Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena jede
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: Volvo V70 2002 2.4 D5 Man
#1 Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena jede
Hezký den všem. Prosím o radu, už si nevíme rady. Máme Volvo V70 2.4 D5 120kw 20p2 manuál. Za studena jede normálně ale po ohřátí ztrácí výkon, tak že do 2200 mrtvo pak jede normálně ca do 3400 ot a přes 4000 ot se nedostane. Dřív se to nedělo vůbec i po rozvodech! Až potom jednou za čas a teď stále. Silentbloky vyměněny. Děkuji za všechnu pomoc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#2 Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena j
Předpokládám, že hadice jsou zkontrolované?Gombi píše:Hezký den všem. Prosím o radu, už si nevíme rady. Máme Volvo V70 2.4 D5 120kw 20p2 manuál. Za studena jede normálně ale po ohřátí ztrácí výkon, tak že do 2200 mrtvo pak jede normálně ca do 3400 ot a přes 4000 ot se nedostane. Dřív se to nedělo vůbec i po rozvodech! Až potom jednou za čas a teď stále. Silentbloky vyměněny. Děkuji za všechnu pomoc
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: Volvo V70 2002 2.4 D5 Man
#3 Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena j
Ano, klapky čisté, teď jsem dostal typ na impulsivní čidlo klikové hřídele, tak zkusím vyměnit, kdyby to bylo hadicema, tak to za studena nejede naprosto v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#4 Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena j
Tá úvaha nemusí byť celkom správna. Čo ešte ako tak za studena tesní, nemusí tesniť aj po zohriatí, keď sa materiály roztiahnú.Gombi píše:... kdyby to bylo hadicema, tak to za studena nejede naprosto v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: Volvo V70 2002 2.4 D5 Man
#5 Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena j
Turbo bylo dole... Hadičky a vše překontrolováno utáhnuto... To auto má 380tis. Tudíž to čidlo bude na místě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 Netáhne do 2200 a pak nejde přes 4000ot/min Za studena j
To máš potom vyriešené raz dva.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek