Tak jo. Dnes musím znovu do boje. Včera v noci někdo rozbil okno ve dveřích za spolujezdcem, otevřel si přední dveře a vypáčil palubní skříňku, což mě dost naštvalo.
Počkám na odpoledne, teď tady mrzne. Zkusím odpojednou hadičkou nacucnout benzín do pumpy. Nic horšího, než že se toho napiju, se snad stát nemůže. Průhlednou nemám. Když to nepůjde sosat, je to ucpaný. Když budu sosat výpary, je málo benzínu. Když se to povede, zkusím to točit s rozpojenou hadicí, dokud nezačne týct benzín. Když nezačne, je mrtvá pumpa. Takže pak zkusím startovat na plyn, dokud nevyšťavím baterku, t.j. přepnu kolíbku na II, vytáhnu sytič a startuju. Bohužel 64 Ah baterka toho moc nevydrží. Jsou k postupu nějaké výhrady nebo upřesnění?
H.
________________
Volvo 744 - B230K & Pierburg 175 CD + LPG Tomasetto
odvzdušnění paliva - karburátor 740
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
- Kontaktovat uživatele:
#26 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Naposledy upravil(a) Hektolitr dne 02 pro 2019 09:39, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Vem si pomocníka, ať ti při startování něco hořlavýho cákne do sání. Uvidíš hned, zda ti nějakej tučňák taky nepřekousal elektriku a taky trochu pomůžeš startéru. Taky bych si třeba vzal s sebou baterku z druhýho auta a startoval to přes kabely už od začátku. Točí to rychleji a dýl to vydrží.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
- Kontaktovat uživatele:
#28 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Ovšem jo, ty kabely, to je dobrej nápad. Že bych zaparkoval vedle nastartovanou devítku a propojil na kabely. S pomocníkama už to bude horší.Urvanej píše:Vem si pomocníka, ať ti při startování něco hořlavýho cákne do sání. Uvidíš hned, zda ti nějakej tučňák taky nepřekousal elektriku a taky trochu pomůžeš startéru. Taky bych si třeba vzal s sebou baterku z druhýho auta a startoval to přes kabely už od začátku. Točí to rychleji a dýl to vydrží.
________________
Volvo 744 - B230K & Pierburg 175 CD + LPG Tomasetto
Naposledy upravil(a) Hektolitr dne 30 lis 2019 23:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#29 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Na sosani se vykasli - vem petku, nalej do ni litr benzinu a strc do ni odpojenou hadicku od saci strany benzinove pumpy (musis rozpojit vedeni mezi nadrzi a pumpou, nee mezi nadrzi a karburatorem). Pak zkus startovat a uvidis. Pokud se pumpa nechyntne, zkus ji zalit bezninem z druhe strany (od karburatoru), jak radil Standa.Hektolitr píše:Tak jo. Dnes musím znovu do boje. Včera v noci někdo rozbil okno ve dveřích za spolujezdcem, otevřel si přední dveře a vypáčil palubní skříňku, což mě dost naštvalo.
Počkám na odpoledne, teď tady mrzne. Zkusím odpojednou hadičkou nacucnout benzín do pumpy. Nic horšího, než že se toho napiju, se snad stát nemůže. Průhlednou nemám. Když to nepůjde sosat, je to ucpaný. Když budu sosat výpary, je málo benzínu. Když se to povede, zkusím to točit s rozpojenou hadicí, dokud nezačne týct benzín. Když nezačne, je mrtvá pumpa. Takže pak zkusím startovat na plyn, dokud nevyšťavím baterku, t.j. přepnu kolíbku na II, vytáhnu sytič a startuju. Bohužel 64 Ah baterka toho moc nevydrží. Jsou k postupu nějaké výhrady nebo upřesnění?
H.
________________
Volvo 744 - B230F & Pierburg 175 CD + LPG Tomasetto
Apropos, vytahovat sytic pri startovani na plyn nema zadny efekt - ten funguje jenom na benzin! Sytic na plyn je ta druha kolibka na prepinaci benzin/plyn. Jak dlouho ji budes drzet, tak dlouho to tam bude rvat plyn
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#30 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Nejlepe benzin. Vetsinou staci nasat do injekcni strikacky, sundat sani vzduchu z karburatoru a na hulvata to tam spricnout. Pak uz jen v klidu zalezes do kokpitu a nastartujesUrvanej píše:Vem si pomocníka, ať ti při startování něco hořlavýho cákne do sání.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
- Kontaktovat uživatele:
#31 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Benzín se mi podařilo nasosnout na druhé potáhnutí. (Kuřák nejsem.) Vypadá to, že čerpadlo jede, když jsem pak po startování s ještě neutaženou hadičkou zahýbal, tak benzín stříkal pod tlakem ven. Nastartovat se ale nepodařilo.
Jak dlouho to asi tak trvá, než se ten karburátor odvzdušní? Jak dlouho točit startér a jaké dávat pauzy při připojeném druhém volvu na kabely?
Stříkat hořlaviny jsem zatím nezkoušel, na to budu muset ještě vygooglovat nějaké znalosti, například co přesně z toho karburátoru odšroubovat a kam přesně to stříknout. Jsem technicky mimořádně nezdatný člověk (krátce řečeno dement).
(Ten neřád co rozbil okno volva, mi vlezl i do dílny a prohrabal se mi skladem. Při množství skladovanýho materiálu ani nepoznám, jestli se něco ztratilo. Měl bych ho mít na kameře. Objevil jsem to dnes, jedu stáhnout záznam z kamery. Takže k rozbití okna by nejspíš došlo i ve stáji. Když už nic jinýho, tak jsem rád, že za to nemůže moje blbost.)
________________
Volvo 744 - B230K & Pierburg 175 CD + LPG Tomasetto
Jak dlouho to asi tak trvá, než se ten karburátor odvzdušní? Jak dlouho točit startér a jaké dávat pauzy při připojeném druhém volvu na kabely?
Stříkat hořlaviny jsem zatím nezkoušel, na to budu muset ještě vygooglovat nějaké znalosti, například co přesně z toho karburátoru odšroubovat a kam přesně to stříknout. Jsem technicky mimořádně nezdatný člověk (krátce řečeno dement).
(Ten neřád co rozbil okno volva, mi vlezl i do dílny a prohrabal se mi skladem. Při množství skladovanýho materiálu ani nepoznám, jestli se něco ztratilo. Měl bych ho mít na kameře. Objevil jsem to dnes, jedu stáhnout záznam z kamery. Takže k rozbití okna by nejspíš došlo i ve stáji. Když už nic jinýho, tak jsem rád, že za to nemůže moje blbost.)
________________
Volvo 744 - B230K & Pierburg 175 CD + LPG Tomasetto
Naposledy upravil(a) Hektolitr dne 30 lis 2019 23:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#32 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Jak psal Standa, bude zalepený ten jehlový ventil.
Nechceš to přitáhnout do tepla?
Nechceš to přitáhnout do tepla?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#33 odvzdušnění paliva - karburátor 740
Hynku, to auto jezdi na benzin, proto Te snazne prosim nepouzivej "nejakou horlavinu", ale benzin! Sundej hadici sani vzduchu z karburatoru (takova ta velka cerna co jde od vzduchoveho filtru) a strikni injekcni strikackou trosku benzinu primo do saciho hrdla karbecu. Na karburatoru samotnem nic nerozdelavej. Pokud je zapalovani OK, musi to chytit okamzite. Tedy rozumnej motor, neee cele auto plamenemHektolitr píše: Stříkat hořlaviny jsem zatím nezkoušel, na to budu muset ještě vygooglovat nějaké znalosti, například co přesně z toho karburátoru odšroubovat a kam přesně to stříknout. Jsem technicky mimořádně nezdatný člověk (krátce řečeno dement).
________________
Volvo 744 - B230K & Pierburg 175 CD + LPG Tomasetto
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek