Kryt pod motor - kovový
- Autor
- Zpráva
#1 Kryt pod motor - kovový
Nemáte někdo zkušenost s kovovým krytem pod motor? Našel jsem stránku https://krytypodmotor.cz/cs/212-volvo a docela se mi to líbí. Vypadá to, že mají vyříznutí na vypouštěcí šroub, popřípadě olejový filtr, takže by se při běžném servisu nemusel kryt vůbec sundávat. Nemáte ho někdo? Váha je 10-14 kg a nedokážu odhadnout, jak náročné je ho nanadavat sundávat, když budu ležet pod autem jenom přizvedlém na kozách, nebo najetém na dlaždicích.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
#2 Kryt pod motor - kovový
Plech chcem urobit hlinikovy padnuci do vnuterneho lemu podmotoroveho ramu a zasuvaci dozadu do drazky ako origo plastovy kryt.
Diera tam musi byt inac sa to dotyka prevodovky a rezonovanie na volnobeh v TDI je dost brutalne.
V plane je 3mm hlinik kvoli vahe ale pojde to vypalit z cohokolvek, plech bude lacnejsi ale ta vaha bude okolo 13kg a to davat dole po kazdej vymene oleja by bolo dost neprijemne si myslim.
Uz je to v stadiu ze musim dat dokopy vykres a poslat to vypali a ohnut.
Komplet cele sa to potom bude uchytavat na nitovacie matice, bude treba vrtat do podmotoveho ramu(dve stredne diery v takych uskach ramu bude stacit zvacit) a mat nitovcaku na nitovacie matice, cele to bude v gumoasflate kvoli tlmeniu hluku, nafta od toho dost bubnuje.
cenovo to vidim niekde okolo polovice toho plechu co si poslal
Diera tam musi byt inac sa to dotyka prevodovky a rezonovanie na volnobeh v TDI je dost brutalne.
V plane je 3mm hlinik kvoli vahe ale pojde to vypalit z cohokolvek, plech bude lacnejsi ale ta vaha bude okolo 13kg a to davat dole po kazdej vymene oleja by bolo dost neprijemne si myslim.
Uz je to v stadiu ze musim dat dokopy vykres a poslat to vypali a ohnut.
Komplet cele sa to potom bude uchytavat na nitovacie matice, bude treba vrtat do podmotoveho ramu(dve stredne diery v takych uskach ramu bude stacit zvacit) a mat nitovcaku na nitovacie matice, cele to bude v gumoasflate kvoli tlmeniu hluku, nafta od toho dost bubnuje.
cenovo to vidim niekde okolo polovice toho plechu co si poslal
- Přílohy
-
- plech.jpg (65.18 KiB) Zobrazeno 1351 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Kryt pod motor - kovový
A jaky ma ten kryt smysl?
Jezdis offroad?
Jezdis offroad?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2365
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#4 Kryt pod motor - kovový
Zdar, mám origo kovák od volva a jsem spokojen, že kdyby něco, lecos to zachrání.
vypadá to takto a má asi 5mm tloušťku.
Někde bych našel i číslo dílu, ale tu druhovýrobu budeš mít levnější.
Jinak to samozřejmě při každé výměně oleje sundavám a žádná hrůza to není.
(měním olej na nájezdech, lehnu pod auto a plech si nechám "spadnout" na kolena a v pohodě se s tím manipuluje.) toho zakroužkovaného katu si nevšímej, to jsem jen neměl po ruce lepší foto.
Janek
vypadá to takto a má asi 5mm tloušťku.
Někde bych našel i číslo dílu, ale tu druhovýrobu budeš mít levnější.
Jinak to samozřejmě při každé výměně oleje sundavám a žádná hrůza to není.
(měním olej na nájezdech, lehnu pod auto a plech si nechám "spadnout" na kolena a v pohodě se s tím manipuluje.) toho zakroužkovaného katu si nevšímej, to jsem jen neměl po ruce lepší foto.
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#5 Kryt pod motor - kovový
ne zrovna vsade v Guzinsku bol asfalt a takto dopadola prva verzia plechu, myslim ze zachlanila olejovu vanu.doktor píše:A jaky ma ten kryt smysl?
Jezdis offroad?
Plus uz som par krat cital ako niekdo poslal olejovu vanu do smutku v Rumunsku a zhanam odtah dom.
- Přílohy
-
- IMG_20180822_172223.jpg (71.78 KiB) Zobrazeno 1207 x
#6 Kryt pod motor - kovový
To je ale origo na V70 III nie na 850/V70?? Keby bol dostupny origo aj na tuto generaciu tak by to bolo superHájčus píše:Zdar, mám origo kovák od volva a jsem spokojen, že kdyby něco, lecos to zachrání.
vypadá to takto a má asi 5mm tloušťku.
Někde bych našel i číslo dílu, ale tu druhovýrobu budeš mít levnější.
Janek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#7 Kryt pod motor - kovový
Ano, v principu dvojí:doktor píše:A jaky ma ten kryt smysl?
Jezdis offroad?
1. vylepšení na Gumbalkan.
2. recyklace oleje v případě tdi - pro tento účel by to chtělo ještě trochu domyslet, ale nic není neřešitelné...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#8 Kryt pod motor - kovový
Jakože kastlík na odkapávající olej....a čerpadlem...a pumpujici zpátky do motoru takže z toho pak je vlastně další olejová vana (ač 2.řádu) a potřebuješ na ni zespodu zase kryt...a jsme zase na začátku a můžeme takhle pokračovat ve smyčceWolfram1944 píše: 2. recyklace oleje v případě tdi - pro tento účel by to chtělo ještě trochu domyslet, ale nic není neřešitelné...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Kryt pod motor - kovový
V tom pripade, tak 2x5mm ocel, mezi to boky tak 1-2cm + zebra a je z toho dalsi olejovej chladicsmolda píše:Jakože kastlík na odkapávající olej....a čerpadlem...a pumpujici zpátky do motoru takže z toho pak je vlastně další olejová vana (ač 2.řádu) a potřebuješ na ni zespodu zase kryt...a jsme zase na začátku a můžeme takhle pokračovat ve smyčceWolfram1944 píše: 2. recyklace oleje v případě tdi - pro tento účel by to chtělo ještě trochu domyslet, ale nic není neřešitelné...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Kryt pod motor - kovový
BTW jen si tak rikam, co pouzit takovou tu nekolikavrstvou gumu, mezi kterou je tkanina, dava se treba na ponky?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#11 Kryt pod motor - kovový
Plech je konecne vypaleny a naohybany z 3mm hliniku.
Komplet v gumoaflate vazi 4,9kg co mi pride fajn vaha.
Vzadu je ofrezovany na cca 2 mm aby sa dal zasunut do ramu ako original plastovy, v strede ramu su rozsirene diery v takych tych ´usiach ´ aby sa tam zmestila M6 nitovacia matica a teoreticky by taketo uchytenie aj malo stacit ale pre istotu som dal 2 nitovacie matice aj dozadu ako zasuva do ramu a 2 aj dopredu priamo do ramu.
Fotky ako to vyzera na aute budem mat az za 1.2 tyzdne ked sa s tym dostanem na zdvihak kvoli kompletnej vymene ramu.
Plech bude v pohode namontovatelny priamo na aute, myslim ze aj na zemi (najazdy) ja to mam cele dole pretoze som kupil dalsi ako nahradu mojho zohnuteho, a aj o dost lepsie sa to rozmeravalo
Komplet v gumoaflate vazi 4,9kg co mi pride fajn vaha.
Vzadu je ofrezovany na cca 2 mm aby sa dal zasunut do ramu ako original plastovy, v strede ramu su rozsirene diery v takych tych ´usiach ´ aby sa tam zmestila M6 nitovacia matica a teoreticky by taketo uchytenie aj malo stacit ale pre istotu som dal 2 nitovacie matice aj dozadu ako zasuva do ramu a 2 aj dopredu priamo do ramu.
Fotky ako to vyzera na aute budem mat az za 1.2 tyzdne ked sa s tym dostanem na zdvihak kvoli kompletnej vymene ramu.
Plech bude v pohode namontovatelny priamo na aute, myslim ze aj na zemi (najazdy) ja to mam cele dole pretoze som kupil dalsi ako nahradu mojho zohnuteho, a aj o dost lepsie sa to rozmeravalo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#12 Kryt pod motor - kovový
Taky jsem řešil plech pod motor na Rumunsko. Nakonec 3mm nerez, který se nasune do nápravnice vzadu, uprostřed nápravnice se stáhne do těch velkých ok (proti je plech s navařenou matkou), vepředu do nápravnice jsou nýtovací matice a jelikož vede až pod chladič, tak ještě menší úchyty do předního nosníku opět nýtovacími maticemi do otvorů, co tam byly. Jsou v tom i otvory na výměnu oleje, ale ve finále jsou k ničemu, protože plech bude na běžný provoz z auta sundaný. Tak slouží jen kvůli odlehčení a chlazení. 70tky se už takhle hřejou až až a mít vepředu na našich asfaltkách zbytečných cca 16kg mrtvé váhy je k ničemu.
Jinak ten plech Rumunsko taky moc nepřežil, jeden ohyb má fakt slušný, dám to sem až ho sundám z auta. Na příští akci typu Rumunsko přemýšlím o vyšší tloušťce
Jinak ten plech Rumunsko taky moc nepřežil, jeden ohyb má fakt slušný, dám to sem až ho sundám z auta. Na příští akci typu Rumunsko přemýšlím o vyšší tloušťce
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#13 Kryt pod motor - kovový
A co je za problém do krytu udělat díru na výpušťák, aby se nemusel sundavat?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Kryt pod motor - kovový
Protože bys musel udělat ještě jeden o maličko větší na filtr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 Kryt pod motor - kovový
A tady vidí velkou výhodu u TDíčka - filtr nahořeUrvanej píše:Protože bys musel udělat ještě jeden o maličko větší na filtr.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#16 Kryt pod motor - kovový
Myslim ze cim viac dier tam je tym to viac straca zmysel, ta nakraji je len kvoli tomu ze tam presahuje prevodovka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#17 Kryt pod motor - kovový
Sejde na materiálu a na motoru. Ono třeba na AWD benzíny se oficiálně nedělal ani plastový kryt, protože ty motory mají tendenci se hodně hřát, takže pak je potřeba v tom kovovém mít nějaké průduchy, aby se motor měl šanci trochu chladit. Stejně tak pokud to je z pořádného železa a ne z hliníku, tak každý otvor může ušetřit pár kil. A mít otvor třeba do prostoru za vanou smysl dává, protože tam není nic (aspoň u mého motoru), takže to jsou opravdu jen zbytečná kila navíc.Calbony píše:Myslim ze cim viac dier tam je tym to viac straca zmysel, ta nakraji je len kvoli tomu ze tam presahuje prevodovka.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek