V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d80kw

  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#1 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d80kw

Příspěvek od PINĎABC »

https://auto.bazos.cz/inzerat/104495254/Volvo-V40-Cross-Country.php

Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.


Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#2 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Siggi »

PINĎABC píše:https://auto.bazos.cz/inzerat/104495254/Volvo-V40-Cross-Country.php

Máti potřebuje náhradu za superba který ji po 10 letech pekelně koroduje před očima. Osobně si myslím, že ideál benzín a když nafta tak D3.


Kdyby někdo věděl o v40 v pěkném stavu tak sz
Tato uz stoji na bazaru hodne dlouho. Inzeruje ji i SvenCar, videl jsem ji tam stat minuly tyden. vypada na pohled dobre, jenom zase ta D2 ... ale co jsem tak slysel, tyto posledni generace uz nemusi byt problem. Ale osobne bych se toho v tomto najezdu uz asi bal.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#3 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od PINĎABC »

To se právě bojím tak toho nájezdu, mít to stovku tak bych se nebál.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

#4 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Siggi »

PINĎABC píše:To se právě bojím tak toho nájezdu, mít to stovku tak bych se nebál.
kolega ma tuto z poslednich ve V50 se stejnym najezdem a porad OK, v rodine je i mondeo MY13 s tim stejnym a porad to ( pro me kupodivu ) drzi... Kazdopadne kdyz jsme vehementne hledali C30 v benzinu ( mame 2.0i ) abychom se vyhli PSA pruserum, tak tim kolik auto zere uz bychom meli pokryty repas vstrikovacu i DPF ... :-D Takze mozna bych dalsi V40/S60 mozna i zkusil...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#5 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od quaero »

Tahle D2 (D4162T Euro 5) by měla být ok. Dává se do hromady aut a žádné zásadní problémy hlášeny nejsou. Já bych se toho nebál. Akorát je tam blbá vana https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=59744 ale to je otázka pár korun.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#6 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Michl »

Já jsem motor D2/84 kW měl a nebyl s ním sebemenší problém. Auto jelo jako pila :good:
Prodával jsem auto sice ve 150.000 km ale věřím, že dalších 150.000 km dá úplně v pohodě.
Důležitá je pravidelná údržba a výměna spotřebních dílů (olej, fitry...), ale to platí pro všechny motory. Preventivně jsem přelisoval vypouštěcí otvor olejové vany (viz. odkaz výše), práce na cca 20 minut pod autem.
Ten motor je trochu jiný než starší 1.6D/80 kW, má jiné sání a má jen 8 ventilů oproti 16 ventilům ve starším. Ani na netu jsem o něm nic špatného nečetl, narozdíl od jeho předchůdce. Jediný kdo na něj nadával byl jeden šulin z Lichnova.
Naposledy upravil(a) Michl dne 13 kvě 2019 18:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#7 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Michl »

Siggi píše: Kazdopadne kdyz jsme vehementne hledali C30 v benzinu ( mame 2.0i ) abychom se vyhli PSA pruserum, tak tim kolik auto zere uz bychom meli pokryty repas vstrikovacu i DPF ...
Podobně si říkám, když místo za 5,5 L s D2 teď jezdím za 11 L s T5. Ale hold když chceš mít opici, tak musíš mít i na banány :D
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#8 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od PINĎABC »

Spotřeba je relativní a lidí to nechápou klidně si připlatit x tisíc za menší spotřebu aneb nechci slevu zadarmo.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#9 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od jancho »

PINĎABC píše:Spotřeba je relativní a lidí to nechápou klidně si připlatit x tisíc za menší spotřebu aneb nechci slevu zadarmo.
Pinďo, to je přesný! Viz náš případ s tím francouzským kosočtvercem.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#10 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Haben »

Jak plyne, Pinďo, z testů, tak se asi není třeba bát žádné motorizace, pokud se o ní člověk staral.
Z nafty, těch D2 bude asi nejvíce a švagrové i mámě bude asi výkonově dostačovat. D3 bude zajímavější, ale dražší.
Co se týče benzínu, tak T2 bych vynechal vzhledem k výkonu a hledal T3 či T4, mezi kterými je rozdíl až od 4000 ot/min. Extra moc to nežere a jsou dle testů příjemně pružné, tiché a relativně výkonné.

Za mě bych šel do T3 a pokud by byla hezká T4, tak do ní.

Recenze:
Volvo V40 T4 – Opravdu ostré Volvo
Volvo V40 D2 Cross Country: Ojetá prémiovka za rozumnou cenu
V40 D2 - příjemná a spolehlivá ojetina
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 419
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#11 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od lkopcansky »

trošku mimo, ale všimol som si, že veľa kusov V40 nemá automatickú klímu. Pozor na to...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#12 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Michl »

lkopcansky píše:trošku mimo, ale všimol som si, že veľa kusov V40 nemá automatickú klímu. Pozor na to...
Tohle slyším poprvé, mám za to že Volvo tak od MY2005 nedává do svých aut nic jiného než dvou a více zónovou automatickou klimatizaci.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#13 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Haben »

To si nemyslím, proklikal jsem cca 10 inzerátů na sauto a všechny automatickou klimu mají.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 419
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#14 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od lkopcansky »

Haben píše:To si nemyslím, proklikal jsem cca 10 inzerátů na sauto a všechny automatickou klimu mají.
To lkopcansky: nepleteš si to se starou V40? Tam souhlasím.
Určite nie, len podľa popisu a teda detailnej fotky na kruhové ovládače zistíš, či je to manuálna alebo automatická klíma.
Dosť kusov na Sk inzerátoch má len manuálnu, asi bývalé firemné autá kde sa šetrilo...Výbava kinetic mala manuálnu klímu
Přílohy
auto.JPG
auto.JPG (58.84 KiB) Zobrazeno 2334 x
manual.JPG
manual.JPG (99.66 KiB) Zobrazeno 2334 x
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#15 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Haben »

tak to bude nějaká ultra social edition pro Slovensko.
V ČR jsem projel fakt 10 inzerátů a všechny mají kolečko s AUTO
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#16 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od PINĎABC »

Dík za postřehy a odkazy, co myslíte ještě ta D4 v jiných autech bývá dost často problém s fouklým těsněním a pak třeba i prasklé vložky válců. Sice tam jsou jiné kw, ale i tak.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#17 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Tom0 »

PINĎABC píše:ta D4 v jiných autech bývá dost často problém s fouklým těsněním a pak třeba i prasklé vložky válců.
Pinďo nestraš, jsem rád že mi to jezdí (zatím), mám najeto 243.000km... :wink:

prasklé vložky byly snad hlavně na D5 151 a 158kW... :oops:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 419
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#18 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od lkopcansky »

Tom0 píše:
prasklé vložky byly snad hlavně na D5 151 a 158kW... :oops:
tak si to aj ja pamätám, biturbo verzie to mávajú...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#19 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od tomasss »

Automaticka klima je u zakladnich vybav za priplatek...mam MY2017 pro belgickej trh a klima taky manualni (nicmene zjistil jsem ze na to vlastne vubec nesaham uplne stejne jako na automatickou :D)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: V40 T5 Carbon Edition

#20 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od marekh »

Motor Ford/PSA D2 1.6 84 kW, který se dával do nové generace V40 (od MY13 do tuším MY16, teď je D2 nový dvoulitr totožný s D3 a D4), sráč není. Je to roky prověřený koncept. Najel jsem s tím 220 tisíc km a pouze jednou (po cca. 200 K) jsem musel měnit těsnění pod hlavou, když se mírně tlakoval chladicí okruh. Jinak úplně bez problémů. Ani vstřiky jsem nemusel měnit, DPF, turbo, nic.

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#21 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od PINĎABC »

Jsou auta kde se těsnění nemění nikdy. Takže srač to bude. Možná menší.

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#22 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od PINĎABC »

Jinak ještě doplním, že dle autorizovaného servisu Volvo cardion Brno je normální že dpf čmoudí a je černý výfuk. Hlavně že to projde stk.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#23 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od quaero »

Za to že jsou v Carionu v Brně kokoti ten motor nemůže.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od Urvanej »

Je rozdíl, zda je něco normální a zda je to v pořádku. :-D
To, že čoudící auta s DPF jsou normální neni v pořádku. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: V40 T5 Carbon Edition

#25 V 40 D2 84kw je to taky takový sráč jako předchozí 1,6d8

Příspěvek od marekh »

Asi jsem slepej, ale pročetl jsem si tohle téma asi třikrát a nechápu proč se tu řeší čoud z výfuku auta s DPF.

Z mojí bývalé V40 D2 MY2013 nikdy nevyšel ani mráček a kromě hrubšího chodu za studena bych tomu motoru nevytknul vůbec nic. Sice jenom 84 kW, ale díky 270 N.m to žádná brzda provozu nebyla. A spotřeba kolem 5 litrů. Kdybych nepotřeboval prachy na akontaci na novou V40, tak jsem si D2 klidně nechal jako druhé auto třeba na delší dálniční cesty.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „V40 NEW - 2013 ...“