740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#1 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Zdar... Asi před měsícem jsem se rozhodl vyvenčit naši Gumbakan 740 do Beskyd. Samozřejmě to nebylo bez odměny, takže od tý doby auto stojí u "doporučeného" mechanika ve Zlíně, kde se předtím rozhodlo udělat dieselovou fontánku v motorovým prostoru.
https://youtu.be/6iVKyBihrus"
V čem je zádrhel - praskla trubka ke druhýmu vstřikovači nafty.
Lokální mechanik ten díl údajně nedokáže sehnat. Prý objednával přes VW ale pořád to nepřišlo. Jelikož mi není schopen říct ani číslo dílu, tak o tom začínám mít pochybnosti. Neznáte někdo číslo dílu, ať to někde seženu a nechám mu to doručit, a konečně to auto vysvobodím? Nebo to seženu z vrakáče aspoň.
Díky moc!
https://youtu.be/6iVKyBihrus"
V čem je zádrhel - praskla trubka ke druhýmu vstřikovači nafty.
Lokální mechanik ten díl údajně nedokáže sehnat. Prý objednával přes VW ale pořád to nepřišlo. Jelikož mi není schopen říct ani číslo dílu, tak o tom začínám mít pochybnosti. Neznáte někdo číslo dílu, ať to někde seženu a nechám mu to doručit, a konečně to auto vysvobodím? Nebo to seženu z vrakáče aspoň.
Díky moc!
Naposledy upravil(a) michalnavratil dne 03 led 2020 18:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" jaký číslo dílu?
1257150 nebo zavařit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" jaký číslo dílu?
hele dost mozna budu mit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#4 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" jaký číslo dílu?
SZ! Kučera má odhad cca 14 dní...Ondra. píše:hele dost mozna budu mit
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#5 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Ahoj pánové, děkuju moc Peterovi za pomoc s číslem dílu a Ondrovi od kterýho mám nakonec trubku použitou.
Vyměnila se a vypadalo to všechno OK, ale po 300km na dálnici zase praskla, tentokrát teda míň viz video https://youtu.be/6Pa3Oe-3mEo"
Závada bude asi někde jinde, máte nějakou teorii nebo zkušenost? Vstřik málo vstříkuje? Čerpadlo moc čerpá? Díky moc!
Vyměnila se a vypadalo to všechno OK, ale po 300km na dálnici zase praskla, tentokrát teda míň viz video https://youtu.be/6Pa3Oe-3mEo"
Závada bude asi někde jinde, máte nějakou teorii nebo zkušenost? Vstřik málo vstříkuje? Čerpadlo moc čerpá? Díky moc!
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Inu byla taky nahnila...
A chybej Ti tam takovy ty distance mezi trubkama, prave aby se neuklepavaly - je to tam i videt, ze to tam driv bylo, jsou v tom miste takove namodrale/nalezenale - jako medena strecha...
A chybej Ti tam takovy ty distance mezi trubkama, prave aby se neuklepavaly - je to tam i videt, ze to tam driv bylo, jsou v tom miste takove namodrale/nalezenale - jako medena strecha...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#7 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Tahle teorie dává totální smysl...Zajsoft píše:Inu byla taky nahnila...
A chybej Ti tam takovy ty distance mezi trubkama, prave aby se neuklepavaly - je to tam i videt, ze to tam driv bylo, jsou v tom miste takove namodrale/nalezenale - jako medena strecha...
Před tím než se to stalo poprvé se dělaly přepady, takže je dost možný že dotyčný shodil ten díl a už ho tam nevrátil, protože jinak na dřívějších fotkách to všude mám. Ze servisu jsem s tím ujel cca 300 km po D1 do Zlína než se to tam uplně uklepalo. Tam mi dneska nahodili novou trubku, ale už tam nedali díl kterej tam předtím nebyl, takže se to po 300km na D1 zpátky dost podobně uklepalo opět.
Mam shodou okolností navíc ten distanční díl i náhradní trubku, zítra si to zkusim doma přehodit a uvidíme jestli to bude držet.
Dík moc!
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
až je budeš přehazovat dbej na to aby tě dobře dosedl konus trubky na protikus, jinak vymčkáš náběh a bude tě trubka slzet přes ty převlečný matky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Ono je to proste, jednu sem uz uklepal A druha krapet strika, teda strikala, mechos to necim zalepil, ale stejne to krapet prosakuje, takze asi prisel cas nasadit do akce DuckTape!
Vzhledem k tomu, ze se chystam menit motor, tak sem linej to jeste resit regulerne...
Vzhledem k tomu, ze se chystam menit motor, tak sem linej to jeste resit regulerne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#10 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Menit motor na Bluovi? Porbuh proc, vzdyt sel jak vinoZajsoft píše:Vzhledem k tomu, ze se chystam menit motor, tak sem linej to jeste resit regulerne...
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#11 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
kdysi na avii se tatovi stalo neco podobnyho, v Bulharsku. Praskla jedna, vymenil ji (tou dobou se jezde vozila hromada nahradnich dilu sebou), praskla druha, zase ji vymenil a pri treti uz to byly nervy, jednak to zabiralo cas a druhak dochazely nahradni. Po navratu se dozvedel ze trik je v tom, menit vsechny najedou. Nejak jsme nakonec dojeli a auto pak spokojene jezdilo dal, ale zazitek utkvel. Ty distancni plisky urcite nezanedbavat, nejsou tam zbytecne
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
#12 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Taky se mi to stalo pár let zpátky na 740 D, jako nouzovka tam šla naohýbat trubka z T4 ale problém je pokud chybí ty držáčky s gumovými uloženími.
Vcelku bohužel pokud není třeba sahat na vstřik nebo neprasknou trubky tak na trubky ani vstřiky nesahat, pokud chybí držáčky - sehnat a opatrně namontovat - ale je to řehole, každá trubka se časem jinak ohne a složit trubky z několika aut aby šly do držáčku a nepraskly u toho je docela smrt...:/.. Přece jen 35 let je 35 let..
Vcelku bohužel pokud není třeba sahat na vstřik nebo neprasknou trubky tak na trubky ani vstřiky nesahat, pokud chybí držáčky - sehnat a opatrně namontovat - ale je to řehole, každá trubka se časem jinak ohne a složit trubky z několika aut aby šly do držáčku a nepraskly u toho je docela smrt...:/.. Přece jen 35 let je 35 let..
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Když to nejde, tak postahovat zdrhovačkama jakkoliv k sobě, prostě cokoliv, jen aby se neklepaly. Ony dostávaji čoud z čerpadla a ještě k tomu, když vibrujou, tak to je únavová trhlina jedna báseň.
Ještě k původnímu dotazu bych měl dotaz, nedělal se někdy těsně před první nehodou tuning zvyšováním tlaku, nebo něco podobnýho na čerpadle či vstřikách? On je celkem rozdíl jestli tam tepe 130 nebo 180 barů.
Ještě k původnímu dotazu bych měl dotaz, nedělal se někdy těsně před první nehodou tuning zvyšováním tlaku, nebo něco podobnýho na čerpadle či vstřikách? On je celkem rozdíl jestli tam tepe 130 nebo 180 barů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#14 740 D24T - "trubka ke vstřikovači" EDIT: praská...
Nene, ale dělaly se před cestou (klasicky) žhavičky a přepady, a mechanik tam zapomněl dát ty distanční svorky. Takže se tam dvakrát udělala trhlina, pokaždé zhruba po stejných 300 dálničních km. Záhada vyřešena, a dokonce jsem si to zvládl díky dílům od Ondry opravit i já - člověk co má obě ruce levé a ještě olšově
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek