil jsem taky intercooler za tlustší z číny od GPI racing a taktéž chladič vody. Auto jde líp za plynem, intercooler je znát. Taky jsem sehnal Rkový svody a hned je v autě cítit narůst kobylek. Teď už jen udělat převodovku, chip od D5T5 a bude to super
Edit: Ještě jsem si vzpoměl na neustálé "nafukování rukavice" v tomto testu vysvětleno od roberta: https://youtu.be/FIRoc0VxLd4?t=474
Tak i když jsem 2x udělal pcv vyčištění tak jsem zapomínal na malinkou blbost a tím je tohle : https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=27654
Třetí obrázek odshora ukazuje "parohy" nebo jak to nazvat do kterých je daný holendr. Je v něm i taková malá trubička která vede do PCV a ta byla ucpaná, po jejím uvolnění si motor rukavici krásně saje
Edit: Ještě jsem si vzpoměl na neustálé "nafukování rukavice" v tomto testu vysvětleno od roberta: https://youtu.be/FIRoc0VxLd4?t=474
Tak i když jsem 2x udělal pcv vyčištění tak jsem zapomínal na malinkou blbost a tím je tohle : https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=27654
Třetí obrázek odshora ukazuje "parohy" nebo jak to nazvat do kterých je daný holendr. Je v něm i taková malá trubička která vede do PCV a ta byla ucpaná, po jejím uvolnění si motor rukavici krásně saje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#61 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak jsem si nechal udělat od BSR(Adusum Letňany) TIGem sání jako náhradu místo
https://snabbuk.co.uk/collections/intake-pipes/products/performance-fresh-air-pipe-99-00-s-v70-99-05-c70-part-number-pfa-9900x70
Instalace sice trvala asi 3 hodiny (musel jsem trošku zkrátit hadice od DO88) ale ve výsledku super mám komplet 3" a redukce je až silikonem dole u turba. Použil jsem tyhle tři silikonový hadice:
https://www.do88.se/en/artiklar/silicone-hose-black-2375-3quot-60-76mm.html?fbclid=IwAR1Xac-P8h2kJWc9fZe-DsB8a0jDvthD-1_hIa9NpcRByOv97Lfz16H9pNE
https://www.do88.se/en/artiklar/silicone-hose-black-coupler-0875-22mm.html?fbclid=IwAR10aoTczjYZs3ornUEjqhW1LrUFIJbO4lbvay09M4gggl2CW9Juwuwwu9k
https://www.do88.se/en/artiklar/silicone-hose-black-60-degree-3-3125-76-80mm.html?fbclid=IwAR0jr5_nnfXe7XheAKpoYWCe2O4y2TMU9R7_hP_wn3vppGTkcTn8hJ3anPM
Místa je tam dost málo a nacpat tam ty menší hadice byl docela boj ale ve finále to tam sedí blow off sériovej je líp slyšet a plyn reaguje o chlup rychleji.
https://snabbuk.co.uk/collections/intake-pipes/products/performance-fresh-air-pipe-99-00-s-v70-99-05-c70-part-number-pfa-9900x70
Instalace sice trvala asi 3 hodiny (musel jsem trošku zkrátit hadice od DO88) ale ve výsledku super mám komplet 3" a redukce je až silikonem dole u turba. Použil jsem tyhle tři silikonový hadice:
https://www.do88.se/en/artiklar/silicone-hose-black-2375-3quot-60-76mm.html?fbclid=IwAR1Xac-P8h2kJWc9fZe-DsB8a0jDvthD-1_hIa9NpcRByOv97Lfz16H9pNE
https://www.do88.se/en/artiklar/silicone-hose-black-coupler-0875-22mm.html?fbclid=IwAR10aoTczjYZs3ornUEjqhW1LrUFIJbO4lbvay09M4gggl2CW9Juwuwwu9k
https://www.do88.se/en/artiklar/silicone-hose-black-60-degree-3-3125-76-80mm.html?fbclid=IwAR0jr5_nnfXe7XheAKpoYWCe2O4y2TMU9R7_hP_wn3vppGTkcTn8hJ3anPM
Místa je tam dost málo a nacpat tam ty menší hadice byl docela boj ale ve finále to tam sedí blow off sériovej je líp slyšet a plyn reaguje o chlup rychleji.
- Přílohy
-
- 20181110_144913.jpg (50.25 KiB) Zobrazeno 1289 x
-
- 45331394_168396104114823_7966123315611828224_n.jpg (40.98 KiB) Zobrazeno 1289 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#62 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak v posledních dvou měsících jsem zas dal auto na kozičky (asi měsíc odstávka) a šlo se na instalaci samosvoru 24500. Šlo to až kupodivu dobře, Auto jsem měl asi o půl metru zvednutý a stačilo to. Vytvořili jsme vlastní rozpěru nad motor a na ní motor zavěsili. Ven nám to trvalo den a půl práce přibližně (dávali jsme si hodně pozor) zpátky dovnitř asi 2 dny.
Vyměnil se diferenciál origo za samosvornej quaife, nechala se zkontrolovat převodovka u pana Patočky (měla by být celá ok) vyměnili se ložiska samosvoru, gufera, výplach a zavřela se 5400. A následně šla do auta. Ještě jsem měl pocit než jsem převodovku sundaval, že mi nejspíš trošku ťuká dvouhmota a taky ano. Dvouhmota KO a s tím jsem i počítal. Nicméně jsem šel do konverze za jednohmotu, čili jsem sehnal z tubomotoru 850 jednohmotu 800(v hezkým stavu) spojkovou sadu pro 850R 15500 (240mm disk) + vyztužení u sach performance(to spočívá v tom, že SachsPerformance koupí origo 850R sadu (u nás kolem 5500) dají do přítlačáku silnější kruh(takto mi to vysvětlovali) a lamelu nechají předělat nějakou jinou organikou, spojkový ložisko sachs 2600 a mohlo se to dát zpátky dohromady. Docela náročný je bez přípravku udržet motor aniž by se protáčel a pak dotáhnout všechny šrouby na 45Nm a 65° u setrváku, pro dva pěkná fuška. Jeden člověk fakt nevím jak bez přípravku a i tak pod autem je málo prostoru, zajímavý tedy s místem a jak zabrat i když máte velkou páku...
Ještě jednou díky Petr.Chrpa za zapůjčení vystřeďováku lamely a stlačení lamely. Docela to bodlo
No a ještě teda rychle k demontáži montáži.:
Je potřeba sundat rám motoru (případně nechat na jednom šroubu a vyklopit pryč na straně převodovky- já volil variantu sundat rám celý) Čili vyndat poloosy, těhlice z ramen, stabík, motor povolit ze silentbloků, a bacha na kabeláž ! Jedním šroubem je připevněná k rámu motoru a taky na převodovce jsou plastový piny tak ty vysunout. Je nutný sundat kolem převodovky kabeláž, baterku, sání... Čili vypustit vodu, sundat vodovodní hadici a turbohadice, taky pozor na EVAP, radši jsem ho sundal abych nenatrh hadičky. Následně si motor chytit u servopumpy a na vaně u převodovky podepřít heverem. Pak vyndat kozičky z pod rámu a držet si rám heverama - spustit dolů rám. Nyní je možnost buď nechat řízení volně (mělo by se snad udržet, a nebo ho jako já celý vyndat-protože s ním bojuju a neustále mě tam zlobí nějaká vůle) Poté už je možnost si s motorem hrát a sunout ho dolů, následně je přístup k vysunutí převodovky. K nandání už je potřeba zase hever pod převodovku a sílu ( nám se povedlo nasunout mrkev a převodovku na první pokus-zaplať panbůh) A opačným postupem nandat zpět.
Zároveň jsem dal zrenovovat světla - paraboly pochromovat 1600, přestříkal jsem si znovu neodrazové plochy na černo a nechal jsem přeleštit skla 2000 (zevnitř mírně vypálené) zvenčí bohužel kamínky jsou moc do hloubky ale to není téměř znát. Výsledek skvělý.
Světla : http://www.chromovani-plastu.cz/cenik.html
Spojková sada: https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/zf-sachs/performance-clutch-3000950607-s
Setrvačník: https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/crankshaft/flywheel/1016656/ Volvo 9454774
Vyměnil se diferenciál origo za samosvornej quaife, nechala se zkontrolovat převodovka u pana Patočky (měla by být celá ok) vyměnili se ložiska samosvoru, gufera, výplach a zavřela se 5400. A následně šla do auta. Ještě jsem měl pocit než jsem převodovku sundaval, že mi nejspíš trošku ťuká dvouhmota a taky ano. Dvouhmota KO a s tím jsem i počítal. Nicméně jsem šel do konverze za jednohmotu, čili jsem sehnal z tubomotoru 850 jednohmotu 800(v hezkým stavu) spojkovou sadu pro 850R 15500 (240mm disk) + vyztužení u sach performance(to spočívá v tom, že SachsPerformance koupí origo 850R sadu (u nás kolem 5500) dají do přítlačáku silnější kruh(takto mi to vysvětlovali) a lamelu nechají předělat nějakou jinou organikou, spojkový ložisko sachs 2600 a mohlo se to dát zpátky dohromady. Docela náročný je bez přípravku udržet motor aniž by se protáčel a pak dotáhnout všechny šrouby na 45Nm a 65° u setrváku, pro dva pěkná fuška. Jeden člověk fakt nevím jak bez přípravku a i tak pod autem je málo prostoru, zajímavý tedy s místem a jak zabrat i když máte velkou páku...
Ještě jednou díky Petr.Chrpa za zapůjčení vystřeďováku lamely a stlačení lamely. Docela to bodlo
No a ještě teda rychle k demontáži montáži.:
Je potřeba sundat rám motoru (případně nechat na jednom šroubu a vyklopit pryč na straně převodovky- já volil variantu sundat rám celý) Čili vyndat poloosy, těhlice z ramen, stabík, motor povolit ze silentbloků, a bacha na kabeláž ! Jedním šroubem je připevněná k rámu motoru a taky na převodovce jsou plastový piny tak ty vysunout. Je nutný sundat kolem převodovky kabeláž, baterku, sání... Čili vypustit vodu, sundat vodovodní hadici a turbohadice, taky pozor na EVAP, radši jsem ho sundal abych nenatrh hadičky. Následně si motor chytit u servopumpy a na vaně u převodovky podepřít heverem. Pak vyndat kozičky z pod rámu a držet si rám heverama - spustit dolů rám. Nyní je možnost buď nechat řízení volně (mělo by se snad udržet, a nebo ho jako já celý vyndat-protože s ním bojuju a neustále mě tam zlobí nějaká vůle) Poté už je možnost si s motorem hrát a sunout ho dolů, následně je přístup k vysunutí převodovky. K nandání už je potřeba zase hever pod převodovku a sílu ( nám se povedlo nasunout mrkev a převodovku na první pokus-zaplať panbůh) A opačným postupem nandat zpět.
Zároveň jsem dal zrenovovat světla - paraboly pochromovat 1600, přestříkal jsem si znovu neodrazové plochy na černo a nechal jsem přeleštit skla 2000 (zevnitř mírně vypálené) zvenčí bohužel kamínky jsou moc do hloubky ale to není téměř znát. Výsledek skvělý.
Světla : http://www.chromovani-plastu.cz/cenik.html
Spojková sada: https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/zf-sachs/performance-clutch-3000950607-s
Setrvačník: https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/crankshaft/flywheel/1016656/ Volvo 9454774
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#63 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Krásně popsáno a tu aretaci setrváku tu mám taky ta mi nějak nedocvakla omlouvám se , tak příštěsedli02 píše:Docela náročný je bez přípravku udržet motor aniž by se protáčel a pak dotáhnout všechny šrouby na 45Nm a 65° u setrváku, pro dva pěkná fuška. Jeden člověk fakt nevím jak bez přípravku
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#64 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
V pohodě když jsou dva lidi a jede si zablokuje šroubovák o pin, kde drží čidlo setrváku, tak to jde Ale ano přípravek je lepší a pro příště vím, snad bylo aspoň kafe dobrý, když už jsem pro tebe nic jinýho neměl :X Snad někdy na srazu taky dáme
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#65 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak to je paráda ! Poznatky z jízdy předpokládám ještě nejsou, tak se zeptám aspoň na ty světla... Donedávna byly k dispozici čirý skla v aftermarketu za pár šupů, už nejsou, nebo jsi to neřešil, že jsi to dával leštit ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#66 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Joo to pořád jsou ale spíš jsem na to zapoměl a vyjdou na 2500 obě. Nicméně tyhle na sobě mají zase pořád nápis "Volvo" takže aspoň něco. Zároveň jediná vady jsou mírny oseky od kamínků jinak jím nic není. A ty nový se po chvíli na dálnici znovu osekaj
Každopádně svor už jsem zkoušel nejvíc znatelný je to, pokud člověk jede pod plynem v zatáčce. Auto krásně drží stopu a zdá se mi, že to míň vynáší ven ze zatáčky. Co se týká rozjezdů tak ty jsem ještě na tvrdo nezkoušel abych byl hodnej na spojku. Ale to mě taky za chvíli čeká
Každopádně svor už jsem zkoušel nejvíc znatelný je to, pokud člověk jede pod plynem v zatáčce. Auto krásně drží stopu a zdá se mi, že to míň vynáší ven ze zatáčky. Co se týká rozjezdů tak ty jsem ještě na tvrdo nezkoušel abych byl hodnej na spojku. Ale to mě taky za chvíli čeká
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#67 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak jsem koukám dlouho neaktualizoval svoje vlákno Takže s chutí do toho:
Od samosvoru jsem koupil obě nové poloosy (na 1999+ se bohužel nedají už sehnat aftermarket a origo vychází asi 10k jedna) Sehnal jsem tedy GKN pro S60 a liší se to jen středovou tyčí, takže se musí trošku udělat rozborka viz topic : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=66632&p=821624
Koupil jsem novou Exide 77Ah baterii (ta stará už to prostě nedávala)
A vrhnul jsem se před měsícem do přetěsnění vany, jelikož už od začátku mi kape olej u převodovky (všechna gufera měněna i hlavní za převodovkou) takže poslední možnost byla vana. Sundavání vany byla zábava, musí se odříznout to oko na rámu + sundat pravý silentblok proto ten taky vadil... Ideální je si ještě přizvednout motor ale to jedině zeshora... nakonec se vyndání podařilo. Viz topic : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=67911 - nakonec to bylo opravdu vanou teď už máme sucho. Nejhorší na tom bylo, že jsem vanu nandaval na 2x, protože těch strženejch šroubů si člověk od oka nevšiml a až při dotahování všech šroubů na moment (ano shodou okolností tyhle 4 jsem dotahoval poslední) se prostě protáčely ... A ještě další hloupá věc je O-kroužek v trubce uvnitř vany, která vede od olejovýho chladiče k filtru. Je tam úžasnej O-kroužek kterej v žádné Volvo sadě není a Volvo pro něj dokonce nemá číslo dle VIDY je tohle jedno stejné čislo pro dva O-Kroužky, ale ty mají každý jiný rozměr ... Naštěstí speciálka Štěrboholy mi dala jakousi náhradu, která doufám bude držet, dal jsem tam i trošku lepidla a vypada to ok.
Při dělání vany jsem dělal rovnou pár dalších věcí.
Nechal jsem nalakovat sací svody
Koupil tady z fóra izolátor sání od kishmick (konečně jsem ho tam dal a děkuju ještě jednou)
Vyměnil R svody za Japanifold svody (až budu mít zvuk japanifoldů postnu jestli je opravdu rozdíl ve zvuku)
Měnil membránu a pružinku v CBV turba (měl jsem tam červenou od Kinugawa a dělalo to divnej zvuk v tahu, snad to bylo moc silnou pružinkou)
Čistil jsem rovnou PCV když tam byl přístup a koupil origo stahovací spony, a při dělání si všiml prasklého kolena, které se nedá koupit ... Pouze v sadě s kovovýma trubkama za 4500 nebo v opravné sadě pro ty trubky za 1500, naštěstí jsem ještě z jednoho auta měl náhradní vcelku měkké koleno takže tam šlo místo toho. Navíc jsem koupil teflonovou izolační pásku aby to nevypadalo tak hnusně a docela se to povedlo zaizolovat hezky
Při sundavání downpipu z příruby jsem zavadil trošku loktem o lambdu a pozůstatek další po mekkym (servaný závit lambdy) způsobil, že najednou lambda vypadla a smála se na mě. No jenže zpět nešla a jelikož se mi nelíbilo ani těsnění na spoji mezi trubkou za katem a trubkou od středovýho tlumiče, tak jsem vyndal celej downpipe ven. Ale matka do které lezla lambda měla v sobě strusku (nějakou navařeninu) od sváření a ta práve zničila ten závit. Takže jsem si řekl, nová lambda? Po 160k se mají měnit, 2000 navíc to už mě nezabije. Objednal jsem lambdu ale potřeboval jsem projet i závit... No a ono sehnat závitník M18 x 1,5 (jemný závit) nebylo jen tak nikdo neměl, ale někde na bazaru jsem ho našel Projel jsem to a nová lambda už tam drží jak má.
Další zápletka se odehrála při mrknutí na řemenici, kde jsem si všimnul strženého šroubu, takže jsem si popřál hodně štěstí, vzal 3 vrták, pak 5 a vytahovákem na šrouby to zaplaťpanbůh šlo . Origo Volvo šroub jsem měl koupenej a už tam je na správný moment. Proč se šroub strhnul je jasné, někdo(vím asi kdo) tam dal špatný 8,8 pevnost šroub (je tam ještě jeden ale není stržený) a ten to nedal. Nový Volvo je pevnostní 10.9 asi vědí proč...
Udělal jsem i mírnej proplach servooleje a výměnu servonádobky za upravenou. Musí se trošku zkrátit a vykroutit hadice a druhá natáhnout spodem u krytu rozvodů ale jde to. Jedná se o nádobku z V70II číslo: 30645621 a má normální víčko na závit a ne na nějakej zasouvací bazmek + by snad nemuseal chcát ve spoji jak většina nádobek, uvidíme.
Ve finále jsem rozlámal novou nádobku Febi - nedoporučuju kupovat má opravdu křehký plasty(Teď mám objednánu HELLA) chtěl jsem jí vyndat po prvním nasunutí na místo kde má být a praskla spodní packa. V tu chvíli jsem se snažil naštvanej jí vytáhnout výš a podívat se jak se ulomila a vytrhnul jsem fungl novej senzor hladiny vody Jakmile jsem nádobku vracel zpět už bez senzoru, abych dolil vodu. Tak jsem ji chtěl doťuknout zpět na místo a obě packy packy řekli ahoj a odletěly Takže během pár sekund -1000Kč
P.S. bylo by to strašně moc fotek do vlákna takže jsem jě nějak chronologicky naházel na rajče, dal jsem sem jednu ze zimního výletu v Peci odkaz zde:
https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW
Od samosvoru jsem koupil obě nové poloosy (na 1999+ se bohužel nedají už sehnat aftermarket a origo vychází asi 10k jedna) Sehnal jsem tedy GKN pro S60 a liší se to jen středovou tyčí, takže se musí trošku udělat rozborka viz topic : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=66632&p=821624
Koupil jsem novou Exide 77Ah baterii (ta stará už to prostě nedávala)
A vrhnul jsem se před měsícem do přetěsnění vany, jelikož už od začátku mi kape olej u převodovky (všechna gufera měněna i hlavní za převodovkou) takže poslední možnost byla vana. Sundavání vany byla zábava, musí se odříznout to oko na rámu + sundat pravý silentblok proto ten taky vadil... Ideální je si ještě přizvednout motor ale to jedině zeshora... nakonec se vyndání podařilo. Viz topic : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=67911 - nakonec to bylo opravdu vanou teď už máme sucho. Nejhorší na tom bylo, že jsem vanu nandaval na 2x, protože těch strženejch šroubů si člověk od oka nevšiml a až při dotahování všech šroubů na moment (ano shodou okolností tyhle 4 jsem dotahoval poslední) se prostě protáčely ... A ještě další hloupá věc je O-kroužek v trubce uvnitř vany, která vede od olejovýho chladiče k filtru. Je tam úžasnej O-kroužek kterej v žádné Volvo sadě není a Volvo pro něj dokonce nemá číslo dle VIDY je tohle jedno stejné čislo pro dva O-Kroužky, ale ty mají každý jiný rozměr ... Naštěstí speciálka Štěrboholy mi dala jakousi náhradu, která doufám bude držet, dal jsem tam i trošku lepidla a vypada to ok.
Při dělání vany jsem dělal rovnou pár dalších věcí.
Nechal jsem nalakovat sací svody
Koupil tady z fóra izolátor sání od kishmick (konečně jsem ho tam dal a děkuju ještě jednou)
Vyměnil R svody za Japanifold svody (až budu mít zvuk japanifoldů postnu jestli je opravdu rozdíl ve zvuku)
Měnil membránu a pružinku v CBV turba (měl jsem tam červenou od Kinugawa a dělalo to divnej zvuk v tahu, snad to bylo moc silnou pružinkou)
Čistil jsem rovnou PCV když tam byl přístup a koupil origo stahovací spony, a při dělání si všiml prasklého kolena, které se nedá koupit ... Pouze v sadě s kovovýma trubkama za 4500 nebo v opravné sadě pro ty trubky za 1500, naštěstí jsem ještě z jednoho auta měl náhradní vcelku měkké koleno takže tam šlo místo toho. Navíc jsem koupil teflonovou izolační pásku aby to nevypadalo tak hnusně a docela se to povedlo zaizolovat hezky
Při sundavání downpipu z příruby jsem zavadil trošku loktem o lambdu a pozůstatek další po mekkym (servaný závit lambdy) způsobil, že najednou lambda vypadla a smála se na mě. No jenže zpět nešla a jelikož se mi nelíbilo ani těsnění na spoji mezi trubkou za katem a trubkou od středovýho tlumiče, tak jsem vyndal celej downpipe ven. Ale matka do které lezla lambda měla v sobě strusku (nějakou navařeninu) od sváření a ta práve zničila ten závit. Takže jsem si řekl, nová lambda? Po 160k se mají měnit, 2000 navíc to už mě nezabije. Objednal jsem lambdu ale potřeboval jsem projet i závit... No a ono sehnat závitník M18 x 1,5 (jemný závit) nebylo jen tak nikdo neměl, ale někde na bazaru jsem ho našel Projel jsem to a nová lambda už tam drží jak má.
Další zápletka se odehrála při mrknutí na řemenici, kde jsem si všimnul strženého šroubu, takže jsem si popřál hodně štěstí, vzal 3 vrták, pak 5 a vytahovákem na šrouby to zaplaťpanbůh šlo . Origo Volvo šroub jsem měl koupenej a už tam je na správný moment. Proč se šroub strhnul je jasné, někdo(vím asi kdo) tam dal špatný 8,8 pevnost šroub (je tam ještě jeden ale není stržený) a ten to nedal. Nový Volvo je pevnostní 10.9 asi vědí proč...
Udělal jsem i mírnej proplach servooleje a výměnu servonádobky za upravenou. Musí se trošku zkrátit a vykroutit hadice a druhá natáhnout spodem u krytu rozvodů ale jde to. Jedná se o nádobku z V70II číslo: 30645621 a má normální víčko na závit a ne na nějakej zasouvací bazmek + by snad nemuseal chcát ve spoji jak většina nádobek, uvidíme.
Ve finále jsem rozlámal novou nádobku Febi - nedoporučuju kupovat má opravdu křehký plasty(Teď mám objednánu HELLA) chtěl jsem jí vyndat po prvním nasunutí na místo kde má být a praskla spodní packa. V tu chvíli jsem se snažil naštvanej jí vytáhnout výš a podívat se jak se ulomila a vytrhnul jsem fungl novej senzor hladiny vody Jakmile jsem nádobku vracel zpět už bez senzoru, abych dolil vodu. Tak jsem ji chtěl doťuknout zpět na místo a obě packy packy řekli ahoj a odletěly Takže během pár sekund -1000Kč
P.S. bylo by to strašně moc fotek do vlákna takže jsem jě nějak chronologicky naházel na rajče, dal jsem sem jednu ze zimního výletu v Peci odkaz zde:
https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#68 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
No nenudil ses
A foto toho sání by nebylo?
A foto toho sání by nebylo?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#69 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Jedna fotka tam je s klapkou zespod. Na autě to bohužel zatím vyfocený nemám, pokusím se zítra případně někdy v týdnu napravit a nezapomenout to sem postnout
Edit:
Foto sání doplněno
Edit:
Foto sání doplněno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#70 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Suprsedli02 píše: Foto sání doplněno
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#71 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Update po 14 dnech a několika projížďkách. Mám naprosto suchý břicho Poprvé co auto vlastním není nikde ani kapka oleje. No hurá Servonádobka je taktéž naprosto suchá, jediné co potřebuju je novější hadice č. 30740267 původní jsem sice zkrátil ale stejně se prapodivně kroutí a radši jí vyměním. 650 stojí nová na Skandixu (Origo je za 2k ...) Případně pokud máte někdo navíc klidně jetou (pokud bude v normální stavu - nepopraskaná) klidně vás jí zbavím-okolí Praha.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#72 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak jsem se zase po dlouhý době "vyblbnul". Udělal jsem na céčku vytlumení, ale to takovým stylem, že jsem koupil nepopraskanou palubku a pro jistotu jsem úchyty vyztužil dvousložkovou pryskyřicí. Dal jsem do auta i vysněnej Black Marble dekor s nepopraskanýma plastama (i palubka má vše bez praskanců). No a aby toho nebylo málo, palubku jsem rozebral (ne jen vrch od spodku) na malý části a všude, kde se dotýkají plasty či tapecírung k sobě, jsem dal anticreak pásku Comfortmat Grillon - padlo 30 metrů! Dále jsem dal pěnovej Comfortmat na kovový části pod palubku a všechny výdechy udělal novou pěnou, aby dobře těsnilo foukání. Zároveň jsem pořádně vydezinfikoval výparník klimatizace a vyměnil pro jistotu i výměník topení (ten ze skandixu měl v sobě nějaký špagety viz. fotky) samozřejmě s novýma O kroužkama. Palubka nevrže. Nic víc jsem si nemohl přát A za těch asi 5 dní dřiny to stálo. Dělal jsem to s pauzama ale takovejch 20-30hodin na tom padlo, opravdu jsem se s tím s*al. Na rajčeti viz odkaz v podpisu najdete fotky No a teď hurá na upgrade brzd vol.2
Edit: Ještě jsem zapomněl na doplnění klimošky do plna a jelikož mi vždycky za rok uteče tak 30% chladiva, tak normálním způsobem to moc najít nešlo. Vyzkoušel jsem těsnění pomocí Super Seal Pro na malé úniky, tak uvidíme za rok. Doplňoval jsem ve Volvu a rovnou k tomu vyměnil i vysoušeč klimy. Takže před očekávaným horkem jsem asi udělal chytře s černým autem Zatím klimuju velmi ledově.
Edit: Ještě jsem zapomněl na doplnění klimošky do plna a jelikož mi vždycky za rok uteče tak 30% chladiva, tak normálním způsobem to moc najít nešlo. Vyzkoušel jsem těsnění pomocí Super Seal Pro na malé úniky, tak uvidíme za rok. Doplňoval jsem ve Volvu a rovnou k tomu vyměnil i vysoušeč klimy. Takže před očekávaným horkem jsem asi udělal chytře s černým autem Zatím klimuju velmi ledově.
Naposledy upravil(a) sedli02 dne 26 čer 2020 22:46, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#73 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
smekám klobouček
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#74 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak jsem se podívalsedli02 píše: ↑26 čer 2020 22:18 Tak jsem se zase po dlouhý době "vyblbnul". Udělal jsem na céčku vytlumení, ale to takovým stylem, že jsem koupil nepopraskanou palubku a pro jistotu jsem úchyty vyztužil dvousložkovou pryskyřicí. Dal jsem do auta i vysněnej Black Marble dekor s nepopraskanýma plastama (i palubka má vše bez praskanců). No a aby toho nebylo málo, palubku jsem rozebral (ne jen vrch od spodku) na malý části a všude, kde se dotýkají plasty či tapecírung k sobě, jsem dal anticreak pásku Comfortmat Grillon - padlo 30 metrů! Dále jsem dal pěnovej Comfortmat na kovový části pod palubku a všechny výdechy udělal novou pěnou, aby dobře těsnilo foukání. Zároveň jsem pořádně vydezinfikoval výparník klimatizace a vyměnil pro jistotu i výměník topení (ten ze skandixu měl v sobě nějaký špagety viz. fotky) samozřejmě s novýma O kroužkama. Palubka nevrže. Nic víc jsem si nemohl přát A za těch asi 5 dní dřiny to stálo. Dělal jsem to s pauzama ale takovejch 20-30hodin na tom padlo, opravdu jsem se s tím s*al. Na rajčeti viz odkaz v podpisu najdete fotky No a teď hurá na upgrade brzd vol.2
Edit: Ještě jsem zapomněl na doplnění klimošky do plna a jelikož mi vždycky za rok uteče tak 30% chladiva, tak normálním způsobem to moc najít nešlo. Vyzkoušel jsem těsnění pomocí Super Seal Pro na malé úniky, tak uvidíme za rok. Doplňoval jsem ve Volvu a rovnou k tomu vyměnil i vysoušeč klimy. Takže před očekávaným horkem jsem asi udělal chytře s černým autem Zatím klimuju velmi ledově.
Interierové věci mně vůbec neberou a vždy se děsím když něco musím dělat uvnitř ,máš to moc pěkný
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#75 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Po další odmlce zase něco přidám. Rozhodl jsem se pro brake upgrade z upgradu Měl jsem 320mm DVS konverzi na C70 II gen brzd a nyní přecházím na brzdy z Alfy Romeo Brera 4 pístkové Bremba (užito i v jiných vozech). Kotouče jsou pak z XC90 336mm, takže se nemusí řešit středová díra jako u těch P1 brzd co jsem měl. Brzdiče jsou po kompletní repasi - pístky, gumičky, ventily, opískování a olakování třmenů taktéž. Jsem hodně spokojen s tím, jak to vypadá. Brzdí to zatím dobře, ale ještě jsem nešel do plnejch protože zajíždím. Problém je akorát teď ze začátku, jen tak tak se tam destičky vejdou a musí se aspoň trošku odbrousit, aby se netřeli i bez mačkání pedálu o disk případně je možnost nechat trošku stočit kotouče. Takže zatím jen s rozumem co se týká rychlosti a brždění. Kotouče jsou po kryogenizaci, mám nové prodloužené brzdové hadice, kotouče jsou pak Zimmermann sport coat Z a desky Zimermann taktéž. Většinu fotek jsem nalil do Rajčete.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek