Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#26 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Koupil jsem v MROauto za cca 2300 ks, protože to měli během 2 hodin na prodejně a byl jsem zrovna v Bohumíně. Jinak ještě levněji to mají v Granexu tuším za 2170, ale až na druhý den.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#27 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Taktéž mě to čeká a podle mého příspěvku z roku 2014 mi tam vydržely ze Scandixu cca 170.000km Asi jsem měl stěstí ...nicméně tentokrát to bude Lemforder....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#28 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Už mám vyměněno, není to taková hrůza, kdyby mě nepřerušil dest, tak by to zabralo dopoledne, včetně výměny těch vnitřních silentbloků.
Originál stahovák je vážně pomoc k nezaplacení, ale bez nahřátí horkovzduškou, by to nedal ani on. Byl to boj o každý milimetr.
Teď už jen geometrie a jsem zvědav co to udelá. Neustále mi to tahalo doprava, na přední nápravě už chybí vyměnit jen ty 4 silentbloky na podmotorovém rámu, jinak je tam všechno nové.tak snad to bylo tím utrženým pravým zadním. Jinak už nevím.
Originál stahovák je vážně pomoc k nezaplacení, ale bez nahřátí horkovzduškou, by to nedal ani on. Byl to boj o každý milimetr.
Teď už jen geometrie a jsem zvědav co to udelá. Neustále mi to tahalo doprava, na přední nápravě už chybí vyměnit jen ty 4 silentbloky na podmotorovém rámu, jinak je tam všechno nové.tak snad to bylo tím utrženým pravým zadním. Jinak už nevím.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#29 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Nechtěl by ses stahovaku zbavit za rozumné peníze?yareq píše:Už mám vyměněno, není to taková hrůza, kdyby mě nepřerušil dest, tak by to zabralo dopoledne, včetně výměny těch vnitřních silentbloků.
Originál stahovák je vážně pomoc k nezaplacení, ale bez nahřátí horkovzduškou, by to nedal ani on. Byl to boj o každý milimetr.
Teď už jen geometrie a jsem zvědav co to udelá. Neustále mi to tahalo doprava, na přední nápravě už chybí vyměnit jen ty 4 silentbloky na podmotorovém rámu, jinak je tam všechno nové.tak snad to bylo tím utrženým pravým zadním. Jinak už nevím.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#30 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Já ti nevím, jednak si pořád pohrávám s myšlenkou, že až moje paní skončí mateřskou, tak bych si pořídil ještě jednu V70 v benzínu "na hraní", a pravděpodobně bych ho kupoval znovu a taky dostal trochu zabrat, tedy ta vidlička co vytahuje a pak lisuje silentblok. Asi bude stačit ty čepy jen otočit a bude to cajk. Jednu výměnu to dá určitě, ale taky nechci něco prodávat a potom poslouchat že jsem si vzal peníze za šrot.kubexxx píše: Nechtěl by ses stahovaku zbavit za rozumné peníze?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#31 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
OK, díky a chápuyareq píše:Já ti nevím, jednak si pořád pohrávám s myšlenkou, že až moje paní skončí mateřskou, tak bych si pořídil ještě jednu V70 v benzínu "na hraní", a pravděpodobně bych ho kupoval znovu a taky dostal trochu zabrat, tedy ta vidlička co vytahuje a pak lisuje silentblok. Asi bude stačit ty čepy jen otočit a bude to cajk. Jednu výměnu to dá určitě, ale taky nechci něco prodávat a potom poslouchat že jsem si vzal peníze za šrot.kubexxx píše: Nechtěl by ses stahovaku zbavit za rozumné peníze?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#32 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Doufám, že to špatně nevyznělo, psaným textem to někdy zní pro každého jinak.
Ale k věci, dá se koupit za 1200 a nějaké drobné, já bral ze saabtuningu za 1600, protože jsem tam měl objednané díly a navíc ho měli hned a nemusel jsem pro něj nikam jezdit.
Uvažoval jsem taky o použitém, ale s poštou, by ses k němu dostal dejme tomu za 800 a po tom co jsem viděl co musí snést, tak bych si raději koupil nový. Už to je jen pár korun navíc a pořád tě to vyjde levněji než v servisu.
Kromě té vidličky dostávají zabrat i ty bronzové pouzdra v kterých je uložena ta závitová tyč. Když jsem stahovák sundal, vysypaly se z něj bronzové piliny a je pravda, že na druhém silentbloku už trochu uhýbal. Možná by pomohlo je namazat, ale nedělal jsem to kvůli tomu nahřívání.
Jinak doporučuju vyměnit i ty vnitřní silentbloky, ty už nejsou tak drahé a stejně je třeba dělat geometrii, tak je to všechno při jednom.
Tož tak.
Ale k věci, dá se koupit za 1200 a nějaké drobné, já bral ze saabtuningu za 1600, protože jsem tam měl objednané díly a navíc ho měli hned a nemusel jsem pro něj nikam jezdit.
Uvažoval jsem taky o použitém, ale s poštou, by ses k němu dostal dejme tomu za 800 a po tom co jsem viděl co musí snést, tak bych si raději koupil nový. Už to je jen pár korun navíc a pořád tě to vyjde levněji než v servisu.
Kromě té vidličky dostávají zabrat i ty bronzové pouzdra v kterých je uložena ta závitová tyč. Když jsem stahovák sundal, vysypaly se z něj bronzové piliny a je pravda, že na druhém silentbloku už trochu uhýbal. Možná by pomohlo je namazat, ale nedělal jsem to kvůli tomu nahřívání.
Jinak doporučuju vyměnit i ty vnitřní silentbloky, ty už nejsou tak drahé a stejně je třeba dělat geometrii, tak je to všechno při jednom.
Tož tak.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#33 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Neee, to vůbec ne, nich špatně to nevyznelo, naopak oceňuji čerstvou zkušenost s takovou výměnou A hlavně férový přístup, ono to vypadá, ze ten přípravek skutečně vydrží jen par výměn Jinak tím silentblokem myslíš tohle? https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/bushing/bushing-suspension-rear-axle-control-arm-left/1006652/ Jak těžko to jde vyměnit?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#34 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Jo, to je ono. Ale je levý a pravý. Každý je trochu jiný. Jde to teda líp než ty hlavní. Já začal na pravé straně, sundal jsem pravý hlavní silentblok, vytáhl šrouby z pravého vnitřního, pak z levého vnitřního, potom je třeba sundat stabilizátor, abys mohl hýbat s nápravama - je třeba je srazit k sobě (zmenšit rozchod kol a taky aby ses dostal na šroub levého vnitřního silnentbloku). Ideální by byl kdybys je mohl roztáhnout a vzájemně rozplést, ale nepustí tě propojovací hadička brzd. Když je srazíš do sebe, tak se dostaneš dírou v pravém rameně zespoda na šroub vnitřního silentbloku, je tam místa jen na očkový klíč - esko. A budeš povolovat po jednom zoubku
Jak vyměníš ten pravý vnitřní, tak vyvěs a sundej hlavní levý a udělej levý vnitřní. Potom si nalisuj zpět ty hlavní silentbloky, usaď na místo stabilizátor na levé straně, vnitřní silentblok vlevo (jinak to nejde, stabilizátor vlevo bez povolení silentbloku nevyndáš ani nenasadíš), pak pravý vnitřní a stabilizátor vpravo, vše podotahuj a nasaď hlavní silentbloky zpět do kastle. Pak už jen ta geometrie.
Kdybys musel nahřívat, tak na pravé straně jsou naftové hadice a vlevo brzdové hadice a málo místa - teplo jsem odstiňoval hliníkovým plechem, protože se dá lehko vytvarovat v tom prostoru.
Snad je to všechno.
Jak vyměníš ten pravý vnitřní, tak vyvěs a sundej hlavní levý a udělej levý vnitřní. Potom si nalisuj zpět ty hlavní silentbloky, usaď na místo stabilizátor na levé straně, vnitřní silentblok vlevo (jinak to nejde, stabilizátor vlevo bez povolení silentbloku nevyndáš ani nenasadíš), pak pravý vnitřní a stabilizátor vpravo, vše podotahuj a nasaď hlavní silentbloky zpět do kastle. Pak už jen ta geometrie.
Kdybys musel nahřívat, tak na pravé straně jsou naftové hadice a vlevo brzdové hadice a málo místa - teplo jsem odstiňoval hliníkovým plechem, protože se dá lehko vytvarovat v tom prostoru.
Snad je to všechno.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#35 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Vyčerpávající návod, díky moc ...v červnu mě to ceka a nechám si na to cely den
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#36 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Kdybych věděl co a jak, tak se to dá stihnout za 3 hodiny, ale na poprvé to chvíli trvá než přijdeš na to jak to udělat nejlíp. A taky záleží jak si s tím hraješ. Když jsem sundal ty konzoly co přidržují hlavní silentblok zespodu, tak jsem si to očistil a natřel surikovou barvou. Nebylo to rezavé, ale strhl jsem barvu atak nějak tajně doufám, že už to dělat nebudu muset, tak ať to tam nerezaví. Jinak kanál nebo zvedák ušetří mnoho námahy, já to dělal na zemi. Vůbec jsem netušil kolik mám různých svalů, až teď když mě bolí celý člověk. Tolik sedu, lehu, dřepu a nevím co všechno ještě (možná bych se našel i v Kámasútře) jsem už dlouho neudělal
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#37 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Naštěstí máme s bráchou zvedak, tak to snad půjde. Jinak co ja jsem se natrapil s výměnou kloubku řízení a teď už bych to asi dal rychleji
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#38 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Na zadni naprave se da serizovat geometrie?yareq píše:............
Jinak doporučuju vyměnit i ty vnitřní silentbloky, ty už nejsou tak drahé a stejně je třeba dělat geometrii, tak je to všechno při jednom.
Tož tak.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#39 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Jo sbíhavost, mě ji dělali až ve čtvrtém podniku. Jestli ti někde tvrdili že ne, tak už tam nejezdi, serou na to. I kdyz jim to všechno řekne ten program co mají dělat.escobar píše:Na zadni naprave se da serizovat geometrie?
Já dal za geometrie asi 3 půl tisíce během 2 let, protože ve většině servisu dělají sami lempli a to jsem si musel ještě závady odhalit sám. Jednou mi geo podmínili tím že musí vyměnit kulové čepy a axiální táhla, které dle mého názoru byly v pohodě, ale že levé rameno bylo vybité v silentblocich a chodilo 1cm vpřed a vzad jim nevadilo.
Teď jsem našel pána který je sice trochu mrzout, ale vše dělá pečlivě, jde se s autem projet a případně to doladí - dosud pro mě věc nevídaná.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#40 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
A podělíš se o pána? Takoví lidé se vyvažují zlatemyareq píše:Jo sbíhavost, mě ji dělali až ve čtvrtém podniku. Jestli ti někde tvrdili že ne, tak už tam nejezdi, serou na to. I kdyz jim to všechno řekne ten program co mají dělat.escobar píše:Na zadni naprave se da serizovat geometrie?
Já dal za geometrie asi 3 půl tisíce během 2 let, protože ve většině servisu dělají sami lempli a to jsem si musel ještě závady odhalit sám. Jednou mi geo podmínili tím že musí vyměnit kulové čepy a axiální táhla, které dle mého názoru byly v pohodě, ale že levé rameno bylo vybité v silentblocich a chodilo 1cm vpřed a vzad jim nevadilo.
Teď jsem našel pána který je sice trochu mrzout, ale vše dělá pečlivě, jde se s autem projet a případně to doladí - dosud pro mě věc nevídaná.
Stejně jako ti, co umí vyvážit kolo...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#41 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
No klidně, je to autoservis Konečný v Šenově u Ostravy. Kdybys tam měl cestuKrumpl píše:A podělíš se o pána? Takoví lidé se vyvažují zlatem
Stejně jako ti, co umí vyvážit kolo...
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#42 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
A Kuayareq píše:No klidně, je to autoservis Konečný v Šenově u Ostravy. Kdybys tam měl cestuKrumpl píše:A podělíš se o pána? Takoví lidé se vyvažují zlatem
Stejně jako ti, co umí vyvážit kolo...
Kus světa...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#43 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Mate někdo tip jak povolit a sundat ten stabilizátor?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#44 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Protože podle VIDY mám sundat tlumiče , mimojine
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#45 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Tie vnutorne silentboky stabilizatora som menil bo sa jeden roztrhol, nemam dielnu tak najjednoduchsie bolo dat dole zadnu napravu... Nahovno pristup, vsetko hrdzave, hlinikove srubky zahrdzaveli do materialu, neslo ani pretocit, potrhal som ich, tak musela dole naprava, flexa...
Prv povol a vyber vsetky skrutky ktore drzia silentbloky, ked sa to podari mas vyhrate, potom to je pohoda a naprava nemusi dole.
Prv povol a vyber vsetky skrutky ktore drzia silentbloky, ked sa to podari mas vyhrate, potom to je pohoda a naprava nemusi dole.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#46 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Věci na to mám již objednané. Takže mě to čeká také. Jen nevím jakou zvolit strategii. Bude mě tlačit čas před STK. Tak nevím, jestli nesehnat jinou nápravu, tu si na stole zrepasovat a pak ji jen vyměnit za tu stávající s mrtvými silentbloky.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#47 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Mám to v plánu taky tak.
Sehnal jsem jinou nápravu, kterou zgenerálkuju a vyměním.
Tu sundanou zase zgenerálkuju a dám na další auto.
Tu sundanou zase...
Sehnal jsem jinou nápravu, kterou zgenerálkuju a vyměním.
Tu sundanou zase zgenerálkuju a dám na další auto.
Tu sundanou zase...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#48 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
A jen pro informaci - včera jsem volal do Dekom Systemu v Pardubicích (Volvo servis), tak mi pán řekl, že stahovací/lisovací přípravek nemají skladem a že neví jestli vůbec bude. Tak jsem se ptal na odhadovaný termín naskladnění a bylo mi sděleno, že možná v polovině dubna, pokud ho naskladní ve Švédsku, čímž mě totálně zděsil. Naštěstí ho měli na skandix.de za 73Euro. U Kučery v nabídce tím pádem také, naštěstí o 200,- levněji (cca 1650,-)než v Německu. Ikdyz měl to z autorizáku mrzelo, protože tam byl údajně za 1236,-
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#49 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Tak autopalace přípravek má, na eshopu za 1367 včetně dopravy
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#50 Utržený silentbloky zadní nápravy V70 I - jaký koupit?
Já výměnu mám za sebou i s přípravkem. Chtěl jsem ho obratem poslat zase do světa, ale raději jsem si ho nechal ve skříni, abych ho po roce nepotřeboval znovu. Uvidíme.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek