Ahoj, zjistil jsem, že nutně potřebuju k životu kabriolet. Celkem rychle jsem se rozhodl, že to musí být C70, ideálně T5 nebo alespoň 2.4.
Zatím se mi ale nepodařilo najít žádný smysluplný přehled toho, co proběhlo při faceliftu (tuším 2009?) za změny. Byla to jen "kosmetika"? Nebo se měnila i technika? Budu Vám všem vděčný samozřejmě i za jakékoli další informace nebo odkazy.
C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdíly
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#2 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
Nedavno to tady resil jeden uzivatel a ptal se na me zkusenosti s timto autem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=70891
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 II- D4
#3 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
Děkuju, to vlákno jsem četl. Ale mně šlo o něco trochu jiného - rozdíl mezi před a pofacelift verzemi.Blade píše:Nedavno to tady resil jeden uzivatel a ptal se na me zkusenosti s timto autem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=70891
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#4 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
Co vím tak FL (MY2010) u C70II měnil jen světla (přední a zadní), pochopitelně s nárazníkem a změnila se nabídku motorů a převodovek
https://de.wikipedia.org/wiki/Volvo_C70?oldid=66880526
https://www.tipcars.com/magazin/testy/volvo-c70-d5-je-libo-kupe-nebo-kabrio.html
https://de.wikipedia.org/wiki/Volvo_C70?oldid=66880526
https://www.tipcars.com/magazin/testy/volvo-c70-d5-je-libo-kupe-nebo-kabrio.html
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#5 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
Taky jsem nedávno zjistil, že potřebuju kabrio. V merku byla mimo jiné i C70, pár kusů jsem byl prohlídnout a vzdal jsem to. První generace je v dobrém stavu prakticky nesehnatelná a druhá generace nemá žádný slušný motor (i s T5 to moc nejede a čipovat jsem to nechtěl), je to uvnitř celkem malé, takže jediným pozitivem je vzhled: se střechou i bez ní je to prostě moc hezký vůz...
Nakonec jsem koupil BMW Z4, se kterým je spousta zábavy... (do MX-5 se nevlezu a Nissan je moc kulatý). Ono pokud chce člověk atmosférický šestiválec moc na výběr nemá...
Nakonec jsem koupil BMW Z4, se kterým je spousta zábavy... (do MX-5 se nevlezu a Nissan je moc kulatý). Ono pokud chce člověk atmosférický šestiválec moc na výběr nemá...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5014
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
A když má postavu jak já tak už vůbec ne, teda pokud by chtěl jezdit se střechou někdy. Tak pak ta c70ii dává smysl, že se tam vlezu a protože jsme čtyři a v žádném kabriu se nedá sedět se staženou střechou vzadu tak jsem to zatím vzdal.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#7 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
A saab 9-3 II po FL nic?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 II- D4
#8 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
Kupodivu nic. Saab je mi jako značka z nějakých iracionálních důvodů hodně sympatická, ale v těch novějších se nijak zvlášť necítím. A staré auto zatím nechci. Zkusil jsem se střechou i bez a prostě ten saabfaktor mne nezasáhnul.f.e.e.t píše:A saab 9-3 II po FL nic?
Ale jestli to auto máte, tak by mne hodně zajímalo, jestli se dá nějak konkrétně říct, co je to, proč spousta lidí jiné už nechce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 II- D4
#9 C70 II před a po faceliftu - postřehy, doporučení, rozdí
Chápu Vás, ale já chci kabrio spíš na pohodu a relax. Takže přiměřeně silný motor samozřejmě ano, ale spíš pro ten pocit. A tam T5, nebo i 2.4 docela stačí. Pár aut už jsem si vyzkoušel a myslím, že na řádění není prostě Volvo (ani v té první generaci) to nejlepší, co se dá vybrat. Naopak pro mne je to skoro jediná volba, snad kromě Mercedesu SL, ale už je to z mého pohledu zase přehnaně náročné z hlediska provozu a údržby.ruprecht píše:Taky jsem nedávno zjistil, že potřebuju kabrio. V merku byla mimo jiné i C70, pár kusů jsem byl prohlídnout a vzdal jsem to. První generace je v dobrém stavu prakticky nesehnatelná a druhá generace nemá žádný slušný motor (i s T5 to moc nejede a čipovat jsem to nechtěl), je to uvnitř celkem malé, takže jediným pozitivem je vzhled: se střechou i bez ní je to prostě moc hezký vůz...
Nakonec jsem koupil BMW Z4, se kterým je spousta zábavy... (do MX-5 se nevlezu a Nissan je moc kulatý). Ono pokud chce člověk atmosférický šestiválec moc na výběr nemá...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek