Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Uspesnych riesitelov tu je uz viac, ale nic konkretne sa clovek nedozvie. takze tu budem dokumentovat svoj (snad uspesny) postup prac.
Potrebujem nahradit odchadzajuci (5. a 6. vyhadzuje von palivo a motor tlakuje do vody. jazdit sa s tym da.) B6304F v 960 MY92.
Zohnal som blok Z S80 MY99 znaceny B6304S3.
V mojom pripade budem motor riesit vymennym sposobom, tj stavbou druheho motora, pricom ten povodny stale jazdi v aute. eliminujem tym cas nepojazdnosti auta a casovy stres. nevyhodou je ze potrebujete zohnat ako motor z S80 tak aj z 960, resp 960II.
Z S80 je nanajvys vhodne este zobrat:
Odvetranie (este neviem ci sa hodi )
Tlmic kmitov prednej remenice - teoreticky je mozne pouzit ten z 960, ale S80 ma inak riesene piesty, tak si myslim ze nebude uplne vhodny)
EDIT: Ale iba teoreticky, remenica ma ine "ET" a suchala by o kryt rozvodov, navyse by nesedela s drziakom prislusenstva. Takze remenica musi ist stara, z 960.
Zistene diferencie, ktore bude nutne vyriesit:
Narezat zavit do bloku pre rurku olejoveho filtra - 3/4''-16UNF. Original je tam samotesniaci zavit UNC, ale budete radi aj za UNF zavitnik . Staci pouzit posledny (3.) stupen zavitniku. Bude popisane samostatne
Zo sacej strany je treba narezat do bloku zavity (M8) pre uchyt motora. Je tam len jeden. Bude popisane samostatne.
Rozvody:
do S80 su 2 druhy remena lisiaceho sa poctom zubov. 6304F a S3 (s hydraulickym napinakom/tlmicom) ma 152 zubovy, novsie bloky 6294S s mechanickym napinakom (ala VW) maju 146 zubovy. Sirka v oboch pripadoch 28mm.
Starsie verzie B6304 s 23 a 25mm remenom maju 148 zubov. Novsie s 28mm remenom maju 152 zubov (vacsie remenice). Prve rocniky S80 maju este hydraulicky napinak, novsie uz integrovanu napinaciu kladku - zalezi aky blok zozeniete, neviem ci je blok pripraveny na obe moznosti.
Vodnu pumpu pouzijem 14 zubovu. 19 zubova je uz na novsie rozvody. 14 zubova ma kazdy treti zub vynechany a je drahsia
Hlava:
Vzhladom na fakt, ze stavajuca hlava, resp vacky su stavane na 21/23mm rozvody, ale blok motora uz na 28mm, zohnal som si hlavu z 960II/S90, MY 94+. Je dost mozne ze by stacili iba vymenit rozvodove kolesa, ale tuto moznost som neskumal.
S tym suvisi aj predny drziak uchytenia prislusenstva. Je nutne pouzit bud z verzie s 28mm rozvodmi, alebo ho vypodlozit tak, aby drazkovy remen pohonu prislusenstva nebol voci hlavnej remenici vyoseny. Ja som si zohnal novsi drziak.
Potrebujem nahradit odchadzajuci (5. a 6. vyhadzuje von palivo a motor tlakuje do vody. jazdit sa s tym da.) B6304F v 960 MY92.
Zohnal som blok Z S80 MY99 znaceny B6304S3.
V mojom pripade budem motor riesit vymennym sposobom, tj stavbou druheho motora, pricom ten povodny stale jazdi v aute. eliminujem tym cas nepojazdnosti auta a casovy stres. nevyhodou je ze potrebujete zohnat ako motor z S80 tak aj z 960, resp 960II.
Z S80 je nanajvys vhodne este zobrat:
Odvetranie (este neviem ci sa hodi )
Tlmic kmitov prednej remenice - teoreticky je mozne pouzit ten z 960, ale S80 ma inak riesene piesty, tak si myslim ze nebude uplne vhodny)
EDIT: Ale iba teoreticky, remenica ma ine "ET" a suchala by o kryt rozvodov, navyse by nesedela s drziakom prislusenstva. Takze remenica musi ist stara, z 960.
Zistene diferencie, ktore bude nutne vyriesit:
Narezat zavit do bloku pre rurku olejoveho filtra - 3/4''-16UNF. Original je tam samotesniaci zavit UNC, ale budete radi aj za UNF zavitnik . Staci pouzit posledny (3.) stupen zavitniku. Bude popisane samostatne
Zo sacej strany je treba narezat do bloku zavity (M8) pre uchyt motora. Je tam len jeden. Bude popisane samostatne.
Rozvody:
do S80 su 2 druhy remena lisiaceho sa poctom zubov. 6304F a S3 (s hydraulickym napinakom/tlmicom) ma 152 zubovy, novsie bloky 6294S s mechanickym napinakom (ala VW) maju 146 zubovy. Sirka v oboch pripadoch 28mm.
Starsie verzie B6304 s 23 a 25mm remenom maju 148 zubov. Novsie s 28mm remenom maju 152 zubov (vacsie remenice). Prve rocniky S80 maju este hydraulicky napinak, novsie uz integrovanu napinaciu kladku - zalezi aky blok zozeniete, neviem ci je blok pripraveny na obe moznosti.
Vodnu pumpu pouzijem 14 zubovu. 19 zubova je uz na novsie rozvody. 14 zubova ma kazdy treti zub vynechany a je drahsia
Hlava:
Vzhladom na fakt, ze stavajuca hlava, resp vacky su stavane na 21/23mm rozvody, ale blok motora uz na 28mm, zohnal som si hlavu z 960II/S90, MY 94+. Je dost mozne ze by stacili iba vymenit rozvodove kolesa, ale tuto moznost som neskumal.
S tym suvisi aj predny drziak uchytenia prislusenstva. Je nutne pouzit bud z verzie s 28mm rozvodmi, alebo ho vypodlozit tak, aby drazkovy remen pohonu prislusenstva nebol voci hlavnej remenici vyoseny. Ja som si zohnal novsi drziak.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 13 led 2020 09:41, celkem upraveno 5 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Pripravne prace:
Odmontovat zotrvacnik/flexplate - nasadec/orech typu SPLINE ale ide to aj Torx E (vnutorny). Idealna praca pre vzduchovy utahovak.-
Umyt blok motora - idealne tryskanim suchym ladom, ktory ma urcite kazdy poruke
Povolenim hydraulickeho napinaku zhodit rozvodovy remen.
Odmontovat veko ventilov, vybrat vacky a hydrostely.
Nakoniec odmontovat hlavu - skrutky uvolnovat v kruzniciach smerom od vonkajsich. Tj opacne ako pri utahovani.
Usadit motor na stojan.
Vypustit olej, aj z filtra.
Demontovat predny silentblok aj s drziakmi, spodny kryt prednej remenice.
Demontovat vanu vratane sacieho kosa. Sroby odlozit, pripadne zrenovovat - nazinkovat. M7x20/30/40/80/100 DIN 6921 bohuzial v obchode nekupite...
Odmontovat zotrvacnik/flexplate - nasadec/orech typu SPLINE ale ide to aj Torx E (vnutorny). Idealna praca pre vzduchovy utahovak.-
Umyt blok motora - idealne tryskanim suchym ladom, ktory ma urcite kazdy poruke
Povolenim hydraulickeho napinaku zhodit rozvodovy remen.
Odmontovat veko ventilov, vybrat vacky a hydrostely.
Nakoniec odmontovat hlavu - skrutky uvolnovat v kruzniciach smerom od vonkajsich. Tj opacne ako pri utahovani.
Usadit motor na stojan.
Vypustit olej, aj z filtra.
Demontovat predny silentblok aj s drziakmi, spodny kryt prednej remenice.
Demontovat vanu vratane sacieho kosa. Sroby odlozit, pripadne zrenovovat - nazinkovat. M7x20/30/40/80/100 DIN 6921 bohuzial v obchode nekupite...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Pěkné, držím palce!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Po dlhom case zasa pokracovanie.
Rozvody:
Tie, urcene pre S80 nie su velmi pouzitelne. Problem je hlavne s vodiacou kladkou. S80 ma tuto kladku uchytenu na opracovanom naliatku z bloku motora, U 960 je na kladka integrovana na trojuholnikovej podlozke a tato sa upevnuje dvoma srobmi cez spodnu cast rozvodoveho krytu.
Navyse pri S80 je pre kladku v hlave aj vyfrezovane vybratie, co na hlave z 960 dost chyba...
Pouzitie rozvodov na 960II (28 mm) tiez nie je bez problemov, ale su vyrazne mensie ako skusat pouzit rozvody z S80. Jedine co treba, tak je nutne odstranit (zarovnat do roviny) spominany vystupok pre uchytenie vodiacej kladky. Tento vystupok vytlaca spodny kryt rozvodov a sposobuje jednak velmi stazene nasadzovanie jeho prednej casti a za druhe vytvara medzeru na lavej strane zlozeneho krytu (od pohladu vodica).
Bohuzial som kupil rozvody pre S80, podla cisel vyrobcu INA nie su zamenne ani napinacie kladky... Takze spat na stromy a objednam sadu na 960II MY94.
Rozvody:
Tie, urcene pre S80 nie su velmi pouzitelne. Problem je hlavne s vodiacou kladkou. S80 ma tuto kladku uchytenu na opracovanom naliatku z bloku motora, U 960 je na kladka integrovana na trojuholnikovej podlozke a tato sa upevnuje dvoma srobmi cez spodnu cast rozvodoveho krytu.
Navyse pri S80 je pre kladku v hlave aj vyfrezovane vybratie, co na hlave z 960 dost chyba...
Pouzitie rozvodov na 960II (28 mm) tiez nie je bez problemov, ale su vyrazne mensie ako skusat pouzit rozvody z S80. Jedine co treba, tak je nutne odstranit (zarovnat do roviny) spominany vystupok pre uchytenie vodiacej kladky. Tento vystupok vytlaca spodny kryt rozvodov a sposobuje jednak velmi stazene nasadzovanie jeho prednej casti a za druhe vytvara medzeru na lavej strane zlozeneho krytu (od pohladu vodica).
Bohuzial som kupil rozvody pre S80, podla cisel vyrobcu INA nie su zamenne ani napinacie kladky... Takze spat na stromy a objednam sadu na 960II MY94.
- Přílohy
-
- 13A0E9E0-5515-410E-8FB8-40455DD595E0.jpeg (53.6 KiB) Zobrazeno 1223 x
-
- 96184C06-C46B-4181-AC5C-57B762F6D41D.jpeg (48.54 KiB) Zobrazeno 1223 x
-
- AAB0E3AB-B85A-4B5B-8B3E-F900E1C96CC7.jpeg (35.24 KiB) Zobrazeno 1223 x
-
- 2BB59B83-4D1A-4027-8174-FBD0E093FDD7.jpeg (38.44 KiB) Zobrazeno 1223 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Na rajcinu pridane foto aj s komentarmi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#7 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Vanu tam máš jakou? Nebylo jednodušší odfrézovat část hlavy, aby vešly rozvody z S80?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#8 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Když se podíváš na bráchovo auto,tak na něm je kombinace rozvodů z S80 a 960.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Vana je pochopitelne z 960, tak ako je na fotkach.volvoperformance píše:Vanu tam máš jakou? Nebylo jednodušší odfrézovat část hlavy, aby vešly rozvody z S80?
Nemam doma frezu, takze nie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Pokracovanie trelenovely s rozvodami:
S80 ma rozvody vyrazne blizsie k bloku motora ako 960. Odrazilo sa to aj na olejovej pumpe ktora nevytrca tlak nad rovinu bloku ako na 960. Pouzit rozvody z 960II a spodnu remenicu z S80 by sice slo, ale nepodpisal by som sa pod to. Remen je blizko bloku, sucha o kryty a ohyba sa na vodnej pumpe (Ta ma totiz ako jediny komponent rozvodov bocnicu proti posunu remena smerom k bloku). takze treba zohnat aj spodnu remenicu z 960II (28mm rozvody).
Kto prestavuje motor z 960II ttieto problemy nema, kto starsi (23, 25mm), moze pouzit povodne rozvody 23/25mm.
Alebo ich komplet zobrat z S80, tam je vsak problem s vodiacou kladkou (frezovanie hlavy) a mozny s remenicou vyfukovej vacky (v originale ovladana hydraulicky).
Rozvodom treba prisposobit aj vyber krytu, hlavne zadna a vrchna cast (28mm ma vacsie a hrubsie rozvodove kolesa)
S80 ma rozvody vyrazne blizsie k bloku motora ako 960. Odrazilo sa to aj na olejovej pumpe ktora nevytrca tlak nad rovinu bloku ako na 960. Pouzit rozvody z 960II a spodnu remenicu z S80 by sice slo, ale nepodpisal by som sa pod to. Remen je blizko bloku, sucha o kryty a ohyba sa na vodnej pumpe (Ta ma totiz ako jediny komponent rozvodov bocnicu proti posunu remena smerom k bloku). takze treba zohnat aj spodnu remenicu z 960II (28mm rozvody).
Kto prestavuje motor z 960II ttieto problemy nema, kto starsi (23, 25mm), moze pouzit povodne rozvody 23/25mm.
Alebo ich komplet zobrat z S80, tam je vsak problem s vodiacou kladkou (frezovanie hlavy) a mozny s remenicou vyfukovej vacky (v originale ovladana hydraulicky).
Rozvodom treba prisposobit aj vyber krytu, hlavne zadna a vrchna cast (28mm ma vacsie a hrubsie rozvodove kolesa)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 122
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha,Bratislava
#11 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Já jsem nespekuloval a nechal původní hlavu z 960,olejové čerpadlo naopak zůstalo S80, ale na dal jsem tam ozubené kolo z 960-ryska nastavení ukazuje samozřejmě jinam a řemenice+přední "setrvačník" též 960. Měl jsem doma úzké rozvody,které jsem použil.
Problém nastal při zkušebním protáčení motoru rukou,kdy mi rozvodový řemen pomalu lezl k bloku.Naštěstí jsem měl starou vod.pumpu,kde bylo ozubené kolo úzké na úzký řemen.Po změření jsem zjistil,že to osazení,co drží řemen proti posunutí je o cca 2mm dále od bloku než je to na nových univerzálních pumpách a tak za pomoci malého stahováku jsem na nové pumpě to kolo o ty 2mm posunul a vše bylo ok.
A až toto všechno rozchodíš,čeká tě ještě jedna lahůdka-pokud jsi toještě nedělal!
Problém nastal při zkušebním protáčení motoru rukou,kdy mi rozvodový řemen pomalu lezl k bloku.Naštěstí jsem měl starou vod.pumpu,kde bylo ozubené kolo úzké na úzký řemen.Po změření jsem zjistil,že to osazení,co drží řemen proti posunutí je o cca 2mm dále od bloku než je to na nových univerzálních pumpách a tak za pomoci malého stahováku jsem na nové pumpě to kolo o ty 2mm posunul a vše bylo ok.
A až toto všechno rozchodíš,čeká tě ještě jedna lahůdka-pokud jsi toještě nedělal!
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#12 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Po dlhej dobe maly posun.
Kupil som novy zadny a spodny kryt rozvodov pre sirku remena 28mm a konecne su rozvody komplet, remenica utiahnuta na moment.
Vrchny a predny kryt uz bohuzial nejdu kupit nove. Stare kryty (na 22mm) nejdu pouzit.
Kupil som novy zadny a spodny kryt rozvodov pre sirku remena 28mm a konecne su rozvody komplet, remenica utiahnuta na moment.
Vrchny a predny kryt uz bohuzial nejdu kupit nove. Stare kryty (na 22mm) nejdu pouzit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Odvetranie bloku S80 som zaslepil a pouzil povodnu hadicu odvetrania 960. Povodny plan bol to nejak spojit dohromady, ale nezohnal som spojky, ktore by pasovali.
Hadice davam pokial mozno nove, niesu drahe a stare su uz dost stvrdnute.
Hadice davam pokial mozno nove, niesu drahe a stare su uz dost stvrdnute.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
A teraz otazka:
Na co su na bloku B6304S3 tieto kryky ?
Na co su na bloku B6304S3 tieto kryky ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#15 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Dik, to je pekne spravene, ze su pristupne z boku.
Btw vyzaduju nejaku udrzbu ?
Btw vyzaduju nejaku udrzbu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#17 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
To nevím ,ale určitě by měli být průchozí přetěsňoval jsem to jen u jednoho ,protože to teklo okolo těch deklů jsou tam trysky a našel jsem ti jak to vypadá :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#18 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Dik.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Aby moje obnovene nadsenie nemalo dlheho trvania, tak som prisiel na maly problem:
Drziak prislusenstva (alternator, servopumpa, klimakompresor) z 960 ma inde diery ako blok S80. Pasuju len 2 spodne diery.
Ma niekto napad na riesenie ?
Drziak prislusenstva (alternator, servopumpa, klimakompresor) z 960 ma inde diery ako blok S80. Pasuju len 2 spodne diery.
Ma niekto napad na riesenie ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Jak moc to nesedí?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Dost. Diery su niekolko cm mimo.
Zaujimave ze to tu vo vlaknach o prestavbe nik nespomina. Bud mam stastie na zrovna iny blok, alebo neviem. Drziak z S80 zas nebude kompatibilny s hlavnou remenicou
Zaujimave ze to tu vo vlaknach o prestavbe nik nespomina. Bud mam stastie na zrovna iny blok, alebo neviem. Drziak z S80 zas nebude kompatibilny s hlavnou remenicou
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#22 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Nešla by udělat redukční deska a podle potřeby lehce delší řemen?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Urcite sla, len som to nepredpokladal
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Tak 2,5 sroba pasuje, ostatne uplne mimo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#25 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F
Vyrobil bych cca 12mm silnou ocelovou desku, která by to vymezila, je to pruda ale je to hratelné se základním dílenským vybavením.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek