Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice

#276 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Basstl »

To mi připomnělo ten vtip z porno castingu.
Vodkaď si.
Z Brna.
Né, vodkaď si, za chvíli jdeš na scénu... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2162
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#277 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od tomasss »

Ja ti fandim, uz z toho duvodu ze lidi delajic veci po svym je porad min.
Taky jsem se v leccems spalil, a diky tomu se jeste vic naucil :wink: jo, bude to trvat dyl a stat vic, ale ona i ta cesta je cil.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1681
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#278 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od IgorS »

Tiež fandím! Je to zaujímavé čítanie.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#279 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od VB »

IgorS píše:Tiež fandím! Je to zaujímavé čítanie.
Rovněž souhlasím a též se mne líbí co napsal Zajsoft:
P.S.: I kdyz ten pocit asi nemas, tak Ti defacto i fandim, sic si u toho chvilema protacim ocicka a tukam na celo... :evil:
Tak ať se Ti daří :good:
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#280 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak sportovní spojková sada včetně nové dvouhmoty už je doufám objednaná a brzy zamíří do ČR.

https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/sachs-performance-clutch/volvo-v70-ii-2-5-t-awd-154kw

Jinak ještě jeden zvláštní poznatek. Auto žere minimálně o 3 litry míň :D dřív jsem jezdil po městě
se stage 2 a 14T LPT za cca 13,5 litrů. Teď se stage 4 a 16T HPT tak 10,0 - 10,5l. Je fakt, že je prázdninový
provoz po centru o něco klidnější, ale stejně.

Pan Motl říkal, že jsem měl úplně rozhozenej wastegate - k tomu možná došlo při výměně 14T za 16T,
prostou výměnou kus za kus bez dodatečného seřizování. Popřípadě už před rokem a půl, kdy došlo k
nahrání Stage 2, ale nic se tehdy nedělalo s wastegate? páč když jsem převážel auto v tovární konfiguraci
z Bernu, tak jsem měl na těch cca 900km průměrnou spotřebu asi 9,0l. (Ok, přes Švajc jsem jel jako posranej,
ale přes A5 už normálně cestovní 150km/h, krátkodobě kolem 220km/h)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#281 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Fíla »

koukám na tu spojku a myslím si, že pokud můžeš, tak tu objednávku zruš. Protože tohle není spojka na tvojí převodovku M58, nýbrž na šestikvalt M66 awd. Nebo budeš dávat i jinou převodovku? Na M58 patří spojka s OEM číslem 30783260.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 13157
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#282 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od raolsa »

Myslím, že Ejdou už bude mít M66, pochybuju že by v MY07 byl ještě starý pětikvalt.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#283 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Fíla má bohužel pravdu, dnes dopoledne mi volali z T6R, že spojková sada je pro M66 a jak Fíla správně poznamenal, já mám M58, takže poptávku včera stornovali. O víkendu napíšu do SACHSU a možná EXEDY. Ostatní spojkové, sportovní sady z US e-shopů a například s european.luondo.tuning - všechno je to s kovo-keramickou lamelou. Musím splašit nějakého kočkopsa s organickou lamelou, která nějak zvládne +- 300HP/450Nm.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 359
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#284 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od majty »

pro M58 ma sachs performance take sadu
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#285 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Fíla »

Pro M58 ano, ale jen na ty naše starý auta. Jiná klika.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#286 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od 3m3 »

Proc resis keramiku a podobny veci kdyz treba co sem mel T5 tak spojka byla serie a v klidu davala tech 420nm bez klouzani...?
Proc si radsi nenechas preoblozit stavajici?
Odkaz sem ti uz jednou posilal/postoval...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#287 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

s panem Krejsou z Renovak to nakonec dopadlo tak, že doporučil sadu EXEDY, která se dává na Imprezy - řešili jsme to spolu asi před půl rokem.
Navíc bych to radši spráskal v Praze, než odvážet auto do Kostelce nad Orlicí, pak se složitě vracel autobusem/vlakem do Prahy a za měsíc zase
autobusem/vlakem do servisu v okolí Kostelce pro auto, které sice už možná bude mít funkční spojku, ale pořád rozhozenej SW.

T6R mám pár zastávek MHD a D5T5 zrovnatak

EDIT: i když....tam jsem ještě nebyl, možná s p. Krejsou obnovim zmraženou poptávku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2137
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#288 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od peter cz »

Jen jestli nehledáš problém tam kde neni :roll: myslim že už jsme tu řešili že minimálně lamela je stejná jako na R... a mají s tím snad čiplý eRka problém? Ani ne a tam je tuším skoro 500Nm.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#289 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od 3m3 »

peter cz píše:Jen jestli nehledáš problém tam kde neni :roll: myslim že už jsme tu řešili že minimálně lamela je stejná jako na R... a mají s tím snad čiplý eRka problém? Ani ne a tam je tuším skoro 500Nm.
To je marny :ROFL:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#290 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já problémy nehledám, ony si hledaji mě..

originál volvo spojka, která patří na moje auto je prý jen do 250 HP, spojka z T5/R II prý nejde použít - tak praví pan Patočka
RENOVAK mě tlačí do kovo-keramické lamely, že prý u běžné může garantovat jen 250HP.....z prdele jsem si to kluci
nevycucal, tak pravili Vámi doporučené kontakty :good:

Ale 3m3 to ví koukám líp než ti, které mi doporučil. Jestli servisuješ auta, tak ti ten škopek klidně přivezu, ať se
můžeš pokochat pátejma dveřma :twisted:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#291 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od 3m3 »

Co chces delat s 5.vratama?to klidne privez 8)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#292 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

No do Kralup je to o dost blíž. Pokud vytáhneš z klobouku spojkovou sadu (pro sichr i s dvouhmotou),
která dlouhodobě s citlivou nohou zvládne +-300HP/450Nm a zároveň zůstane zachován komfort tovární
spojky, mile rád k tobě škopek přivezu a jako výraz bezmezné úcty pošlu požadovaný počet chechtáčků
jako zálohu :twisted:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#293 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od 3m3 »

A jak to souvisi s 5.ma dverma???
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2221
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#294 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Asi chtel tim naznacit, ze Ti ujede... :-D

BTW Ejdou, osobne bych se kdyz uz spis zabejval pritlacakem, kdyz uz do toto rejsnit...
Neco jako SACH 707, ale najdi si presne co by pasovalo k Tobe, nemam cas/silu a chut furt vsem vse hledat,
mam svy prace az az...

Stejne si furt nemuzu pomoct, ze proste na to jdes dost polovicate...
Takovy to, ze babu dobu ukecavas na anal a pak ji zprasis na sucho... :green:

Proste bud se do toho opri poradne nastuduj si vse potrebne, nauc se to a pak zadavej praci, chci presne tohle a takhle.
A ne furt, ze tehle rikal tohle, tamten tamto a litat od certa k dablu.
Jinak jsi si mel najit nekoho, kdo Ti to udela komplexne na klic, tj. reknu co od toho ocekavam
a dodavatel at si to vyresi vse sam(tj. Ty pouze schvalujes cenu, pripadne ustupky/zmeny).
Ale na to jsi si mel najit nekoho jako je treba LP Boss, stejne jako to udelal treba Bastl,
protoze kdyz to budes resit po obecnych servisech(typu T6R, AVcka, autorizak a podobne), tak proste Ti na tohle zamereni nejsou,
ty delaj beznej/standartni servis, umej menit veci za standartni.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#295 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj Kamaráde,

prostě mi celé tohle téma nedá. Nikdy jsme se neviděli, neznáme se, jistě jsi fajn chlap. Taky já Ti nebudu nic kritizovat, moje peníze a především čas to není a nechci jakkoli rýpat, nebo být neslušný. Nicméně tak jak dnes všichni honíme čas, který nemáme na svoje blízké a kamarády, není tohle celé slepá ulička? Připomíná mi to z Cimrmana, kdy někdo zkoušel vyrábět zlato foukáním cigaretového dýmu do vody. Je to sice blbost, ale někdo to zkusit musel ... Nezkoušíš to taky? Já taky stále hledám ideál, abych byl spokojený musel bych mít za domem hangár s auty pro každý den, nicméně stojí Ti to za ten čas a peníze? Chápu, že už to nyní po všech pokusech nechceš vzdát, ale někdo tu zmiňoval spolehlivý daily car se stage 1, nebo 2. A pak pošetřit na něco ultimátního, pokud něco takového potřebuješ?

Promiň, ještě jednou říkám, že je mi do toho úplný kulo, ale musel jsem. A nemyslím to zle.

Díky za pochopení .. Dan
_________________
S90 B5

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#296 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak jsem si oživil ingliš a napsal do Sachsu a Exedy s podrobnym popisem technické specifikace vozu a požadavky na spojkovou sadu - uvidíme, co nabídnou.
Jinak Zajsofte, co se týče silnějšího přítlačáku, tuhle cestu mi nabízel Marra - v tomhle prostě váhám a tápu. Sám asi nejsem schopnej sehnat
vhodný set, nerozumím podrobným technickým specifikacím a nuancím v jednotlivých seríích

2 Danniel

žádný problém, pěkně napsáno :) vymyslel jsem například vodu v prášku - trápím se ale tím, čím ji naředím :wink:

Buď jsem lehkovážnej, nebo v tom chlapi vidíte větší problém než je, já prostě pořád věřim, že vyřešim spojku s dvouhmotou, doladí se/změní se dodavatel SW
a budu dělat vesele "hen! hen!" :D železo už tam je, zbejvá podvozek od KW a pár pičičáren
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 13 črc 2019 12:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2221
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#297 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:tak jsem si oživil ingliš a napsal do Sachsu a Exedy s podrobnym popisem technické specifikace vozu a požadavky na spojkovou sadu - uvidíme, co nabídnou.
Jinak Zajsofte, co se týče silnějšího přítlačáku, tuhle cestu mi nabízel Marra - v tomhle prostě váhám a tápu.

2 Danniel

žádný problém, pěkně napsáno :) vymyslel jsem například vodu v prášku :wink:

Buď jsem lehkovážnej, nebo v tom chlapi vidíte větší problém než je, já prostě pořád věřim, že vyřešim spojku s dvouhmotou, doladí se/změní se dodavatel SW
a budu dělat vesele "hen! hen!" :D železo už tam je, zbejvá podovzek od KW a pár pičičáren
Tak ono v tom problem mozna vidime, ale nemame ho, to jen ty budes mit polepeny 2.5T za cenu 3 seriovych eRek :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 201
Příspěvky: 3267
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#298 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jdu si svojí cestou, moc jiných nezbývalo - s prázdnou kapsou na začátku to jde obtížně a pomalu. Tím spíš, když jsme si tady s 2.5T vypěstovali
úzkou citovou vazbu :Rose:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2221
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#299 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Ti tu uzkou citovou vazbu pripomenu, az u toho budes stat s kanystrem benzinu a sirkama, nebo to tlacit ku propasti :D :D :D

Ale aby jsi si nemyslel, ze jsi jedinej co ma smolika... Mel sem na V8 sundany sani, nacpany v hlave hadry, aby mi tam nenapadal bordel.
Rikam mlady, at zapne zapalovani(aby se odemknul volant), neb sem to potreboval popostrcit.
Vysledek? Hadry to nasalo. V lepsim pripade ohnutej 1, nebo vice ventilu... Takze rozborka/sborka, spojena s castecnym GO motoru(jak hodne se teprve uvidi, sundavat hlavy na V8 na aute je omrd, takze to akorat vyndavam cely z auta), plus asi rovnou probehne i rozborka/sborka, pripadne castecna GO AT, takze zcela neplanovana "zabava" na minimalne tyden prace a 50-100k... :unknown:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#300 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Michl »

Ejdou Rotacak píše: Tím spíš, když jsme si tady s 2.5T vypěstovali
úzkou citovou vazbu :Rose:
Já tuhle vazbu moc dobře chápu :Bravo: a sám se chovám dost podobně.
Jdu sice trochu jinou cestou úprav, ale taky jsem se zamiloval do jinými opovrhovaného modelu a taky se autu snažím dopřát maximum péče i přesto, že to ocením jen já.
Držím palce a určitě by byla škoda to teď vzdávat a nedotáhnout to snažení do konce :good:
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“