Přehřívání
- Autor
- Zpráva
#1 Přehřívání
Ahoj nezlobte se že dávám nové téma,ale nikde jsem to nenašel mám Volvo xc70 2,4 D5 136 kw a ám problém s přehříváním motoru když je venku cca 20 stupnů a jedu solo autem tak je to ok,ale jakmile dám za auto normální káru tak pri této venkovní teplotě do stáleho kopce,který má cca 4,5 km tak mě to upozorní na vyšší teplotu motoru a než dojedu na vrchol kopce už mi svítí červený troojúhelník a pokyn k zastavení.Nevěděl by jste někdo co by s tím mohlo být?Jo a jakmile dojedu na vrchol kopce tak kontrolky během 100 metrů zhasnou.Děkuji za radu V.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Přehřívání
Že by mrtvá sahara? Běží ti větrák na chladiči?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#3 Přehřívání
Nepises aky mas rocnik mne sa stalo to iste na xc70 d5 2009. Hlaska o tom ze treba spomalit vysoka teplota motora. Odisla riadiaca jednotka na sahare. Objednane z ciny za 16€ a funguje. Netocili sa vetraky. Jazdit sa s tym dalo ale ked som zostal stat v zapche tak to bolo naprd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#4 Přehřívání
Mám problém s přehříváním motoru.
Popis situace:
Vůz viz podpis - XC70, D5, AWD, AT, MY04
Při jízdě s přívěsem cca 850kg, v kopci začne ručička teploměru lézt nahoru. Jezdím naprosto katolicky. Jsem nucen ubrat, podřadit a do kopce jet "krokem". Při jízdě bez přívěsu se ručička ani nehne, ani při 130 na dálnici. Naučil jsem se už jezdit bez klimy a před kopečkem pouštím topení. Jelikož nemám s čím srovnávat, ptám se jestli je to normální.
Předpokládám, že to normální není. Jak zjistit příčinu? Dá se něco vyčíst s VIDOU?
S největší pravděpodobností zasviněný chladič, příp. vadný termostat. Spíš bych tipoval chladič. Nerad bych ale postupoval metodou pokus - omyl.
Rozvody dělány před dva půl rokem v autorizáku, vodní pumpa, chladící kapalina.
Problém je samozřejmě hlavně když je venku 30°C+
Popis situace:
Vůz viz podpis - XC70, D5, AWD, AT, MY04
Při jízdě s přívěsem cca 850kg, v kopci začne ručička teploměru lézt nahoru. Jezdím naprosto katolicky. Jsem nucen ubrat, podřadit a do kopce jet "krokem". Při jízdě bez přívěsu se ručička ani nehne, ani při 130 na dálnici. Naučil jsem se už jezdit bez klimy a před kopečkem pouštím topení. Jelikož nemám s čím srovnávat, ptám se jestli je to normální.
Předpokládám, že to normální není. Jak zjistit příčinu? Dá se něco vyčíst s VIDOU?
S největší pravděpodobností zasviněný chladič, příp. vadný termostat. Spíš bych tipoval chladič. Nerad bych ale postupoval metodou pokus - omyl.
Rozvody dělány před dva půl rokem v autorizáku, vodní pumpa, chladící kapalina.
Problém je samozřejmě hlavně když je venku 30°C+
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Přehřívání
A vleze ručička až do červeného, respektive vypíše to hlášku na PC? Pokud ne tak to neřeš. Motor nějaké to zvýšení teploty bez problémů snese.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
#6 Přehřívání
klasicky mi auto topilo na dalnici - kdy sahara moc nepomuze - kvuli zanesenemu chladici
pokud to dela pri pomale jizde, muze to byt sahara - melo by byt slyset, ze neni nic slyset
pokud to dela pri pomale jizde, muze to byt sahara - melo by byt slyset, ze neni nic slyset
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#7 Přehřívání
Rafička jde poměrně rychle nahoru. V červeném jsem byl možná jednou, nebo 2x na úplném kraji. Na PC se hláška neobjevila. Jakmile přejedu vrchol kopce a uberu, tak teplota zase poměrně rychle vyklesá na normál. To už většinou pouštím topení, abych teplotu rychleji snížil.
Sahara funguje. Když jedu v Jeseníkách přes Červenohorské sedlo (jezdím 2x za rok tam a zpět), tak už mám nacvičeno, že pod kopcem řadím "2" a jedu "2"- "3" otáčky mezi 2.200 a 2.800. Občas se nechám, vyprovokovat, když se za mnou dělá kolona a šlápnu na to přes 3.000. Ujedu 200-300m a rafička se začne zvedat a musím znovu ubrat.
Motor si při těch 2.500 otáčkách jenom vrní. Otáčky musím přizvednout kvůli AT, která mi jinak, když ji nechám řadit v režimu "automat" občas padne do nouzáku s hláškou: "Nízký výkon hydroměniče" (či tak nějak).
Na AT mám separátní chladič. Přehřívání (rafičku) to nijak neovlivnilo. O teplotě oleje v AT nemám žádné informace. Podle servisu, při poslední kontrole letos z jara byl olej v AT "krásný".
Od jara mám také 120>147kW a EGR Off. Ani tato úprava se na teplotě nijak neprojevila.
Sahara funguje. Když jedu v Jeseníkách přes Červenohorské sedlo (jezdím 2x za rok tam a zpět), tak už mám nacvičeno, že pod kopcem řadím "2" a jedu "2"- "3" otáčky mezi 2.200 a 2.800. Občas se nechám, vyprovokovat, když se za mnou dělá kolona a šlápnu na to přes 3.000. Ujedu 200-300m a rafička se začne zvedat a musím znovu ubrat.
Motor si při těch 2.500 otáčkách jenom vrní. Otáčky musím přizvednout kvůli AT, která mi jinak, když ji nechám řadit v režimu "automat" občas padne do nouzáku s hláškou: "Nízký výkon hydroměniče" (či tak nějak).
Na AT mám separátní chladič. Přehřívání (rafičku) to nijak neovlivnilo. O teplotě oleje v AT nemám žádné informace. Podle servisu, při poslední kontrole letos z jara byl olej v AT "krásný".
Od jara mám také 120>147kW a EGR Off. Ani tato úprava se na teplotě nijak neprojevila.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
#8 Přehřívání
no pak je tu jeste varianta praskle hlavy nebo tesneni ... ale snad to takova hruza nebude ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#9 Přehřívání
To by se snad projevilo ještě nějak jinak. Olej ve vodě a naopak a pod.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Přehřívání
Hm, tak to bych opravdu viděl na přicpaný chladič, nebo přivřený termostat.
I když, na druhou stranu, ono je to pro ten motor přece jenom fuška, vycválat kopec.
Si to zkus, zapřáhnout ta kolo kárku se 100 kg a vyjet kopeček. Myslím, že nahoře budeš pěkně zpocený.
Prasklá hlava by zřejmě dělala pořád a ne jenom při jízdě s přívěsem do kopce.
I když, na druhou stranu, ono je to pro ten motor přece jenom fuška, vycválat kopec.
Si to zkus, zapřáhnout ta kolo kárku se 100 kg a vyjet kopeček. Myslím, že nahoře budeš pěkně zpocený.
Prasklá hlava by zřejmě dělala pořád a ne jenom při jízdě s přívěsem do kopce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#11 Přehřívání
A je šance něco vyčíst z Vidy, nebo jinak blíže diagnostikovat problematickou součást? Než pojedu do servisu, tak bych rád měl nějakou bližší představu. Mám několik možností.
Jedna je zajet do blízkého servisu, kde se občas stane, že vymění postupně čtyři součástky, než narazí na tu vadnou. Pokaždé je to tisícovka a den bez auta.
Druhá nahlásit se mému "dvornímu servisákovi", ten musí koupit potřebný díl a pak jedu přes půl republiky.
Nebo jet s takovou "banalitou" do autorizáku, kde ze mě sedřou kůži.
Jedna je zajet do blízkého servisu, kde se občas stane, že vymění postupně čtyři součástky, než narazí na tu vadnou. Pokaždé je to tisícovka a den bez auta.
Druhá nahlásit se mému "dvornímu servisákovi", ten musí koupit potřebný díl a pak jedu přes půl republiky.
Nebo jet s takovou "banalitou" do autorizáku, kde ze mě sedřou kůži.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Přehřívání
Z Vidy nevyčteš nic, maximálně přesnější údaj o teplotě vody.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 Přehřívání
Začal bych testem na spaliny ve vodě. Když negativní, tak řešit dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#14 Přehřívání
ve vidě není teplota chladiče? z toho by šlo poznat, jestli je problém v termostatu nebo v chladiči
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#15 Přehřívání
Z Vidy vyčteš teplotu vody a taky bys z ní měl být schopen ovládat rychlost sahary. Já mám tři rychlosti, 25%, 50% a plný výkon. Auto mi dělalo obdobnou věc - do kopce začala teplota stoupat a klesla až když jsem byl na konci a jel trošku rychleji. Pomocí Vidy jsem zjistil, že sahara sice běží na 25%, ale když jsem manuálně sepnul rychlost vyšší, nestalo se nic. Čili to že sahara funguje ještě neznamená, že funguje naplno Paradoxně když jsem to samé měření provedl, když bylo venku chladno, tak fungovala na všechny rychlosti. Očividně ten regulátor, co u větráku je, holt při vedrech kolaboval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#16 Přehřívání
Díky všem za odpovědi. Nezbude mi tedy než návštěva v servisu s Vidou.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#17 Přehřívání
Mohu využít tématu, když se týká také přehřívání?
U mé V70 II se při svižnější jízdě při předjíždění přepnul LPG na BA, říkal jsem si ok, nestíhá dodávat plyn, přepnul jsem to zpět a ok, už se to drželo. Ale najednou koukám, že ručička teploty leze nahoru, postupně hlášky o vysoké teplotě, pak vysoká teplota a zastavte (sicher anhalten). Tak jsem pustil topení na max a opatrně doplachtil k sestře. Tam koukám pod kapotu, sahara jede na max, nádržka plná nad max, tak to nechám schladnout a jdu zatím na návštěvu. Přesun domů do vedlejší vesnice začal s teplotou ok, pak ale začala cestou zase lézt nahoru, když jsem přeřadil abych točil opravdu málo a spíš zvolna dojel domů, teplota kolísala.
Dneska jsem k tomu píchnul aspon ELM327 adaptér, ten v DTC kódech našel jen staré P0012 a nic nového. Ztratila se kapalina, asi tím rozpínáním a přepadem, dolil jsem destilku a jel se kousek projet. Najednou teplota zase nahoru, dle car scanner vylezla až na 119, opět postupně vyskočily na chví obě hlášky, tak zase odstavit. Po vychladnutí zase nějaká kapalina chyběla. Víčko od oleje naprosto čisté, v chladící kapalině nevidím žádná mastná oka. Zkoušel jsem šahat na hadice, ta od termostatu je pěkně vřelá, zespodu chladiče je ale úplně studená. Co asi tak mohlo odejít? Mám rovnou zkusit termostat a pak případně řešit pumpu nebo průplach chladiče, pokud se něčím zanesl? Nebo to může být prasklou hlavou?
U mé V70 II se při svižnější jízdě při předjíždění přepnul LPG na BA, říkal jsem si ok, nestíhá dodávat plyn, přepnul jsem to zpět a ok, už se to drželo. Ale najednou koukám, že ručička teploty leze nahoru, postupně hlášky o vysoké teplotě, pak vysoká teplota a zastavte (sicher anhalten). Tak jsem pustil topení na max a opatrně doplachtil k sestře. Tam koukám pod kapotu, sahara jede na max, nádržka plná nad max, tak to nechám schladnout a jdu zatím na návštěvu. Přesun domů do vedlejší vesnice začal s teplotou ok, pak ale začala cestou zase lézt nahoru, když jsem přeřadil abych točil opravdu málo a spíš zvolna dojel domů, teplota kolísala.
Dneska jsem k tomu píchnul aspon ELM327 adaptér, ten v DTC kódech našel jen staré P0012 a nic nového. Ztratila se kapalina, asi tím rozpínáním a přepadem, dolil jsem destilku a jel se kousek projet. Najednou teplota zase nahoru, dle car scanner vylezla až na 119, opět postupně vyskočily na chví obě hlášky, tak zase odstavit. Po vychladnutí zase nějaká kapalina chyběla. Víčko od oleje naprosto čisté, v chladící kapalině nevidím žádná mastná oka. Zkoušel jsem šahat na hadice, ta od termostatu je pěkně vřelá, zespodu chladiče je ale úplně studená. Co asi tak mohlo odejít? Mám rovnou zkusit termostat a pak případně řešit pumpu nebo průplach chladiče, pokud se něčím zanesl? Nebo to může být prasklou hlavou?
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2971
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#18 Přehřívání
to vypadá na vodní pumpu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 Přehřívání
Co takhle reduktor? Zkus jezdit jenom na benzín.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#20 Přehřívání
Ten je napojený na hodice topení, to by nemělo mít vliv ne? Aby to během chvíle vyletělo do MAX (cca deset minut, klidná jízda po vesnici).raolsa píše:Co takhle reduktor? Zkus jezdit jenom na benzín.
Ale můžu teď zkusit ještě jízdu pouze na BA, ale stejně ta voda přes reduktor půjde.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 Přehřívání
Voda přes reduktor půjde, ale nebude to přes něj foukat do okruhu plyn.
Je to taky relativně častá závada u LPG aut, že se prosápne membrána a plyn jde do vody.
Je to taky relativně častá závada u LPG aut, že se prosápne membrána a plyn jde do vody.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 Přehřívání
To je ale snad z té nádoby cítit, ne? Dyk to smrdí jak rasův pytel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#23 Přehřívání
Aha, to mne nenapdlo. Ale zkoušel jsem to a přišlo mi, že to přelezlo zase přes 110. Navíc na ten uník plynu by to i bylo poznat, že to nejede ne? Což na ten plyn jelo v pohodě dál po zpětném přepnutí.raolsa píše:Voda přes reduktor půjde, ale nebude to přes něj foukat do okruhu plyn.
Je to taky relativně častá závada u LPG aut, že se prosápne membrána a plyn jde do vody.
Z nádržky nevím zda by to po vychladnutí bylo cítit a za tepla ji neotrvírám, to jsem naposledy udělal před spousty lety u škoda 120 na hranicích když jsme to uvařili v koloně... a když jsem to k tomu čuchal po vychladnutí, tak žádný divný smrad z toho nešel, ani skvrny nebo něco na hladině vidět nebyly.
Jde na zkoušku prostě jen vyndat termostat, aby to bylo jakoby stále otevřené, těsní to pouzdro samo o sobě?
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#24 Přehřívání
Tak jsem zkusil provoz pouze na BA, hřeje se to pořád, konzultoval to s mechanikem a poradil zkusit to nechat na volnoběh za jak dlouho to natlakuje (po jízde byla horní trubka jak šutr). Že pokud to do pěti či deseti minut bude to samé, je to určitě tesnění pod hlavou nebo hlava, pokud déle tak spíš pumpa. Tak jsem to včera zkoušel z úplně vychladlého auta a rozhodně to po těch deseti minutách tolik natlakované nebylo, byť teplota šla přes 110. A topení netopí, i když jej dám na max teplotu a ventilátor, tak chviličku to je teplé a pak už studené. Takže asi pumpa.
Bohužel on ted již nedělé tolik ve své dílně a odstavil bych auto na pár měsíců, takže musím někde v okolí sehnat mechanika nebo co nejvíce zkusit sám. Máte nějaký tip? HK-PCE? Začít asi rozvodama nebo zkusit nechat měřit ty spaliny v chladícím okruhu aby se vyloučila ta hlava/těsnění? Na víčku oleje žádný kondenzát není a ani se mi nezdá olej v nadržce s kapalinou (ale buhví, kolik by se toho tam dostalo).
Díky za případně hinty a případně reference na mechaniky v okolí.
Bohužel on ted již nedělé tolik ve své dílně a odstavil bych auto na pár měsíců, takže musím někde v okolí sehnat mechanika nebo co nejvíce zkusit sám. Máte nějaký tip? HK-PCE? Začít asi rozvodama nebo zkusit nechat měřit ty spaliny v chladícím okruhu aby se vyloučila ta hlava/těsnění? Na víčku oleje žádný kondenzát není a ani se mi nezdá olej v nadržce s kapalinou (ale buhví, kolik by se toho tam dostalo).
Díky za případně hinty a případně reference na mechaniky v okolí.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#25 Přehřívání
Tak důvod přehřívání odhalen......
A musím doufat, že propláchnutím to z toho nějak dostanu, pokud něco doputovalo dál v okruhu...._________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997