V tom případě mě to těší dvojnásob!Rosssi píše:jinak po pravde, zrovna tvoje dvojka me hodne inspirovala, ze bych chtel taky nejakou , jeste zvazuju tu SPZ na prani, ze by 245 VOLVO.
A značka 245 V0LV0 by Tvojí dvojce rozhodně slušela.
V tom případě mě to těší dvojnásob!Rosssi píše:jinak po pravde, zrovna tvoje dvojka me hodne inspirovala, ze bych chtel taky nejakou , jeste zvazuju tu SPZ na prani, ze by 245 VOLVO.
no to ja vim ze by ji slusela, ale ta cenovka , uz tak ted sumarizuju co musim koupit pro vylepseni, navic zrejme desitka bude za to desny EKO, abych hned na zacatku v tom nebyl za to kilo jak rekl olivin )) ale plan a strategie je a to je nejdulezitejsi kdyz ovsem pomalu do toho zabredavam a zjistuju, ze tam vazne je ten malo vidanej motor FX , kdy je jina hlava 531, VX vacka tak holt je to zaklad, abych to vse udelal poradnePetr Marek píše:V tom případě mě to těší dvojnásob!Rosssi píše:jinak po pravde, zrovna tvoje dvojka me hodne inspirovala, ze bych chtel taky nejakou , jeste zvazuju tu SPZ na prani, ze by 245 VOLVO.
A značka 245 V0LV0 by Tvojí dvojce rozhodně slušela.
to je pravda ted to tam nemam, ale mohl bych koupitolivin píše:Rocnik 1993 bude mit eko za 5tis., neb uz je to Euro 1, tim jsem si jist. S veteranskou testaci bohuzel vzhledem k roku vyroby pocitat nemuzes.
K te znacce na prani - ja nevim, ale tyhle mladsi rocniky uz v pripade kombiku oznaceni 245 nemely. Aby to bylo stylove, musel bys mit na vratech neco takoveho:
A jo, v CR je vlastne na veterana aspon 30 letolivin píše:S veteranskou testaci bohuzel vzhledem k roku vyroby pocitat nemuzes.