Koupě silného turba na S60 2.4T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#1 Koupě silného turba na S60 2.4T
Dobrý den, mám dotaz. Doporučil by jste mi někdo silnější turbo do s60 2.4T. Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#2 Koupě silného turba na S60 2.4T
Sorry za OT ale musím
Tyvole stříbrná S60 2.4T z Vrchlabí to je fakt nahodicka tam já jsem skoro doma a mám to samý, dokonce mi minule volal kamarád ať zastavím, říkám co blbnes já sedím doma, a on že předním jede po Vrchlabí stříbrná S60 s Liberecku značkou tak ať si z něj nedělám prdel a zastavím nemáš náhodou značku 5L3 xxxx?
Tyvole stříbrná S60 2.4T z Vrchlabí to je fakt nahodicka tam já jsem skoro doma a mám to samý, dokonce mi minule volal kamarád ať zastavím, říkám co blbnes já sedím doma, a on že předním jede po Vrchlabí stříbrná S60 s Liberecku značkou tak ať si z něj nedělám prdel a zastavím nemáš náhodou značku 5L3 xxxx?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Koupě silného turba na S60 2.4T
Nejlepší co by jsi mohl udělat je to prodat a koupit T5.Bohys píše:Dobrý den, mám dotaz. Doporučil by jste mi někdo silnější turbo do s60 2.4T. Děkuji
Všechno ostatní jsou vyhozené peníze.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#4 Koupě silného turba na S60 2.4T
Ne, zatím jezdím na Brněnskou značku. Volvo mám nově
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#5 Koupě silného turba na S60 2.4T
Proč by to mohly být vyhozené peníze ?raolsa píše:Nejlepší co by jsi mohl udělat je to prodat a koupit T5.Bohys píše:Dobrý den, mám dotaz. Doporučil by jste mi někdo silnější turbo do s60 2.4T. Děkuji
Všechno ostatní jsou vyhozené peníze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#6 Koupě silného turba na S60 2.4T
Ok tak to si nebyl ty, tak už budou ve Vrchlabí 3 stejný S60
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#7 Koupě silného turba na S60 2.4T
To je super! Někdy se můžeme sejítgigy píše:Ok tak to si nebyl ty, tak už budou ve Vrchlabí 3 stejný S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#8 Koupě silného turba na S60 2.4T
Prodat to a koupit T5 nejspíš vyjde levněji, než dávat na 2.4T větší turbo a další nutný úpravy s tím spojený (vstřiky, úprava softu, spojka atd.).Bohys píše:Proč by to mohly být vyhozené peníze ?raolsa píše:Nejlepší co by jsi mohl udělat je to prodat a koupit T5.
Všechno ostatní jsou vyhozené peníze.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Koupě silného turba na S60 2.4T
Přesně!
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Koupě silného turba na S60 2.4T
CHIP ma smysl sam o sobe...
Ale tak zas rekneme, ze pokud by bylo zrale na repas, tak ma smysl udelat konverzi z 13T na 16T.
Stejne tak kdyz by byla treba vymena IC, tak za celokovovy, tak proc tam nedat GPI/Japan...
Vstriky nejsou vetsinou treba, ale jinak sou(jete) za par kacek...
Ale v prvni rade, dat to do pucu a pak teprve vymejslet tohle...
Ale tak zas rekneme, ze pokud by bylo zrale na repas, tak ma smysl udelat konverzi z 13T na 16T.
Stejne tak kdyz by byla treba vymena IC, tak za celokovovy, tak proc tam nedat GPI/Japan...
Vstriky nejsou vetsinou treba, ale jinak sou(jete) za par kacek...
Ale v prvni rade, dat to do pucu a pak teprve vymejslet tohle...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#11 Koupě silného turba na S60 2.4T
Díky, za rady budou se hodit, děkujiZajsoft píše:CHIP ma smysl sam o sobe...
Ale tak zas rekneme, ze pokud by bylo zrale na repas, tak ma smysl udelat konverzi z 13T na 16T.
Stejne tak kdyz by byla treba vymena IC za celokovovy, tak proc tam nedat GPI/Japan...
Vstriky nejsou vetsinou treba, ale jinak sou(jete) za par kacek...
Ale v prvni rade, dat to do pucu a pak teprve vymejslet tohle...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#12 Koupě silného turba na S60 2.4T
Po T5 jsem taky koukal, ale nenašel jsem a když jo tak to bylo pro mě drahé.raolsa píše:Přesně!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#13 Koupě silného turba na S60 2.4T
Ono do těch úprav a následných oprav se dá zahučet hned klidně dvojnásobek ceny auta tak bacha na to. Ale jak píše Zajsoft, nejdřív to chce stoprocentní stav auta a pak co odejde, tak klidně nahradit lepší variantou. Aspoň se to rozloží do delšího časovýho úseku. Ale pořád si myslím, že je lepší přišetřit na T5, protože tady je ještě jeden aspekt... do 2.4T budeš sypat peníze za úpravy, ale nikdo to neocení a cenu auta to nezvedne. T5 si cenu držet bude. Takže ve výsledku když započítáš zůstatkovou cenu auta, tak T5 vyjde výhodněji. Sice teď víc zaplatíš, ale časem když budeš chtít prodat, tak taky mnohem víc dostaneš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#14 Koupě silného turba na S60 2.4T
2.4T je z fabriky silně podladěná a zdechlá motorizace. I z vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že dobře čipnutá 2.4T (v dobrém stavu - hadice, turbo samotné, odvětrání klikovky, nastavení wastegate, atp.) jede pak výrazně lépe -- pokud je to to, co vlastně jen hledáš.
Přestavovat tohle na "závoďáka" (velké turbo) je ale celkem ranec peněz, asi bych pro něco takového vzal jako základ onu zmíněnou T5ku.
/PL
Přestavovat tohle na "závoďáka" (velké turbo) je ale celkem ranec peněz, asi bych pro něco takového vzal jako základ onu zmíněnou T5ku.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#15 Koupě silného turba na S60 2.4T
Jde spíš o to, jestli následně budeš schopnej udržet svoje vášně na uzdě a kam až budeš chtít pokračovat.
Pokud zůstaneš u výměny turba a následného !nutného! přehrání SW, tak to je docela za hubičku.
(turbo koupíš na vrakáči za 2 500 - 5 000 kč, pokud bude čisté a nezaflákané od oleje a už
ti rukama pár turb prošlo, můžeš risknout výměnu turba i bez repase a přetěsnění, s chipem, turbem
i prací se pak dostaneš do 20 000kč)
(důležité, abys měl jistotu, že jsou vyměněny všechny provozní náplně, filtry, rozvody,
spojku bych řešil jedině v případě, že je jasné, že jde do kopru. Pokud zabírá tak jak má,
může ještě sloužit a výměnu řešit až bude po smrti.)
V tomhle scénáři (a pokud budeš mít štěstí na auto, které bude bez nečekaných závad)
je to určitě finančně daleko výhodnější než kupovat T5, které jsou v"chvalitebném - dobrém"
stavu stejně minimálně za 100 000 kč, spíš za 150 000kč.
Taky se ale může jednoduše stát, že ti švihne a po výše popsaném upgradu budeš
nutně potřebovat i vejfuk, pak budeš chtít 3"DP, a ta už vyžaduje další úpravu ECU,
zelené vstřiky, sání, sportovní intercooler........ Najednou zjistíš, že to nebrzdí a tlumiče
stojí za vyliž kočku. A pak se může jednoduše stát, že si s hrůzou uvědomíš, že si do
servisu a úprav nacpal dalších 150 000 - 400 000kč... a že tu takový exoti jsou
Ono to začíná nenápadně - jen chip a turbo, po čase si k autu třeba vypěstuješ citovou
vazbu a začneš vrážet enormní prachy do stávající motorizace, i když rozum velí prodat
a koupit rovnou sportovní model. Zas pak ale vzniknou zajímavý hybridy a vozový park je
pestřejší a občas pěkně překvapí.
Přitom krásná T5/R ve velmi dobrém stavu a úplnou servisní historií stojí
+- 200 000 - 250 000kč....
Pokud zůstaneš u výměny turba a následného !nutného! přehrání SW, tak to je docela za hubičku.
(turbo koupíš na vrakáči za 2 500 - 5 000 kč, pokud bude čisté a nezaflákané od oleje a už
ti rukama pár turb prošlo, můžeš risknout výměnu turba i bez repase a přetěsnění, s chipem, turbem
i prací se pak dostaneš do 20 000kč)
(důležité, abys měl jistotu, že jsou vyměněny všechny provozní náplně, filtry, rozvody,
spojku bych řešil jedině v případě, že je jasné, že jde do kopru. Pokud zabírá tak jak má,
může ještě sloužit a výměnu řešit až bude po smrti.)
V tomhle scénáři (a pokud budeš mít štěstí na auto, které bude bez nečekaných závad)
je to určitě finančně daleko výhodnější než kupovat T5, které jsou v"chvalitebném - dobrém"
stavu stejně minimálně za 100 000 kč, spíš za 150 000kč.
Taky se ale může jednoduše stát, že ti švihne a po výše popsaném upgradu budeš
nutně potřebovat i vejfuk, pak budeš chtít 3"DP, a ta už vyžaduje další úpravu ECU,
zelené vstřiky, sání, sportovní intercooler........ Najednou zjistíš, že to nebrzdí a tlumiče
stojí za vyliž kočku. A pak se může jednoduše stát, že si s hrůzou uvědomíš, že si do
servisu a úprav nacpal dalších 150 000 - 400 000kč... a že tu takový exoti jsou
Ono to začíná nenápadně - jen chip a turbo, po čase si k autu třeba vypěstuješ citovou
vazbu a začneš vrážet enormní prachy do stávající motorizace, i když rozum velí prodat
a koupit rovnou sportovní model. Zas pak ale vzniknou zajímavý hybridy a vozový park je
pestřejší a občas pěkně překvapí.
Přitom krásná T5/R ve velmi dobrém stavu a úplnou servisní historií stojí
+- 200 000 - 250 000kč....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#16 Koupě silného turba na S60 2.4T
Nad T5 jsem taktéž přemýšlel, ale spíš si chci s autem hrát a je jedno kolik by to stálo ani že to nezvýší cenu atd.. Nechtěl jsem ho koupit silné, ale udělat Díky za radysimons93 píše:Ono do těch úprav a následných oprav se dá zahučet hned klidně dvojnásobek ceny auta tak bacha na to. Ale jak píše Zajsoft, nejdřív to chce stoprocentní stav auta a pak co odejde, tak klidně nahradit lepší variantou. Aspoň se to rozloží do delšího časovýho úseku. Ale pořád si myslím, že je lepší přišetřit na T5, protože tady je ještě jeden aspekt... do 2.4T budeš sypat peníze za úpravy, ale nikdo to neocení a cenu auta to nezvedne. T5 si cenu držet bude. Takže ve výsledku když započítáš zůstatkovou cenu auta, tak T5 vyjde výhodněji. Sice teď víc zaplatíš, ale časem když budeš chtít prodat, tak taky mnohem víc dostaneš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#17 Koupě silného turba na S60 2.4T
Děkuji za rady, budou se hodit Já si rád hraji s auty a rád na nich pracuji, proto jsi dané auto chci udělat podle svého a né si to jen koupit, z toho bych neměl takový pocit než když si ho sám postavím. Chápu, že rozumní lidé by šli hned do silnější, ale já hold jsem trochu bláznivé povahy, tak proto se ptám, jaké turbo by tam mohlo pasovat a také tam chci turbo které má aspoň krásný zvuk při zrychlení nebo řazení. Ještě jeden dotaz mám na tebe mám, šlo by tam narvat nějaké turbo od firmy garrett nebo ne ? DěkujiEjdou Rotacak píše:Jde spíš o to, jestli následně budeš schopnej udržet svoje vášně na uzdě a kam až budeš chtít pokračovat.
Pokud zůstaneš u výměny turba a následného !nutného! přehrání SW, tak to je docela za hubičku.
(turbo koupíš na vrakáči za 2 500 - 5 000 kč, pokud bude čisté a nezaflákané od oleje a už
ti rukama pár turb prošlo, můžeš risknout výměnu turba i bez repase a přetěsnění, s chipem, turbem
i prací se pak dostaneš do 20 000kč)
(důležité, abys měl jistotu, že jsou vyměněny všechny provozní náplně, filtry, rozvody,
spojku bych řešil jedině v případě, že je jasné, že jde do kopru. Pokud zabírá tak jak má,
může ještě sloužit a výměnu řešit až bude po smrti.)
V tomhle scénáři (a pokud budeš mít štěstí na auto, které bude bez nečekaných závad)
je to určitě finančně daleko výhodnější než kupovat T5, které jsou v"chvalitebném - dobrém"
stavu stejně minimálně za 100 000 kč, spíš za 150 000kč.
Taky se ale může jednoduše stát, že ti švihne a po výše popsaném upgradu budeš
nutně potřebovat i vejfuk, pak budeš chtít 3"DP, a ta už vyžaduje další úpravu ECU,
zelené vstřiky, sání, sportovní intercooler........ Najednou zjistíš, že to nebrzdí a tlumiče
stojí za vyliž kočku. A pak se může jednoduše stát, že si s hrůzou uvědomíš, že si do
servisu a úprav nacpal dalších 150 000 - 400 000kč... a že tu takový exoti jsou
Ono to začíná nenápadně - jen chip a turbo, po čase si k autu třeba vypěstuješ citovou
vazbu a začneš vrážet enormní prachy do stávající motorizace, i když rozum velí prodat
a koupit rovnou sportovní model. Zas pak ale vzniknou zajímavý hybridy a vozový park je
pestřejší a občas pěkně překvapí.
Přitom krásná T5/R ve velmi dobrém stavu a úplnou servisní historií stojí
+- 200 000 - 250 000kč....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#18 Koupě silného turba na S60 2.4T
jasne ze slo... vsechno jde kdyz se chce ale bude to stat hodne penez
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#19 Koupě silného turba na S60 2.4T
"Závoďáka" z toho zrovna dělat nechci. Chci si to přestavět podle svého. T5 by byla pro zavodní auto určitě dobrý základ. Nějaké tedy rady na torbo ? Jaký typ třeba ?ok2ucx píše:2.4T je z fabriky silně podladěná a zdechlá motorizace. I z vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že dobře čipnutá 2.4T (v dobrém stavu - hadice, turbo samotné, odvětrání klikovky, nastavení wastegate, atp.) jede pak výrazně lépe -- pokud je to to, co vlastně jen hledáš.
Přestavovat tohle na "závoďáka" (velké turbo) je ale celkem ranec peněz, asi bych pro něco takového vzal jako základ onu zmíněnou T5ku.
/PL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#20 Koupě silného turba na S60 2.4T
http://www.ardideas.com/ARD-Tuning-TD04HL-Billet-22T_p_2259.htmlBohys píše:"Závoďáka" z toho zrovna dělat nechci. Chci si to přestavět podle svého. T5 by byla pro zavodní auto určitě dobrý základ. Nějaké tedy rady na torbo ? Jaký typ třeba ?ok2ucx píše:2.4T je z fabriky silně podladěná a zdechlá motorizace. I z vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že dobře čipnutá 2.4T (v dobrém stavu - hadice, turbo samotné, odvětrání klikovky, nastavení wastegate, atp.) jede pak výrazně lépe -- pokud je to to, co vlastně jen hledáš.
Přestavovat tohle na "závoďáka" (velké turbo) je ale celkem ranec peněz, asi bych pro něco takového vzal jako základ onu zmíněnou T5ku.
/PL
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#21 Koupě silného turba na S60 2.4T
"Závoďáka" z toho zrovna dělat nechci. Chci si to přestavět podle svého. T5 by byla pro zavodní auto určitě dobrý základ. Nějaké tedy rady na torbo ? Jaký typ třeba ? [/quote]
http://www.ardideas.com/ARD-Tuning-TD04HL-Billet-22T_p_2259.html[/quote]
Děkuji, tohle pomůže
http://www.ardideas.com/ARD-Tuning-TD04HL-Billet-22T_p_2259.html[/quote]
Děkuji, tohle pomůže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#22 Koupě silného turba na S60 2.4T
Když bys rád toho Garretta, tak GT2871R chodí na whiteblokách dobře, jen už to není p´n´p a 2,4t s ním nebude mít dlouhou životnost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 105
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo S60 2.4T r.v.2001
#23 Koupě silného turba na S60 2.4T
Garrett byl jen příklad, myslel jsem třeba podobná Ale děkujipeter cz píše:Když bys rád toho Garretta, tak GT2871R chodí na whiteblokách dobře, jen už to není p´n´p a 2,4t s ním nebude mít dlouhou životnost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#24 Koupě silného turba na S60 2.4T
Jen aby se s tim 22T hned neohnuly ojnice, když se využije jeho potenciál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 Koupě silného turba na S60 2.4T
Turbo pro začátek určitě menší, max 16T.
Čím to 20T budeš krmit? Sériovejma vstřikama
a trubkama?
Buď zůstaneš u tzv. "Stage 2" a maximálně dokoupíš 2. a 3. díl vejfucku, nebo tě čeká běh na dlouhou trať a investice stovky tisíc, protože pak už musíš sehnat výkonnostní komponenty jako funkční celek ("velký turbo" se s "malejma" vstřikama a napůl přicpanym, sériovým 20 let starým intercoolerem kamarádit nebude)
Tak do dáš všechno postupně do kupy a pak zjistíš, že potřebuješ pořádný brzdy a komplet jinej podvozek, aby si ten výkon taky bezpečně zkrotil.
V podstatě řeším s 2.5T AWD už rok a půl to samý, už jsem v nákladech víc jak na 300 000kc a furt není podvozek a vzpomněl bych si na dalších 10 věcí, které nejsou podle mých představ
Čím to 20T budeš krmit? Sériovejma vstřikama
a trubkama?
Buď zůstaneš u tzv. "Stage 2" a maximálně dokoupíš 2. a 3. díl vejfucku, nebo tě čeká běh na dlouhou trať a investice stovky tisíc, protože pak už musíš sehnat výkonnostní komponenty jako funkční celek ("velký turbo" se s "malejma" vstřikama a napůl přicpanym, sériovým 20 let starým intercoolerem kamarádit nebude)
Tak do dáš všechno postupně do kupy a pak zjistíš, že potřebuješ pořádný brzdy a komplet jinej podvozek, aby si ten výkon taky bezpečně zkrotil.
V podstatě řeším s 2.5T AWD už rok a půl to samý, už jsem v nákladech víc jak na 300 000kc a furt není podvozek a vzpomněl bych si na dalších 10 věcí, které nejsou podle mých představ
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 353 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dektros
-
- 8 Odpovědi
- 736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zetor25K
-
- 49 Odpovědi
- 3065 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od _geralt
-
- 18 Odpovědi
- 1496 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 63 Odpovědi
- 4960 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa